Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 923 din 10 iunie 2004  pentru aprobarea amendamentelor convenite prin schimb de scrisori semnate la Bucuresti la 12 martie 2002, 12 iulie 2002 si 5 ianuarie 2004 si la Zagreb la 2 mai 2002, 30 mai 2002, 24 martie 2003 si 14 ianuarie 2004 intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare la Acordul de imprumut (Proiectul privind reabilitarea drumurilor - etapa a II-a) dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, semnat la Washington D.C. la 1 iulie 1997    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 923 din 10 iunie 2004 pentru aprobarea amendamentelor convenite prin schimb de scrisori semnate la Bucuresti la 12 martie 2002, 12 iulie 2002 si 5 ianuarie 2004 si la Zagreb la 2 mai 2002, 30 mai 2002, 24 martie 2003 si 14 ianuarie 2004 intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare la Acordul de imprumut (Proiectul privind reabilitarea drumurilor - etapa a II-a) dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, semnat la Washington D.C. la 1 iulie 1997

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 551 din 21 iunie 2004
În temeiul art. 108 din Constituţie, republicatã, al <>art. 3 alin. 1 din Ordonanţa Guvernului nr. 23/1997 pentru ratificarea Acordului de împrumut (Proiectul privind reabilitarea drumurilor - etapa a II-a) dintre România şi Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, semnat la Washington D.C. la 1 iulie 1997, aprobatã prin <>Legea nr. 184/1997 ,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ARTICOL UNIC
Se aprobã amendamentele*) convenite prin schimb de scrisori semnate la Bucureşti la 12 martie 2002, 12 iulie 2002 şi 5 ianuarie 2004 şi la Zagreb la 2 mai 2002, 30 mai 2002, 24 martie 2003 şi 14 ianuarie 2004 între Guvernul României, reprezentat prin Ministerul Finanţelor Publice, şi Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare la Acordul de împrumut (Proiectul privind reabilitarea drumurilor - etapa a II-a) dintre România şi Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, semnat la Washington D.C. la 1 iulie 1997, ratificat prin <>Ordonanţa Guvernului nr. 23/1997 , aprobatã prin <>Legea nr. 184/1997 .
_______
*) Traducere.


PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE

Contrasemneazã:
--------------
p. Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat

p. Ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului,
Ileana Tureanu,
secretar de stat

Bucureşti, 10 iunie 2004.
Nr. 923.


MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
Direcţia generalã a finanţelor publice externe

12 martie 2002

Cãtre
Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare
În atenţia domnului Andrew Vorkink,
director pentru Europa de Sud şi Centralã

