Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 86 din 23 ianuarie 2008  privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Comisiei pentru atestare si avizare in domeniul impresariatului artistic, precum si a Procedurilor de acordare, suspendare sau retragere a atestatului de impresar artistic, respectiv a avizului pentru desfasurarea activitatii de impresariat artistic    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 86 din 23 ianuarie 2008 privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Comisiei pentru atestare si avizare in domeniul impresariatului artistic, precum si a Procedurilor de acordare, suspendare sau retragere a atestatului de impresar artistic, respectiv a avizului pentru desfasurarea activitatii de impresariat artistic

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 89 din 5 februarie 2008
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 28 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/2007 privind instituţiile şi companiile de spectacole sau concerte, precum şi desfãşurarea activitãţii de impresariat artistic, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 353/2007 ,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Se aprobã Regulamentul de organizare şi funcţionare a Comisiei pentru atestare şi avizare în domeniul impresariatului artistic, prevãzut în anexa nr. 1.
(2) Se aprobã Procedurile de acordare, suspendare sau retragere a atestatului de impresar artistic, respectiv a avizului pentru desfãşurarea activitãţii de impresariat artistic, prevãzute în anexa nr. 2.
ART. 2
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 3
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abrogã <>Hotãrârea Guvernului nr. 751/2002 privind înfiinţarea Comisiei pentru atestare şi avizare în domeniul impresariatului artistic şi pentru aprobarea Normelor metodologice de atestare a impresarilor artistici şi de avizare pentru derularea activitãţii de impresariat artistic, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 538 din 23 iulie 2002, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
--------------
Ministrul culturii şi cultelor,
Adrian Iorgulescu

p. Ministrul internelor şi
reformei administrative,
Paul Victor Dobre,
secretar de stat

p. Ministrul afacerilor externe,
Anton Niculescu,
secretar de stat

Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian

Bucureşti, 23 ianuarie 2008.
Nr. 86.

ANEXA 1

REGULAMENT
de organizare şi funcţionare a Comisiei pentru
atestare şi avizare în domeniul impresariatului artistic

