Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 9 din 4 ianuarie 2001  privind reorganizarea si functionarea prefecturilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 9 din 4 ianuarie 2001 privind reorganizarea si functionarea prefecturilor

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 18 din 11 ianuarie 2001
În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României şi ale <>art. 115 alin. (1) din Legea administraţiei publice locale nr. 69/1991 , republicatã,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Prefecturile, ca instituţii publice cu personalitate juridicã, sunt organizate şi funcţioneazã în fiecare judeţ şi în municipiul Bucureşti.
(2) Prefecturile au rolul de a îndeplini atribuţiile şi prerogativele conferite prefectului prin Constituţia României, Legea administraţiei publice locale sau prin alte acte normative.
(3) Prefectura urmãreşte modul de realizare în judeţ, respectiv în municipiul Bucureşti, a strategiei şi obiectivelor cuprinse în Programul de guvernare şi propune adoptarea de mãsuri corespunzãtoare.
ART. 2
(1) Prefectura are sediul în municipiul resedinta de judeţ, de regula în Palatul administrativ, proprietate publica de interes naţional, aflat în administrarea comuna a prefectului şi a consiliului judeţean.
(2) Prefectura Municipiului Bucureşti are sediul în municipiul Bucureşti.
(3) Exercitarea drepturilor şi asumarea obligaţiilor civile ale prefecturii se realizeazã numai de cãtre prefect sau de o alta persoana desemnatã de acesta prin ordin. Prefectul este ordonator secundar de credite.
(4) Exercitarea capacitãţii juridice de drept public aparţine în exclusivitate prefectului.
ART. 3
(1) Prefectura are un aparat tehnic de specialitate propriu, care este condus de prefect.
(2) Structura organizatoricã a aparatului tehnic de specialitate al prefecturii este prevãzutã în anexele nr. 1 şi 2 care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre. În cadrul structurii organizatorice prevãzute în anexe se pot organiza, dupã caz, prin ordin al prefectului, servicii sau birouri.
ART. 4
(1) În judeţele cu o suprafata întinsã, cu localitãţi numeroase sau care sunt amplasate la distanţe mari fata de municipiul resedinta de judeţ, prefectul poate organiza, prin ordin, oficii prefecturale.
(2) Oficiile prefecturale se organizeazã numai cu aprobarea scrisã a ministrului administraţiei publice.
(3) Oficiile prefecturale funcţioneazã în subordinea directa a prefectului şi fac parte integrantã din structura organizatoricã a aparatului tehnic de specialitate al prefecturii respective.
(4) Oficiile prefecturale se organizeazã şi funcţioneazã în cadrul numãrului de posturi şi al fondurilor aprobate anual, potrivit prevederilor prezentei hotãrâri.
(5) Oficiile prefecturale asigura îndeplinirea atribuţiilor specifice aparatului tehnic de specialitate al prefecturii în unitãţile administrativ-teritoriale situate în raza lor de competenta. Modul de organizare a oficiului prefectural şi nominalizarea unitãţilor administrativ-teritoriale arondate acestuia se stabilesc prin ordin al prefectului. Prefectul, cu sprijinul primarului din unitatea administrativ-teritorialã în care se organizeazã oficiul prefectural, va asigura spaţiul corespunzãtor pentru funcţionarea acestuia.
(6) Conducerile serviciilor publice descentralizate ale ministerelor şi ale celorlalte organe ale administraţiei publice centrale, organizate în judeţ, vor desemna 1-3 specialişti, care îşi vor desfasura activitatea în zona respectiva şi vor conlucra direct cu oficiul prefectural pentru îndeplinirea atribuţiilor specifice instituţiilor pe care le reprezintã.
ART. 5
(1) Conducerea operativã a aparatului tehnic de specialitate al prefecturii se exercita de cãtre secretarul general de prefectura.
(2) Secretarul general de prefectura este funcţionar public şi are, de regula, studii superioare juridice sau administrative, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta.
(3) Numirea secretarului general de prefectura şi eliberarea sa din funcţie se fac prin ordin al ministrului administraţiei publice, în condiţiile legii.
(4) Concursul sau examenul pentru ocuparea funcţiei de secretar general de prefectura va fi organizat de Ministerul Administraţiei Publice, la solicitarea prefectului. Publicitatea concursului se efectueazã de prefectura, împreunã cu Ministerul Administraţiei Publice.
(5) Secretarul general de prefectura îndeplineşte în mod corespunzãtor atribuţiile stabilite de lege în sarcina secretarului general al ministerului.
ART. 6
Oficiile prefecturale sunt conduse de un director general, ale cãrui numire şi eliberare din funcţie se fac prin ordin al prefectului.
ART. 7
(1) Aparatul tehnic de specialitate al prefecturii îndeplineşte urmãtoarele atribuţii principale:

1. Cu privire la controlul legalitãţii actelor consiliului judeţean, ale consiliilor locale şi ale primarilor:
a) examineazã, sub aspectul legalitãţii şi în termenele prevãzute de lege, actele administrative ale autoritãţilor administraţiei publice locale sau judeţene, precum şi ale preşedintelui consiliului judeţean şi face propuneri corespunzãtoare pentru restabilirea legalitãţii, solicitând modificarea sau revocarea actului de cãtre autoritatea emitenta sau sesizand, dupã caz, instanta de contencios administrativ; actul atacat în contenciosul administrativ este suspendat de drept;
b) elaboreazã rapoarte şi prezintã informãri cu privire la actele controlate, la modul de organizare a executãrii legilor şi a altor acte normative de cãtre consiliile locale şi judeţene, de cãtre primari, precum şi de cãtre preşedintele consiliului judeţean ori de cãtre delegaţia permanenta;
c) realizeazã procedura prealabilã cu privire la actele socotite ilegale, întocmind, cu motivarea corespunzãtoare, propunerile ce vor fi adresate autoritãţilor emitente pentru reanalizarea actelor socotite ilegale sau, dacã este cazul, întocmeşte documentaţia şi formuleazã acţiunea pentru sesizarea instanţei de contencios administrativ; susţine în fata instanţelor acţiunile formulate;
d) asigura evidenta şi pãstrarea actelor transmise potrivit legii, în vederea exercitãrii dreptului de control cu privire la legalitatea acestora; controleazã modul de îndeplinire de cãtre secretarii unitãţilor administrativ-teritoriale a obligaţiilor ce le revin, potrivit legii, cu privire la transmiterea actelor supuse controlului;
e) conlucreaza cu compartimentele din aparatul propriu al consiliului judeţean, respectiv al Consiliului General al Municipiului Bucureşti, la elaborarea proiectelor de hotãrâri ale Guvernului care au ca obiect soluţionarea unor probleme de interes local.

2. Cu privire la serviciile publice descentralizate ale ministerelor şi ale celorlalte organe centrale:
a) urmãreşte activitatea desfasurata de serviciile publice descentralizate ale ministerelor şi ale celorlalte organe centrale organizate în judeţ, respectiv în municipiul Bucureşti, precum şi activitatea unitãţilor din subordinea ministerelor care nu au servicii descentralizate, a regiilor autonome de interes naţional şi a filialelor acestora din judeţ, respectiv din municipiul Bucureşti; în acest scop poate solicita de la acestea informãri şi rapoarte;
b) urmãreşte modul de conlucrare dintre autoritãţile administraţiei publice locale şi serviciile publice descentralizate în soluţionarea problemelor comunitãţilor locale; elaboreazã şi supune spre aprobare mãsuri pentru îmbunãtãţirea acestei conlucrari şi a asistenţei tehnice acordate autoritãţilor locale;
c) întocmeşte informãri cu privire la activitatea desfasurata de serviciile publice descentralizate, semnaleaza divergenţele apãrute între acestea şi autoritãţile administraţiei publice locale şi organizeazã acţiuni concrete de mediere a acestora;
d) examineazã, împreunã cu serviciile publice descentralizate ale ministerelor şi ale celorlalte organe centrale şi cu autoritãţile administraţiei publice locale şi judeţene, stadiul de execuţie a unor lucrãri şi acţiuni care se deruleazã în comun;
e) emite avizul prevãzut de lege pentru numirea sefilor serviciilor publice descentralizate din judeţ.