Vã mulţumesc pentru scrisoarea pe care ne-aţi trimis-o ca rãspuns la solicitarea noastrã privind modul de utilizare a fondurilor nealocate şi a economiilor din împrumutul pentru cel de-al doilea program de reabilitare a drumurilor. Am analizat cu atenţie rãspunsul dumneavoastrã privind riscurile implicate de reabilitarea sectorului de pe DN1 BãneasaOtopeni şi a celui aferent centurii Bucureşti, aşa cum am propus în cererea noastrã iniţialã.
Totuşi, Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei şi Administraţia Naţionalã a Drumurilor (AND) considerã cã reabilitarea DN1 între Bãneasa şi Otopeni este foarte importantã. Ca rãspuns la îngrijorarea dumneavoastrã privind întârzierile şi riscurile, sugerãm modificarea propunerii noastre pentru a include lucrãrile civile numai de pe DN1 şi sã renunţãm cu totul la drumul de centurã din propunere. Aceastã variantã revizuitã a reabilitãrii nu implicã riscuri importante; am realizat deja o analizã a impactului asupra mediului înconjurãtor în conformitate cu regulamentul UE, cu rezultate favorabile. Aceastã variantã va creşte siguranţa circulaţiei, va conduce la fluidizarea traficului, va avea efecte pozitive asupra mediului înconjurãtor, va avea o ratã mare a rentabilitãţii economice şi nu existã situaţii majore de exproprieri de terenuri (aproximativ 400 mp fãrã case sau firme); se vor reabilita şi douã poduri care au nevoie de reabilitare. Vom reface analiza de mediu pentru a ne încadra în regulamentul Bãncii Mondiale şi vom pregãti planurile de reducere a impactului asupra mediului înconjurãtor, dacã va fi cazul.
Suntem, de asemenea, de acord cu pãrerea dumneavoastrã privind importanţa reabilitãrii podurilor de pe drumurile principale din România. Prin urmare, deoarece propunerea revizuitã pentru DN1 este mai puţin costisitoare, vom avea şi fondurile necesare pentru o a treia rundã de reabilitare a podurilor.
Iatã cum se prezintã programul şi planul de finanţare pentru aceastã propunere:
Pentru poduri
● Pânã la sfârşitul lunii iunie - desemnarea, prin licitaţie, a consultantului pentru servicii de proiectare şi supervizare lucrãri
● Pânã la finele lunii septembrie - pregãtirea documentaţiei tehnice şi a documentelor de licitaţie de cãtre consultantul selecţionat
● Organizarea, în luna noiembrie, a licitaţiei de lucrãri şi începerea acestora în luna martie a anului viitor
● Executarea lucrãrilor pânã în luna noiembrie 2003
● Perioada de garanţie a lucrãrilor pânã în luna noiembrie 2004
● Fonduri necesare din împrumut: 2002 - 190.000 USD
2003 - 4.200.000 USD
Pentru DN1
● Definitivarea studiilor de fezabilitate pentru sectoarele "Aeroport Bãneasa-Otopeni" şi "Nod rutier acces aeroport Otopeni", a documentaţiei de licitaţie pentru toate cele patru obiective considerate, precum şi finalizarea consultaţiilor publice (cele douã menţionate mai sus şi "Reabilitare şi lãrgire la 6 benzi Pasaj Otopeni" şi "Reabilitare DN 1 în Otopeni cu lãrgire la 6 benzi") pânã la finele lunii iulie 2002
● Selectarea consultantului pentru supervizarea lucrãrilor pânã la finele lunii iunie 2002
● Precalificarea constructorilor - iunie 2002
● Organizarea licitaţiei pentru executarea de lucrãri pentru firmele precalificate - august-noiembrie 2002
● Execuţia lucrãrilor - finele lunii noiembrie 2003
● Perioada de garanţie a lucrãrilor - finele lunii noiembrie 2004
● Fonduri necesare din împrumut: 2002 - 300.000 USD
2003 - 14.000.000 USD
Din programul prezentat mai sus rezultã necesitatea extinderii ultimei date de tragere a împrumutului cu 14 luni - noiembrie 2004. Deşi regretabil, este inevitabil.
De-a lungul celor douã împrumuturi de la Banca Mondialã, AND a devenit o instituţie competentã şi a desfãşurat cu eficienţã atât prezentul program de reabilitare, cât şi pe cel anterior. În prezent, tragerile din împrumut sunt înaintea programului, iar lucrãrile civile sunt de bunã calitate şi au o bunã ratã a rentabilitãţii economice. Propunerea de reabilitare limitatã a DN1 reprezintã, de asemenea, o provocare pentru AND pentru a câştiga experienţã în reabilitarea de drumuri în zone orãşeneşti şi totodatã un motiv în plus pentru prelungirea proiectului.
Aceastã nouã propunere este special fãcutã pentru a minimiza orice risc neprevãzut. Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei şi AND sunt convinse cã pot îndeplini condiţiile procesului şi pot realiza lucrãrile civile pe DN1 şi cea de-a treia rundã de reabilitare a podurilor cu extensia de 14 luni solicitatã pânã la 30 noiembrie 2004.
Suntem convinşi cã aceastã nouã propunere, care are sprijinul oficialitãţilor la cel mai înalt nivel din Guvernul României, rãspunde îngrijorãrii dumneavoastrã şi va obţine acordul dumneavoastrã. Dacã aveţi întrebãri, Administraţia Naţionalã a Drumurilor ar fi încântatã sã vã rãspundã.