ART. 1
(1) Comisia pentru atestare şi avizare în domeniul impresariatului artistic, denumitã în continuare Comisia, este organism de specialitate, fãrã personalitate juridicã.
(2) Comisia se organizeazã şi funcţioneazã în cadrul Centrului de pregãtire profesionalã în culturã, denumit în continuare Centrul.
ART. 2
Comisia are urmãtoarele atribuţii principale:
a) verificã, pe bazã de test scris şi interviu, cunoştinţele solicitanţilor, persoane fizice, în domeniul organizãrii şi funcţionãrii instituţiilor şi companiilor de spectacole şi concerte, precum şi al activitãţii de impresariat, al dreptului de autor şi drepturilor conexe, dreptului civil şi dreptului comercial;
b) verificã pe bazã de interviu solicitanţii, persoane juridice, care au depus documentaţia pentru avizare;
c) pe baza verificãrilor efectuate adoptã hotãrâri privind acordarea atestatului/avizului, respectiv respingerea solicitãrii(lor);
d) avizeazã concluziile scrise întocmite de Centru în urma analizãrii rapoartelor depuse de titularii atestatelor/avizelor privind activitatea de impresariat desfãşuratã;
e) adoptã hotãrâri privind suspendarea sau retragerea atestatelor/avizelor;
f) aprobã subiectele elaborate şi propuse de Centru pentru testarea, respectiv examinarea persoanelor fizice;
g) soluţioneazã memoriile sau cererile referitoare la domeniul impresariatului artistic.
ART. 3
(1) Comisia este alcãtuitã din 7 membri, numiţi prin ordin al ministrului culturii şi cultelor pe o perioadã de 3 ani.
(2) Din Comisie fac parte:
a) un reprezentant al Ministerului Culturii şi Cultelor;
b) un reprezentant al Ministerului Justiţiei;
c) un reprezentant al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative;
d) un reprezentant al Ministerului Afacerilor Externe;
e) 3 specialişti din domeniul artelor spectacolului.
(3) Reprezentanţii ministerelor prevãzute la alin. (2) sunt desemnaţi de conducãtorii acestora.
(4) Specialiştii din domeniul artelor spectacolului prevãzuţi la alin. (2) sunt desemnaţi de ministrul culturii şi cultelor.
(5) Conducerea Comisiei este asiguratã de cãtre un preşedinte, numit dintre reprezentantul şi specialiştii desemnaţi de ministrul culturii şi cultelor prin ordinul prevãzut la alin. (1).
(6) Pentru activitatea depusã în cadrul Comisiei, membrii acesteia primesc o indemnizaţie plãtitã din bugetul Centrului.
(7) Cuantumul indemnizaţiei membrilor Comisiei se stabileşte de directorul Centrului, în funcţie de numãrul de dosare analizate într-o sesiune.
ART. 4
(1) Nu poate face parte din Comisie persoana care se aflã în una sau mai multe din urmãtoarele situaţii:
a) este soţ, rudã sau afin pânã la gradul al II-lea inclusiv cu unul dintre solicitanţii persoane fizice;
b) face parte din consiliul de administraţie sau din orice alt organ de conducere ori de administrare al unuia dintre solicitanţii persoane juridice;
c) deţine pãrţi sociale sau acţiuni din capitalul social subscris al unuia dintre solicitanţi;
d) are un interes patrimonial sau nepatrimonial care ar putea influenţa îndeplinirea cu obiectivitate a atribuţiilor ce îi revin în calitate de membru, în legãturã cu unul dintre solicitanţi.
(2) Dacã unul dintre membrii Comisiei constatã cã se aflã în una sau mai multe dintre situaţiile prevãzute la alin. (1), acesta are obligaţia de a se abţine pe durata soluţionãrii cererii în cauzã.
ART. 5
(1) Preşedintele Comisiei are urmãtoarele atribuţii:
a) convoacã şi conduce şedinţele Comisiei;
b) constatã întrunirea cvorumului de şedinţã;
c) semneazã documentele rezultate din activitatea Comisiei;