3. Cu privire la activitatea comisiei administrative:
a) întocmeşte şi supune spre aprobare prefectului regulamentul de organizare şi funcţionare a comisiei administrative, pe baza regulamentului-cadru elaborat de Ministerul Administraţiei Publice;
b) asigura secretariatul comisiei administrative şi elaboreazã propuneri cu privire la programul de activitate al acesteia;
c) elaboreazã, pe baza consultãrii cu conducerile serviciilor publice descentralizate ale ministerelor şi ale celorlalte organe centrale organizate în judeţ, precum şi cu delegaţii preşedintelui consiliului judeţean, proiectul programului principalelor lucrãri şi activitãţi ale comisiei administrative;
d) difuzeazã hotãrârile adoptate de comisia administrativã organelor şi autoritãţilor interesate şi ia mãsuri pentru aducerea acestora la cunostinta cetãţenilor; urmãreşte modul de aplicare a mãsurilor hotãrâte şi informeazã operativ asupra constatãrilor fãcute.

4. Cu privire la respectarea legilor şi hotãrârilor Guvernului, asigurarea ordinii publice şi apãrarea drepturilor cetãţenilor:
a) desfãşoarã acţiuni de control la nivelul întregului judeţ cu privire la aplicarea şi respectarea actelor normative, elaboreazã studii şi rapoarte cu privire la aspectele constatate, precum şi propuneri privind îmbunãtãţirea stãrii de legalitate;
b) conlucreaza cu reprezentanţii locali ai Ministerului de Interne în vederea exercitãrii atribuţiilor de menţinere a ordinii şi liniştii publice şi la prevenirea infracţiunilor; controleazã modul în care organele locale ale Ministerului de Interne îşi îndeplinesc obligaţia legalã de a acorda sprijin, la solicitarea primarilor, pentru menţinerea ordinii publice şi combaterea infracţiunilor pe teritoriul localitãţilor din judeţ; în acelaşi scop conlucreaza cu reprezentanţii locali ai Ministerului Apãrãrii Naţionale şi ai Serviciului Roman de Informaţii;
c) organizeazã, împreunã cu primãrii, acţiuni de cunoaştere şi de interpretare corecta a legii;
d) urmãreşte modul de îndeplinire a mãsurilor dispuse de prefect, ca şef al apãrãrii civile din judeţ; se îngrijeşte de elaborarea şi supunerea spre aprobare a propunerilor privind acordarea de cãtre Guvern a unor ajutoare umanitare de prima urgenta constând în bunuri, produse şi bani, în scopul protecţiei populaţiei în situaţii excepţionale, determinate de calamitati naturale, epidemii, incendii sau alte fenomene periculoase.

5. Cu privire la realizarea Programului de guvernare:
a) elaboreazã, pe baza Programului de guvernare, programe proprii ale judeţului de dezvoltare economico-socialã pe o perioada de 4 ani, cu consultarea larga a autoritãţilor publice locale şi a specialiştilor de prestigiu din judeţ, precum şi a conducerilor serviciilor publice descentralizate;
b) anual elaboreazã Planul de acţiuni pentru realizarea obiectivelor cuprinse în Programul de guvernare şi în programul propriu al judeţului prevãzut la lit. a);
c) programul de lungã durata (4 ani) şi programul de scurta durata (1 an) se analizeazã şi se aproba de comisia administrativã;
d) contribuie la organizarea aplicãrii programelor şi strategiilor guvernamentale sau ministeriale cu privire la restructurarea sectoriala, privatizare, aprovizionarea populaţiei cu produse de baza şi combustibili, protecţia consumatorilor, precum şi pentru dezvoltarea prestãrilor de servicii;
e) realizeazã documentarea necesarã şi elaboreazã, pe baza acesteia, raportul anual privind starea generalã economico-socialã a judeţului, care se înainteazã, potrivit legii, Guvernului prin Ministerul Administraţiei Publice; elaboreazã informãri cu privire la activitatea serviciilor publice descentralizate, pe care le va prezenta autoritãţilor administraţiei publice judeţene şi ministerelor de resort.

