Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
HOTARIRE nr. 94 din 24 februarie 1992 privind obiectivul de investitii "Dezvoltarea si modernizarea Aeroportului International Bucuresti - Otopeni"
Se aproba studiul tehnico-economic pentru obiectivul de investiţii "Dezvoltarea şi modernizarea Aeroportului Internaţional Bucureşti - Otopeni", cu caracteristicile principale şi indicatorii tehnico-economici din anexa la prezenta hotãrîre. PRIM-MINISTRU THEODOR STOLOJAN Contrasemneazã: --------------- Ministrul transporturilor, Traian Basescu
Ministrul economiei şi finanţelor, George Danielescu
Ministrul bugetului, veniturilor statului şi controlului financiar, Florian Bercea
ANEXA 1
CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiţii "Dezvoltarea şi modernizarea Aeroportului Internaţional Bucureşti - Otopeni"
Titular : Ministerul Transporturilor
Beneficiar : Administraţia Nationala a Aeroporturilor din România
ANAROM - R.A.
Amplasament : În incinta actuala a Aeroportului Internaţional Bucureşti - Otopeni
Indicatori tehnico-economici
Valoarea totalã a investiţiei - mil. lei 16.729,3 *) din care : - construcţii-montaj - mil. lei 4.351,4
INV - Eşalonarea investiţiei ----- C+M
mil. lei 3.050,0 ANUL I -------- ------- mil. lei 1.110,0
mil. lei 7.080,0 ANUL II -------- ------- mil. lei 2.000,0
mil. lei 6.599,3 ANUL III -------- ------- mil. lei 1.241,4
- Volumul total al importului necesar mil. lei 12.690,0 realizãrii investiţiei --------- -------- mil. $ 70,5
- Capacitãţi :
- capacitate de trafic cãlãtori ---------- 4.000.000 an
din care :
cãlãtori - spor capacitate fata de etapa I -------- 3.000.000 an
cãlãtori - spor capacitate fata de etapa a II-a -------- 2.000.000 an
- clãdiri
- suprafeţe noi (Ad.) mp 2.880 - suprafeţe amenajate (Ad.) mp 15.741 - consolidãri piste şi platforme : - pista decolare-aterizare nr. 1 m 3.500 - platforme imbarcare - debarcare pentru avioane mediu şi lung-curier nr. 12 - cale de rulare vest la pista decolare-aterizare nr. 1 m 700
- cai de rulare şi platforme noi : - cale de rulare specializatã pentru cãlãtori la pista de decolare - aterizare nr. 1 m 2.925 - prelungire cale de rulare şi bretele de degajare la pista de decolare - aterizare nr. 2 m 3.120 - platforme imbarcare-debarcare cãlãtori, extindere pentru avioane lung-curier nr. 3 - platforme la aerogara de mãrfuri - extindere pentru avioane cargo nr. 2 - platforme stationare avioane lung-curier nr. 3
- acces aerogara : - pasaj rutier denivelat cu patru benzi de circulaţie m 131 - rampe de acces cu patru benzi de circulaţie m 600 - parcaje auto nr. locuri 300 - Durata de realizare a investiţiei luni 36
Factori de risc Obiectele "turn control trafic" şi "pasaj rutier denivelat" vor fi dimensionate pentru o încãrcare seismicã corespunzãtoare zonei seismice C şi perioadei de colt Tc=1,5 sec., conform prevederilor Normativului P. 100-1991. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului se va face din fondurile alocate, anual, din bugetul de stat pentru Ministerul Transporturilor, conform listelor de investiţii aprobate potrivit legii, în funcţie de posibilitãţile bugetare anuale. ----------------------------- *) Valoarea care se va indexa în funcţie de evoluţia ulterioara a preţurilor. ------------------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email