Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARIRE Nr. 583 din 31 august 1994  de aprobare a Regulamentului privind procedura de lucru a comisiilor pentru efectuarea cercetarii prealabile in vederea declararii utilitatii publice pentru lucrari de interes national sau de interes local    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARIRE Nr. 583 din 31 august 1994 de aprobare a Regulamentului privind procedura de lucru a comisiilor pentru efectuarea cercetarii prealabile in vederea declararii utilitatii publice pentru lucrari de interes national sau de interes local

EMITENT: GUVERNUL ROMANIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL NR. 271 din 26 septembrie 1994
În temeiul <>art. 9 alin. 4 din Legea nr. 33/1994 privind exproprierea pentru cauza de utilitate publica,

Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Se aproba Regulamentul privind procedura de lucru a comisiilor pentru efectuarea cercetãrii prealabile în vederea declarãrii utilitãţii publice pentru lucrãri de interes naţional sau de interes local, prevãzut în anexa la prezenta hotãrîre.
ART. 2
Comisiile pentru efectuarea cercetãrii prealabile în vederea declarãrii utilitãţii publice pentru lucrãri de interes naţional se numesc de Guvern, la propunerea Ministerului lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului şi a organelor de specialitate ale administraţiei publice centrale care coordoneazã domeniul de activitate pentru care se realizeazã lucrarea de utilitate publica, pe baza solicitãrii iniţiatorului lucrãrii.
Secretariatul comisiilor pentru efectuarea cercetãrii prealabile în vederea declarãrii utilitãţii publice pentru lucrãri de interes naţional se organizeazã ca o direcţie de specialitate în cadrul Ministerului lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului, fãrã a depãşi numãrul actual de posturi.
ART. 3
Comisiile pentru efectuarea cercetãrii prealabile în vederea declarãrii utilitãţii publice pentru lucrãri de interes local, care se desfãşoarã pe teritoriul unui singur judeţ sau al municipiului Bucureşti, se numesc prin decizia delegaţiei permanente a consiliului judeţean, respectiv prin dispoziţia primarului general al municipiului Bucureşti, pe baza solicitãrii iniţiatorului lucrãrii.
Reprezentanţii consiliilor locale comunale, orãşeneşti, municipale şi ale sectoarelor municipiului Bucureşti vor fi propuşi, prin hotãrîre, de cãtre autoritãţile deliberative ale administraţiei publice locale respective.
ART. 4
Comisiile pentru efectuarea cercetãrii prealabile în vederea declarãrii utilitãţii publice pentru lucrãri de interes local care se desfãşoarã pe teritoriul mai multor judeţe se numesc prin decizia delegaţiei permanente a consiliului judeţean, respectiv prin dispoziţia primarului general al municipiului Bucureşti, pe al cãrui teritoriu administrativ se afla ponderea cea mai mare a imobilelor propuse pentru expropriere, pe baza solicitãrii iniţiatorului lucrãrii şi a acordului celorlalte delegaţii permanente ale consiliilor judeţene pe al cãror teritoriu se desfãşoarã lucrarea.
Reprezentanţii consiliilor locale ale comunelor, oraşelor, municipiilor şi sectoarelor municipiului Bucureşti, interesate, vor fi propuşi prin hotãrîrea acestor autoritãţi deliberative ale administraţiei publice.
Secretariatul comisiilor prevãzute în art. 3 alin. 1 şi art. 4 alin. 1 se asigura de consiliul judeţean, respectiv de consiliul local al municipiului Bucureşti.
ART. 5
În caz de extrema urgenta impusa de executarea imediata a unor lucrãri ce intereseazã apãrarea tarii, ordinea publica şi siguranta nationala şi în caz de calamitati naturale, situaţie prevãzutã de <>art. 32 din Legea nr. 33/1994 privind exproprierea pentru cauza de utilitate publica, comisiile pentru efectuarea cercetãrii prealabile în vederea declarãrii utilitãţii publice se numesc prin decizia primului-ministru, indiferent dacã lucrarea este de interes naţional sau de interes local.
Componenta comisiei va fi supusã spre aprobare în prima şedinţa a Guvernului.
Secretariatul comisiilor pentru efectuarea cercetãrii prealabile în vederea declarãrii utilitãţii publice se asigura de cãtre Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului.

