Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 935 din 1 septembrie 2010  pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 652/2009  privind organizarea si functionarea Ministerului Justitiei, precum si pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 762/2010  privind conditiile de acordare, in mod gratuit, a asistentei medicale, medicamentelor si protezelor pentru procurori, judecatori, magistrati-asistenti, personalul de specialitate juridica asimilat judecatorilor si procurorilor, precum si pentru personalul auxiliar de specialitate din cadrul instantelor si al parchetelor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 935 din 1 septembrie 2010 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Justitiei, precum si pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 762/2010 privind conditiile de acordare, in mod gratuit, a asistentei medicale, medicamentelor si protezelor pentru procurori, judecatori, magistrati-asistenti, personalul de specialitate juridica asimilat judecatorilor si procurorilor, precum si pentru personalul auxiliar de specialitate din cadrul instantelor si al parchetelor

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 654 din 22 septembrie 2010
HOTĂ?RÂRE nr. 935 din 1 septembrie 2010
pentru modificarea şi completarea <>Hotãrârii Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, precum şi pentru modificarea <>Hotãrârii Guvernului nr. 762/2010 privind condiţiile de acordare, în mod gratuit, a asistenţei medicale, medicamentelor şi protezelor pentru procurori, judecãtori, magistraţi-asistenţi, personalul de specialitate juridicã asimilat judecãtorilor şi procurorilor, precum şi pentru personalul auxiliar de specialitate din cadrul instanţelor şi al parchetelor
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 654 din 22 septembrie 2010


