Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
HOTARARE nr. 938 din 23 decembrie 1998 privind infiintarea Centrului de Informare si Consultanta pentru Familie
În temeiul art. 116 alin. (2) din Constituţia României,
Guvernul României hotãrãşte:
ART. 1 Se înfiinţeazã Centrul de Informare şi Consultanţa pentru Familie, instituţie publica cu personalitate juridicã în subordinea Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale, având sediul în municipiul Bucureşti, str. Valter Maracineanu nr. 1-3, sectorul 1. ART. 2 Centrul de Informare şi Consultanţa pentru Familie are ca obiect de activitate asigurarea respectãrii drepturilor membrilor familiei, stabilitatea cuplului familial, reducerea dificultãţilor psihosociale ale acesteia. ART. 3 În realizarea obiectului sau de activitate Centrul de Informare şi Consultanţa pentru Familie exercita urmãtoarele atribuţii principale: a) consiliere privind întemeierea familiei şi debutul vieţii de familie; b) consultanţa în vederea pãstrãrii coeziunii familiei; c) îndrumare privind drepturile de protecţie socialã a familiei, prevãzute de dispoziţiile legale, şi accesul la acordarea acestor drepturi; d) consiliere privind egalitatea de sanse în gestionarea vieţii de familie şi identificarea unor mãsuri privind concilierea vieţii de familie cu activitatea profesionalã; e) identificarea nevoilor de asistenta specializatã pentru familie şi îndrumare cu privire la modalitãţile de realizare a acesteia; f) consiliere şi asistenta psihopedagogicã, în vederea depãşirii unor situaţii de criza în viata de familie; g) crearea şi gestionarea bazelor de date privind problemele familiei; h) realizarea schimbului de informaţii în domeniu cu alte instituţii publice şi organizaţii neguvernamentale din ţara şi din strãinãtate. ART. 4 (1) Numãrul maxim de posturi necesar pentru funcţionarea Centrului de Informare şi Consultanţa pentru Familie se asigura în limita a 12 posturi din numãrul maxim de posturi aprobat pentru unitãţile din subordinea Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale. (2) Centrul de Informare şi Consultanţa pentru Familie este condus de un director, numit prin ordin al ministrului muncii şi protecţiei sociale. ART. 5 Structura organizatoricã, statul de funcţii şi regulamentul de organizare şi funcţionare ale Centrului de Informare şi Consultanţa pentru Familie se aproba prin ordin al ministrului muncii şi protecţiei sociale. ART. 6 Salarizarea personalului Centrului de Informare şi Consultanţa pentru Familie se face conform prevederilor <>Legii nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de baza în sectorul bugetar şi a indemnizaţiilor pentru persoane care ocupa funcţii de demnitate publica. ART. 7 (1) Finanţarea cheltuielilor curente şi de capital ale Centrului de Informare şi Consultanţa pentru Familie se asigura din alocaţii de la bugetul de stat. (2) Pentru anul 1998 cheltuielile de funcţionare se acoperã din fondurile aprobate Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale prin Legea bugetului de stat pe anul 1998 nr. 109/1998, cu modificãrile ulterioare. ART. 8 Anexa nr. 2 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 448/1994 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale, republicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 268 din 20 noiembrie 1995, cu modificãrile ulterioare, se completeazã la pct. I cu o noua poziţie, astfel: "6. Centrul de Informare şi Consultanţa pentru Familie."
PRIM-MINISTRU RADU VASILE
Contrasemneazã: ----------------- Ministrul muncii şi protecţiei sociale, Alexandru Athanasiu
Ministrul finanţelor, Decebal Traian Remes
---------------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email