PRIM-MINISTRU
NICOLAE VACAROIU

Contrasemneazã:
p. Ministrul lucrãrilor publice
şi amenajãrii teritoriului,
Teodor Gavrila,
secretar de stat

Secretar de stat,
şeful Departamentului pentru
Administraţie Publica Localã,
Octav Cozmanca

ANEXA 1

REGULAMENT
privind procedura de lucru a comisiilor pentru efectuarea cercetãrii prealabile în vederea declarãrii utilitãţii publice pentru lucrãri de interes naţional sau de interes local

Dispoziţii generale
ART. 1
În prezentul regulament, comisiile pentru efectuarea cercetãrii prealabile în vederea declarãrii utilitãţii publice vor fi denumite în continuare comisii, secretariatul comisiilor pentru efectuarea cercetãrii prealabile în vederea declarãrii utilitãţii publice va fi denumit secretariat, iar <>Legea nr. 33/1994 privind exproprierea pentru cauza de utilitate publica va fi denumita lege privind exproprierea.
ART. 2
Pentru efectuarea cercetãrii prealabile în vederea declarãrii utilitãţii publice pentru lucrãri de interes naţional sau de interes local, se numeşte cîte o comisie pentru fiecare lucrare.
ART. 3
Cercetarea prealabilã se face pe baza unei documentaţii numita dosar pentru cercetarea prealabilã, întocmit de initiatorul lucrãrii, avînd conţinutul prevãzut în anexa nr. 1 la prezentul regulament.
ART. 4
Secretariatul asigura şi asista organizarea şedinţelor comisiilor, conform atribuţiilor stabilite prin prezentul regulament.

CAP. 1
Componenta comisiilor

ART. 5
Comisiile pentru lucrãri de interes naţional şi pentru situaţiile prevãzute de art. 32 din Legea privind exproprierea vor avea urmãtoarea componenta:
a) reprezentantul Ministerului lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului cu rang de ministru sau secretar de stat, sau un împuternicit al acestuia, care va avea calitatea de preşedinte al comisiei;
b) reprezentantul autoritãţii administraţiei publice centrale care coordoneazã domeniul de activitate pentru care se realizeazã lucrarea de utilitate publica, cu rang de secretar de stat, subsecretar de stat sau director general;
c) reprezentantul Ministerului Finanţelor, cu rang de secretar de stat sau director general;
d) preşedinţii comisiilor judeţene, respectiv primarul general al municipiului Bucureşti, pe al cãror teritoriu administrativ se desfãşoarã lucrarea de utilitate publica;
e) directorii direcţiilor de urbanism şi amenajarea teritoriului din cadrul consiliilor judeţene, respectiv directorul Direcţiei de urbanism şi amenajarea teritoriului din cadrul Consiliului Local al Municipiului Bucureşti;
f) şefii oficiilor de cadastru ale judeţelor, respectiv şeful oficiului de cadastru al municipiului Bucureşti;
g) primãrii localitãţilor pe raza cãrora se desfãşoarã lucrarea de utilitate publica.
ART. 6
Comisiile pentru lucrãri de interes local care se desfãşoarã pe teritoriul unui singur judeţ sau al municipiului Bucureşti vor avea urmãtoarea componenta:
a) vicepreşedintele sau directorul Direcţiei de urbanism şi amenajarea teritoriului din cadrul consiliului judeţean, respectiv viceprimarul municipiului Bucureşti sau directorul Direcţiei de urbanism şi amenajarea teritoriului din cadrul Consiliului Local al Municipiului Bucureşti, desemnat prin decizia delegaţiei permanente a consiliului judeţean, respectiv prin dispoziţia primarului general al municipiului Bucureşti, în calitate de preşedinte al comisiei;
b) viceprimarii şi şefii compartimentelor de urbanism şi amenajarea teritoriului din cadrul consiliilor locale ale municipiilor şi oraşelor şi, dupã caz, viceprimarii comunelor pe teritoriul cãrora se desfãşoarã lucrarea de utilitate publica, precum şi reprezentanţii consiliilor locale interesate în realizarea lucrãrilor, altele decît cele pe teritoriul cãrora se desfãşoarã lucrarea de utilitate publica, desemnaţi prin dispoziţia primarilor.
ART. 7
Comisiile pentru lucrãri de interes local care se desfãşoarã pe teritoriul mai multor judeţe şi, dupã caz, al municipiului Bucureşti, vor avea urmãtoarea componenta:
a) vicepreşedinţii consiliilor judeţene sau directorii direcţiilor de urbanism şi amenajarea teritoriului din cadrul consiliilor judeţene, respectiv viceprimarul municipiului Bucureşti sau directorul Direcţiei de urbanism şi amenajarea teritoriului din cadrul Consiliului Local al Municipiului Bucureşti, desemnaţi prin decizia delegaţiei permanente a consiliilor judeţene, respectiv prin dispoziţia primarului general al municipiului Bucureşti. Preşedinte al comisiei va fi desemnat reprezentantul consiliului judeţean, respectiv al Consiliului Local al Municipiului Bucureşti, pe al cãrui teritoriu administrativ se afla ponderea cea mai mare de imobile propuse pentru expropriere;
b) viceprimarii şi şefii compartimentelor de urbanism şi amenajarea teritoriului din cadrul consiliilor locale ale municipiilor şi oraşelor şi, dupã caz, viceprimarii comunelor pe teritoriul cãrora se desfãşoarã lucrarea de utilitate publica, precum şi reprezentanţii consiliilor locale interesate în realizarea lucrãrilor, altele decît cele pe teritoriul cãrora se realizeazã lucrarea de utilitate publica, desemnaţi prin dispoziţia primarilor.

