Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARIREA nr. 736 din 14 noiembrie 1992  privind autorizarea functionarii in Romania a persoanei juridice de drept privat, fara scop lucrativ, INDIVIDUELL MANNSKOHJALP - AJUTOR UMANITAR INDIVIDUAL    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARIREA nr. 736 din 14 noiembrie 1992 privind autorizarea functionarii in Romania a persoanei juridice de drept privat, fara scop lucrativ, INDIVIDUELL MANNSKOHJALP - AJUTOR UMANITAR INDIVIDUAL

EMITENT: GUVERNUL ROMANIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 13 din 28 ianuarie 1993
Guvernul României hotãrãşte:
ART. 1
Se autoriza funcţionarea pe teritoriul României a persoanei juridice de drept privat, fãrã scop lucrativ, organizaţia de binefacere INDIVIDUELL MANNSKOHJALP - AJUTOR UMANITAR INDIVIDUAL, cu sediul în Suedia, judeţul Malmohus, localitatea Lund, cu domiciliul ales în România, municipiul Bucureşti, b-dul Nicolae Balcescu nr. 25, etaj 1, apartament 21, sectorul 1.
ART. 2
Persoana juridicã de drept privat INDIVIDUELL MANNSKOHJALP - AJUTOR UMANITAR INDIVIDUAL va funcţiona în România, potrivit obiectului sau de activitate şi celorlalte prevederi ale statutului propriu, prevãzut în anexa la prezenta hotãrîre, cu respectarea legislaţiei romane.
ART. 3
Persoana juridicã de drept privat INDIVIDUELL MANNSKOHJALP - AJUTOR UMANITAR INDIVIDUAL va beneficia în România de toate drepturile prevãzute de legislaţia romana.
ART. 4
Anexa face parte integrantã din hotãrîre.
PRIM-MINISTRU

THEODOR STOLOJAN



Contrasemneazã:

---------------

Ministrul muncii şi protecţiei sociale,

Dan Mircea Popescu



Secretar de stat în Secretariatul de Stat

pentru Handicapati,

Rodica Munteanu



Secretar de Stat în Secretariatul de Stat

pentru Culte,

Gheorghe Vladutescu



ANEXA 1
STATUTUL*)

organizaţiei Individuell Mannskohjalp (IM) - Ajutor Umanitar Individual *) Traducere.
Formulat cu ocazia congresului ce a avut loc în oraşul Linkoping la data de 29 mai 1944, cuprinzînd şi modificãrile şi completãrile aduse la adunarea generalã anuala din Lund, la 12 noiembrie 1988.
1. Ideile de baza ale organizaţiei Individuell Mannskohjalp - Ajutor Umanitar Individual sînt de a uni crestini din Europa pentru o activitate misionara, într-o forma de ajutorare sufleteasca şi materialã a oamenilor saraci, neajutorati, fãrã a tine cont de rasa, naţionalitate, de ideile lor politice sau religioase.
În principiu, ajutorul va fi realizat în domeniul îngrijirii bolnavilor şi a oamenilor batrini, educãrii şi şcolarizãrii copiilor şi tinerilor.
2. Ajutorul material sau sufletesc ce urmeazã sa fie prestat de IM va fi realizat în mare mãsura direct de la om la om. Activitatea IM-ului se bazeazã pe credinţa oamenilor şi bunatatea crestinilor şi, de aceea, are un caracter umanitar religios.
3. Dreptul la vot îl pot primi acele persoane fizice sau juridice care în cursul anului au ajutat activitatea IM-ului, au dãruit diferite bunuri în valoarea stabilitã la adunarea precedenta. Unul dintre criteriile pentru ca o persoana sa aibã dreptul la vot este ca aceasta sa anunţe prezenta sa cu cel puţin 3 zile înainte de începerea adunãrii generale.
4. Activitatea IM-ului este condusã de un comitet de conducere. Comitetul este alcãtuit dintr-un preşedinte şi 6-10 membri permanenţi, precum şi 4 supleanţi. Preşedintele este ales pe o perioada de un an. Restul membrilor, inclusiv supleanţii, se aleg pe o perioada de 2 ani. Conducerea poate sa ia o hotãrîre numai dacã la adunare sînt prezenţi mai mult decît jumãtate din membri. Dacã numãrul voturilor "pentru" şi "impotriva" este egal, atunci preşedintele este cel care decide. Jumãtate din membri şi supleanţi sînt aleşi în fiecare an.
5. Activitatea şi situaţia economicã a IM-ului sînt urmãrite şi controlate de care 2 revizori permanenţi şi 2 supleanţi.
6. Asa-numitul "comitet de lucru" este format din 3 delegaţi numiţi de conducere, care, totodatã, delimiteaza sarcinile acestuia. Conducerea IM-ului are sarcina de a angaja personalul necesar pentru desfãşurarea activitãţilor. Totodatã, elaboreazã raportul anual privind munca desfasurata în anul precedent şi raportul economic, care trebuie sa fie controlat de cãtre revizori cel puţin cu o luna înaintea începerii adunãrii generale anuale. Conducerea este insarcinata şi cu rezolvarea problemelor financiare ale instituţiei, de exemplu: împrumuturi, cumpãrarea-vînzarea mijloacelor mobile şi imobile.
7. Perioada de raportare privind activitatea desfasurata este între 1 ianuarie şi 31 decembrie ale fiecãrui an calendaristic.
8. Conducerea stabileşte locul şi data convocãrii adunãrii generale, ce trebuie aduse la cunostinta celor convocaţi cu cel puţin 3 saptamini înaintea începerii acesteia, care trebuie sa aibã loc înainte de luna iunie.
Ordinea de zi trebuie sa conţinã urmãtoarele:
1. raportul conducerii şi al revizorilor privind activitatea desfasurata în cursul anului precedent;
2. alegerea conducerii şi a revizorilor, respectiv a unui comitet format din 5 persoane, care va supraveghea bunul mers al alegerilor;
3. stabilirea cotizatiei anuale;
4. discutarea diverselor probleme ce au fost aduse la cunostinta conducerii cu cel puţin doua luni înaintea începerii adunãrii generale.
5. propunerile comitetului de lucru trebuie publicate în ziarul intern înaintea începerii adunãrii generale.
9. Orice modificare privind statutul trebuie discutata şi acceptatã de cel puţin 2/3 din delegaţii prezenţi la adunare. Propunerile privind modificãrile trebuie prezentate conducerii înaintea adunãrii generale, care are obligaţia sa le studieze şi sa-şi exprime pãrerea asupra lor.
10. Pentru a lua o hotãrîre privitoare la încetarea activitãţii Im-ului este nevoie ca cel puţin 2/3 din delegaţii prezenţi la doua adunãri generale consecutive sa accepte aceasta hotãrîre. Dupã încetarea activitãţii IM-ului şi compensarea personalului pentru munca depusa, toate bunurile mobile şi imobile ce au fost în posesia organizaţiei vor fi transferate la o organizaţie sau instituţie cu profil similar, pentru ca acestea sa fie folosite pentru ajutorarea oamenilor neajutorati.

----------------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016