d) reprezintã Comisia în toate comunicãrile publice legate de activitatea acesteia;
e) întocmeşte un raport anual de activitate al Comisiei şi îl înainteazã ministrului culturii şi cultelor.
(2) În absenţa preşedintelui, atribuţiile sale pot fi exercitate de cãtre unul dintre membri, desemnat de acesta.
ART. 6
(1) Secretariatul Comisiei este asigurat de cãtre angajaţi ai Centrului, desemnaţi prin decizie a directorului.
(2) Secretariatul Comisiei are urmãtoarele atribuţii:
a) comunicã tematica şi bibliografia de examen prin afişarea la sediul şi pe pagina de internet a Centrului;
b) primeşte şi verificã dosarele depuse de persoanele fizice sau juridice solicitante, întocmeşte fişa de informaţii generale pentru fiecare solicitant, iar în cazul în care dosarul este incomplet, solicitã completarea acestuia;
c) propune convocarea şedinţelor, întocmeşte şi trimite convocatorul şi fişele de informaţii generale cãtre membrii Comisiei;
d) informeazã solicitanţii despre data, locul şi ora şedinţelor;
e) asigurã buna desfãşurare a şedinţelor Comisiei;
f) întocmeşte procesele-verbale ale şedinţelor;
g) elaboreazã documentele Comisiei şi asigurã arhivarea acestora;
h) comunicã solicitanţilor şi aduce la cunoştinţa publicã: hotãrârile de acordare a atestatului/avizului sau, dupã caz, de respingere a cererii şi hotãrârile de suspendare/retragere a atestatului/avizului;
i) primeşte şi înainteazã directorului Centrului rapoartele depuse de titularii atestatului/avizului;
j) primeşte, analizeazã şi transmite Comisiei propunerile de soluţionare a memoriilor şi petiţiilor, precum şi orice alte documente referitoare la domeniul impresariatului artistic;
k) informeazã preşedintele Comisiei despre situaţia veniturilor şi cheltuielilor generate de activitatea comisiei;
l) oferã consultanţã şi informaţii solicitanţilor.
ART. 7
(1) Calitatea de membru al Comisiei înceteazã în urmãtoarele situaţii:
a) deces;
b) demisie;
c) revocare;
d) nerespectarea obligaţiei prevãzute la art. 4 alin. (2);
e) absenţa nejustificatã la 3 şedinţe consecutive;
f) alte cazuri prevãzute de lege.
(2) În situaţiile prevãzute la alin.(1), preşedintele Comisiei propune ministrului culturii şi cultelor, în cel mult 15 zile, numirea unui nou membru.
ART. 8
(1) Comisia se reuneşte în sesiuni trimestriale.
(2) Prima şedinţã a fiecãrei sesiuni are loc cel mai târziu la data de 15 a primei luni din trimestru.
(3) Data, ordinea de zi şi locul de desfãşurare ale primei şedinţe din sesiune sunt cuprinse în convocatorul trimis membrilor Comisiei cu cel puţin 5 zile calendaristice înainte de desfãşurarea acesteia.
(4) În situaţia în care pânã la data prevãzutã la alin. (2) au fost depuse mai puţin de 10 cereri de atestare/avizare, respectiva sesiune se amânã.
(5) În trimestrul urmãtor sesiunea va fi organizatã indiferent de numãrul de cereri de atestare/avizare depuse.
(6) Comisia poate fi convocatã şi în afara sesiunilor trimestriale, în scopul analizãrii situaţiilor de suspendare, retragere a atestatelor/avizelor, precum şi în alte cazuri.
ART. 9
(1) Şedinţele sunt legal constituite în prezenţa a cel puţin 5 membri din numãrul total al membrilor Comisiei.
(2) În exercitarea atribuţiilor sale, Comisia adoptã hotãrâri.
(3) Hotãrârile Comisiei sunt adoptate cu majoritatea simplã a voturilor membrilor prezenţi; în caz de paritate, votul preşedintelui sau al persoanei desemnate, în cazul absenţei acestuia, este decisiv.
(4) Hotãrârile Comisiei sunt semnate de toţi membrii prezenţi şi sunt comunicate directorului Centrului, prin grija secretariatului.