În temeiul <>art. 108 din Constituţia României, republicatã ,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. I
<>Hotãrârea Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 443 din 29 iunie 2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. La articolul 6, punctul VI se abrogã.
2. La articolul 6 punctul VIII, dupã punctul 4 se introduce un nou punct, punctul 4^1, cu urmãtorul cuprins:
"4^1. coopereazã cu oficiile de recuperare a creanţelor sau cu autoritãţile din celelalte state membre ale Uniunii Europene, prin schimbul de informaţii şi de bune practici, în scopul de a facilita urmãrirea şi identificarea bunurilor rezultate din sãvârşirea de infracţiuni şi a altor bunuri având legãturã cu infracţiunile care ar putea face obiectul unei dispoziţii de confiscare sau de indisponibilizare. În îndeplinirea atribuţiilor rezultate din Decizia 2007/845/JAI a Consiliului din 6 decembrie 2007 privind cooperarea dintre oficiile de recuperare din statele membre în domeniul urmãririi şi identificãrii produselor provenite din sãvârşirea de infracţiuni sau a altor bunuri având legãturã cu infracţiunile, Ministerul Justiţiei va coopera, prin schimb de informaţii, cu instituţiile naţionale implicate în procedura de confiscare sau indisponibilizare a bunurilor, cum ar fi: Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, parchetele şi instanţele, Ministerul Administraţiei şi Internelor şi organele de poliţie, Ministerul Finanţelor Publice şi instituţiile publice deconcentrate, Garda Financiarã, Autoritatea Naţionalã a Vãmilor, Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã, Agenţia Naţionalã de Cadastru şi Publicitate Imobiliarã, Oficiul Naţional pentru Prevenirea şi Combaterea Spãlãrii Banilor, precum şi orice altã autoritate care ar putea furniza informaţiile necesare;".
3. Articolul 11 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 11. - (1) Ministrul poate numi prin ordin un înlocuitor pentru o perioadã determinatã, dintre secretarii de stat şi subsecretarul de stat.
(2) Ministrul poate delega prin ordin oricare dintre atribuţiile de conducere, reprezentare şi angajare a Ministerului, în primul rând secretarilor de stat, subsecretarului de stat, secretarului general, secretarului general adjunct sau altor angajaţi ai Ministerului."
4. La capitolul III "Conducerea Ministerului", titlul secţiunii a 2-a se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"SECŢIUNEA a 2-a
Secretarii de stat, subsecretarul de stat, secretarul general,
secretarul general adjunct şi colegiul de conducere al Ministerului"
5. Articolul 16 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 16. - Ministrul este ajutat în activitatea de conducere şi reprezentare a Ministerului de 2 secretari de stat, de un subsecretar de stat, precum şi de secretarul general şi secretarul general adjunct."
6. Articolul 18 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 18. - (1) Secretarul general şi secretarul general adjunct sunt înalţi funcţionari publici, numiţi în condiţiile legii.
(2) Secretarul general şi secretarul general adjunct coordoneazã buna funcţionare a compartimentelor administrative ale Ministerului şi a activitãţilor cu caracter funcţional din cadrul acestuia, asigurã legãtura operativã dintre ministru şi conducãtorii compartimentelor administrative din Minister şi unitãţile subordonate. De asemenea, îndeplinesc şi celelalte atribuţii prevãzute de <>art. 49 alin. (2) din Legea nr. 90/2001 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(3) În cazurile în care secretarul general se aflã în concediu sau în imposibilitatea exercitãrii funcţiilor sale, este înlocuit de secretarul general adjunct sau ministrul poate numi prin ordin un înlocuitor temporar pentru perioada respectivã."
7. Articolul 19 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 19. - Secretarii de stat, subsecretarul de stat, secretarul general şi secretarul general adjunct emit dispoziţii şi rezoluţii scrise."
8. La articolul 20, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 20. - (1) Pe lângã ministru funcţioneazã colegiul Ministerului, format din secretarii de stat, subsecretarul de stat, secretarul general, secretarul general adjunct, consilieri şi conducãtorii compartimentelor administrative."
9. La articolul 22, alineatul (3) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(3) Structura organizatoricã la nivel de servicii şi birouri, numãrul posturilor de conducere, precum şi alocarea personalului în direcţii, servicii, birouri şi compartimente administrative asimilate sunt stabilite prin ordin al ministrului, emis în temeiul şi pentru executarea prezentei hotãrâri."
10. Articolul 23 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 23. - (1) Compartimentele administrative ale Ministerului sunt direcţiile, serviciile şi birourile, precum şi alte compartimente organizate potrivit legii.
(2) Modalitatea de constituire a acestora se stabileşte potrivit dispoziţiilor legale în vigoare.
(3) Organizarea, atribuţiile şi responsabilitãţile compartimentelor administrative se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare aprobat prin ordin al ministrului."
11. Articolul 24^1 se abrogã.
12. Articolul 27 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 27. - (1) În structura Ministerului funcţioneazã Unitatea de implementare a proiectelor (UIP), organizatã în cadrul Serviciului programe europene (SPE), cu încadrarea în numãrul maxim de posturi pentru aparatul propriu al Ministerului. SPE asigurã coordonarea programãrii, implementãrii tehnice, raportãrii şi monitorizãrii asistenţei financiare nerambursabile pre- şi postaderare acordate de Uniunea Europeanã şi alte state, având ca beneficiar Ministerul şi instituţiile din subordinea sau coordonarea acestuia.
(2) Structura organizatoricã, numãrul de personal, funcţiile şi atribuţiile UIP se stabilesc prin ordin al ministrului, potrivit dispoziţiilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 869/2002 pentru perfecţionarea activitãţii unitãţilor de implementare a programelor PHARE."
13. La articolul 28, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 28. - (1) În structura Ministerului funcţioneazã Unitatea de management public şi planificare strategicã (UMPPS), organizatã la nivel de birou."
14. La articolul 39, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 39. - (1) Începând cu data de 1 ianuarie 2011, Ministerul va desfãşura activitatea de statisticã judiciarã."
15. Anexa nr. 1 "Structura organizatoricã a Ministerului Justiţiei" se modificã şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. II
(1) Structura organizatoricã a Ministerului Justiţiei, prevãzutã în anexa la prezenta hotãrâre, intrã în vigoare la data la care va fi emis, în temeiul şi pentru executarea prezentei hotãrâri, ordinul ministrului justiţiei de stabilire a serviciilor şi birourilor, a numãrului posturilor de conducere, precum şi pentru alocarea personalului în direcţii, servicii, birouri şi compartimente administrative asimilate.
(2) Ordinul ministrului justiţiei prevãzut la alin. (1) va fi emis în termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
(3) Pânã la data emiterii ordinului prevãzut la alin. (1), Ministerul Justiţiei şi personalul acestuia vor funcţiona potrivit structurii organizatorice prevãzute în anexa nr. 1 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(4) Ministrul justiţiei poate lua orice alte mãsuri necesare pentru realizarea reorganizãrii Ministerului Justiţiei potrivit prezentei hotãrâri, în condiţiile legii.
ART. III
Articolul 13 din <>Hotãrârea Guvernului nr. 762/2010 privind condiţiile de acordare, în mod gratuit, a asistenţei medicale, medicamentelor şi protezelor pentru procurori, judecãtori, magistraţi-asistenţi, personalul de specialitate juridicã asimilat judecãtorilor şi procurorilor, precum şi pentru personalul auxiliar de specialitate din cadrul instanţelor şi al parchetelor, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 572 din 12 august 2010, se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 13. - Lista furnizorilor de servicii medicale din fiecare judeţ aflaţi în relaţie contractualã cu casele de asigurãri de sãnãtate este transmisã celor interesaţi, la cerere, de cãtre compartimentul competent din cadrul Ministerului Justiţiei."

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:
---------------
p. Ministrul justiţiei,
Lidia Barac,
secretar de stat

Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,
Mihai Constantin Şeitan

Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu

Bucureşti, 1 septembrie 2010.
Nr. 935.