CAP. 2
Etapele cercetãrii prealabile şi modul de funcţionare a comisiilor şi secretariatului

ART. 8
Dosarul pentru cercetarea prealabilã se depune de cãtre initiatorul lucrãrii, în doua exemplare, la secretariatul comisiilor.
Secretariatul primeşte, înregistreazã şi verifica dosarul pentru cercetarea prealabilã în termen de cel mult 5 zile lucrãtoare de la data depunerii acestuia.
ART. 9
În cazul în care dosarul pentru cercetarea prealabilã nu este complet, secretariatul îl returneazã iniţiatorului lucrãrii în vederea completãrii, în termen de cel mult 5 zile lucrãtoare de la înregistrare.
ART. 10
În cazul în care dosarul pentru cercetarea prealabilã este complet, secretariatul propune spre aprobare Guvernului sau delegatiilor permanente ale consiliilor judeţene, respectiv primarului general al municipiului Bucureşti, componenta nominalã a comisiei, în termen de cel mult 10 zile lucrãtoare de la înregistrarea dosarului.
ART. 11
Secretariatul transmite, prin nota telefonica, telefax sau posta, fiecãrui membru al comisiei şi iniţiatorului lucrãrii, în termen de cel mult 5 zile lucrãtoare de la primirea actului de numire a comisiei, înştiinţarea privind data, ora şi locul de desfãşurare a primei şedinţe a comisiei. Data se va fixa nu mai tirziu de 15 zile lucrãtoare de la data comunicãrii actului de numire a comisiei.
ART. 12
Secretariatul transmite fiecãrui membru al comisiei şi iniţiatorului lucrãrii copia actului de numire a comisiei.
ART. 13
Initiatorul lucrãrii transmite cîte un exemplar din dosarul pentru cercetarea prealabilã fiecãrui membru al comisiei cu cel puţin 5 zile lucrãtoare înainte de data primei şedinţe.
ART. 14
Şedinţele comisiilor sînt legal constituite în prezenta a cel puţin 2/3 din numãrul membrilor sãi şi în prezenta obligatorie a urmãtorilor membri:
a) în comisiile pentru lucrãri de interes naţional a reprezentanţilor administraţiei publice centrale, prevãzuţi în art. 5 lit. a), b) şi c) din prezentul regulament;
b) în comisiile pentru lucrãri de interes local, a reprezentanţilor consiliilor judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, şi a cel puţin doi reprezentanţi ai consiliilor locale interesate, prevãzuţi în art. 6 lit. b) din prezentul regulament.
ART. 15
În situaţia în care prima şedinţa nu este legal constituitã, se convoacã o noua şedinţa, în termen de cel mult 10 zile lucrãtoare. Noua şedinţa şi urmãtoarele sînt legal constituite în prezenta membrilor prevãzuţi în articolul precedent, lit. a) sau b).
ART. 16
Dezbaterile din cadrul şedinţelor se consemneazã într-un registru unic de procese-verbale ale şedinţelor, numerotat şi sigilat. Procesul-verbal al fiecãrei şedinţe se semneazã de cãtre membrii comisiei, la sfîrşitul acesteia.
ART. 17
Hotãrîrile comisiei se iau cu majoritate simpla de voturi, prin vot deschis.
În cazul paritatii voturilor, votul preşedintelui comisiei este decisiv.
ART. 18
În cadrul primei şedinţe legal constituitã:
a) initiatorul lucrãrii susţine lucrarea în fata comisiei;
b) comisia analizeazã dosarul pentru cercetarea prealabilã şi solicita iniţiatorului, dacã este cazul, datele suplimentare necesare acţiunii de cercetare prealabilã şi stabileşte termenele de punere la dispoziţia comisiei a acestor date;
c) comisia desemneazã care dintre membrii sãi vor efectua cercetarea la fata locului, precum şi data acesteia, care se va fixa nu mai tirziu de 15 zile lucrãtoare;
d) comisia fixeazã data, ora şi locul de desfãşurare a şedinţei urmãtoare.
ART. 19
În cadrul şedinţei finale, membrii comisiei, dupã efectuarea cercetãrii prealabile, vor delibera asupra hotãrîrii de a propune ca lucrarea sa fie declarata sau nu de utilitate publica, iar rezultatul cercetãrii prealabile va fi consemnat în procesul-verbal întocmit conform anexei nr. 2 la prezentul regulament.
Procesul-verbal care consemneazã rezultatul cercetãrii prealabile va fi întocmit într-un numãr de exemplare egal cu numãrul membrilor comisiei, cãrora li se va inmina cîte un exemplar la sfîrşitul şedinţei şi doua exemplare pentru secretariat.
Secretariatul va certifica cele doua exemplare ale procesului-verbal şi cele doua exemplare ale dosarului pentru cercetarea prealabilã, aflate în posesia sa. Dosarul pentru cercetarea prealabilã poate fi consultat la solicitarea celor interesaţi.
ART. 20
În caz de extrema urgenta impusa de executarea imediata a unor lucrãri ce intereseazã apãrarea tarii, ordinea publica şi siguranta nationala şi în caz de calamitati naturale, comisia va efectua cercetarea prealabilã la fata locului, asistatã de secretariat. În aceeaşi zi se va consemna rezultatul cercetãrii în registrul unic de procese-verbale ale şedinţelor şi se va redacta procesul-verbal necesar declarãrii cauzei de utilitate publica, întocmit conform anexei nr. 2 la prezentul regulament.

