Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARIREA nr. 185 din 27 februarie 1990  privind organizarea si functionarea directiilor de munca si ocrotiri sociale judetene si a municipiului Bucuresti    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARIREA nr. 185 din 27 februarie 1990 privind organizarea si functionarea directiilor de munca si ocrotiri sociale judetene si a municipiului Bucuresti

EMITENT: GUVERNUL ROMANIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 44 din 30 martie 1990
Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
În fiecare judeţ şi în municipiul Bucureşti vor funcţiona în continuare direcţii de munca şi ocrotiri sociale, care vor fi subordonate Ministerului Muncii şi Ocrotirilor Sociale şi primãriilor judeţene şi a municipiului Bucureşti.
ART. 2
(1) Structura organizatoricã a direcţiilor de munca şi ocrotiri sociale judeţene şi a municipiului Bucureşti se stabileşte de Ministerul Muncii şi Ocrotirilor Sociale în limita totalã a 3169 posturi, din care 483 numãr maxim de posturi de conducere.
(2) Ministerul Muncii şi Ocrotirilor Sociale va face repartizarea numãrului de posturi pe direcţiile de munca şi ocrotiri sociale judeţene şi a municipiului Bucureşti.
(3) Principalele atribuţii ale direcţiilor de munca şi ocrotiri sociale sînt cele referitoare la:
- evidenta, încadrarea, utilizarea şi instruirea forţei de munca;
- salarizare, organizarea şi normarea muncii şi legislaţia muncii;
- asigurãri sociale, pensii şi ocrotiri sociale;
- expertiza medicalã şi recuperarea capacitãţii de munca.
ART. 3
În cadrul direcţiilor de munca şi ocrotiri sociale judeţene şi a municipiului Bucureşti vor funcţiona camere de munca, care au atribuţii în soluţionarea problematicii salariaţilor din unitãţile organizate pe baza liberei iniţiative.
ART. 4
(1) Cabinetele judeţene şi al municipiului Bucureşti de organizare economico-socialã din subordinea centrelor şi oficiilor teritoriale de calcul electronic trec cu tot patrimoniul în subordinea direcţiilor de munca şi ocrotiri sociale judeţene şi a municipiului Bucureşti, sub denumirea de cabinete de organizare.
(2) Obiectul de activitate al cabinetelor de organizare îl reprezintã efectuarea de analize şi elaborarea de studii şi proiecte de organizare, precum şi asistenta de specialitate în rezolvarea problemelor privind activitatea de organizare şi conducere a unitãţilor din teritoriu.
ART. 5
Nomenclatura funcţiilor şi nivelul de salarizare al personalului direcţiilor de munca şi ocrotiri sociale se stabilesc de Ministerul Muncii şi Ocrotirilor Sociale, potrivit legii.
ART. 6
Ministerul Economiei Naţionale şi Ministerul Finanţelor vor lua mãsuri pentru a introduce modificãrile corespunzãtoare în indicatorii economico-financiari ai primãriilor judeţene ca urmare a aplicãrii prezentei hotãrîri.

PRIM-MINISTRU
PETRE ROMAN

----------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016