Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARIRE Nr. 364 din 20 mai 1991  privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARIRE Nr. 364 din 20 mai 1991 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii "Autostrada transeuropeana Nord-Sud, sectiunea Bucuresti-Fetesti, tronson Bucuresti-Fundulea"

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL NR. 117 din 30 mai 1991
În temeiul dispoziţiilor art. 19 alin. 5 din Legea nr. 10/1991 privind finanţele publice şi avînd în vedere prevederile Programului de perspectiva al Guvernului pentru modernizarea reţelei de drumuri existente şi construcţia de autostrazi în România.

Guvernul României hotãrãşte:

ARTICOL UNIC
Se aproba indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Autostrada transeuropeana Nord-Sud, secţiunea Bucureşti-Fetesti, tronson Bucureşti-Fundulea", conform anexei.

PRIM-MINISTRU
PETRE ROMAN

ANEXA 1

CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI AI OBIECTIVULUI DE INVESTIŢII "AUTOSTRADA TRANSEUROPEANA NORD-SUD, SECŢIUNEA BUCUREŞTI-FETESTI,
TRONSON BUCUREŞTI-FUNDULEA"

1. Beneficiar: Administraţia nationala a drumurilor.
2. Amplasament: Conform Hotãrîrii Guvernului nr. 557 din 17.05 1990 (Din
extremitatea estica a b-dului Ion Sulea, orientata
pe direcţia V-E, traverseaza linia C.F. şi drumul de
centura la nord de comuna Catelu, de unde pe direcţia
SV-NE parcurge parte din lunca riului Colentina,
traverseaza cale feratã Bucureşti-Oltenita şi canalul
Colentina, parcurge în continuare parte din terasa
superioarã a Dimbovitei la limita de sud a podului Cernica,
dupã care traverseaza Valea Pasarea şi pe la extremitatea
de SE a pãdurii Zoicaru ajunge în vecinãtatea magistralei
feroviare Bucureşti-Constanta pînã în zona statiei C.F.
Fundulea unde întruneşte cei 26,5 km).
3. Indicatori tehnico-economici:
- Valoarea investiţiei 5.144.805,9 mii lei
din care:
* construcţii montaj 4.155.029,9 mii lei
- Capacitate 26,5 km
- Durata de realizare 30 luni
4. Caracteristici principale:
- Lãţimea platformei 26,0 m
- Sistem rutier cu îmbrãcãminte
din beton de ciment B. 400 23 cm
- Clasa tehnica

----------------------


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016