ANEXA 2

PROCEDURI
de acordare, suspendare sau retragere a atestatului
de impresar artistic, respectiv a avizului pentru
desfãşurarea activitãţii de impresariat artistic

ART. 1
(1) Impresariatul artistic reprezintã activitatea prevãzutã de dispoziţiile <>art. 3 lit. k) din Ordonanţa Guvernului nr. 21/2007 privind instituţiile şi companiile de spectacole sau concerte, precum şi desfãşurarea activitãţii de impresariat artistic, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 353/2007 , care poate fi desfãşuratã de persoane fizice, pe baza atestatului de impresar artistic, şi de persoane juridice de drept public sau de drept privat, pe baza avizului de impresariat artistic.
(2) Persoanele fizice şi persoanele juridice strãine de drept privat care provin din statele membre ale Uniunii Europene pot desfãşura activitãţi de impresariat artistic pe teritoriul României, pe baza documentelor care le atestã calitatea de impresar, în conformitate cu legislaţia internã a statului de provenienţã.
(3) Persoanele juridice de drept public care desfãşoarã activitãţi de impresariere a propriilor producţii artistice nu se supun procedurii de avizare reglementate de prezentele proceduri.
ART. 2
(1) Persoana fizicã poate obţine atestatul de impresar artistic, denumit în continuare atestat, numai dacã îndeplineşte cumulativ urmãtoarele condiţii:
a) este cetãţean român sau cetãţean al unui stat membru al Uniunii Europene;
b) are capacitate deplinã de exerciţiu;
c) nu are antecedente penale;
d) posedã un certificat de absolvire a unui program de formare profesionalã în domeniul impresariatului artistic sau un certificat de competenţe, eliberat de un furnizor de formare profesionalã, respectiv centru de evaluare, autorizat în condiţiile legii.
(2) Persoanele fizice care au obţinut atestatul îşi pot desfãşura activitatea în mod independent, dupã autorizarea în conformitate cu prevederile <>Legii nr. 300/2004 privind autorizarea persoanelor fizice şi a asociaţiilor familiale care desfãşoarã activitãţi în mod independent, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, sau în cadrul unei persoane juridice avizate potrivit prevederilor prezentelor proceduri.
(3) Persoanele juridice de drept public care desfãşoarã activitãţi de impresariat artistic, altele decât cele prevãzute la art. 1 alin. (3), precum şi persoanele juridice de drept privat pot obţine avizul de impresariat artistic, denumit în continuare aviz, numai dacã îndeplinesc cumulativ urmãtoarele condiţii:
a) sunt constituite cu respectarea prevederilor care reglementeazã respectivele forme de organizare;
b) prevãd distinct în actul de înfiinţare sau, dupã caz, în actul constitutiv şi/sau în statut desfãşurarea activitãţii de impresariat artistic;
c) au cel puţin un asociat sau un angajat cu contract individual de muncã ce a dobândit atestatul de impresar artistic în condiţiile prezentelor proceduri.
ART. 3
Persoanele juridice de drept public prevãzute la art. 1 alin. (3), pentru a desfãşura activitãţi de impresariere a propriilor producţii, trebuie sã îndeplineascã urmãtoarele obligaţii:
a) prevãd distinct activitatea de impresariat artistic în propriile regulamente de organizare şi funcţionare;
b) au cel puţin un angajat cu contract individual de muncã ce a dobândit atestatul de impresar artistic în condiţiile prezentelor proceduri sau, dupã caz, externalizeazã activitatea de impresariat artistic;
c) se înscriu în Registrul artelor spectacolului în termenul şi în condiţiile prevãzute de lege.
ART. 4
În vederea obţinerii atestatului, persoana fizicã depune la secretariatul Comisiei pentru atestare şi avizare în domeniul impresariatului artistic, denumitã în continuare Comisie, un dosar conţinând urmãtoarele documente:
a) cerere-tip;
b) curriculum vitae;
c) copia certificatului de absolvire sau a certificatului de competenţe, prevãzute la art. 2 alin. (1) lit. d);
d) certificat de cazier judiciar;
e) certificat de cazier fiscal.
ART. 5
(1) În vederea obţinerii avizului persoana juridicã, prin reprezentantul sãu legal, depune la secretariatul Comisiei un dosar conţinând urmãtoarele documente:
a) cerere-tip;
b) copie legalizatã a actului de înfiinţare, a certificatului de înmatriculare în registrul comerţului sau, dupã caz, a certificatului de înscriere în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor;
c) certificat de cazier fiscal;
d) dovada calitãţii de asociat sau angajat şi copia atestatului/atestatelor persoanei/persoanelor prevãzute la art. 2 alin. (3) lit. c).
(2) În cazul în care se urmãreşte obţinerea concomitentã a atestatului pentru persoana/persoanele prevãzute la art. 2 alin. (3) lit. c), dosarul depus de persoana juridicã trebuie sã conţinã şi documentele prevãzute la art. 4.
ART. 6
(1) Secretariatul Comisiei primeşte dosarele solicitanţilor în primele douã luni ale fiecãrui trimestru.
(2) Secretariatul Comisiei verificã actele depuse la dosar în termen de cel mult 10 zile lucrãtoare de la data depunerii acestuia şi întocmeşte pentru fiecare fişa de informaţii generale.
(3) În cazul în care dosarul este incomplet, cel mai târziu pânã la expirarea termenului prevãzut la alin. (2), secretariatul Comisiei solicitã, în scris, completarea acestuia în termen de maximum 5 zile lucrãtoare.
