Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 967 din 15 septembrie 2010  pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 1.434/2004  privind atributiile si Regulamentul-cadru de organizare si functionare ale Directiei generale de asistenta sociala si protectia copilului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 967 din 15 septembrie 2010 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 1.434/2004 privind atributiile si Regulamentul-cadru de organizare si functionare ale Directiei generale de asistenta sociala si protectia copilului

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 654 din 22 septembrie 2010
HOTĂ?RÂRE nr. 967 din 15 septembrie 2010
pentru modificarea şi completarea <>Hotãrârii Guvernului nr. 1.434/2004 privind atribuţiile şi Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare ale Direcţiei generale de asistenţã socialã şi protecţia copilului
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 654 din 22 septembrie 2010


În temeiul <>art. 108 din Constituţia României, republicatã ,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ARTICOL UNIC
<>Hotãrârea Guvernului nr. 1.434/2004 privind atribuţiile şi Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare ale Direcţiei generale de asistenţã socialã şi protecţia copilului, republicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 547 din 21 iulie 2008, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Articolul 1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 1. - Se aprobã Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a Direcţiei generale de asistenţã socialã şi protecţia copilului, denumitã în continuare Direcţia generalã, prevãzut în anexa nr. 1."
2. La articolul 4, dupã alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu urmãtorul cuprins:
"(1^1) Structura organizatoricã şi numãrul de personal aferente fiecãrei direcţii generale de asistenţã socialã şi protecţia copilului se aprobã de consiliul judeţean, respectiv consiliul local al sectorului municipiului Bucureşti, cu avizul consultativ al Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi cu respectarea criteriilor orientative prevãzute în anexa nr. 2."
3. Dupã articolul 8 se introduce un nou articol, articolul 8^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 8^1. - Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre."
4. La Regulamentul-cadru la articolul 3, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 3. - (1) Structura organizatoricã orientativã necesarã pentru asigurarea funcţionãrii Direcţiei generale este urmãtoarea:
1. compartimentul monitorizare, analizã statisticã, indicatori asistentã socialã şi incluziune socialã;
2. compartimentul strategii, programe, proiecte în domeniul asistenţei sociale şi relaţia cu organizaţiile neguvernamentale;
3. compartimentul managementul calitãţii serviciilor sociale;
4. compartimentul comunicare, registraturã, relaţii cu publicul şi evaluare iniţialã;
5. compartimentul resurse umane;
6. compartimentul juridic şi contencios;
7. compartimentul audit;
8. compartimentul adopţii;
9. compartimentul violenţa în familie;
10. compartimentul de intervenţie în regim de urgenţã în domeniul asistenţei sociale; în cadrul acestuia se organizeazã şi funcţioneazã telefonul pentru semnalarea cazurilor de urgenţã;
11. compartimentul de intervenţie în situaţii de abuz, neglijare, trafic, migraţie şi repatrieri;
12. compartimentul de evaluare complexã a copilului;
13. compartimentul management de caz pentru copil;
14. compartimentul prevenire marginalizare socialã;
15. compartimentul evidenţã şi platã prestaţii sociale;
16. compartimentul asistenţã persoane vârstnice;
17. compartimentul management de caz pentru adulţi şi monitorizare servicii sociale;
18. compartimentul evaluare complexã a persoanelor adulte cu handicap;
19. compartimentul finanţe-buget;
20. compartimentul contabilitate-salarizare;
21. compartimentul achiziţii publice şi contractare servicii sociale;
22. compartimentul administrativ, patrimoniu, tehnic şi aprovizionare;
23. secretariatul comisiei pentru protecţia copilului şi al comisiei de evaluare a persoanelor adulte cu handicap."
5. La Regulamentul-cadru, articolul 4 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 4. - (1) Conducerea Direcţiei generale se asigurã de directorul executiv şi de colegiul director.
(2) Directorul executiv al Direcţiei generale este ajutat de 2 directori executivi adjuncţi, dintre care unul coordoneazã activitatea din domeniul economic şi administrativ, iar unul coordoneazã activitatea din domeniul protecţiei drepturilor copilului şi ale persoanelor adulte.
(3) Directorul executiv şi directorii executivi adjuncţi au calitatea de funcţionar public."
6. Dupã anexã, care va deveni anexa nr. 1, se introduce o nouã anexã, anexa nr. 2, având cuprinsul prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul muncii,
familiei şi protecţiei sociale,
Ioan Nelu Botiş

Ministrul administraţiei
şi internelor,
Vasile Blaga

Preşedintele Agenţiei Naţionale
a Funcţionarilor Publici,
Szakal Andras Zsolt

Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Ialomiţianu

Bucureşti, 15 septembrie 2010.
Nr. 967.