6. Cu privire la integrarea europeanã:
a) elaboreazã, împreunã cu delegaţii preşedintelui consiliului judeţean şi pe baza consultãrii autoritãţilor locale şi a serviciilor publice descentralizate, propuneri privind îndeplinirea sarcinilor ce revin judeţului din Programul naţional de integrare europeanã;
b) urmãreşte modul de aplicare în activitatea proprie şi a celorlalte autoritãţi din judeţ a prevederilor cuprinse în Planul de acţiune al Programului de guvernare pe perioada 2001-2004;
c) elaboreazã informãri privind activitatea desfasurata şi stadiul aplicãrii în judeţ a mãsurilor de integrare;
d) urmãreşte ca proiectele de hotãrâri ale Guvernului, iniţiate la nivel judeţean, actele emise de autoritãţile administraţiei publice locale, precum şi hotãrârile comisiei administrative sa fie în concordanta cu legislaţia europeanã în materie şi cu acordurile şi convenţiile organismelor europene, semnate şi ratificate de România;
e) acorda consultanţa şi asistenta autoritãţilor administraţiei publice locale cu privire la elaborarea proiectelor acordurilor de colaborare, cooperare, asociere sau înfrãţire, precum şi cu ocazia aderãrii, în condiţiile legii, la acorduri şi convenţii internaţionale.

7. Cu privire la controlul gestiunii bunurilor:
a) urmãreşte modul de aplicare de cãtre autoritãţile administraţiei publice locale a prevederilor legale referitoare la întocmirea inventarelor bunurilor care alcãtuiesc domeniul public al unitãţilor administrativ-teritoriale;
b) acorda sprijin pentru corecta întocmire a inventarului şi pentru medierea eventualelor neintelegeri dintre autoritãţile administraţiei publice, pe de o parte, şi ministere şi alte organe centrale, pe de alta parte; acorda sprijin la elaborarea proiectului de hotãrâre a Guvernului;
c) dupã adoptarea de cãtre Guvern a hotãrârii privind atestarea apartenentei bunurilor de interes judeţean sau local participa la predarea-preluarea patrimoniului cuvenit fiecãrei unitãţi administrativ-teritoriale şi urmãreşte înregistrarea acestuia în evidente;
d) urmãreşte şi controleazã evidentierea riguroasã a miscarii bunurilor din patrimoniul public şi privat al unitãţilor administrativ-teritoriale, precum şi legalitatea trecerii acestor bunuri din domeniul public în domeniul privat şi evidentierea corecta a acestei operaţiuni.

8. Cu privire la alesii locali:
a) elaboreazã, pe baza datelor statistice oficiale, proiectul de ordin privind stabilirea numãrului de consilieri locali şi judeţeni şi îl supune spre aprobare prefectului;
b) asigura îndeplinirea, în condiţiile legii, a atribuţiilor ce revin prefectului în domeniul organizãrii şi desfãşurãrii alegerilor locale, parlamentare şi prezidenţiale;
c) acorda sprijin primarilor pentru îndeplinirea atribuţiilor ce le revin din legile electorale;
d) întocmeşte graficul de convocare a consiliilor locale în şedinţa de constituire;
e) efectueazã verificãrile necesare, întocmeşte documentaţia şi elaboreazã propunerile pentru sesizarea Guvernului în vederea dizolvãrii, în condiţiile legii, a unor consilii locale sau a consiliului judeţean, pentru suspendarea din funcţie a unor consilieri sau primari ori pentru demiterea unor primari; elaboreazã propunerile pentru organizarea noilor alegeri;
f) participa la activitatea comisiilor de examinare a candidaţilor înscrişi la examen sau concurs pentru ocuparea unor posturi vacante de secretari ai unor unitãţi administrativ-teritoriale; întocmeşte documentaţia necesarã în vederea emiterii de cãtre prefect a ordinului de numire în funcţie a celor declaraţi castigatori; urmãreşte modul de îndeplinire de cãtre secretarii comunelor, oraşelor, municipiilor şi al judeţului a atribuţiilor de comunicare a actelor şi face propunerile corespunzãtoare.

