Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 928 din 20 septembrie 2001  privind aprobarea structurii, a indicatorilor si a fondurilor alocate din bugetul Ministerului Turismului pe anul 2001, aferente Programului de marketing si promovare turistica, precum si Programului de dezvoltare a produselor turistice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 928 din 20 septembrie 2001 privind aprobarea structurii, a indicatorilor si a fondurilor alocate din bugetul Ministerului Turismului pe anul 2001, aferente Programului de marketing si promovare turistica, precum si Programului de dezvoltare a produselor turistice

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 619 din 1 octombrie 2001

În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României şi ale <>art. 55 alin. (2) din Legea bugetului de stat pe anul 2001 nr. 216/2001 , cu modificãrile ulterioare,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aproba structura, indicatorii şi fondurile aferente programelor prevãzute în anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
Finanţarea programelor prevãzute la art. 1 se asigura prin alocarea sumei de 166.001.786 mii lei din bugetul Ministerului Turismului pe anul 2001, precum şi din alte surse.
ART. 3
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abroga <>Hotãrârea Guvernului nr. 296/2001 pentru aprobarea Programului de marketing şi promovare turistica pentru anul 2001, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 140 din 21 martie 2001, cu completãrile ulterioare.


PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:


────────────────
Ministrul turismului,
Matei-Agathon Dan

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu





ANEXA 1

BUGETUL
Programului de marketing şi promovare turistica pentru anul 2001

Scop: Promovarea României ca destinaţie de vacante şi cãlãtorii
pe piata turistica interna şi internationala pentru anul 2001,
creşterea numãrului de turişti care viziteaza anual România.
Obiective: a) îmbunãtãţirea imaginii produsului turistic romanesc pe pieţele
externe;
b) creşterea numãrului vizitatorilor din Uniunea Europeanã, care
cãlãtoresc în România cu minimum 5I în anul 2001 fata de anul 2000
(adicã 41.690 vizitatori, respectiv de la 833.810 la 875.500
de persoane);
c) creşterea numãrului vizitatorilor din Statele Unite ale Americii
şi din Israel care cãlãtoresc în România cu cel puţin 3l în
anul 2001 fata de anul 2000 (adicã 2.365 vizitatori, respectiv
de la 78.835 la 81.200, şi 1.520 vizitatori, respectiv de la
50.580 la 52.100);
d) deschiderea Biroului de promovare şi informare turistica de la
Budapesta, Ungaria, cu scopul de a recastiga unele dintre pieţele
traditionale ale României.
Program: Marketing şi promovare turistica pentru anul 2001

Indicatori:
┌────────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────┐
│ Indicatori │ Valori estimate │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ ● Indicatori de rezultate - creşterea numãrului │ │
│ vizitatorilor care cãlãtoresc în România din: │ │
│ - ţãrile Uniunii Europene │ 5l, respectiv 41.690 │
│ - Statele Unite ale Americii │ 3l, respectiv 2.365 │
│ - Israel │ 3l, respectiv 1.520 │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ ● Indicatori fizici - vizitatori din: │ │
│ - ţãrile Uniunii Europene │ 875.500 │
│ - Statele Unite ale Americii │ 81.200 │
│ - Israel │ 52.100 │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ ● Indicatori de eficienta*) - raportul │ │
│ "cheltuiala de promovare/numãr de │ │
│ vizitatori din Uniunea Europeanã, Statele │ │
│ Unite ale Americii şi Israel" │ 115.186 lei │
└────────────────────────────────────────────────────┴────────────────────────┘



*) Estimat pentru anul 2001. Calculul efectiv se va face dupã executarea bugetarã curenta şi cunoaşterea numãrului de vizitatori comunicat de Institutul Naţional de Statistica.



Finanţarea programului:
- milioane lei -
┌───────────────────────────────────────────────────┬─────────────┬───────────┐
│ │ Realizat │ Program │
│ │ 2000 │ 2001 │
├───────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼───────────┤
│ Finanţarea programului - total, din care pe surse │ │ │
│ de finanţare: │ 80.640 │ 116.200│
├───────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼───────────┤
│ - bugetul Ministerului Turismului │ - │ 116.200│
├───────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼───────────┤
│ - Fondul special pentru promovarea şi dezvoltarea │ │ │
│ turismului │ 80.640 │ - │
└───────────────────────────────────────────────────┴─────────────┴───────────┘

