Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARIRE Nr. 308 din 9 mai 1995  privind organizarea si functionarea activitatii de pregatire in domeniul apararii civile    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARIRE Nr. 308 din 9 mai 1995 privind organizarea si functionarea activitatii de pregatire in domeniul apararii civile

EMITENT: GUVERNUL ROMANIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL NR. 94 din 18 mai 1995
HOTĂRÎRE Nr. 308 din 9 mai 1995
privind organizarea şi funcţionarea activitãţii de pregãtire în domeniul apãrãrii civile
EMITENT: GUVERNUL ROMÂNIEI
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL NR. 94 din 18 mai 1995
Guvernul României hotãrãşte:
ART. 1
Activitatea de pregãtire în domeniul apãrãrii civile se organizeazã de cãtre Departamentul pentru Administraţie Publica Localã şi Comandamentul Apãrãrii Civile din cadrul Ministerului Apãrãrii Naţionale, prin centrele de pregãtire care funcţioneazã în urmãtoarele localitãţi:
- Bacau, judeţul Bacau;
- Cluj-Napoca, judeţul Cluj;
- Craiova, judeţul Dolj.
ART. 2
În cadrul centrelor prevãzute la art. 1 se asigura pregãtirea categoriilor de personal de conducere cu atribuţii în domeniul apãrãrii civile, prevãzute în anexa la prezenta hotãrîre.
ART. 3
Structura seriilor şi perioadelor de pregãtire se stabilesc, de comun acord, de cãtre Departamentul pentru Administraţie Publica Localã şi Comandamentul Apãrãrii Civile, durata unei serii fiind cuprinsã între 3 şi 7 zile.
ART. 4
Spaţiile necesare desfãşurãrii activitãţii centrelor de pregãtire se asigura prin grija autoritãţilor administraţiei publice locale din municipiile Bacau, Cluj-Napoca şi Craiova.
ART. 5
(1) Cheltuielile aferente dotãrii centrelor cu aparatura, mijloacele tehnice şi materialele necesare se suporta de cãtre Secretariatul General al Guvernului din bugetul de stat pe anul 1995.
(2) Prefectii judeţelor Bacau, Cluj şi Dolj vor folosi sumele prevãzute la alin. (1) numai pentru dotarea centrelor de pregãtire.
ART. 6
Cheltuielile privind transportul, cazarea şi masa participanţilor la programele de pregãtire se suporta de cãtre instituţiile de la care provin participanţii.
ART. 7
Atestarea pregãtirii personalului se face pe baza de diplome, eliberate de cãtre Departamentul pentru Administraţie Publica Localã şi Comandamentul Apãrãrii Civile, care vor fi inminate la absolvirea programelor.
ART. 8
Organizarea şi conducerea unitarã a activitãţii de pregãtire pentru apãrarea civilã în cele trei centre se asigura de cãtre Departamentul pentru Administraţie Publica Localã şi Comandamentul Apãrãrii Civile, în care scop:
1. elaboreazã programul unitar de pregãtire şi urmãreşte realizarea acestuia;
2. programeaza şi stabilesc seriile de cursanţi, perioadele în care aceştia participa la cursuri şi arondarea judeţelor la cele trei centre de pregãtire;
3. sprijinã autoritãţile administraţiei publice de la judeţele şi municipiile în care funcţioneazã centrele de pregãtire, pentru asigurarea condiţiilor necesare desfãşurãrii activitãţii de învãţãmînt.
ART. 9
Anual, Departamentul pentru Administraţie Publica Localã şi Comandamentul Apãrãrii Civile vor informa Guvernul despre realizarea acţiunilor cuprinse în programul unitar de pregãtire, propunind mãsurile corespunzãtoare de imbunatatire şi perfecţionare a acestei activitãţi.
ART. 10
<>Hotãrîrea Guvernului nr. 370/1993 privind organizarea şi funcţionarea centrelor de pregãtire în domeniul apãrãrii civile, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 219 din 7 septembrie 1993, se abroga.
PRIM-MINISTRU
NICOLAE VACAROIU
Contrasemneazã:
---------------
p. Ministrul apãrãrii naţionale,
general-locotenent Florentin Popa,
secretar de stat
Secretar de stat, şeful Departamentului
pentru Administraţie Publica Localã,
Octav Cozmanca
Ministru de stat, ministrul finanţelor,
Florin Georgescu
ANEXA 1
CATEGORII DE PERSONAL
care participa la programele de pregãtire privind apãrarea civilã
- Prefectii şi subprefectii judeţelor şi ai municipiului Bucureşti
- Preşedinţii şi vicepreşedinţii consiliilor judeţene şi ai Consiliului
Sectorului Agricol Ilfov
- Primãrii şi viceprimarii municipiilor, sectoarelor municipiului Bucureşti
şi ai oraşelor
- Directorii generali ai prefecturilor
- Primãrii comunelor
- Şefii corpurilor gardienilor publici
- Şefii birourilor şi inspectorii pentru apãrarea civilã din serviciul de
mobilizare a economiei şi apãrãrii civile
- Şefii apãrãrii civile de la ministere şi celelalte autoritãţi ale
administraţiei publice centrale
- Şefii de state majore de apãrare civilã de la ministere şi celelalte
autoritãţi ale administraţiei publice centrale
- Şefii comisiilor de evacuare de la ministere şi instituţii publice
centrale şi judeţene
- Secretarii consiliilor judeţene, municipale şi orãşeneşti.
-----------------------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016