Al dumneavoastrã,
Ştefan Petrescu,
director general

România
Ministerul Finanţelor Publice
Direcţia generalã a finanţelor publice externe
Grupul Bãncii Mondiale
Biroul Regional pentru Europa de Sud şi Centralã

Bucureşti,
12 iulie 2002

În atenţia Domnului Andrew Vorkink, director
Regiunea Europa şi Asia Centralã

Referitor la: Utilizarea sumelor nealocate şi a economiilor aferente Proiectului şi extinderea Proiectului privind reabilitarea drumurilor, etapa a II-a (Împrumut 4178-RO)

Ca urmare a scrisorii dumneavoastrã, datatã 17 iunie 2002, referitor la aspectul privind finanţarea, problemã care a apãrut în contextul celor douã subproiecte care urmeazã a fi realizate prin extinderea Proiectului privind reabilitarea drumurilor, etapa a II-a, vã informãm cã AND susţine extinderea de 12 luni şi aşteaptã angajamentul Bãncii de a reconsidera acest caz în situaţia în care Proiectul va fi implementat în mod exemplar. De aceea, AND urmeazã sã parcurgã paşii necesari, astfel încât sã i se poatã asigura Bãncii dovada realizãrii satisfãcãtoare a Proiectului, în scopul acordãrii extinderii solicitate.
AND ne-a informat cu privire la stadiul Proiectului, dupã cum urmeazã:
1. Toate contractele privind lucrãrile de reabilitare cuprinse în proiect au fost încheiate şi recepţionate în condiţii de calitate corespunzãtoare.
2. Referitor la lucrãrile de siguranţã pe DN1, evaluarea propunerilor pentru proiectare şi servicii de consultanţã a fost încheiatã în conformitate cu termenii din program, Raportul Comisiei de evaluare fiind transmis Bãncii pentru NO OBJECTION.
3. Cu privire la proiectul de reabilitare poduri, licitaţia pentru selectarea consultantului pentru proiectare şi supervizare s-a realizat în conformitate cu programul stabilit de comun acord cu Banca.
4. Referitor la Proiectul pentru îmbunãtãţirea traficului între Aeroportul Bãneasa şi Aeroportul Otopeni, documentaţia de licitaţie urmeazã sã fie realizatã şi înaintatã Bãncii pentru aprobare. Licitaţia pentru lucrãri va începe în trimestrul IV al anului 2002, asigurând cã lucrãrile vor fi lansate în anul urmãtor, în conformitate cu programul înaintat Bãncii.

Cu stimã,
Ştefan Petrescu,
director general

Copii: Domnului Antti Talvitie, conducãtor program
Doamnei Liliana Barna, director general
Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei
Domnului Aurel Petrescu, director general
Administraţia Naţionalã a Drumurilor

România
Ministerul Finanţelor Publice
Direcţia generalã a finanţelor publice externe
Grupul Bãncii Mondiale
Biroul pentru zona Europa de Sud şi Centralã
Trg. J.K. Kennedya 6b
Zagreb, Croaţia
5 ianuarie 2004
hr-1000
Fax: 3851 2357 200
În atenţia Domnului Anand Seth, director
Unitatea de ţarã pentru Europa de Sud şi Centralã
Copie: Doamnei Doina Visa, ofiţer de credit

Referitor la: Utilizarea sumei economiilor în cadrul Proiectului privind reabilitarea drumurilor, etapa a II-a (Acord de împrumut 4178-RO)

Stimate domn,
Referitor la Proiectul privind reabilitarea drumurilor, etapa a II-a (Acord de împrumut 4178-RO), dorim sã vã informãm urmãtoarele: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) (fosta Administraţia Naţionalã a Drumurilor - AND) urmeazã sã iniţieze hotãrârea Guvernului referitoare la aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru "Fluidizarea traficului pe DN1 între km 8+100 şi km 17+100" şi "Centura rutierã în zona de nord a municipiului Bucureşti - obiectiv de investiţie obiect 2, obiect 3, obiect 4".
Acest nou obiectiv de investiţii este finanţat din suma de 18,26 milioane dolari S.U.A., reprezentând economii la Proiectul privind reabilitarea drumurilor, etapa a II-a şi suma de 13,57 milioane dolari S.U.A., reprezentând suma rãmasã din contribuţia Guvernului României pentru acest obiectiv.
Lucrãrile în cadrul contractelor care urmeazã sã fie realizate în cadrul acestui nou obiectiv sunt urmãtoarele:
- Obiect 2 (Contract 211) - Lãrgirea Pasajului Otopeni (km 12+384) pentru 6 benzi şi amenajarea corespunzãtoare a buclelor şi a bretelelor de acces la pasaj;
- Obiect 3 (Contract 212) - Lãrgirea DN1 - între km 12+800 (sfârşitul rampelor Pasajului Otopeni) şi km 16+100 (intrarea în Pasajul Otopeni) pentru asigurarea a 6 benzi de circulaţie;
- Obiect 4 (Contract 213) - Lãrgirea DN1 la 6 benzi între km 16+100 şi km 17+100 şi realizarea unui pasaj denivelat, astfel încât sã asigure circulaţia pe direcţia Bucureşti-Ploieşti la nivelul superior şi relaţiile aeroportului cu Bucureşti şi Ploieşti la nivelul actual.
În scopul realizãrii indicatorilor tehnico-economici prezentaţi mai sus, este necesar a se proceda la realocarea sumelor împrumutului, dupã cum urmeazã:


──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Categoria Suma alocatã Diferenţe Suma realocatã
din împrumut (Amendament
(exprimatã în 2/2003)
dolari S.U.A.) - proiect -
(Amendament - USD -
1/1999)
- USD -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(1) Lucrãri în cadrul 125.000.000,00 +2.282.427,55 127.282.427,55
pãrţii B a proiectului
(2) Bunuri în cadrul 13.000.000,00 +2.787.033,89 15.787.033,89
pãrţilor B şi C ale
proiectului
(3) Servicii de consultanţã 4.000.000,00 +2.230.538,56 6.230.538,56
în cadrul pãrţilor B şi C
ale proiectului
(4) Costuri suplimentare 700.000,00 0 700.000,00
de operare
(5) Nealocate 7.300.000,00 -7.300.000,00 0
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL: 150.000.000,00 0 150.000.000,00
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


Solicitãm opinia Bãncii referitor la aspectele menţionate mai sus, în vederea elaborãrii unui viitor amendament la Acordul de împrumut.
În momentul apariţiei în Monitorul Oficial al României a hotãrârii Guvernului sus-menţionate, vã vom informa cu privire la acest lucru.

Cu stimã,
Enache Jiru,
secretar de stat

Banca Mondialã
Biroul Regional pentru Europa de Sud şi Centralã
Tel. (385) 1 235-7222
Fax (385) 1 235-7293
2 mai 2002

Domnului Ştefan Petrescu
Director general
Ministerul Finanţelor Publice
Direcţia generalã a finanţelor publice externe
Bucureşti, România

Stimate domn,
Referitor la: România. Utilizarea sumelor nealocate şi a economiilor aferente Proiectului şi extinderea Proiectului privind reabilitarea drumurilor, etapa a II-a
Vã mulţumesc pentru scrisoarea dumneavoastrã prin care propuneţi un plan modificat pentru utilizarea fondurilor nealocate şi a economiilor aferente Proiectului şi solicitaţi o extindere cu 14 luni a datei de încheiere a acestuia, de la 30 septembrie 2003 pânã la 30 noiembrie 2004. Mare parte din aspectele acestei propuneri a fost deja discutatã şi s-a convenit asupra lor pe parcursul recentei şedinţe de analizã a portofoliului din România.
Considerãm propunerea dumneavoastrã de a continua programul de reabilitare a podurilor ca fiind bunã şi justificatã din punct de vedere economic. Împreunã cu programul Pactului de Stabilitate aceastã propunere va aproxima în prezent nivelul bugetului pentru aceastã activitate, aşa cum a fost evaluat iniţial. În ceea ce priveşte reabilitarea secţiunii Bãneasa Otopeni a Drumului Naţional 1 (DN1), suntem de acord cu importanţa reabilitãrii segmentului de drum şi conformitatea ei cu obiectivele proiectului.
Bazându-mã pe consideraţiile precedente, am plãcerea sã vã informez cã Banca nu are obiecţiuni cu privire la utilizãrile propuse pentru fondurile nealocate şi economiile din cadrul Proiectului. În legãturã cu extinderea datei de încheiere a Proiectului, în timp ce suntem de acord în principiu cu solicitarea dumneavoastrã, preferãm sã luãm o decizie finalã într-un stadiu mai avansat de implementare a proiectului. La momentul actual, Banca este pregãtitã sã acorde o extindere de douã luni, pânã la 30 noiembrie 2003, pentru a înlesni utilizarea deplinã a sezonului de construcţii din anul urmãtor. Problema unei extinderi suplimentare va fi reconsideratã în rãstimp de un an şi se va lua o decizie finalã pe baza modului de realizare a Proiectului. În acest timp vom monitoriza progresul realizat în implementarea noilor activitãţi. Vã rugãm sã observaţi cã este posibil ca perioada postgaranţie implicatã în contractarea activitãţilor suplimentare sã fie extinsã peste data de încheiere a proiectului.
În ceea ce priveşte paşii urmãtori, vã sugerãm urmãtoarele cu privire la reabilitarea secţiunii Bãneasa-Otopeni din Drumul Naţional (DN1). Bazându-se pe reconsiderarea preliminarã a evaluãrii de mediu (EM) pe care a desfãşurat-o AND, reabilitarea acestei secţiuni a DN1 determinã notabile beneficii economice şi de mediu.
Pentru a fi posibilã protejarea împotriva oricãror depãşiri de timp, propunem realizarea urmãtorilor doi paşi în legãturã cu DN1:
1. AND contracteazã fãrã întârziere şi plãteşte pentru proiectarea şi pregãtirea economicã pentru a se conforma liniilor directoare ale Bãncii (deja înaintate AND). În orice caz, este posibil, de asemenea, sã contracteze şi sã plãteascã consultantul de supervizare din fondurile împrumutului, dacã doreşte.
2. Lucrãrile civile de reabilitare sunt aranjate în loturi costând mai puţin de 10 milioane dolari S.U.A., pentru a se evita necesitatea precalificãrii contractorilor.
Datoritã interesului în acest proiect, transmit aceastã scrisoare în copie urmãtorilor:
Excelenţei sale Mihai Tãnãsescu, ministrul finanţelor publice; Excelenţei sale Miron Tudor Mitrea, ministrul lucrãrilor publice, transporturilor şi locuinţei, şi domnului Aurel Petrescu, director general AND.

