Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARIRE nr. 434 din 25 aprilie 1990  privind infiintarea si organizarea Oficiului muncii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARIRE nr. 434 din 25 aprilie 1990 privind infiintarea si organizarea Oficiului muncii

EMITENT: GUVERN
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 104 DIN 13/9 /90
Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Se înfiinţeazã Oficiul muncii, unitate cu personalitate juridicã, subordonata Ministerului Muncii şi Ocrotirilor Sociale, cu sediul în municipiul Bucureşti, avînd ca atribuţii evidenta muncii prestate de cetãţenii romani la misiunile diplomatice şi la reprezentantele autorizate, cu sediul în România ale persoanelor juridice strãine.
ART. 2
(1) Oficiul muncii urmãreşte şi asigura la solicitarea misiunilor diplomatice şi a reprezentantelor autorizate, cu sediul în România, ale persoanelor juridice strãine ca încheierea, executarea şi încetarea raporturilor de munca dintre aceste unitãţi şi cetãţenii romani sa se facã cu respectarea legislaţiei romane, în care scop i se stabilesc urmãtoarele atribuţii:
a) organizeazã evidenta muncii prestate de salariaţii romani angajaţi în baza unor contracte individuale de munca;
b) urmãreşte ca în contractele individuale de munca pãrţile sa negocieze toate drepturile şi obligaţiile prevãzute de legea romana;
c) întocmeşte, completeazã şi pãstreazã carnetele de munca ale acestor salariaţi;
d) urmãreşte încasarea impozitului pe venit şi a contribuţiei pentru asigurãrile sociale corespunzãtoare salariilor stabilite între pãrţi, în condiţiile legii;
e) urmãreşte efectuarea plãţii cãtre terţi a datoriilor salariaţilor aflaţi în evidenta oficiului;
f) asigura plata tuturor drepturilor de asigurãri sociale ale salariaţilor potrivit legii;
g) elibereazã acte de vechime în munca şi orice fel de adeverinte care atesta calitatea de salariaţi.
(2) La cererea celor interesaţi, Oficiul muncii poate efectua unele dintre prestaţiile prevãzute la alin. 1 şi în cazul unor cetãţeni strãini salariaţi la misiunile diplomatice sau reprezentantele autorizate, cu sediul în România, ale unor persoane juridice strãine.
ART. 3
Ministrul muncii şi ocrotirilor sociale va stabili, în conformitate cu legislaţia romana, modalitatea de întocmire a contractelor de munca, precum şi nivelul minim al drepturilor de personal cuvenite salariaţilor încadraţi la misiunile diplomatice şi reprezentantele autorizate, cu sediul în România ale persoanelor juridice strãine, inclusiv posibilitatea ca plata salariului sa se facã în valuta sau în lei, potrivit legii.
ART. 4
Structura organizatoricã şi numãrul de personal al Oficiului muncii sînt prevãzute în anexa la prezenta hotãrîre.
Anexa se comunica unitãţilor interesate.
ART. 5
Salarizarea personalului Oficiului muncii se face, pentru funcţiile de conducere, conform anexei nr. 6, cap. 4 lit. j) din Legea nr. 57/1974, iar pentru funcţiile de execuţie, corespunzãtor grupei a IV-a de ramuri stabilite de acelaşi act normativ.
ART. 6
Fondurile necesare organizãrii şi desfãşurãrii activitãţii Oficiului muncii se aloca de la buget, în care sens Ministerul Economiei Naţionale şi Ministerul Finanţelor vor modifica în mod corespunzãtor indicatorii financiari.
ART. 7
Misiunile diplomatice şi reprezentantele autorizate, cu sediul în România, ale persoanelor juridice strãine vor plati Oficiului muncii, pentru serviciile prestate, un comision de 5% calculat la suma totalã plãtitã de acestea pentru salariaţi, suma în care se includ şi impozitul pe salariu şi contribuţia la asigurãri sociale.
Comisionul se va plati în valuta sau în lei, în funcţie de modalitatea de plata a salariilor.
Oficiul muncii va ceda valuta încasatã la balanţa de plati, iar sumele în lei aferente comisionului, la bugetul de stat.
-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016