ANEXÃ
-----
(Anexa nr. 2 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.434/2004 )
-----------------------------------------------------

A. Pentru direcţiile generale de asistenţã socialã şi protecţia copilului judeţene*


┌────┬────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────┐
│Nr. │ │ │
│crt.│ Posturi de conducere │ Numãr maxim de posturi │
├────┼────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ 1.│Director executiv 𗈕 │
├────┼────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ 2.│Director executiv adjunct 𗈕 │
├────┼────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ 3.│Director executiv adjunct (economic)𗈕 │
├────┼────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ 4.│Alte funcţii de conducere 󧓔% din totalul funcţiilor publice │
│ │(şef serviciu, şef birou) │din aparatul propriu (conform Legii │
│ │ │<>nr. 188/1999 privind Statutul │
│ │ │funcţionarilor publici, republicatã,│
│ │ │cu modificãrile şi completãrile │
│ │ │ulterioare) │
├────┴────────────────────────────────────┴────────────────────────────────────┤
│ Posturi de execuţie │
├────┬────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────┤
│ 1.│Numãr de beneficiari de servicii │Numãr maxim de posturi │
│ │sociale/an** │ │
│ ├────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ │Sub 12.000 󧔤 │
│ ├────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ 󧓔.001-17.000 � │
│ ├────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ 󧓙.001-22.000 � │
│ ├────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ │Peste 22.000 � │
└────┴────────────────────────────────────┴────────────────────────────────────┘



NOTĂ?:
Se adaugã un manager de caz la 50 de cazuri pentru copiii din sistemul de protecţie specialã şi un manager de caz la 50 de asistenţi maternali profesionişti.

B. Pentru direcţiile generale de asistenţã socialã şi protecţia copilului de la nivelul sectoarelor municipiului Bucureşti*


┌────┬────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────┐
│Nr. │ │ │
│crt.│ Posturi de conducere │ Numãr maxim de posturi │
├────┼────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ 1.│Director executiv 𗈕 │
├────┼────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ 2.│Director executiv adjunct 𗈕 │
├────┼────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ 3.│Director executiv adjunct (economic)𗈕 │
├────┼────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ 4.│Alte funcţii de conducere 󧓔% din totalul funcţiilor publice │
│ │(şef serviciu, şef birou) │din aparatul propriu (conform Legii │
│ │ │<>nr. 188/1999 , republicatã, │
│ │ │cu modificãrile şi completãrile │
│ │ │ulterioare) │
├────┴────────────────────────────────────┴────────────────────────────────────┤
│ Posturi de execuţie │
├────┬────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────┤
│ 1.│Numãr de beneficiari de servicii │Numãr maxim de posturi │
│ │sociale/an** │ │
│ ├────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ │Sub 12.000 󧔤 │
│ ├────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ 󧓔.001-17.000 � │
│ ├────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ 󧓙.001-22.000 � │
│ ├────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ │Peste 22.000 � │
├────┼────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ 2.│Nr. de locuitori │Numãr maxim de posturi │
│ ├────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ │Sub 250.000 󧔒 │
│ ├────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ �.001-300.000 󧔖 │
│ ├────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ │peste 300.000 󧔚 │
├────┼────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ 3.│Beneficiari de prestaţii │Numãr maxim de posturi │
│ │sociale/an*** │ │
│ ├────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ │sub 50.000 󧓿 │
│ ├────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ 󧓺.001-70.000 󧔄 │
│ ├────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ │peste 70.000 󧔉 │
├────┼────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ 4.│Pentru serviciul de prevenire a │ │
│ │separãrii copilului de familie │maximum 20 │
└────┴────────────────────────────────────┴────────────────────────────────────┘



NOTĂ?:
1. Se adaugã un manager de caz la 50 de cazuri pentru copiii din sistemul de protecţie specialã şi un manager de caz la 50 de asistenţi maternali profesionişti.
2. Numãrul de posturi aferente fiecãrui criteriu se cumuleazã.

--------------
* Criteriile se aplicã pentru aparatul propriu al direcţiilor, nu şi pentru serviciile sociale (centre rezidenţiale, centre de zi, servicii de îngrijire la domiciliu etc.) aflate în subordinea acestora.
** Copiii din sistemul de protecţie specialã (servicii de tip rezidenţial, servicii de îngrijire de zi, servicii de tip familial), copiii pentru care a fost instituitã tutela, copiii pentru care s-a instituit plasamentul familial, copiii încredinţaţi în vederea adopţiei şi cei aflaţi în monitorizare postadopţie, copiii abuzaţi, neglijaţi, traficaţi, repatriaţi, copiii care au comis fapte penale, dar nu rãspund penal, copii şi adulţi aflaţi în evidenţa serviciilor de evaluare complexã, adulţii din cadrul serviciilor de tip rezidenţial şi al serviciilor de zi, vârstnicii din cadrul serviciilor de zi şi de îngrijire la domiciliu, precum şi cei aflaţi în centrele rezidenţiale.
*** Beneficiari aflaţi în platã la data elaborãrii statului de funcţii de: alocaţie de stat, alocaţie complementarã, alocaţie monoparentalã, indemnizaţie pentru creşterea copilului pânã la vârsta de 2 ani şi a copilului cu handicap pânã la vârsta de 7 ani, venit minim garantat, încãlzire, ajutoare de urgenţã şi alte tipuri de prestaţii etc.

------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016