Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 940 din 13 octombrie 2000  privind infiintarea, organizarea si functionarea Centrului National de Specializare in Comunicare si Relatii Publice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 940 din 13 octombrie 2000 privind infiintarea, organizarea si functionarea Centrului National de Specializare in Comunicare si Relatii Publice

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 520 din 23 octombrie 2000


În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României şi ale <>art. 21 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se înfiinţeazã Centrul Naţional de Specializare în Comunicare şi Relaţii Publice, instituţie publica cu personalitate juridicã aflatã în subordinea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, ca centru de specializare şi perfecţionare în comunicare socialã şi relaţii publice, cu sediul în localitatea Slanic-Moldova, str. Mihai Eminescu nr. 1, judeţul Bacau.
ART. 2
Centrul Naţional de Specializare în Comunicare şi Relaţii Publice asigura pregãtirea de personal cu atribuţii în domeniul comunicãrii şi relaţiilor publice din compartimentele de specialitate ale autoritãţilor şi instituţiilor publice şi ale organizaţiilor neguvernamentale, precum şi a altor persoane fizice interesate.
ART. 3
(1) Activitatea Centrului Naţional de Specializare în Comunicare şi Relaţii Publice este coordonata de un consiliu de administraţie format din 7 membri, astfel: 4 reprezentanţi ai Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, un reprezentant al Ministerului Educaţiei Naţionale, un reprezentant al Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale şi un reprezentant al Ministerului Funcţiei Publice. Membrii consiliului de administraţie sunt numiţi în funcţie prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici la propunerea autoritãţilor publice care i-au desemnat.
(2) Consiliul de administraţie al Centrului Naţional de Specializare în Comunicare şi Relaţii Publice este condus de un preşedinte desemnat de preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici dintre membrii consiliului de administraţie.
(3) Consiliul de administraţie are urmãtoarele atribuţii principale:
a) avizeazã bugetul de venituri şi cheltuieli şi darea de seama contabila, care se supun spre aprobare preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici;
b) aproba organigrama şi statul de funcţii;
c) aproba graficele de programare a cursurilor şi programele anuale de specializare şi perfecţionare în comunicare socialã şi relaţii publice;
d) avizeazã Regulamentul de organizare şi funcţionare a Centrului Naţional de Specializare în Comunicare şi Relaţii Publice, care se aproba prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici;
e) stabileşte structura seriilor şi perioadele de desfãşurare a cursurilor, pe baza propunerilor elaborate de Agenţia Nationala a Funcţionarilor Publici;
f) rãspunde de asigurarea informaţiilor solicitate, în scris, de preşedintele Comisiei ştiinţifice de coordonare, strategie şi evaluare a Centrului Naţional de Specializare în Comunicare şi Relaţii Publice.
(4) Consiliul de administraţie va fi desemnat pe o perioada de 4 ani, cu posibilitatea reînnoirii mandatului.
(5) Consiliul de administraţie se întruneşte lunar, la convocarea preşedintelui, sau ori de câte ori este nevoie.
(6) Hotãrârile consiliului de administraţie se adopta cu votul majoritãţii membrilor sãi.
ART. 4
Conducerea executivã a Centrului Naţional de Specializare în Comunicare şi Relaţii Publice este asigurata de un director general, ajutat de un director general adjunct, numiţi prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, în condiţiile legii.
ART. 5
Directorul general îndeplineşte urmãtoarele atribuţii principale:
a) asigura conducerea curenta a activitãţii Centrului Naţional de Specializare în Comunicare şi Relaţii Publice;
b) organizeazã aducerea la îndeplinire a hotãrârilor consiliului de administraţie;
c) propune spre aprobare consiliului de administraţie organigrama şi statul de funcţii, graficele de programare a cursurilor şi programele anuale de specializare şi perfecţionare;
d) recruteaza şi angajeazã personalul Centrului Naţional de Specializare în Comunicare şi Relaţii Publice, potrivit dispoziţiilor legale în vigoare şi organigramei aprobate de consiliul de administraţie;
e) organizeazã aducerea la îndeplinire a prevederilor Regulamentului de organizare şi funcţionare a Centrului Naţional de Specializare în Comunicare şi Relaţii Publice;
f) reprezintã Centrul Naţional de Specializare în Comunicare şi Relaţii Publice în raport cu Agenţia Nationala a Funcţionarilor Publici şi cu celelalte organe ale administraţiei publice;
g) orice alte atribuţii stabilite prin regulamentul de organizare şi funcţionare, prin hotãrâre a consiliului de administraţie şi prin hotãrâre a preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici.
ART. 6
