Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARIRE Nr. 1060 din 30 octombrie 1996  privind stabilirea programelor de trecere la evidenta cantitativ-valorica pentru bunurile aflate in administrarea unitatilor din sectorul de aparare nationala, ordine publica si siguranta nationala    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARIRE Nr. 1060 din 30 octombrie 1996 privind stabilirea programelor de trecere la evidenta cantitativ-valorica pentru bunurile aflate in administrarea unitatilor din sectorul de aparare nationala, ordine publica si siguranta nationala

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL NR. 295 din 20 noiembrie 1996
În temeiul <>art. 43 din Legea contabilitãţii nr. 82/1991 , actualizatã şi completatã prin <>Ordonanta Guvernului nr. 22/1996 ,

Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Se aproba programele elaborate de unitãţile din sectorul de apãrare nationala, ordine publica şi siguranta nationala privind organizarea şi conducerea contabilitãţii cantitativ şi valoric pentru bunurile aflate în administrare, prevãzute în anexele nr. 1-7.
ART. 2
Anexele nr. 1-7 fac parte integrantã din prezenta hotãrîre.
ART. 3
Prezenta hotãrîre se aplica în Ministerul Apãrãrii Naţionale, Ministerul de Interne, Ministerul de Justiţie - Direcţia generalã a penitenciarelor, Serviciul Roman de Informaţii, Serviciul de Informaţii Externe, Serviciul de Protecţie şi Paza şi Serviciul de Telecomunicaţii Speciale.

PRIM-MINISTRU
NICOLAE VACAROIU

Contrasemneazã:
---------------
Ministru de stat, ministrul finanţelor,
Florin Georgescu

Ministrul apãrãrii naţionale,
Gheorghe Tinca

Ministru de interne,
Doru Ioan Taracila

p. Ministrul justiţiei,
Adrian Duta,
secretar de stat

p. Directorul Serviciului
Roman de Informaţii,
Popescu Ion

p. Directorul Serviciului de
Informaţii Externe,
general de divizie Constantin Filineanu

p. Directorul Serviciului de
Protecţie şi Paza,
general de brigada Nicolae Banuta

Directorul Serviciului de
Telecomunicaţii Speciale,
general de brigada ing. Tiberiu Lopatita

ANEXA 1

PROGRAM
de trecere la evidenta cantitativ-valoricã pentru bunurile aflate în administrarea Ministerului Apãrãrii Naţionale

1. Numirea unei comisii centrale conduse de un secretar de stat, care sa asigure coordonarea şi realizarea noului sistem de contabilitate.
Termen: 10 zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrîri

2. Elaborarea şi redactarea proiectului de norme proprii pentru conducerea contabilitãţii cantitativ şi valoric şi înaintarea acestora spre avizare la Ministerul Finanţelor.
Termen: 31 martie 1997

3. Primirea normelor şi instrucţiunilor avizate de Ministerul Finanţelor.
Termen: 30 aprilie 1997

4. Elaborarea normelor tehnice interne în conformitate cu cerinţele contabilitãţii cantitativ-valorice.
Termen: 31 octombrie 1997

5. Stabilirea structurilor organizatorice necesare conducerii contabilitãţii conform noilor norme, precum şi a atribuţiilor-cadru specifice.
Termen: 31 decembrie 1997

6. Pregãtirea şi instruirea personalului implicat în activitatea de trecere la contabilitatea cantitativ-valoricã.
Termen: 30 iunie 1998

7. Experimentarea noului sistem contabil la unele unitãţi reprezentative din armata.
Termen: 1 aprilie - 31 decembrie 1998

8. Desfãşurarea activitãţilor legate de inventarierea şi evaluarea bunurilor materiale aflate în evidenta.
Termen: 1 iulie - 31 decembrie 1998

9. Asigurarea dotãrii cu tehnica de calcul şi a produselor informatice necesare.
Termen: 30 septembrie 1998

10. Trecerea la evidenta cantitativ-valoricã a bunurilor materiale din Ministerul Apãrãrii Naţionale.
Termen: 1 ianuarie 1999

ANEXA 2

PROGRAM
de trecere la evidenta cantitativ-valoricã pentru bunurile aflate în administrarea Ministerului de Interne

1. Numirea unei comisii centrale conduse de un secretar de stat, care sa asigure coordonarea şi realizarea noului sistem de contabilitate.
Termen: 10 zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrîri

2. Elaborarea şi redactarea proiectului de norme proprii pentru organizarea şi conducerea contabilitãţii cantitativ şi valoric şi înaintarea acestora spre avizare la Ministerul Finanţelor.
Termen: 31 martie 1997

3. Primirea normelor şi instrucţiunilor avizate de Ministerul Finanţelor.
Termen: 30 aprilie 1997

4. Elaborarea normelor tehnice interne în conformitate cu cerinţele contabilitãţii cantitativ-valorice.
Termen: 31 octombrie 1997

5. Stabilirea structurilor organizatorice necesare organizãrii şi conducerii contabilitãţii conform noilor norme, precum şi a atribuţiilor-cadru specifice.
Termen: 31 decembrie 1997