CAP. 3
Etapele declarãrii utilitãţii publice

ART. 21
Pentru lucrãri de interes naţional, secretariatul întocmeşte proiectul de hotãrîre a Guvernului şi nota de fundamentare, avînd conţinutul prevãzut de anexa nr. 3 la prezentul regulament, pe care Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului îl înainteazã Secretariatului general al Guvernului, împreunã cu procesul-verbal, în original, care consemneazã rezultatul cercetãrii prealabile şi dosarul acestuia, dacã este cazul.
ART. 22
Pentru lucrãrile de interes local care se desfãşoarã pe teritoriul unui singur judeţ, secretariatul întocmeşte proiectul de hotãrîre a consiliului judeţean, respectiv a Consiliului Local al Municipiului Bucureşti, avînd conţinutul prevãzut în anexa nr. 3 la prezentul regulament, şi îl înainteazã spre aprobare acestuia, împreunã cu procesul-verbal, în original, care consemneazã rezultatul cercetãrii prealabile.
ART. 23
Pentru lucrãrile de interes local care se desfãşoarã pe teritoriul mai multor judeţe, secretariatul întocmeşte proiectul de dispoziţie comuna a preşedinţilor consiliilor judeţene, respectiv a primarului general al municipiului Bucureşti, avînd conţinutul prevãzut de anexa nr. 3 la prezentul regulament, şi îl înainteazã spre aprobare acestora, împreunã cu procesul-verbal, în original, care consemneazã rezultatul cercetãrii prealabile şi dosarul acesteia, dacã este cazul.
ART. 24
În caz de dezacord, prevãzut de art. 7 alin. (2) din Legea privind exproprierea, secretariatul din cadrul consiliului judeţean, respectiv al Consiliului Local al Municipiului Bucureşti, înainteazã dosarul pentru cercetarea prealabilã în doua exemplare şi procesul-verbal în original, care consemneazã situaţia de dezacord Secretariatului general al Guvernului. În cazul în care materialul prezentat nu este concludent, pentru soluţionarea dezacordului Guvernul va putea dispune efectuarea unei noi cercetãri prealabile pentru declararea utilitãţii publice, în condiţiile prevãzute de art. 9 alin. 1 şi 2 din Legea privind exproprierea.
ART. 25
Pentru lucrãrile prevãzute de art. 7 alin. (3) şi (4) din Legea privind exproprierea, procedura privind cercetarea prealabilã este identicã cu cea prevãzutã de prezentul regulament, pentru lucrãrile de interes naţional sau local.
Secretariatul întocmeşte proiectul de lege şi expunerea de motive pe care Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului, respectiv consiliul judeţean, le înainteazã Secretariatului general al Guvernului, împreunã cu procesul-verbal, în original, care consemneazã rezultatul cercetãrii prealabile.
ART. 26
În caz de extrema urgenta impusa de executarea imediata a unor lucrãri, situaţiei prevãzutã de art. 32 din Legea privind exproprierea, secretariatul întocmeşte proiectul de hotãrîre a Guvernului, avînd conţinutul prevãzut de anexa nr. 3 la prezentul regulament, pe care Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului îl înainteazã Secretariatului general al Guvernului, împreunã cu procesul-verbal, în original, care consemneazã rezultatul cercetãrii prealabile.