ANEXÃ
(Anexa nr. 1 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 652/2009 )


Numãrul maxim de posturi: 295 (exclusiv demnitari, cabinet ministru, DIPFIE)
Notã:
Pilonii instituiţi prin organigramã nu produc efecte juridice. Rolul pilonilor este exclusiv de a structura, în funcţie de domeniile de activitate, compartimentele din cadrul instituţiei.





STRUCTURA ORGANIZATORICÃ A MINISTERULUI JUSTIŢIEI

┌─────────────────────┐ ┌───────────────────────┐
│Colegiul Ministerului├───┐ ┌───┤ Cabinet ministru │
└─────────────────────┘ │ │ └───────────────────────┘
┌─────────────────────┐ │ ┌───────────────┐ │ ┌───────────────────────┐
│Corpul de control al ├───┼────┤ MINISTRU ├───┼───┤ Corpul de consilieri │
│ ministrului │ │ └───────┬───────┘ │ │ ai ministrului │
└─────────────────────┘ │ │ │ └───────────────────────┘
┌─────────────────────┐ │ │ │ ┌───────────────────────┐
│ Serviciul de ├───┘ │ └───┤Compartiment mass-media│
│ audit public intern │ │ └───────────────────────┘
└─────────────────────┘ │
┌─────────────────────────────┼─────────┬───────────────────┐
┌───────┴────────┐ │ │ ┌────────┴───────┐
│Secretar de stat│ │ │ │Secretar de stat│
└────────────────┘ │ │ └────────────────┘
│ ┌──────┴────────────┐
│ │Subsecretar de stat│
┌────────────────────────┐ │ └───────────────────┘
│Secretar general adjunct├────┤
└────────────────────────┘ │ ┌───────────────────┐
├──┤ Secretar general │
│ └───────────────────┘

┌────────────────────────────┬─────────┴────────────────┬─────────────────────────┐
│ │ │ │
┌───────┴───────────┐ ┌───────────┴────────────┐ ┌─────────┴────────┐ ┌──────────┴──────┐
│ Pilonul I │ │ Pilonul II │ │ Pilonul III │ │ Pilonul IV │
│ Afaceri Juridice │ │ Afaceri internaţionale │ │ Sistem judiciar │ │ Suport logistic │
└───────┬───────────┘ └──────────┬─────────────┘ └─────────┬────────┘ └─────────┬───────┘
│ │ │ │
└───────────────┐ └──────────────┐ └───────────┐ └──────────────┐
│ │ │ │
┌───────────────────┐ │ ┌────────────────────┐ │ ┌──────────────────┐ │ ┌──────────────────────┐ │
│ Direcţia elaborare├─┐ │ │ Direcţia drept │ │ │ Direcţia ├─┐ │ │ Direcţia investiţii ├─┐│
│ acte normative │ │ │ │ internaţional şi ├─┐ │ │ resurse umane │ │ │ └──────────────────────┘ ││
└───────────────────┘ │ │ │cooperare judiciarã │ │ │ └──────────────────┘ │ │ ┌──────────────────────┐ ││
┌───────────────────┐ │ │ └────────────────────┘ │ │ ┌──────────────────┐ │ │ │ Direcţia financiar- │ ││
│ Direcţia avizare ├─┼─┘ ┌────────────────────┐ │ │ │Serviciul profesii│ │ │ │ contabilã ├─┤│
│ acte normative │ │ │ Direcţia ├─┼─┘ │ juridice conexe ├─┼─┘ └──────────────────────┘ ││
└───────────────────┘ │ │ afaceri europene │ │ └──────────────────┘ │ ┌──────────────────────┐ ├┘
┌───────────────────┐ │ └────────────────────┘ │ ┌──────────────────┐ │ │Unitatea de management│ │
│Direcţia contencios├─┘ ┌────────────────────┐ │ │ Direcţia de │ │ │public şi planificare ├─┤
└───────────────────┘ │ Biroul pentru │ │ │ probaţiune ├─┘ │ strategicã │ │
│prevenirea crimina- │ │ └──────────────────┘ └──────────────────────┘ │
│litãţii şi de coope-├─┘ ┌──────────────────────┐ │
│rare cu oficiile de │ │ Direcţia tehnologia ├─┤
│ recuperare a cre- │ │ informaţiei │ │
│anţelor din statele │ └──────────────────────┘ │
│ membre ale UE │ ┌────────────────────────┐ │
└────────────────────┘ │Direcţia de implementare│ │
│a proiectelor finanţate ├─┤
│din împrumuturi externe │ │
└────────────────────────┘ │
┌───────────────────────┐ │
│ Serviciul programe ├─┤
│ europene │ │
└───────────────────────┘ │
┌───────────────────────┐ │
│ Serviciul comunicare ├─┤
│ şi relaţii publice │ │
└───────────────────────┘ │
┌───────────────────────┐ │
│ Serviciul informaţii ├─┘
│ clasificate │
└───────────────────────┘




---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016