6. Pregãtirea şi instruirea personalului implicat în activitatea de trecere la contabilitatea cantitativ-valoricã.
Termen: 30 iunie 1998

7. Asigurarea dotãrii cu tehnica de calcul, cu produsele informatice necesare şi cu imprimatele tipizate specifice evidentei cantitativ-valorice a bunurilor materiale.
Termen: 30 iunie 1998

8. Experimentarea noului sistem contabil la unele unitãţi reprezentative.
Termen: 1 iulie - 31 decembrie 1998

9. Desfãşurarea activitãţilor legate de inventarierea şi evaluarea bunurilor materiale aflate în evidenta.
Termen: 1 iulie - 31 decembrie 1998

ANEXA 3

PROGRAM
de trecere la evidenta cantitativ-valoricã pentru bunurile aflate în administrarea Ministerului Justiţiei - Direcţia generalã a penitenciarelor

1. Numirea unei comisii centrale care sa asigure coordonarea şi realizarea noului sistem de contabilitate.
Termen: 10 zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrîri

2. Elaborarea şi redactarea proiectului de norme proprii pentru conducerea contabilitãţii cantitativ şi valoric şi înaintarea acestora spre avizare la Ministerul Finanţelor.
Termen: 30 aprilie 1997

3. Stabilirea structurilor organizatorice necesare conducerii contabilitãţii conform noilor norme, precum şi a atribuţiilor-cadru specifice.
Termen: 31 august 1997

4. Înaintarea propunerilor privind restructurarea statelor de organizare din unitãţile subordonate Direcţiei generale a penitenciarelor, în vederea aprobãrii lor de cãtre Ministerul Justiţiei.
Termen: 30 septembrie 1997

5. Iniţierea cursurilor de contabilitate pentru angajaţii din sectoarele logistica şi financiar.
Termen: 31 iulie 1997

6. Obţinerea formularelor tipizate necesare trecerii la forma de evidenta cantitativ-valoricã.
Termen: 31 iulie 1997

7. Începerea acţiunii de inventariere generalã şi evaluare a bunurilor patrimoniului.
Termen: 1 iunie - 31 decembrie 1998

8. Experimentarea noului sistem contabil la anumite unitãţi reprezentative subordonate Direcţiei generale a penitenciarelor.
Termen: 1 februarie - 31 august 1998

9. Analiza modului de desfãşurare a acţiunii şi propuneri de inlaturare a neajunsurilor ce s-au ivit, precum şi propuneri de imbunatatire a activitãţii.
Termen: 30 septembrie 1998

ANEXA 4

PROGRAM
de trecere la evidenta cantitativ-valoricã pentru bunurile aflate în administrarea Serviciului Roman de Informaţii

1. Numirea unei comisii centrale, care sa asigure coordonarea şi realizarea noului sistem de contabilitate.
Termen: 10 zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrîri

2. Inventarierea generalã a bunurilor materiale de natura mijloacelor fixe, obiectelor de inventar, materialelor, pieselor de schimb cu mişcare lenta.
Termen: 31 decembrie 1996

3. Elaborarea Normelor privind evidenta contabila în unitãţile Serviciului Roman de Informaţii.
Termen: 31 octombrie 1997

4. Primirea normelor avizate de Ministerul Finanţelor.
Termen: 30 noiembrie 1997

5. Evaluarea bunurilor materiale pe baza normelor elaborate, cu avizul Ministerului Finanţelor.
Termen: 31 decembrie 1997

6. Întocmirea aplicatiilor de prelucrare automatã a datelor de evidenta.
Termen: 31 decembrie 1997

7. Analiza schemelor organizatorice ale compartimentelor financiare şi de logistica şi dimensionarea acestora în funcţie de necesitaţi.
Termen: 30 iunie 1997

8. Asigurarea necesarului de imprimate tipizate specifice evidentei cantitativ-valorice.
Termen: 30 septembrie 1998

9. Organizarea de cursuri de pregãtire privind evidenta cantitativ-valoricã.
Termen: 30 iunie 1998

10. Aplicarea în paralel cu evidenta actuala a normelor de evidenta cantitativ-valoricã la un numãr de 12 unitãţi.
Termen: 1 ianuarie 1998

11. Trecerea la evidenta cantitativ-valoricã a bunurilor în unitãţile Serviciului Roman de Informaţii.
Termen: 1 ianuarie 1999

ANEXA 5

PROGRAM
de trecere la evidenta cantitativ-valoricã pentru bunurile aflate în administrarea Serviciului de Informaţii Externe

1. Numirea unei comisii care sa asigure coordonarea şi realizarea implementarii noului sistem de contabilitate.
Termen: 15 zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrîri

2. Elaborarea şi redactarea proiectului de norme proprii pentru conducerea contabilitãţii cantitativ şi valoric şi înaintarea acestora spre avizare la Ministerul Finanţelor.
Termen: 31 mai 1997