CAP. 4
Dispoziţii finale

ART. 27
Prin actul de declarare a utilitãţii publice se desemneazã expropriatorul.
ART. 28
Secretariatul transmite expropriatorului actul de declarare a utilitãţii publice, în copie, în termen de 5 zile lucrãtoare de la comunicarea acestuia.
ART. 29
Expropriatorul transmite cîte o copie a actului tuturor consiliilor locale pe al cãror teritoriu administrativ se afla imobilele propuse pentru expropriere şi va proceda al aducerea la cunostinta publica a acestuia potrivit Legii privind exproprierea.
ART. 30
Secretariatele comisiilor înregistreazã toate operaţiunile şi documentele privind cercetarea prealabilã - corespondenta, dosarele pentru cercetarea prealabilã, registrul unic de procese-verbale, propunerile şi actele de numire ale comisiilor, proiectele de legi, hotãrîri şi decizii, dupã caz, actele de declarare a utilitãţii publice - şi gestioneazã banca de date şi arhiva privind activitatea comisiilor.
ART. 31
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezentul regulament.

ANEXA 1
la regulament

CONŢINUTUL DOSARULUI
pentru cercetarea prealabilã
1. Date generale:
- denumirea lucrãrii;
- amplasamentul lucrãrii;
- initiatorul lucrãrii;
- expropriatorul propus.

2. Memoriu justificativ:
- date despre lucrare şi prezentarea generalã a situaţiei juridice a
imobilelor propuse pentru expropriere;
- descrierea încadrãrii lucrãrii în documentaţia de urbanism sau de amenajare
a teritoriului;
- date care sa justifice:
- interesul naţional, respectiv interesul local, dupã caz;
- avantajele economico-sociale, ecologice sau de orice alta natura care
susţin necesitatea lucrãrii;
- realizarea lucrãrii numai prin expropriere;
- date care sa descrie inconvenientele de ordin economic, social, ecologic
sau de orice alta natura ale exproprierii.

3. Evaluarea costurilor lucrãrii (mii lei):
total : ..................................................................
din care : - costurile legate de realizarea
exproprierii ..................................................
- costurile legate de realizarea
propriu-zisa a lucrãrii .......................................
4. Evaluarea duratei de realizare a lucrãrii (luni) :
total : ..................................................................
din care : - durata procedurii de expropriere ..............................
- durata realizãrii propriu-zise
a lucrãrii ....................................................
5. Extras din documentaţia de urbanism sau de amenajare a teritoriului
aprobatã, în ale carei prevederi se înscrie lucrarea, însoţitã de copia actului
de aprobare conform legii a respectivei documentaţii.
6. Planul de situaţie al lucrãrii, cu evidentierea imobilelor propuse
pentru expropriere şi a situaţiei lor juridice, la data întocmirii dosarului
pentru cercetarea prealabilã.