9. Alte atribuţii:
a) participa la efectuarea lucrãrilor de secretariat ale comisiei judeţene pentru stabilirea dreptului de proprietate privatã asupra terenurilor; elaboreazã proiectele de ordin privind atribuirea în proprietate a unor terenuri; verifica şi soluţioneazã contestaţiile şi prezintã concluzii în legatura cu operaţiunile de stabilire a dreptului de proprietate asupra unor terenuri; susţine în fata instanţelor acţiunile formulate în aplicarea legii;
b) elaboreazã şi fundamenteazã proiectele de ordin ale prefectului, având ca obiect stabilirea de mãsuri cu caracter tehnic sau de specialitate;
c) exercita, din însãrcinarea ministrului administraţiei publice, singur sau împreunã cu reprezentanţii acestuia, acţiuni de îndrumare şi control, punctuale, complexe sau tematice, cu privire la modul de exercitare de cãtre primari a atribuţiilor delegate.

(2) Prefectul poate stabili prin ordin şi alte sarcini pentru aparatul tehnic de specialitate, în vederea îndeplinirii în cele mai bune condiţii a atribuţiilor ce i-au fost conferite prin reglementãrile legale.

ART. 8
(1) Prefectul va aproba prin ordin, în termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, modificãrile ce se impun în regulamentul de organizare şi funcţionare a aparatului tehnic de specialitate propriu, în care vor fi detaliate prevederile prezentei hotãrâri şi se vor stabili sarcinile ce revin fiecãrui compartiment.
(2) Pe baza regulamentului prevãzut la alin. (1) se va întocmi fişa fiecãrui post din statul de funcţii.
ART. 9
(1) Încadrarea şi eliberarea din funcţie a personalului din aparatul tehnic de specialitate se efectueazã prin ordin al prefectului, în condiţiile legii.
(2) Numãrul maxim de posturi aferent aparatului propriu al prefecturilor, cu precizarea funcţiilor publice şi a numãrului maxim de titulari pentru fiecare clasa de funcţionari publici, se stabileşte anual, prin hotãrâre a Guvernului, în funcţie de prevederile bugetului de stat.
(3) Pentru anul 2001 numãrul maxim de posturi din aparatul propriu al prefecturilor este de 1.585, exclusiv demnitarii şi cabinetele prefecţilor.
(4) Numãrul maxim de posturi stabilit potrivit alin. (2) şi (3) se defalcheaza pe fiecare prefectura, prin ordin al ministrului administraţiei publice.
(5) Încadrarea personalului din aparatul propriu al prefecturii în numãrul maxim de posturi aprobat se face în termen de 45 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
ART. 10
Îndrumarea şi controlul activitãţii desfãşurate de aparatul tehnic de specialitate al prefecturii se realizeazã de Ministerul Administraţiei Publice, iar perfecţionarea pregãtirii profesionale a personalului se asigura de Ministerul Administraţiei Publice prin centrele de profil.
ART. 11
Finanţarea cheltuielilor curente şi de capital pentru funcţionarea prefecturilor se asigura de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Administraţiei Publice.
ART. 12
<>Hotãrârea Guvernului nr. 383/1997 privind organizarea şi funcţionarea prefecturilor, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 177 din 30 iulie 1997, cu modificãrile ulterioare, se abroga.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul
administraţiei publice,
Octav Cozmanca

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu




ANEXA 1*)

