Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARIRE Nr. 62 din 22 februarie 1994  privind reorganizarea capitaniilor de port din Romania    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARIRE Nr. 62 din 22 februarie 1994 privind reorganizarea capitaniilor de port din Romania

EMITENT: GUVERNUL ROMANIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 95 din 13 aprilie 1994
Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Activitatea de siguranta şi control al navigaţiei potrivit reglementãrilor interne şi convenţiilor internaţionale la care România este parte se exercita de cãtre Ministerul Transporturilor, prin Inspectoratul de Stat al Navigaţiei Civile şi capitaniile de port.
ART. 2
Capitaniile de port se reorganizeazã în capitaniile zonale Constanta, Galaţi, Giurgiu, Tulcea şi Drobeta-Turnu Severin, ca unitãţi cu personalitate juridicã, în subordinea Ministerului Transporturilor, finanţate integral de la bugetul de stat.
Capitaniile de port zonale şi capitaniile din componenta acestora sînt cele stabilite în lista anexa la prezenta hotãrîre.
ART. 3
Capitaniile de port exercita urmãtoarele atribuţii principale:
a) aplica şi urmãresc respectarea normelor privind siguranta navigaţiei în apele naţionale ale României de cãtre navele sub pavilion romanesc şi strãin;
b) constata şi cerceteazã infracţiunile în domeniul siguranţei navigaţiei civile, înaintînd, dupã caz, documentaţia întocmitã, organelor de ancheta penalã;
c) constata şi sancţioneazã contravenţiile la normele privind navigaţia civilã;
d) înmatriculeazã şi ţin evidenta navelor sub pavilion romanesc;
e) elibereazã brevete şi certificate de capacitate şi ţin evidenta personalului navigant;
f) elibereazã documente de identitate pentru personalul navigant roman în conformitate cu reglementãrile interne şi internaţionale la care România este parte;
g) organizeazã sesiuni de examene pentru obţinerea de brevete şi certificate de capacitate pentru personalul navigant;
h) cerceteazã evenimentele de navigaţie care au loc în apele naţionale, în zona lor de activitate;
i) controleazã respectarea normelor privind prevenirea poluarii apelor de cãtre nave, cerceteazã şi sancţioneazã cazurile de poluare;
j) urmãresc desfãşurarea activitãţii de pilotaj al navelor în zonele în care pilotajul este obligatoriu;
k) coordoneazã activitãţile de stingere a incendiului la nave, de salvare a navelor şi a persoanelor aflate în pericol;
l) coordoneazã şi controleazã traficul navelor strãine care navigheaza în apele naţionale;
m) controleazã modul de respectare a normelor privind intrarea, stationarea şi plecarea navelor din porturile româneşti.
ART. 4
Punctele 2-7 din anexa nr. 2 la <>Hotãrîrea Guvernului nr. 798/1992 se modifica corespunzãtor.
Orice dispoziţii contrare prezentei hotãrîri se abroga.

PRIM-MINISTRU
NICOLAE VACAROIU

Contrasemneazã:
------------------
Ministrul transporturilor,
Paul Teodoru

Ministru de stat,
ministrul finanţelor,
Florin Georgescu

ANEXA 1

LISTA
capitaniilor de port zonale şi capitaniile din componenta acestora
-------------------------------------------------------------------------------
Nr. Denumirea capitaniilor Sediul capitaniilor Capitaniile din componenta
crt. de port zonale de port zonale capitaniilor de port zonale
-------------------------------------------------------------------------------
0 1 2 3
-------------------------------------------------------------------------------
1. Cãpitãnia Zonala Incinta Portului Cãpitãnia portului Constanta
Constanta Constanta Cãpitãnia portului Midia
Cãpitãnia portului Ovidiu
Cãpitãnia portului Luminita
Cãpitãnia portului Agigea
Cãpitãnia portului Basarabi
Cãpitãnia portului Medgidia
Cãpitãnia portului Mangalia
Cãpitãnia portului Cernavoda
Oficiul Cãpitãniei portului
Tomis
Oficiul Cãpitãniei portului
Lacu Mamaia
2. Cãpitãnia Zonala Municipiul Tulcea Cãpitãnia portului Tulcea
Tulcea str. Portului Cãpitãnia portului Sulina
nr. 26 Cãpitãnia portului
Sfantu Gheorghe
Cãpitãnia portului Mahmudia
Cãpitãnia portului Chilia
Veche
Cãpitãnia portului Jurilovca
Cãpitãnia portului Crisan
Cãpitãnia portului Isaccea
3. Cãpitãnia Zonala Municipiul Galaţi, Cãpitãnia portului Galaţi
Galaţi str. Portului Cãpitãnia portului Brãila
nr. 32 Cãpitãnia portului Macin
Cãpitãnia portului Hîrşova
Cãpitãnia portului Bicaz
Cãpitãnia portului Fetesti
Cãpitãnia portului Ostrov
Cãpitãnia portului Pirjoaia
Cãpitãnia portului Padureni
4. Cãpitãnia Zonala Incinta Portului Cãpitãnia portului Giurgiu
Giurgiu Giurgiu Cãpitãnia portului Calarasi
Cãpitãnia portului Oltenita
Cãpitãnia portului Turnu
Magurele
Cãpitãnia portului Zimnicea
Cãpitãnia portului Corabia
Cãpitãnia portului Snagov
5. Cãpitãnia Zonala Municipiul Cãpitãnia portului
Drobeta-Turnu Severin Drobeta-Turnu Drobeta-Turnu Severin
Severin, str. Cãpitãnia portului Calafat
Portului nr. 3 Cãpitãnia portului
Ostrovu Mare
Cãpitãnia portului Orşova
Cãpitãnia portului Drencova
Cãpitãnia portului
Moldova Veche
Cãpitãnia portului Timişoara
Cãpitãnia portului Dej
Cãpitãnia portului Bechet
-------------------------------------------------------------------------------

--------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Juliana
15 Iulie 2015
Iar sar toti ca este vina filmelor saoergnase, jocurilor violente si muzicii hard rock.Nu este nici macar vina articolului din Constitutia americana referitor la portul de arma.Este vina ideologiei cretine ca daca bati copilul nu stiu ce dracu' pateste psihicul lui fragil .Cand e mic si face o tampenie, trebuie sa-i explici. Daca o repeta, trebuie sa-l bati.Problema nu pleaca de la arme. Nu are acces la arme (presupunand prin absurd ca nu exista comert ilegal)? O sa ia un cutit. Nu are acces nici la asta? Ia o piatra.Oamenii primitivi se omorau fara probleme doar cu bate si pietre.Problema e de educatie.Apropo de educatie si valorile pe care le preiei de acasa e un exemplu bun si romanul nostru care s-a apucat la rusi sa faca misto de vamesi ca are o bomba in rucsac. Foarte savuroasa poanta. Mai ales dupa bombele de la metroul din Moscova si luarile de ostatici de la teatrul si din scoala generala.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016