Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARIRE Nr. 12 din 17 ianuarie 1996  privind aprobarea scoaterii din functiune si a valorificarii, de catre Regia Autonoma Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARIRE Nr. 12 din 17 ianuarie 1996 privind aprobarea scoaterii din functiune si a valorificarii, de catre Regia Autonoma "Societatea Nationala a Cailor Ferate Romane", a materialului rulant amortizat integral si a deseurilor metalice feroase si neferoase

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL NR. 13 din 20 ianuarie 1996
ART. 1
În scopul adaptãrii capacitãţilor de transport la cerinţele prezente şi de perspectiva, se aproba scoaterea din funcţiune şi valorificarea, de cãtre Regia Autonomã "Societatea Nationala a Cãilor Ferate Romane", a materialului rulant amortizat integral, prevãzut în anexa nr. 1 la prezenta hotãrîre, în condiţiile menţinerii traficului feroviar la nivelul solicitãrilor.
În condiţiile prevãzute la alineatul precedent, se aproba valorificarea, de cãtre Regia Autonomã "Societatea Nationala a Cãilor Ferate Romane", a deşeurilor metalice feroase şi neferoase, rezultate din activitatea de reparaţii şi de întreţinere a liniilor, instalaţiilor şi echipamentelor feroviare, prevãzute în anexa nr. 2 la prezenta hotãrîre.
ART. 2
Regia Autonomã "Societatea Nationala a Cãilor Ferate Romane" va lua mãsuri de valorificare a materialului rulant amortizat integral prin vînzare numai pe piata interna, direct cãtre unitãţi din industria metalurgica, pe baza de negociere, sub supravegherea Ministerului Finanţelor, în condiţiile legii.
Valorificarea la intern a materialului rulant amortizat integral, precum şi a deşeurilor metalice feroase şi neferoase rezultate din lucrãrile de reparaţii şi de întreţinere a liniilor, instalaţiilor şi echipamentelor feroviare, se va face la preţul negociat în condiţiile legii şi va include urmãtoarele cheltuieli:
- cheltuieli pentru dezmembrare;
- cheltuieli pentru compactare;
- cheltuieli pentru transport la beneficiar;
- o cota de profit pentru Regia Autonomã "Societatea Nationala a Cãilor Ferate Romane".
ART. 3
Se va constitui o comisie tehnica centrala, condusã de secretarul de stat din cadrul Ministerului Transporturilor care coordoneazã activitatea Regiei Autonome "Societatea Nationala a Cãilor Ferate Romane", cu sarcina de a urmãri şi de a coordona intreaga activitate de scoatere din funcţiune şi de valorificare a materialului rulant amortizat integral şi de valorificare a deşeurilor metalice feroase şi neferoase.
Componenta comisiei va fi stabilitã prin ordin al ministrului transporturilor.
La nivelul fiecãrei regionale de cale feratã, prin dispoziţie a preşedintelui Regiei Autonome "Societatea Nationala a Cãilor Ferate Romane", se vor constitui comisii de evaluare a materialului rulant amortizat integral, care vor proceda la scoaterea din funcţiune şi la valorificarea acestuia, cu avizul Consiliului de administraţie al Regiei Autonome "Societatea Nationala a Cãilor Ferate Romane" şi cu aprobarea Ministerului Transporturilor.
ART. 4
Prevederile prezentei hotãrîri înlocuiesc prevederile <>Hotãrîrii Guvernului nr. 345/1995 , care se abroga.

PRIM-MINISTRU
NICOLAE VACAROIU

Contrasemneazã:
------------------
Ministrul transporturilor,
Aurel Novac

Ministrul industriilor,
Dumitru Popescu

Ministru de stat, ministrul finanţelor,
Florin Georgescu

Ministrul apãrãrii naţionale,
Gheorghe Tinca

Ministrul comerţului,
Petru Crisan


ANEXA 1

MATERIALUL RULANT AMORTIZAT INTEGRAL
care se scoate din funcţiune şi se valorifica la intern de cãtre Regia Autonomã "Societatea Nationala a Cãilor Ferate Romane"
-----------------------------------------------------------------------
Nr. Denumirea materialului rulant care se U.M.
crt. scoate din funcţiune şi se valorifica (bucãţi)
-----------------------------------------------------------------------
I. Locomotive şi automotoare
1. Locomotive cu abur 789
2. Automotoare 79
3. Locomotive Diesel-electrice 2100 C.P. 16
------------
TOTAL I: 884

II. Vagoane
4. Vagoane acoperite tip G şi H 560
5. Vagoane-platforma tip K, R, S 795
6. Vagoane descoperite tip E 3.550
7. Vagoane specializate tip Z, I 555
8. Vagoane speciale tip Uy şi Uw 300
-----------
TOTAL II: 5.760
-----------------------------------------------------------------------

ANEXA 2

DEŞEURI METALICE FEROASE ŞI NEFEROASE
care se valorifica la intern de cãtre
Regia Autonomã "Societatea Nationala a Cãilor Ferate Romane"
-----------------------------------------------------------------------
Nr. Denumirea deşeurilor Cantitatea
crt.
-----------------------------------------------------------------------
1. Deşeuri metalice - fier vechi (oţel) 59.000 tone
2. Deşeuri metalice - fonta 1.000 tone
3. Cupru 45 tone
4. Bronz 20 tone
5. Alama 10 tone
6. Aluminiu 10 tone
7. Plumb 60 tone
-----------------
TOTAL: 60.145 tone
-----------------------------------------------------------------------

-----------------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016