Cu stimã,
Andrew N. Vorkink,
director
Unitatea de ţarã pentru Europa Centralã şi de Sud
Regiunea Europa şi Asia Centralã


NOTIFICARE CĂTRE ÎMPRUMUTAT
privind extinderea datei limitã pentru
efectuarea tragerilor sumelor din împrumut

Subiect: Proiect privind reabilitarea drumurilor, etapa a II-a - România (Împrumut 4178-RO)
- Extinderea datei limitã pentru efectuarea tragerilor sumelor din împrumut
- Întocmit de CORAL BIRD EXT; 39619
- Autorizat de: Andrew N. Vorkink, director, ECCU5

Zagreb, Croaţia, 30 mai 2002

Excelenţei sale Mihai Tãnãsescu
Ministrul finanţelor publice,
Bucureşti, România
Copii: Excelenţei sale Miron Tudor Mitrea, ministrul lucrãrilor publice, transporturilor şi locuinţei, Bucureşti, România; domnului Ştefan Petrescu, director general, Direcţia finanţelor publice externe, Ministerul Finanţelor Publice, Bucureşti, România; domnului Aurel Petrescu, director general, Administraţia Naţionalã a Drumurilor, Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, Bucureşti, România; domnului Pieter Stek, director executiv, Banca Mondialã; domnului Ziad Alahdad, director de ţarã şi şeful Misiunii Rezidente a Bãncii Mondiale, România
Referitor la: Proiectul privind reabilitarea drumurilor, etapa a II-a
(Împrumut 4178-RO)
Ca urmare a scrisorii Guvernului din 12 martie 2002, prin care se solicitã Bãncii extinderea datei limitã pentru efectuarea tragerilor sumelor din împrumut, şi a scrisorii mele din data de 3 mai 2002, am plãcerea sã vã informez cã Banca a stabilit data de 30 noiembrie 2003 ca datã limitã pentru scopurile secţiunii 2.03 din Acordul de împrumut dintre România şi Bancã din 1 iulie 1997.

Cu stimã,
Andrew N. Vorkink,
director
Unitatea de ţarã pentru Europa Centralã şi de Sud
Regiunea Europa şi Asia Centralã


NOTIFICARE CĂTRE ÎMPRUMUTAT
privind extinderea datei limitã pentru
efectuarea tragerilor sumelor din împrumut

Subiect: Proiect privind reabilitarea drumurilor, etapa a II-a - România (Împrumut 4178-RO)
- Extinderea datei limitã pentru efectuarea tragerilor sumelor din împrumut
- Întocmit de CORAL BIRD EXT; 39619
- Autorizat de: Andrew N. Vorkink, Director, ECCU5