Sursa de finanţare:
Cod 01
Denumire: Bugetul Ministerului Turismului

- milioane lei -
┌───────────────────────┬────────────────────────┬─────────────┬───────────────┐
│ Denumirea liniilor │ Codul bugetar │ Realizat │ Program │
│ bugetare ├───────┬──────────┬─────┤ 2000 │ 2001 │
│ │Capitol│Subcapitol│Titlu│ │ │
├───────────────────────┼───────┼──────────┼─────┼─────────────┼───────────────┤
│Alte acţiuni economice │ 69.01 │ │ │ - │ 116.200 │
├───────────────────────┼───────┼──────────┼─────┼─────────────┼───────────────┤
│Cheltuieli curente: │ │ │ 01 │ - │ 112.200 │
├───────────────────────┼───────┼──────────┼─────┼─────────────┼───────────────┤
│- cheltuieli materiale │ │ │ │ │ │
│ şi servicii │ │ │ 20 │ - │ 112.200 │
├───────────────────────┼───────┼──────────┼─────┼─────────────┼───────────────┤
│Cheltuieli de capital │ │ │ 70 │ - │ 4.000 │
├───────────────────────┼───────┼──────────┼─────┼─────────────┼───────────────┤
│Promovarea şi dezvol- │ │ │ │ │ │
│tarea turismului │ │ 69.01.13 │ │ │ 116.200 │
└───────────────────────┴───────┴──────────┴─────┴─────────────┴───────────────┘

Cod 31
Denumire: Alte surse

- milioane lei -
┌───────────────────────┬────────────────────────┬─────────────┬───────────────┐
│ Denumirea liniilor │ Codul bugetar │ Realizat │ Program │
│ bugetare ├───────┬──────────┬─────┤ 2000 │ 2001 │
│ │Capitol│Subcapitol│Titlu│ │ │
├───────────────────────┼───────┼──────────┼─────┼─────────────┼───────────────┤
│Alte acţiuni economice │ 69.01 │ │ │ 80.640 │ - │
├───────────────────────┼───────┼──────────┼─────┼─────────────┼───────────────┤
│Cheltuieli curente: │ │ │ │ 77.140 │ - │
├───────────────────────┼───────┼──────────┼─────┼─────────────┼───────────────┤
│- cheltuieli de │ │ │ │ │ │
│ personal │ │ │ │ 7.601 │ - │
├───────────────────────┼───────┼──────────┼─────┼─────────────┼───────────────┤
│- cheltuieli materiale │ │ │ │ │ │
│ şi servicii │ │ │ │ 69.539 │ - │
├───────────────────────┼───────┼──────────┼─────┼─────────────┼───────────────┤
│- cheltuieli de capital│ │ │ │ 3.500 │ - │
├───────────────────────┼───────┼──────────┼─────┼─────────────┼───────────────┤
│Promovarea şi dezvol- │ │ │ │ │ │
│tarea turismului │ │ 69.01.13 │ │ 80.640 │ │
└───────────────────────┴───────┴──────────┴─────┴─────────────┴───────────────┘



Alte informaţii:
Prin program de finanţeazã:
- acţiunile de promovare specifice pe piata interna şi externa, cum ar fi: participari la manifestãri interne şi internaţionale de profil (expoziţii, burse, târguri, festivaluri, conferinţe, forumuri şi altele asemenea), campanii publicitare în presa, radio, televiziune, afisaj teletext, Internet, pagini web, organizarea de conferinţe de presa pentru prezentarea ofertei turistice, organizarea de vizite de documentare pentru reprezentanţi ai mass-media, creatori de opinie, agenţi touroperatori, organizarea de seri româneşti, expoziţii gastronomice, sãptãmâni româneşti.
În anul 2001 acţiunile specifice de marketing şi promovare turistica din strãinãtate se vor desfasura pe principalele pieţe turistice din: Uniunea Europeanã, Europa Centrala şi de Est, Norvegia, Elvetia, Turcia, Cipru, Asia de Vest (Israel) şi Asia de Sud-Est (Japonia, China), America de Nord (S.U.A., Canada)
La cele mai importante burse de turism internaţionale, prin ordin al ministrului turismului, din delegaţia Ministerului Turismului vor face parte şi reprezentanţi ai mass-media din România.
Numãrul de reprezentanţi ai mass-media, creatori de opinie şi agenţi touroperatori, care pot fi invitaţi în cadrul vizitelor de documentare prevãzute mai sus, este de maximum 30 de persoane/delegaţie;
- realizarea de materiale de informare şi promovare turistica, şi anume: tiparituri, materiale din domeniul audiovizual, obiecte de reclama/amintiri/protocol;
- cofinantarea proiectelor de marketing şi/sau de promovare turistica;
- alte acţiuni pentru susţinerea şi promovarea ofertei turistice (cheltuieli de expediţie externa/interna, concursuri cu premii, comisioane pentru agenţii, coparticipari la evenimente speciale, actualizarea bazei de date turistice şi alte acţiuni);
- investiţii pentru deschiderea de noi birouri de promovare şi informare turistica în strãinãtate (Ungaria), investiţii la cele existente, investiţii pentru realizarea centrelor de informaţii turistice şi investiţii în ţara pentru derularea activitãţilor specifice programului;
- activitãţi de autorizare şi control în turism, din care:
a) în proporţie de 100l programele pentru îmbunãtãţirea calitãţii serviciilor în turism şi testarea acestora;
b) în proporţie de 100l acţiuni de documentare asupra calitãţii serviciilor turistice în principalele tari concurente.