ANEXA 2
la regulament

PROCES-VERBAL
pentru consemnarea rezultatului cercetãrii prealabile în vederea declarãrii utilitãţii publice a lucrãrii de interes ^1) ...................................

Comisia pentru efectuarea cercetãrii prealabile în vederea declarãrii utilitãţii publice, numita prin ^2) .................................................. ............................................................................... s-a întrunit în şedinţa legal constituitã, la sediul ........................., la data de ...............................
Din numãrul total de ................... membri au fost prezenţi ............
Comisia s-a mai întrunit în şedinţe legal constituite la urmãtoarele date : ...............................................................................
Comisia a efectuat cercetarea la fata locului la data de ....................

Rezultatul cercetãrii prealabile
a) Elemente care justifica interesul naţional/local : ..................... ............................................................................... ...............................................................................
b) Avantajele economico-sociale, ecologice sau de orice alta natura care sus- ţin necesitatea lucrãrii : .............................................................................. ...............................................................................
c) Motivele pentru care lucrarea nu poate fi realizatã pe alte cai decît prin expropriere : ............................................................................... ............................................................................... ...............................................................................
d) Lucrarea se înscrie în documentaţia de urbanism / de amenajare a teritoriului : ...................................................................... ............................................................................... aprobatã prin ^3): ...........................................................
Comisia constata ca (nu) sînt întrunite condiţiile cerute de lege ^4) .... ............................................................................... şi propune ^5): .............................................................. ca lucrarea: ................................................................. sa (nu) fie declarata de utilitate publica de interes naţional/local, avînd ca expropriator : ................................................................ ...............................................................................
Rezultatul cercetãrii prealabile a fost adoptat cu ........... voturi pentru, voturi contra şi ..................... abtineri.
Preşedintele comisiei ^6):
.......................................................
Membrii comisiei ^6) :
...............................................................................
...............................................................................
...............................................................................
...............................................................................
...............................................................................
Secretariatul comisiei ^7)
certifica prezentul proces-verbal
......................................................
------------------
^1) Se va specifica naţional sau local şi denumirea exactã a lucrãrii.
^2) Se va specifica actul de numire a comisiei.
^3) Se va specifica actul de aprobare, stabilit prin Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executãrii construcţiilor şi unele mãsuri pentru realizarea locuinţelor (lege, hotãrîre).
^4) <>Legea nr. 33/1994 privind exproprierea pentru cauza de utilitate publica.
^5) Se va specifica autoritatea administraţiei publice în a carei competenta se afla declararea utilitãţii publice a lucrãrii, potrivit <>Legii nr. 33/1994 privind exproprierea pentru cauza de utilitate publica.
^6) Se va preciza, pentru fiecare: numele, prenumele, funcţia şi instituţia pe care o reprezintã şi se va semna de cãtre fiecare membru prezent. Pe semnatura preşedintelui se aplica ştampila instituţiei respective.
^7) Se va completa cu numele, prenumele şi semnatura şefului secretariatului comisiei, pe care se va aplica ştampila secretariatului.

ANEXA 3
la regulament

CONŢINUTUL
actului de declarare a utilitãţii publice ^1)
ART. 1
Se declara de utilitate publica de interes naţional/local lucrarea ...............................................................................
ART. 2
Expropriatorul este ^2) : ........................................ ...................................
ART. 3
Prezentul act de declarare a utilitãţii publice va fi adus la cunostinta publica ^3) ................................................................... ............................................................................... ...............................................................................
---------------------
^1) Legea, hotãrîre a Guvernului, dispoziţie comuna a preşedinţilor comisiilor judeţene, hotãrîre a consiliului judeţean sau a Consiliului Local al Municipiului Bucureşti, dupã caz.
^2) Se completeazã potrivit prevederilor <>art. 12 din Legea nr. 33/1994 privind exproprierea pentru cauza de utilitate publica.
^3) Se completeazã potrivit prevederilor <>art. 11 din Legea nr. 33/1994 privind exproprierea pentru cauza de utilitate publica.
---------------------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016