ORGANIGRAMA PREFECTURII JUDEŢULUI


┌──────────────┐ ┌─────────────────────┐
│ COMISIA ├───┐ ┌───┤ PURTĂTOR DE CUVÂNT │
│ADMINISTRATIVĂ│ │ ╔═════════════╗ │ │ŞI RELAŢII MASS-MEDIA│
└──────────────┘ │ ║ ║ │ └─────────────────────┘
├───╢ PREFECT ╟───┤
┌──────────────┐ │ ║ ║ │ ┌─────────────────────┐
│ CABINETUL ├───┘ ╚══════╤══════╝ └───┤ CORPUL DE CONTROL │
│ PREFECTULUI │ │ │ AL PREFECTULUI │
└──────────────┘ │ └─────────────────────┘


┌──────────────────────┼──────────────────┬────────────┐
│ │ │ │
┌─────┴──────┐ ┌─────┴─────┐ │ │
│ SUBPREFECT │ │ SECRETAR │ │ │
│ │ │ GENERAL │ │ │
└─────┬──────┘ └─────┬─────┘ │ │
┌─────┼─────┐ ┌─────┼─────┐ │ │
┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐
│ A │ │ B │ │ C │ │ D │ │ E │ │ F │ │ G │ │ H │
└───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘


LEGENDA



A = DIRECŢIA PROGRAME ŞI STRATEGII GUVERNAMENTALE ŞI TERITORIALE
B = DIRECŢIA COORDONARE A SERVICIILOR PUBLICE DESCENTRALIZATE
C = DIRECŢIA PENTRU RELAŢIILE CU SINDICATELE ŞI PATRONATUL

D = DIRECŢIA CONTROLUL LEGALITĂŢII ACTELOR ŞI CONTENCIOS ADMINISTRATIV
E = DIRECŢIA RESURSE UMANE ŞI RELAŢIILE CU PUBLICUL
F = SERVICIUL FINANCIAR CONTABIL

G = DIRECŢIA PENTRU INTEGRARE EUROPEANĂ ŞI RELAŢII EXTERNE

H = OFICIUL PREFECTURAL

---------------
*) Anexa este reprodusa în facsimil.





ANEXA 2*)

ORGANIGRAMA PREFECTURII MUNICIPIULUI BUCUREŞTI


┌──────────────┐ ┌─────────────────────┐
│ COMISIA ├───┐ ┌───┤ PURTĂTOR DE CUVÂNT │
│ADMINISTRATIVĂ│ │ ╔═════════════╗ │ │ŞI RELAŢII MASS-MEDIA│
└──────────────┘ │ ║ ║ │ └─────────────────────┘
├───╢ PREFECT ╟───┤
┌──────────────┐ │ ║ ║ │ ┌─────────────────────┐
│ CABINETUL ├───┘ ╚══════╤══════╝ └───┤ CORPUL DE CONTROL │
│ PREFECTULUI │ │ │ AL PREFECTULUI │
└──────────────┘ │ └─────────────────────┘


┌──────────────────────┼──────────────────────┐
│ │ │
┌─────┴──────┐ ┌─────┴─────┐ ┌─────┴──────┐
│ SUBPREFECT │ │ SECRETAR │ │ SUBPREFECT │
│ │ │ GENERAL │ │ │
└─────┬──────┘ └─────┬─────┘ └─────┬──────┘
┌──┴──┐ ┌─────┼─────┐ ┌──┴──┐
┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐
│ A │ │ B │ │ C │ │ D │ │ E │ │ F │ │ G │
└───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘


LEGENDA



A = DIRECŢIA PROGRAME ŞI STRATEGII GUVERNAMENTALE ŞI TERITORIALE
B = DIRECŢIA PENTRU INTEGRARE EUROPEANĂ ŞI RELAŢII EXTERNE

C = DIRECŢIA CONTROLUL LEGALITĂŢII ACTELOR ŞI CONTENCIOS ADMINISTRATIV
D = DIRECŢIA RESURSE UMANE ŞI RELAŢIILE CU PUBLICUL
E = SERVICIUL FINANCIAR CONTABIL

F = DIRECŢIA COORDONARE A SERVICIILOR PUBLICE DESCENTRALIZATE
G = DIRECŢIA PENTRU RELAŢIILE CU SINDICATELE ŞI PATRONATUL

---------------
*) Anexa este reprodusa în facsimil.



-----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016