Zagreb, Croaţia, 24 martie 2003

Excelenţei sale Mihai Tãnãsescu
Ministrul finanţelor publice,
Bucureşti, România
Copii: Excelenţei sale Miron Tudor Mitrea, ministrul lucrãrilor publice, transporturilor şi locuinţei, Bucureşti, România; domnului Ştefan Petrescu, director general, Direcţia finanţelor publice externe, Ministerul Finanţelor Publice, Bucureşti, România; domnului Aurel Petrescu, director general, Administraţia Naţionalã a Drumurilor, Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, Bucureşti, România; domnului Pieter Stek, director executiv, Banca Mondialã; domnului Ziad Alahdad, director de ţarã şi şeful Misiunii Rezidente a Bãncii Mondiale, România
Referitor la: Proiectul privind reabilitarea drumurilor, etapa a II-a
(Împrumut 4178-RO)
Ca urmare a scrisorii Guvernului din 12 iulie 2002, prin care se solicitã Bãncii extinderea datei limitã pentru efectuarea tragerilor sumelor din împrumut, şi datã fiind îndeplinirea exemplarã şi continuã a sarcinilor de cãtre AND, am plãcerea sã vã informez cã Banca a stabilit data de 30 noiembrie 2004 ca datã limitã pentru scopurile secţiunii 2.03 din Acordul de împrumut dintre România şi Bancã din 1 iulie 1997.

Cu stimã,
Andrew N. Vorkink,
director
Unitatea de ţarã pentru Europa Centralã şi de Sud
Regiunea Europa şi Asia Centralã

Banca Mondialã
Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare
Asociaţia Internaţionalã pentru Dezvoltare
Biroul Regional pentru Europa de Sud şi Centralã
Trg J.F. Kennedya 68
1000 Zagreb, Croaţia
Telefon: (385) 1 235-7222
Fax: (385) 1 235-7293
14 ianuarie 2004

Excelenţei sale
Mihai Tãnãsescu
Ministrul finanţelor publice,
Bucureşti, România

Stimate domnule Tãnãsescu,
Referitor la: România. Proiectul privind reabilitarea drumurilor, etapa a II-a
Notificare cãtre Împrumutat privind realocarea sumelor împrumutului
Am primit o scrisoare datatã 5 ianuarie 2004 din partea domnului Enache Jiru, secretar de stat, Ministerul Finanţelor Publice, cu solicitarea de realocare a sumelor în cadrul împrumutului menţionat mai sus (împrumutul).
Ne face plãcere sã confirmãm alãturat realocarea sumelor împrumutului cuprinse în anexa nr. 1, paragraful 1, la Acordul de împrumut dintre România şi Bancã, datat 1 iulie 1997, cu amendamentele ulterioare, dupã cum urmeazã:
● 2.282.427,55 dolari S.U.A. de la categoria (5) (Nealocate) la categoria (1) (Lucrãri în cadrul pãrţii B a Proiectului)
● 2.787.033,89 dolari S.U.A. de la categoria (5) (Nealocate) la categoria (2) (Bunuri în cadrul pãrţilor B şi C ale Proiectului)
● 2.230.538,56 dolari S.U.A. de la categoria (5) (Nealocate) la categoria (3) (Servicii de consultanţã în cadrul pãrţilor B şi C ale Proiectului)

Excelenţei sale, domnului Mihai Tãnãsescu 14 ianuarie 2004

În conformitate, sumele alocate acum diferitelor categorii sunt dupã cum urmeazã:


──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Categoria Suma în dolari S.U.A. realocatã
(Amendament Ianuarie 2004)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(1) Lucrãri în cadrul pãrţii B a Proiectului 127.282.427,55
(2) Bunuri în cadrul pãrţilor B şi C ale Proiectului 15.787.033,89
(3) Servicii de consultanţã în cadrul pãrţilor B şi C
ale Proiectului 6.230.538,56
(4) Costuri suplimentare de operare 700.000,00
(5) Nealocate 0,00
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL : 150.000.000,00
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



Cu stimã,
Anand K. Seth,
director
Unitatea pentru Europa Centralã şi de Sud
Regiunea Europa şi Asia Centralã


Copii: Excelenţei sale
Miron Tudor Mitrea
Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului
Bucureşti, România

Domnului Mihai Bãşulescu
Director general
Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din
România (CNADNR)

Domnului Enache Jiru
Secretar de stat
Ministerul Finanţelor Publice
Bucureşti, România

Domnului Adrianus Melkert
Director executiv
Banca Mondialã

------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016