Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 933 din 14 august 2003  privind aprobarea finantarii partiale din fonduri de la bugetul de stat a cheltuielilor de organizare si functionare a reprezentantei comerciale ce va fi infiintata de Societatea Comerciala Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 933 din 14 august 2003 privind aprobarea finantarii partiale din fonduri de la bugetul de stat a cheltuielilor de organizare si functionare a reprezentantei comerciale ce va fi infiintata de Societatea Comerciala "Sicomed" - S.A. la Chisinau - Republica Moldova

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 605 din 26 august 2003
În temeiul art. 107 din Constituţie, al <>cap. II pct. 1 lit. c) din anexa la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 120/2002 privind aprobarea Sistemului de sustinere şi promovare a exportului cu finanţare de la bugetul de stat, aprobatã prin <>Legea nr. 663/2002 , precum şi al <>art. 14 din anexa la Hotãrârea Guvernului nr. 64/2003 privind aprobarea Mecanismelor de acordare a sprijinului financiar de la bugetul de stat pentru aplicarea Programului de promovare a exportului, administrat de cãtre Departamentul de Comerţ Exterior,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aproba finanţarea parţialã din fonduri de la bugetul de stat a unor categorii de cheltuieli privind organizarea şi funcţionarea reprezentantei comerciale ce va fi înfiinţatã de cãtre Societatea Comercialã "Sicomed" - S.A. la Chisinau - Republica Moldova, pentru promovarea şi comercializarea medicamentelor.
ART. 2
(1) Categoriile de cheltuieli ce vor fi suportate parţial din fonduri de la bugetul de stat şi valorile acestora sunt prevãzute în devizul de cheltuieli cuprins în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
(2) Finanţarea din fonduri bugetare a cheltuielilor de organizare şi funcţionare a reprezentantei comerciale se face în proporţie de 45% din valoarea cheltuielilor prevãzute în deviz.
ART. 3
(1) Perioada de finanţare parţialã a cheltuielilor prevãzute în deviz este de un an de la data înregistrãrii reprezentantei comerciale.
(2) Cheltuielile aferente operaţiunilor de înregistrare şi cele pentru primul transport al personalului roman angajat la reprezentanta comercialã, care se efectueazã înaintea datei de înregistrare a acesteia, sunt finanţate în conformitate cu prevederile art. 2.
ART. 4
(1) Decontarea cotei de 45% din cheltuielile efectuate de reprezentanta comercialã, în limita sumelor prevãzute în deviz pe fiecare categorie de cheltuieli, se face trimestrial de cãtre Ministerul Economiei şi Comerţului, pe baza cererii şi a documentelor justificative prezentate de cãtre Societatea Comercialã "Sicomed" - S.A.
(2) Decontarea cheltuielilor efectuate în valuta de cãtre reprezentanta comercialã se va face în echivalent lei, la cursul de schimb valutar leu-euro comunicat de Banca Nationala a României, valabil la data efectuãrii plãţii.
ART. 5
Societatea Comercialã "Sicomed" - S.A. va prezenta trimestrial la Ministerul Economiei şi Comerţului un raport privind activitatea desfasurata de cãtre reprezentanta comercialã la Chisinau - Republica Moldova în domeniul promovãrii exportului.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
p. Ministrul economiei şi comerţului,
Mihai Berinde,
secretar de stat

Ministru delegat pentru comerţ,
Eugen Dijmarescu

p. Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat

Bucureşti, 14 august 2003.
Nr. 933.



ANEXA

DEVIZ
privind cheltuielile de organizare şi funcţionare
pe o perioada de un an a reprezentantei comerciale
a Societãţii Comerciale "Sicomed" - S.A. la
Chisinau - Republica Moldova
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Categoriile de cheltuieli Valoarea Valoarea cotei
(euro) de 45% (euro)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) Înregistrarea reprezentantei comerciale: 466,0 209,0
- taxa de înregistrare; 258,0 116,0
- acreditarea; 172,0 77,0
- alte taxe. 36,0 16,0

b) Dotarea cu inventar de birou: 3.580,0 1.611,0
- calculator (2 bucãţi); 1.282,0 577,0
- imprimanta (cu scaner şi copiator inclus)
(1 bucata); 678,0 305,0
- telefon/fax (1 bucata); 248,0 112,0
- birouri (2 bucãţi); 292,0 131,0
- scaune (12 bucãţi); 230,0 104,0
- dulapuri pentru acte (2 bucãţi); 223,0 100,0
- dulap-cuier (1 bucata); 129,0 58,0
- masa de şedinţa (1 bucata); 137,0 62,0
- TV color (1 bucata); 241,0 108,0
- video (1 bucata) 120,0 54,0

c) Chirie şi utilitãţi 1.966,0 885,0

d) Telefon, fax, Internet: 6.840,0 3.078,0
- telefon/fax; 1.900,0 855,0
- Internet. 4.940,0 2.223,0

e) Primul transport al personalului roman angajat
al reprezentantei comerciale (2 persoane) 215,0 97,0

f) Permise de munca 200,0 90,0
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL: 13.267,0 5.970,0
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016