ANEXA 2

BUGETUL
Programului de dezvoltare a produselor turistice
Scop:
Creşterea cererii internaţionale pentru produsele turistice interne şi a volumului activitãţilor turistice, implicit a încasãrilor valutare din turism prin stimularea diversificãrii ofertei turistice
Obiective:
- creşterea încasãrilor valutare din turism;
- creşterea circulaţiei turistice interne şi internaţionale;
- creşterea calitãţii serviciilor turistice;
- crearea de noi locuri de munca în turism;
- crearea şi reabilitarea de programe turistice pentru România;
- sprijinirea componentelor turistice de dezvoltare localã şi regionala;
- stimularea parteneriatului dintre sectorul public şi particular.



Program: Programul de dezvoltare a produselor turistice
Indicatori:
┌─────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────┐
│ Indicatori │ Valori estimate │
├─────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│● Indicatori de rezultate: │ │
│ - creşterea numãrului de vizitatori │ │
│ strãini la frontiera │ 1% │
│ - creşterea încasãrilor valutare din │ │
│ turism │ 0,8% │
│ - asigurarea de locuri de munca │ 10% din cursanţii care │
│ │ participa la acţiunile │
│ │ programului │
├─────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│● Indicatori fizici: │ │
│ - numãrul de vizitatori la frontiera │ 52.000 │
│ - numãrul de cursanţi │ minimum 400 │
│ - numãrul de innoptari în structurile │ │
│ de primire turistice cu funcţiuni │ │
│ de cazare turistica │ 100.000 │
├─────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│● Indicatori de eficienta: │ │
│ - cheltuiala/turist: costul total al │ │
│ programului │ 49.801 milioane lei│
│ - de dezvoltare şi sosiri ale strãinilor │ C(turist) = ───────────────── │
│ în unitãţile de cazare │ numãr de turişti │
└─────────────────────────────────────────────┴────────────────────────────────┘

Finanţarea programului:

- milioane lei -
┌───────────────────────────────────────────────────────┬───────────┬──────────┐
│ │ Realizat │ Program │
│ │ 2000 │ 2001 │
├───────────────────────────────────────────────────────┼───────────┼──────────┤
│ Finanţarea programului - total, │ 34.460 │ 49.801 │
│ din care pe surse de finanţare: │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼───────────┼──────────┤
│ - bugetul Ministerului Turismului │ - │ 49.801 │
├───────────────────────────────────────────────────────┼───────────┼──────────┤
│ - Fondul special pentru promovarea şi │ │ │
│ dezvoltarea turismului │ 34.460 │ - │
└───────────────────────────────────────────────────────┴───────────┴──────────┘