3. Elaborarea normelor tehnice interne de organizare şi conducere a contabilitãţii pe categorii de bunuri şi structuri (armament, muniţii, tehnica de lupta şi operativã, alte mijloace fixe, obiecte de inventar, alte materiale.
Termen: 31 decembrie 1997

4. Stabilirea structurilor organizatorice necesare conducerii contabilitãţii conform noilor norme, a atribuţiilor-cadru specifice şi suplimentarea schemelor de organizare în funcţie de necesitaţi.
Termen: 31 decembrie 1997

5. Încadrarea, pregãtirea şi instruirea personalului implicat în activitatea de trecere la evidenta contabila cantitativ-valoricã.
Termen: 30 iunie 1998

6. Proiectarea sistemului informatic privind evidenta contabila cantitativ-valoricã şi dotarea cu tehnica de calcul.
Termen: 30 iunie 1998

7. Asigurarea necesarului de imprimate tipizate, specifice evidentei contabile cantitativ-valorice.
Termen: 30 iunie 1998

8. Inventarierea generalã şi evaluarea bunurilor materiale aflate în evidenta.
Termen: 1 iulie - 31 decembrie 1998

9. Experimentarea noului sistem contabil la unele gestiuni.
Termen: 1 iulie - 31 decembrie 1998

10. Trecerea la evidenta contabila cantitativ-valoricã a bunurilor materiale din Serviciul de Informaţii Externe.
Termen: 1 ianuarie 1999

ANEXA 6

PROGRAM
de trecere la evidenta cantitativ-valoricã pentru bunurile aflate în administrarea Serviciului de Protecţie şi Paza

1. Numirea unei comisii centrale care sa asigure coordonarea şi realizarea noului sistem de contabilitate.
Termen: 10 zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrîri

2. Elaborarea şi redactarea proiectului de norme proprii pentru conducerea contabilitãţii cantitativ şi valoric şi înaintarea acestora spre avizare la Ministerul Finanţelor.
Termen: 31 martie 1997

3. Primirea normelor şi instrucţiunilor avizate de Ministerul Finanţelor.
Termen: 30 aprilie 1997

4. Elaborarea normelor tehnice interne în conformitate cu cerinţele contabilitãţii cantitativ-valorice.
Termen: 31 octombrie 1997

5. Asigurarea dotãrii cu tehnica de calcul şi a produselor informatice necesare.
Termen: 30 septembrie 1997

6. Stabilirea structurilor organizatorice necesare conducerii contabilitãţii conform noilor norme, precum şi a atribuţiilor-cadru specifice.
Termen: 31 decembrie 1997

7. Pregãtirea şi instruirea personalului implicat în activitatea de trecere la contabilitatea cantitativ-valoricã.
Termen: 30 iunie 1998

8. Experimentarea noului sistem contabil în paralel cu actualul sistem.
Termen: 1 aprilie - 31 decembrie 1998

9. Desfãşurarea activitãţilor legate de inventarierea şi evaluarea bunurilor materiale aflate în evidenta.
Termen: 1 iulie - 31 decembrie 1998

10. Trecerea la evidenta cantitativ-valoricã a bunurilor materiale din Serviciul de Protecţie şi Paza.
Termen: 1 ianuarie 1999

ANEXA 7

PROGRAM
de trecere la evidenta cantitativ-valoricã pentru bunurile aflate în administrarea Serviciului de Telecomunicaţii Speciale

1. Numirea unei comisii centrale coordonate de un subsecretar de stat, care sa asigure realizarea noului sistem de contabilitate.
Termen: 10 zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrîri

2. Elaborarea şi redactarea proiectului de norme proprii pentru conducerea contabilitãţii cantitativ şi valoric şi înaintarea acestora spre avizare la Ministerul Finanţelor.
Termen: 31 martie 1997

3. Primirea normelor şi instrucţiunilor avizate de Ministerul Finanţelor.
Termen: 30 aprilie 1997

4. Elaborarea normelor tehnice interne în conformitate cu cerinţele contabilitãţii cantitativ-valorice.
Termen: 31 octombrie 1997

5. Stabilirea structurilor organizatorice necesare conducerii contabilitãţii conform noilor norme, precum şi a atribuţiilor-cadru specifice.
Termen: 31 decembrie 1997

6. Selecţionarea şi încadrarea cu personal a posturilor înfiinţate pentru noua structura organizatoricã.
Termen: 1 septembrie 1998

7. Pregãtirea şi instruirea personalului implicat în activitatea de trecere la contabilitatea cantitativ-valoricã.
Termen: 30 iunie 1998

8. Experimentarea noului sistem contabil în cadrul unei direcţii generale centrale şi în 5 oficii judeţene de telecomunicaţii speciale.
Termen: 1 iulie 1998

9. Desfãşurarea activitãţilor legate de inventarierea şi evaluarea bunurilor materiale aflate în evidenta.
Termen: 1 iulie - 31 decembrie 1998

10. Completarea dotãrii cu tehnica de calcul şi cu produsele informatice necesare.
Termen: 30 iunie 1998

----------------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016