Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARIRE nr. 1151 din 30 octombrie 1990  privind modul de incadrare a personalului din activitatea de contractari si achizitii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARIRE nr. 1151 din 30 octombrie 1990 privind modul de incadrare a personalului din activitatea de contractari si achizitii

EMITENT: GUVERNUL ROMANIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL NR. 119 DIN 2 /11/90
Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
(1) Activitatea de contractari şi achiziţii se desfãşoarã, de regula, de personal încadrat cu contract de munca, salarizat cu cote procentuale stabilite potrivit legii.
(2) În mãsura în care volumul de activitate nu justifica încadrarea cu o norma intreaga, unitãţile pot încadra în aceste activitãţi salariaţi cu 1/2 norma.
(3) Salariaţii încadraţi în aceste activitãţi cu contract de munca au toate drepturile şi obligaţiile prevãzute de legislaţia muncii.
(4) În cazul în care activitatea de contractari şi achiziţii are un volum redus sau un caracter discontinuu, aceasta se va realiza de persoane cu care se încheie contracte civile, fiind plãtite la tarife stabilite potrivit reglementãrilor în vigoare.
ART. 2
(1) Unitãţile vor analiza, anual, volumul activitãţii de contractari şi achiziţii desfãşurat de fiecare persoana, mentinind numai contractele de munca cu norma intreaga, sau cu 1/2 norma, încheiate cu acei salariaţi care au îndeplinit în medie anuala un volum de activitate care sa le asigure cel puţin salariul minim pe economie.
(2) Contractul de munca al persoanelor care nu realizeazã volumul de activitate prevãzut la alin. 1 înceteazã ca urmare a restringerii activitãţii.
ART. 3
Întreprinderile sau unitãţile care desfãşoarã activitãţi de contractari şi achiziţii vor calcula şi plati impozitul, contribuţia de asigurãri sociale şi contribuţia pentru pensia suplimentarã, potrivit legii.
ART. 4
În termen de 30 de zile de la data adoptãrii prezentei hotãrîri, unitãţile care desfãşoarã activitãţi de contractari şi achiziţii şi au încadraţi salariaţi cu contracte de munca, plãtiţi pe baza de cote procentuale, vor analiza situaţia acestora, mentinind numai acele contracte de munca cu norma intreaga sau cu 1/2 norma, justificate potrivit criteriilor prevãzute în art. 2 alin. (1).
ART. 5
Prevederile prezentei hotãrîri sînt aplicabile şi altor activitãţi salarizate cu cote procentuale.

PRIM-MINISTRU
PETRE ROMAN

-------------------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016