Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
HOTARIRE nr. 94 din 24 februarie 1992 privind obiectivul de investitii "Dezvoltarea si modernizarea Aeroportului International Bucuresti - Otopeni"
EMITENT: GUVERNUL ROMANIEI PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 41 din 16 martie 1992
Guvernul României hotãrãşte:
Se aproba studiul tehnico-economic pentru obiectivul de investiţii "Dezvoltarea şi modernizarea Aeroportului Internaţional Bucureşti - Otopeni", cu caracteristicile principale şi indicatorii tehnico-economici din anexa la prezenta hotãrîre.
PRIM-MINISTRU
THEODOR STOLOJAN
Contrasemneazã:
---------------
Ministrul transporturilor,
Traian Basescu
Ministrul economiei şi finanţelor,
George Danielescu
Ministrul bugetului, veniturilor
statului şi controlului financiar,
Florian Bercea
ANEXA 1
CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiţii "Dezvoltarea şi modernizarea Aeroportului Internaţional Bucureşti - Otopeni"
Titular : Ministerul Transporturilor
Beneficiar : Administraţia Nationala a Aeroporturilor din România
ANAROM - R.A.
Amplasament : În incinta actuala a Aeroportului Internaţional Bucureşti -
Otopeni
Indicatori tehnico-economici
Valoarea totalã a investiţiei - mil. lei 16.729,3 *)
din care :
- construcţii-montaj - mil. lei 4.351,4
INV
- Eşalonarea investiţiei -----
C+M
mil. lei 3.050,0
ANUL I -------- -------
mil. lei 1.110,0
mil. lei 7.080,0
ANUL II -------- -------
mil. lei 2.000,0
mil. lei 6.599,3
ANUL III -------- -------
mil. lei 1.241,4
- Volumul total al importului necesar mil. lei 12.690,0
realizãrii investiţiei --------- --------
mil. $ 70,5
- Capacitãţi :
- capacitate de trafic cãlãtori
---------- 4.000.000
an
din care :
cãlãtori
- spor capacitate fata de etapa I -------- 3.000.000
an
cãlãtori
- spor capacitate fata de etapa a II-a -------- 2.000.000
an
- clãdiri
- suprafeţe noi (Ad.) mp 2.880
- suprafeţe amenajate (Ad.) mp 15.741
- consolidãri piste şi platforme :
- pista decolare-aterizare nr. 1 m 3.500
- platforme imbarcare - debarcare pentru
avioane mediu şi lung-curier nr. 12
- cale de rulare vest la pista
decolare-aterizare nr. 1 m 700
- cai de rulare şi platforme noi :
- cale de rulare specializatã pentru
cãlãtori la pista de decolare -
aterizare nr. 1 m 2.925
- prelungire cale de rulare şi bretele
de degajare la pista de decolare -
aterizare nr. 2 m 3.120
- platforme imbarcare-debarcare cãlãtori,
extindere pentru avioane lung-curier nr. 3
- platforme la aerogara de mãrfuri -
extindere pentru avioane cargo nr. 2
- platforme stationare avioane
lung-curier nr. 3
- acces aerogara :
- pasaj rutier denivelat cu patru
benzi de circulaţie m 131
- rampe de acces cu patru benzi de
circulaţie m 600
- parcaje auto nr. locuri 300
- Durata de realizare a investiţiei luni 36
Factori de risc
Obiectele "turn control trafic" şi "pasaj rutier denivelat" vor fi dimensionate pentru o încãrcare seismicã corespunzãtoare zonei seismice C şi perioadei de colt Tc=1,5 sec., conform prevederilor Normativului P. 100-1991.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului se va face din fondurile alocate, anual, din bugetul de stat pentru Ministerul Transporturilor, conform listelor de investiţii aprobate potrivit legii, în funcţie de posibilitãţile bugetare anuale.
-----------------------------
*) Valoarea care se va indexa în funcţie de evoluţia ulterioara a preţurilor.
------------------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: