Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 967 din 29 septembrie 2011  privind organizarea si functionarea Ministerului Afacerilor Europene    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 967 din 29 septembrie 2011 privind organizarea si functionarea Ministerului Afacerilor Europene

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 708 din 7 octombrie 2011

    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al art. 40 alin. (1) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al art. 12 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 78/2011 privind stabilirea unor mãsuri organizatorice în domeniul afacerilor europene,

    Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

    CAP. I
    Organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Europene

    SECŢIUNEA 1
    Dispoziţii generale şi principalele funcţii şi atribuţii

    ART. 1
    (1) Ministerul Afacerilor Europene se organizeazã şi funcţioneazã ca organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridicã, în subordinea Guvernului, în vederea realizãrii obiectivelor prevãzute la art. 1 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 78/2011 privind stabilirea unor mãsuri organizatorice în domeniul afacerilor europene.
    (2) Ministerul Afacerilor Europene este minister de sintezã.
    (3) Ministerul Afacerilor Europene are sediul în municipiul Bucureşti, Bd. Aviatorilor 50A, sectorul 1. Ministerul Afacerilor Europene îşi poate desfãşura activitatea şi în alte sedii utilizate în condiţiile legii.
    ART. 2
    Ministerul Afacerilor Europene exercitã funcţiile prevãzute la art. 3 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 78/2011.
    ART. 3
    (1) În realizarea funcţiilor sale, Ministerul Afacerilor Europene îndeplineşte urmãtoarele atribuţii principale:

    I. În domeniul coordonãrii/gestionãrii fondurilor europene:
    a) îndeplineşte atribuţiile prevãzute la art. 8 şi 17 din Hotãrârea Guvernului nr. 457/2008 privind cadrul instituţional de coordonare şi de gestionare a instrumentelor structurale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    b) coopereazã cu instituţiile cu atribuţii în domeniul achiziţiilor publice pentru asigurarea unui cadru adecvat de derulare a procedurilor de achiziţie publicã desfãşurate în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, în condiţiile prevãzute de lege;
    c) coopereazã cu Autoritatea de Audit în vederea asigurãrii permanente a conformitãţii sistemelor de management şi control specifice programelor operaţionale finanţate din instrumente structurale;
    d) coopereazã cu Autoritatea de Certificare şi Platã în vederea stabilirii şi implementãrii mãsurilor necesare realizãrii unui management financiar riguros şi eficient al fondurilor alocate programelor operaţionale finanţate din instrumente structurale;
    e) îndeplineşte atribuţiile aferente coordonatorului naţional al asistenţei, prevãzute în memorandumurile de înţelegere dintre Guvernul României şi Comisia Europeanã privind Programul PHARE şi Facilitatea de tranziţie;
    f) îndeplineşte atribuţiile aferente coordonãrii participãrii României la proiectele de twinning în calitate de punct naţional de contact;
    g) îndeplineşte atribuţiile aferente punctului naţional de contact pentru mecanismul financiar al Spaţiului Economic European 2004-2009, conform anexei A, secţiunea 2.1 "Administrarea - Selecţia proiectelor - Monitorizarea" din Memorandumul de înţelegere pentru implementarea mecanismului financiar SEE 2004-2009 dintre guvernele Islandei, Principatului Liechtenstein, Guvernul Norvegiei şi Guvernul României, publicat în temeiul Ordinului ministrului economiei şi finanţelor nr. 2.363/2007;
    h) îndeplineşte atribuţiile aferente punctului naţional de contact pentru Programul de cooperare norvegian pentru creştere economicã şi dezvoltare durabilã 2004-2009, conform Memorandumului de înţelegere dintre Guvernul Norvegiei şi Guvernul României pentru Programul de cooperare norvegian pentru creştere economicã şi dezvoltare durabilã, publicat în temeiul Ordinului ministrului economiei şi finanţelor nr. 2.165/2007;
    i) îndeplineşte atribuţiile aferente participãrii la coordonarea politicii în domeniul polilor de creştere.

    II. În domeniul afacerilor europene:
    a) realizeazã, prin intermediul Comitetului de coordonare a afacerilor europene, în limita competenţelor specifice, coordonarea interministerialã în vederea elaborãrii poziţiilor României pe problematica afacerilor europene, scop în care:
    1. asigurã coerenţa intersectorialã a poziţiilor naţionale pentru tematicile europene. În acest sens:
    (i) examineazã şi avizeazã, cu excepţia aspectelor de relaţii externe aflate în competenţa Ministerului Afacerilor Externe, poziţiile care vor fi exprimate de România în cadrul formaţiunilor ministeriale ale Consiliului Uniunii Europene, comitetelor reprezentanţilor permanenţi (COREPER) şi grupurilor de lucru ale Consiliului;
    (ii) monitorizeazã participarea instituţiilor la procesul de elaborare şi formulare a poziţiilor României, în funcţie de domeniul specific, precum şi participarea reprezentanţilor acestora la negocierile desfãşurate în cadrul Consiliului Uniunii Europene şi Comisiei Europene;
    2. conduce, potrivit legii, reuniunile Comitetului de coordonare a afacerilor europene, denumit în continuare Comitetul de coordonare; asigurã activitatea executivã şi de secretariat a Comitetului de coordonare şi urmãreşte îndeplinirea deciziilor stabilite de acesta;
    3. supune dezbaterii Comitetului de coordonare aspectele aflate în divergenţã între ministere şi/sau alte instituţii ale administraţiei publice centrale şi nesoluţionate la nivelul grupurilor de experţi;
    4. prezintã primului-ministru şi Guvernului propuneri pentru soluţionarea divergenţelor rãmase nerezolvate la nivelul Comitetului de coordonare;
    5. organizeazã registrul poziţiilor naţionale elaborate şi transmise cu privire la proiectele de acte legislative ale Uniunii Europene;
    b) monitorizeazã evoluţia în Parlamentul European a dosarelor europene prioritare pentru România, cu excepţia aspectelor de politicã externã şi de securitate comunã aflate în competenţa Ministerului Afacerilor Externe;
    c) informeazã membrii români în Parlamentul European cu privire la elementele de poziţie adoptate de România, pe domeniile aflate în competenţa sa;
    d) informeazã periodic misiunile statelor membre în România cu privire la subiectele aflate pe agenda Consiliului Uniunii Europene, precum şi cu privire la alte aspecte aflate în competenţa sa;
    e) coordoneazã, împreunã cu Ministerul Afacerilor Externe, potrivit competenţelor sale, elaborarea documentelor necesare pentru participarea la reuniunile Consiliului European;
    f) coordoneazã procesul de notificare electronicã a legislaţiei naţionale care transpune dreptul Uniunii Europene;
    g) asigurã coordonarea interministerialã în vederea transpunerii directivelor europene şi asigurãrii cadrului de aplicare directã a regulamentelor şi deciziilor Uniunii Europene;
    h) avizeazã, în mod obligatoriu, proiectele de acte normative care urmãresc transpunerea sau asigurarea cadrului de aplicare directã în legislaţia naţionalã a actelor legislative ale Uniunii Europene ori care au relevanţã europeanã şi examineazã, sub aspectul compatibilitãţii cu reglementãrile Uniunii Europene, la solicitarea Departamentului pentru Relaţia cu Parlamentul, propunerile legislative, în vederea formulãrii punctului de vedere al Guvernului asupra acestora;
    i) coordoneazã şi supravegheazã fundamentarea de cãtre autoritãţile şi instituţiile publice a poziţiilor naţionale care urmeazã a fi comunicate Comisiei Europene, în cadrul solicitãrilor de informaţii ale acesteia, transmise prin intermediul bazei de date electronice constituite în acest scop;
    j) reprezintã România în faţa Curţii de Justiţie a Uniunii Europene, precum şi a altor instituţii ale Uniunii Europene:
    1. în cadrul procedurilor prevãzute la art. 258-260 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene, în legãturã cu etapele precontencioase şi contencioase ale acţiunii în constatarea neîndeplinirii obligaţiilor rezultate din aplicarea Tratatului privind funcţionarea Uniunii Europene;
    2. în cadrul procedurilor prevãzute la art. 263 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene, în legãturã cu acţiunea în anulare;
    3. în cadrul procedurilor prevãzute la art. 265 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene, în legãturã cu acţiunea în constatarea abţinerii de a acţiona;
    4. în cadrul procedurilor prevãzute la art. 267 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene privind cererea având ca obiect pronunţarea unei hotãrâri preliminare;
    5. în cadrul procedurilor prevãzute la art. 268 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene privind acţiunea în repararea daunelor, în conformitate cu art. 340 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene;
    6. în cadrul procedurilor legate de aplicarea art. 270 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene;
    7. în cadrul procedurilor litigioase prevãzute la art. 271 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene privind obligaţiile care rezultã din statutul Bãncii Europene de Investiţii, mãsurile adoptate de Consiliul Guvernatorilor Bãncii Europene de Investiţii, mãsurile adoptate de Consiliul Directorilor Bãncii Europene de Investiţii, precum şi în legãturã cu îndeplinirea de cãtre bãncile centrale naţionale a obligaţiilor care rezultã din aplicarea Tratatului privind funcţionarea Uniunii Europene şi a Statutului Sistemului European al Bãncilor Centrale;
    8. în cadrul procedurii prevãzute la art. 218 alin. (11) din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene privind obţinerea avizului Curţii de Justiţie cu privire la compatibilitatea unui acord preconizat cu dispoziţiile tratatelor;
    9. în cadrul procedurii prevãzute la art. 256 alin. (1) din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene;
    10. în cadrul procedurii prevãzute la art. 256 alin. (2) din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene;
    11. în cadrul procedurii prevãzute la art. 256 alin. (3) din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene;
    k) reprezintã România în procedurile jurisdicţionale înaintea Curţii de Justiţie a Asociaţiei Europene a Liberului Schimb (AELS);
    l) coordoneazã şi monitorizeazã, potrivit legii, îndeplinirea obligaţiilor care decurg din calitatea României de stat membru al Uniunii Europene, inclusiv a prevederilor Tratatului de aderare a României la Uniunea Europeanã;
    m) reprezintã punctul naţional de contact pentru problematica pieţei interne şi pentru Oficiul TAIEX al Comisiei Europene;
    n) organizeazã Centrul Naţional SOLVIT;
    o) este coordonator naţional al Sistemului de informare al pieţei interne (IMI) şi coordonator al ariei legislative servicii;
    p) urmãreşte evoluţia politicilor Uniunii Europene şi poate propune mãsuri pentru adaptarea politicilor României la acestea;
    q) coordoneazã elaborarea sau, dupã caz, participã la elaborarea strategiilor şi programelor naţionale adoptate în contextul politicilor Uniunii Europene; monitorizeazã implementarea acestora, inclusiv a documentelor programatice derivate din acestea;
    r) reprezintã coordonatorul naţional şi punctul tehnic de contact în problematica Strategiei "Europa 2020";
    s) coordoneazã elaborarea, monitorizarea şi evaluarea Programului naţional de reformã, instrumentul de punere în aplicare a Strategiei "Europa 2020";
    t) conduce şi asigurã secretariatul tehnic al Grupului de lucru la nivel înalt pentru Strategia "Europa 2020" (secretar de stat sau echivalent);
    u) elaboreazã sinteze şi rapoarte de monitorizare a îndeplinirii obligaţiilor României ca stat membru al Uniunii Europene, le prezintã Guvernului şi, dupã caz, Comisiei Europene;
    v) participã la acţiunile Uniunii Europene vizând schimbul de experienţã şi bune practici între statele membre, în contextul implementãrii Strategiei "Europa 2020" şi a Programului naţional de reformã;
    w) coordoneazã procesul de comunicare internã privind domeniul afacerilor europene;
    x) rãspunde de aplicarea dispoziţiilor Legii nr. 92/2002 pentru aprobarea participãrii României, cu drepturi depline, la Consiliul de Administraţie al Colegiului Europei şi a plãţii cotizaţiei anuale.
    (2) Ministerul Afacerilor Europene gestioneazã mecanismul intern de rambursare a cheltuielilor de transport pentru participarea delegaţilor români la reuniunile Consiliului Uniunii Europene şi Consiliului European.
    (3) Ministerul Afacerilor Europene exercitã auditul intern asupra activitãţilor desfãşurate în cadrul aparatului propriu şi/sau evalueazã activitãţile de audit intern desfãşurate în cadrul structurilor aflate în subordinea, coordonarea sau sub autoritatea ministerului, în condiţiile legii.
    (4) Ministerul Afacerilor Europene aplicã legislaţia în domeniul resurselor umane: recrutare, angajare, avansare, promovare, mobilitate, sancţionare şi încetare a raporturilor de muncã/serviciu, respectiv salarizare a personalului din autoritatea sa, în condiţiile prevãzute de legislaţia în vigoare.
    (5) Ministerul Afacerilor Europene îndeplineşte orice alte atribuţii din domeniul sãu de activitate stabilite prin acte normative.

    SECŢIUNEA a 2-a
    Organizarea Ministerului Afacerilor Europene

    ART. 4
    (1) Structura organizatoricã a Ministerului Afacerilor Europene este prevãzutã în anexa nr. 1.
    (2) Personalul Ministerului Afacerilor Europene este compus din demnitari, funcţionari publici şi personal contractual salarizat în conformitate cu prevederile legale în vigoare. Numãrul maxim de posturi aprobat pentru Ministerul Afacerilor Europene este de 240, exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetului ministrului.
    (3) Statul de funcţii, statul de personal şi structura posturilor pe compartimente, încadrarea personalului, modificarea, suspendarea sau încetarea raporturilor de serviciu ori a raporturilor de muncã se aprobã prin ordin al ministrului afacerilor europene.
    (4) Ministerul Afacerilor Europene preia fãrã examen sau concurs personalul încadrat la Departamentul pentru Afaceri Europene (DAE), precum şi personalul încadrat la Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale (ACIS), în condiţiile legii.
    ART. 5
    Atribuţiile şi rãspunderile structurilor din aparatul propriu al Ministerului Afacerilor Europene, în conformitate cu structura organizatoricã prevãzutã în anexa nr. 1, se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare a ministerului, aprobat prin ordin al ministrului afacerilor europene.
    ART. 6
    Pentru realizarea obiectivelor şi atribuţiilor sale, Ministerul Afacerilor Europene poate colabora cu specialişti în diverse domenii de activitate, în condiţiile legii.
    ART. 7
    (1) În coordonarea Ministerului Afacerilor Europene funcţioneazã Institutul European din România, înfiinţat potrivit legii.
    (2) Finanţarea Institutului European din România se asigurã prin bugetul Ministerului Afacerilor Europene.

    SECŢIUNEA a 3-a
    Conducerea şi administrarea Ministerului Afacerilor Europene

    ART. 8
    (1) Conducerea Ministerului Afacerilor Europene se asigurã de cãtre ministrul afacerilor europene.
    (2) Ministrul afacerilor europene reprezintã ministerul în raporturile cu celelalte ministere, cu alte autoritãţi publice şi instituţii publice, organizaţii interne şi internaţionale, precum şi cu persoane fizice şi juridice române şi strãine. Prin ordin al ministrului afacerilor europene unele atribuţii pot fi delegate secretarilor de stat, secretarului general, persoanelor cu funcţii de conducere din compartimentele de specialitate şi altor persoane din aparatul propriu al ministerului.
    (3) Ministrul afacerilor europene este ordonator principal de credite şi îndeplineşte, în domeniul de activitate al ministerului, atribuţiile generale prevãzute la art. 53 alin. (1) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare. Ministrul afacerilor europene poate delega aceastã calitate secretarilor de stat, secretarului general sau altor persoane împuternicite în acest scop. Prin ordin al ministrului afacerilor europene se vor preciza limitele şi condiţiile delegãrii.
    ART. 9
    (1) În exercitarea atribuţiilor sale, ministrul afacerilor europene emite ordine şi instrucţiuni.
    (2) Prin ordin al ministrului afacerilor europene pot fi delegate atribuţii şi persoanelor cu funcţii de conducere din cadrul ministerului.
    (3) Pe lângã ministrul afacerilor europene funcţioneazã, ca organ consultativ, colegiul ministerului. Componenţa şi regulamentul de funcţionare ale colegiului ministerului se aprobã prin ordin al ministrului afacerilor europene.
    (4) Cabinetele demnitarilor se organizeazã şi funcţioneazã potrivit prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 32/1998 privind organizarea cabinetului demnitarului din administraţia publicã centralã, aprobatã cu modificãri prin Legea nr. 760/2001, cu modificãrile ulterioare. Personalul din cadrul cabinetelor demnitarilor are statut de personal contractual.
    ART. 10
    (1) Ministrul afacerilor europene este ajutat în activitatea sa de 2 secretari de stat şi un subsecretar de stat, numiţi prin decizii ale primului-ministru, precum şi de secretarul general, numit în condiţiile legii.
    (2) Secretarii de stat exercitã atribuţiile delegate prin ordin al ministrului afacerilor europene. În cazul în care unul dintre secretarii de stat nu îşi poate exercita atribuţiile curente, atribuţiile sale vor fi exercitate, prin ordin al ministrului afacerilor europene, de celãlalt secretar de stat.
    (3) Secretarul general al ministerului este înalt funcţionar public, numit în condiţiile legii. Acesta asigurã stabilitatea funcţionãrii ministerului, continuitatea conducerii şi realizarea legãturilor funcţionale dintre structurile ministerului.
    (4) Secretarul general are atribuţiile şi responsabilitãţile prevãzute la art. 49 alin. (2) din Legea nr. 90/2001, cu modificãrile şi completãrile ulterioare. Acesta poate îndeplini şi alte atribuţii prevãzute de Regulamentul de organizare şi funcţionare al Ministerului Afacerilor Europene ori încredinţate de ministrul afacerilor europene, în condiţiile legii.
    ART. 11
    Ministerul Afacerilor Europene poate închiria spaţii pentru necesitãţi proprii, în condiţiile legii.
    ART. 12
    (1) Stabilirea numãrului maxim de autoturisme şi a consumului lunar de carburanţi se face potrivit dispoziţiilor legale în vigoare.
    (2) Ministerul Afacerilor Europene are în dotare, pentru activitãţi specifice, mijloace de transport. Numãrul acestora, precum şi consumul de carburanţi sunt prevãzute în anexa nr. 2.
    (3) Persoanele care prin lege au dreptul de a utiliza mijloacele de transport din dotarea Ministerului Afacerilor Europene, precum şi persoanele care desfãşoarã activitãţi specifice pot folosi mijloacele de transport din parcul propriu al Ministerului Afacerilor Europene în baza permisului de conducere pe care îl posedã, cu aprobarea prealabilã a ordonatorului principal de credite.

    CAP. II
    Dispoziţii finale

    ART. 13
    În termenul prevãzut de Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 78/2011, Ministerul Afacerilor Europene preia de la DAE şi de la Secretariatul General al Guvernului, pe baza protocolului de predare-preluare, structura de personal, prevederile bugetare pe anul 2011, execuţia bugetarã pânã în momentul predãrii-preluãrii şi patrimoniul stabilit pe baza situaţiilor financiare întocmite potrivit art. 28 alin. (1) din Legea contabilitãţii nr. 82/1991, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    ART. 14
    (1) Patrimoniul Ministerului Afacerilor Europene se constituie pe baza protocoalelor de predare-preluare ce se vor încheia în termenul prevãzut de art. 2 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 78/2011.
    (2) Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.


              PRIM-MINISTRU
                EMIL BOC

                    Contrasemneazã:


                   ────────────────
              Ministrul afacerilor europene,
                  Leonard Orban

             Secretarul general al Guvernului,
                 Daniela Nicoleta Andreescu

                   Ministrul muncii,
            familiei şi protecţiei sociale,
                    Sulfina Barbu

            Ministrul afacerilor externe,
                 Teodor Baconschi

           Ministrul finanţelor publice,
              Gheorghe Ialomiţianu


    Bucureşti, 29 septembrie 2011.
    Nr. 967.


    ANEXA 1

                        STRUCTURA ORGANIZATORICÃ
                    a Ministerului Afacerilor Europene

    Numãrul maxim de posturi = 240
    (exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetului ministrului)






                                 ┌────────┐
                       ┌─────────┤Ministru├───────────────┐
                       │ └────┬───┘ │
                       v │ v
               ┌───────────────┐ │ ┌──────────────────┐
               │ Structura de │ │ │Compartiment Audit│
               │ Securitate │ │ └──────────────────┘
               └───────────────┘ │
                     ┌────────────────┴───┬─────────────────┐
                     │ │ │
                     v v v
              ┌───────────┐ ┌─────────┐ ┌───────────┐
              │Secretar de│ │Secretar │ │Secretar de│
              │ Stat │ │ General │ │ Stat ├───────────┐
              └────┬──────┘ └────┬────┘ └─────┬─────┘ │
                   │ │ │ v
                   │ │ │ ┌───────────────────┐
                   v │ v │Subsecretar de Stat│
    ┌─────────────────────────────┐ │ ┌─────────────────┐│ Agentul RO │
    │Direcţia Generalã Autoritatea│ │ │ Departamentul ││ la CJUE şi TUE │
    │ pentru Coordonarea │ │ │ pentru │└───────────────────┘
    │Instrumentelor Structurale │ │ │Politici Europene│ |
    └──┬──────────────────────────┘ │ └───┬─────────────┘ |
       │ │ │ |
       │ ┌───────────────────┐ │ │ ┌────────────────────┐ |
       │ │Direcţia de Analiza│ │ │ │Direcţia Coordonare │ |
       ├──>│şi Programare │ │ ├──>│ Poziţii Piaţã │ |
       │ └───────────────────┘ │ │ │ Internã │ |
       │ │ │ └────────────────────┘ |
       │ ┌───────────────────┐ │ │ |
       │ │ Direcţia │ │ │ ┌────────────────────┐ |
       ├──>│ Monitorizare │ │ │ │Direcţia Coordonare │ |
       │ └───────────────────┘ │ ├──>│Poziţii Politici şi │ |
       │ │ │ │Instituţii Europene │ |
       │ ┌───────────────────┐ │ │ └────────────────────┘ |
       ├──>│Direcţia Asistenţã │ │ │ ┌────────────────────┐ |
       │ │Tehnicã*1) │ │ │ │Direcţia Strategii │ |
       │ └───────────────────┘ │ ├──>│UE şi Monitorizare │ |
       │ │ │ │ Postaderare │ |
       │ ┌───────────────────┐ │ │ └────────────────────┘ |
       ├──>│Direcţia Coordonare│ │ │ ┌────────────────────┐ |
       │ │ de Sistem │ │ │ │Serviciul Comunicare│ |
       │ └───────────────────┘ │ ├──>│şi Relaţii Publice │ |
       │ │ │ └────────────────────┘ |
       │ ┌───────────────────┐ │ │ ┌────────────────────┐ |
       └──>│Unitatea Centralã │ │ │ │Serviciul Relaţii cu│ |
           │ de Evaluare*2) │ │ ├── │Parlamentul European│ |
           └───────────────────┘ │ │ │şi Statele Membre UE│ |
                                            │ │ └────────────────────┘ |
                                            │ │ ┌────────────────────┐ |
                                            │ │ │Serviciul Contencios│ |
                                            │ ├──>│ UE │<----|
                                            │ │ └────────────────────┘ |
                                            │ │ ┌────────────────────┐ |
                                            │ │ │ Direcţia Drept │ |
                                            │ └──>│ European şi │<----|
                                            │ │ Armonizare │
                                            │ │ Legislativã │
                                            │ └────────────────────┘
                                            │
                                            │ ┌───────────────────────────┐
                                            │ │Serviciul Aciziţii Publice,│
                                            ├───>│ Administrativ │
                                            │ └───────────────────────────┘
                                            │ ┌───────────────────────────┐
                                            ├──> │ Biroul Resurse Umane │
                                            │ └───────────────────────────┘
                                            │ ┌───────────────────────────┐
                                            ├──> │ Biroul Financiar - │
                                            │ │ Contabilitate │
                                            │ └───────────────────────────┘
                                            │ ┌───────────────────────────┐
                                            ├──> │ Compartimentul Juridic │
                                            │ └───────────────────────────┘
                                            │ ┌───────────────────────────┐
                                            └──> │ Compartimentul IT │
                                                 └───────────────────────────┘



___________
    *1) Îndeplineşte funcţia de Autoritate de management pentru Programul operaţional Asistenţã tehnicã.
    *2) Se organizeazã şi funcţioneazã la nivel de birou.


    ANEXA 2

                          MIJLOACELE DE TRANSPORT
            şi consumul de carburanţi pentru activitãţi specifice


┌────┬──────────────────────┬─────────────┬─────────────┬─────────────────────┐
│Nr. │ Ministerul │ Tipul │Numãrul maxim│Consumul maxim de │
│crt.│Afacerilor Europene │ mijlocului │ aprobat │carburant pentru un │
│ │ │de transport │ (bucãţi) │autovehicul (litri/ │
│ │ │ │ │ lunã/vehicul) │
├────┼──────────────────────┼─────────────┼─────────────┼─────────────────────┤
│ 1.│Parc auto demnitari şi│ │ │ │
│ │asimilaţii acestora*) │- autoturism │ 5 │ 200 │
├────┼──────────────────────┼─────────────┼─────────────┼─────────────────────┤
│ 2.│Parc auto comun*) │- autoturism │ 2 │ 150 │
├────┼──────────────────────┼─────────────┼─────────────┼─────────────────────┤
│ 3.│Parc auto transport │- autoturism │ 1 │ 150 │
│ │marfã, persoane, │- microbuz │ 1 │ 150 │
│ │delegaţii**) │ │ │ │
└────┴──────────────────────┴─────────────┴─────────────┴─────────────────────┤


___________
    *) Numãrul autoturismelor este reglementat de art. 5 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritãţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobatã cu modificãri prin Legea nr. 247/2002, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    **) Numãrul autoturismelor este reglementat de art. 5 alin. (3) şi (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001, aprobatã cu modificãri prin Legea nr. 247/2002, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

    NOTE:
    1. Nu se considerã depãşiri ale consumului de carburanţi normat pe autovehicul consumul care, la nivelul anului, se încadreazã în limita combustibilului normat în raport cu numãrul de autovehicule aprobat fiecãrei unitãţi.
    2. Autoturismele din parcul auto al Ministerului Afacerilor Europene pot fi conduse şi de demnitari sau de alte categorii de salariaţi cu funcţii de rãspundere, nominalizaţi prin ordin al ministrului afacerilor europene.

                   _________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016