Sursa de finanţare:
Cod 01
Denumire: Bugetul Ministerului Turismului

- milioane lei -
┌───────────────────────┬────────────────────────┬─────────────┬───────────────┐
│ Denumirea liniilor │ Codul bugetar │ Realizat │ Program │
│ bugetare ├───────┬──────────┬─────┤ 2000 │ 2001 │
│ │Capitol│Subcapitol│Titlu│ │ │
├───────────────────────┼───────┼──────────┼─────┼─────────────┼───────────────┤
│Alte acţiuni economice │ 69.01 │ │ │ │ 49.801 │
├───────────────────────┼───────┼──────────┼─────┼─────────────┼───────────────┤
│Cheltuieli curente: │ │ │ 01 │ │ 48.801 │
├───────────────────────┼───────┼──────────┼─────┼─────────────┼───────────────┤
│- cheltuieli materiale │ │ │ 20 │ - │ 47.800 │
├───────────────────────┼───────┼──────────┼─────┼─────────────┼───────────────┤
│- subvenţii │ │ │ 34 │ - │ 1.001 │
├───────────────────────┼───────┼──────────┼─────┼─────────────┼───────────────┤
│- cheltuieli de capital│ │ │ 70 │ - │ 1.000 │
├───────────────────────┼───────┼──────────┼─────┼─────────────┼───────────────┤
│Promovarea şi dezvol- │ │ │ │ │ │
│tarea turismului │ │ 69.01.13 │ - │ - │ 49.801 │
└───────────────────────┴───────┴──────────┴─────┴─────────────┴───────────────┘

Cod 31
Denumire: Alte surse

- milioane lei -
┌───────────────────────┬────────────────────────┬─────────────┬───────────────┐
│ Denumirea liniilor │ Codul bugetar │ Realizat │ Program │
│ bugetare ├───────┬──────────┬─────┤ 2000 │ 2001 │
│ │Capitol│Subcapitol│Titlu│ │ │
├───────────────────────┼───────┼──────────┼─────┼─────────────┼───────────────┤
│Alte acţiuni economice │ │ │ │ 34.460 │ - │
├───────────────────────┼───────┼──────────┼─────┼─────────────┼───────────────┤
│Cheltuieli curente: │ │ │ 01 │ 34.460 │ - │
├───────────────────────┼───────┼──────────┼─────┼─────────────┼───────────────┤
│- cheltuieli materiale │ │ │ 20 │ 18.960 │ - │
├───────────────────────┼───────┼──────────┼─────┼─────────────┼───────────────┤
│- subvenţii │ │ │ 34 │ 15.000 │ - │
├───────────────────────┼───────┼──────────┼─────┼─────────────┼───────────────┤
│- cheltuieli de capital│ │ │ 70 │ 500 │ - │
├───────────────────────┼───────┼──────────┼─────┼─────────────┼───────────────┤
│Promovarea şi dezvol- │ │ │ │ │ │
│tarea turismului │ │ 69.01.13 │ │ 34.460 │ - │
└───────────────────────┴───────┴──────────┴─────┴─────────────┴───────────────┘



Alte informaţii:
● Programul finanţeazã:
- asistenta tehnica pentru implementarea programului;
- în proporţie de 100% servicii de cercetare-dezvoltare, respectiv studii, proiecte pentru zone cu potenţial turistic natural şi cultural, de lansare a produselor turistice specifice, activitãţi de cercetare a pieţei turistice interne şi internaţionale, de elaborare a strategiei de informatizare a sectorului turism, studii privind metodologia de evidenta şi urmãrire a încasãrilor şi cheltuielilor din activitatea de turism şi altele similare;
- în proporţie de 50% proiecte care vizeazã acţiuni privind protejarea şi conservarea mediului, acţiuni de reabilitare/ecologizare a zonelor, staţiunilor şi traseelor turistice;
- în proporţie de 50% proiecte care pun în valoare turistica elementele patrimoniului naţional;
- în proporţie de 50% proiecte care au ca scop protejarea plajelor turistice şi a zonelor limitrofe acestora;
- în proporţie de 50% proiecte de formare profesionalã continua a adulţilor pentru ocupatiile specifice turismului, mãsuri vizând crearea de noi locuri de munca în turism, alte acţiuni de instruire şi formare a adulţilor din/pentru sectorul turism;
- în proporţie de 100% reglementãri, metodologii, standarde profesionale, alte norme, ordine, instrucţiuni necesare perfecţionãrii cadrului juridic din domeniul turismului şi de armonizare a acestuia cu prevederile legislaţiei ţãrilor Uniunii Europene.
● Potenţiali beneficiari:
- persoane juridice romane sau strãine;
- societãţi comerciale;
- agenţii de turism;
- asociaţii profesionale din turism şi persoane juridice de drept public sau privat, care sunt autorizate şi recunoscute de Ministerul Turismului ca furnizori de formare profesionalã a adulţilor;
- structuri de cazare şi alimentaţie turistice.



─────────────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016