(1) Coordonarea activitãţii didactice şi metodologice a Centrului Naţional de Specializare în Comunicare şi Relaţii Publice este asigurata de o Comisie ştiinţificã de coordonare, strategie şi evaluare formatã din 11 membri, cadre didactice universitare, desemnate de consiliul de administraţie.
(2) Comisia ştiinţificã de coordonare, strategie şi evaluare îşi alege, prin majoritate de voturi, un preşedinte, pe o perioada de 4 ani, mandatul acestuia putând fi reînnoit pentru o perioada de încã 4 ani.
(3) Comisia ştiinţificã de coordonare, strategie şi evaluare are urmãtoarele atribuţii principale:
a) avizeazã tematica şi structura obligatorie a programelor de curs;
b) avizeazã tematica anuala de pregãtire;
c) evalueaza anual, din punct de vedere ştiinţific şi metodologic, activitatea Centrului Naţional de Specializare în Comunicare şi Relaţii Publice şi analizeazã propunerile de dezvoltare în perspectiva;
d) stabileşte condiţiile de acordare a diplomelor, certificatelor şi atestatelor de absolvire a cursurilor, în condiţiile legii;
e) aproba indicatorii managerial-educationali specifici de evaluare periodicã a activitãţii Centrului Naţional de Specializare în Comunicare şi Relaţii Publice;
f) alte atribuţii stabilite de consiliul de administraţie.
(4) Activitatea Comisiei ştiinţifice de coordonare, strategie şi evaluare este aprobatã de consiliul de administraţie.
ART. 7
(1) Comisia ştiinţificã de coordonare, strategie şi evaluare se întruneşte trimestrial în şedinţe ordinare şi, ori de câte ori este nevoie, în şedinţe extraordinare, la convocarea preşedintelui sau a cel puţin doua treimi din numãrul membrilor sãi.
(2) Lucrãrile de secretariat ale Comisiei ştiinţifice de coordonare, strategie şi evaluare sunt asigurate de un secretariat tehnic, format din personal al Centrului Naţional de Specializare în Comunicare şi Relaţii Publice.
ART. 8
(1) Membrii consiliului de administraţie şi membrii Comisiei ştiinţifice de coordonare, strategie şi evaluare au dreptul, pentru participarea la şedinţe, la o indemnizaţie de şedinţa în cuantum maxim de 30% din salariul brut al directorului general al Centrului Naţional de Specializare în Comunicare şi Relaţii Publice.
(2) Fondurile necesare pentru acoperirea indemnizaţiilor prevãzute la alin. (1) vor fi prevãzute în bugetele proprii anuale ale Centrului Naţional de Specializare în Comunicare şi Relaţii Publice.
ART. 9
(1) Pregãtirea personalului prevãzut la art. 2 se realizeazã pe baza de taxe suportate de instituţiile sau persoanele fizice interesate.
(2) Cuantumul taxelor se aproba prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici şi nu poate depãşi nivelul cheltuielilor ocazionate de pregãtirea personalului respectiv.
ART. 10
(1) Finanţarea cheltuielilor Centrului Naţional de Specializare în Comunicare şi Relaţii Publice se asigura integral din venituri extrabugetare provenite din taxe, sponsorizãri şi din realizarea de programe cu finanţare interna şi internationala.
(2) Disponibilitãţile rãmase neutilizate din venituri proprii se reporteazã în anul urmãtor, urmând sa fie utilizate pentru acoperirea cheltuielilor de funcţionare a Centrului Naţional de Specializare în Comunicare şi Relaţii Publice.
ART. 11
(1) Atestarea pregãtirii cursanţilor se face prin diplome, certificate şi atestate de absolvire recunoscute de Agenţia Nationala a Funcţionarilor Publici, Ministerul Educaţiei Naţionale şi de Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale, în condiţiile legii.
(2) Formatul diplomelor, certificatelor şi atestatelor va fi elaborat de Comisia ştiinţificã de coordonare, strategie şi evaluare şi va fi aprobat de Agenţia Nationala a Funcţionarilor Publici, cu avizul Ministerului Educaţiei Naţionale şi al Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale.
ART. 12
Autoritãţile şi instituţiile publice care vor desemna cursanţi pentru Centrul Naţional de Specializare în Comunicare şi Relaţii Publice vor prevedea în bugetele proprii sumele necesare pentru perfecţionarea personalului, conform <>Legii învãţãmântului nr. 84/1995 , republicatã.
ART. 13
(1) Numãrul maxim de posturi al Centrului Naţional de Specializare în Comunicare şi Relaţii Publice este de 25 de persoane, angajate cu contract individual de munca, exclusiv membrii consiliului de administraţie şi ai Comisiei ştiinţifice de coordonare, strategie şi evaluare.
(2) Centrul Naţional de Specializare în Comunicare şi Relaţii Publice poate folosi colaboratori externi pe baza încheierii de convenţii civile de prestãri de servicii, conform <>art. 3 din Legea nr. 130/1999 privind unele mãsuri de protecţie a persoanelor încadrate în munca, cu modificãrile ulterioare.
(3) Salarizarea personalului se face potrivit dispoziţiilor legale în vigoare.


PRIM-MINISTRU
MUGUR CONSTANTIN ISARESCU

Contrasemneazã:


────────────────
Preşedintele
Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,
Ludovic Orban,
secretar de stat

p. Ministrul educaţiei naţionale,
Adrian Gorun,
secretar de stat

Ministrul muncii
şi protecţiei sociale,
Liviu Lucian Albu

Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes

────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016