(4) Dacã sunt cel puţin 10 dosare complete, secretariatul Comisiei propune convocarea şedinţei şi trimite membrilor Comisiei convocatorul şi fişele de informaţii generale.
(5) Dacã sunt mai puţin de 10 dosare complete, secretariatul Comisiei propune preşedintelui amânarea sesiunii pentru trimestrul urmãtor şi asigurã informarea solicitanţilor.
(6) În trimestrul urmãtor sesiunea va fi organizatã, indiferent de numãrul de cereri de atestare/avizare depuse.
(7) În situaţia prevãzutã la alin. (5), solicitanţii pot cere convocarea unei sesiuni extraordinare a comisiei, în condiţiile achitãrii unui tarif suplimentar, raportat la cheltuielile de organizare a acesteia.
ART. 7
(1) Atestatul/avizul se acordã pe bazã de evaluare, dupã cum urmeazã:
a) în cazul persoanei fizice, evaluarea se face pe baza unui interviu din tematica de examen şi a unui test scris tip grilã, cu chestionare ce conţin 20 de întrebãri;
b) în cazul persoanei juridice, evaluarea se face pe baza dosarului şi a unui interviu cu reprezentantul legal al acesteia.
(2) În situaţia prevãzutã la art. 5 alin. (2), avizul se acordã pe baza evaluãrii atât a persoanei/persoanelor fizice prevãzute la art. 2 alin. (3) lit. c), cât şi a persoanei juridice, conform prevederilor alin. (1).
(3) La data anunţatã, solicitanţii se prezintã în vederea evaluãrii.
(4) Evaluarea urmãreşte verificarea cunoştinţelor în domeniul organizãrii şi funcţionãrii instituţiilor şi companiilor de spectacole şi concerte, precum şi al activitãţii de impresariat, al dreptului de autor şi drepturilor conexe, dreptului civil şi dreptului comercial.
(5) Tematica şi bibliografia sunt accesibile pe site-ul Centrului de pregãtire profesionalã în culturã, denumit în continuare Centru; chestionarele elaborate şi editate de Centru pot fi achiziţionate la sediul acestuia.
(6) Pentru acordarea atestatului/avizului, solicitanţii trebuie sã primeascã calificativul "admis" la interviu şi, dupã caz, la testul scris.
(7) Calificativul "admis" se acordã prin obţinerea unei note de minimum 7 la interviu şi, dupã caz, pentru cel puţin 15 rãspunsuri corecte la testul scris.
ART. 8
(1) În baza hotãrârilor Comisiei, directorul Centrului emite deciziile de acordare a atestatului/avizului solicitat, respectiv deciziile de respingere a solicitãrii.
(2) Deciziile prevãzute la alin. (1) se aduc la cunoştinţã publicã în termen de douã zile lucrãtoare de la data emiterii acestora şi pot fi contestate în termen de 5 zile lucrãtoare de la data comunicãrii.
(3) Contestaţiile se depun la Centru şi se soluţioneazã, în termen de douã zile lucrãtoare, de cãtre o comisie constituitã în acest scop, ai cãrei membri sunt numiţi prin decizie a directorului.
(4) Comunicarea publicã a rezultatelor finale ale sesiunilor se face în termen de 10 zile lucrãtoare de la data emiterii deciziilor prevãzute la alin. (1), prin afişarea la sediul şi pe pagina de internet a Centrului.
(5) Persoanele nemulţumite se pot adresa instanţelor de judecatã în condiţiile legii contenciosului administrativ.
ART. 9
(1) Atestatele/avizele sunt eliberate persoanelor fizice/reprezentanţilor persoanelor juridice în termen de 10 zile lucrãtoare de la expirarea termenului prevãzut la art. 8 alin. (4).
(2) Persoanele fizice care au obţinut atestatul primesc legitimaţia de impresar.
(3) Atestatele, avizele şi legitimaţia de impresar sunt realizate conform modelelor prevãzute în anexele nr. 1-3.
(4) Atestatul, avizul şi legitimaţia cu numãrul, seria şi data eliberãrii atestatului/avizului sunt tipãrite pe hârtie cu elemente de securitate, poartã antetul Ministerului Culturii şi Cultelor şi timbrul sec al Centrului, sunt înseriate şi numerotate.
(5) Atestatul, avizul şi legitimaţia sunt netransmisibile.
ART. 10
Tarifele pe baza cãrora se acordã atestatele/avizele se aprobã prin ordin al ministrului culturii şi cultelor, care se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi se fac venit la bugetul Centrului.
ART. 11
Persoanele fizice care au obţinut atestatul şi care îndeplinesc condiţia prevãzutã la art. 2 alin. (2), precum şi persoanele juridice care au obţinut avizul sunt înscrise în Registrul artelor spectacolului, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
ART. 12
(1) Atestatul/avizul se suspendã în urmãtoarele situaţii:
a) la cererea titularului atestatului/avizului, pe durata solicitatã;
b) în cazul declanşãrii procesului penal împotriva titularului pentru infracţiuni legate de desfãşurarea activitãţii de impresariat artistic, pânã la scoaterea de sub urmãrire penalã, dispunerea neînceperii urmãririi penale, încetarea urmãririi penale sau pronunţarea unei hotãrâri judecãtoreşti definitive, dupã caz;
c) atunci când persoana juridicã nu mai îndeplineşte condiţia prevãzutã la art. 2 alin. (3) lit. c), pânã la data restabilirii situaţiei de drept.
(2) Atestatul/avizul se retrage în urmãtoarele situaţii:
a) la cererea titularului atestatului/avizului;
b) atunci când titularul atestatului nu mai îndeplineşte condiţiile prevãzute la art. 2 alin. (1) lit. a)-c) şi alin. (2);
c) în cazul condamnãrii prin hotãrâre judecãtoreascã definitivã pentru sãvârşirea unor infracţiuni de genul celor prevãzute la alin. (1) lit. b);
d) în cazul pronunţãrii unei hotãrâri judecãtoreşti definitive şi irevocabile pentru încãlcarea drepturilor patrimoniale ale artiştilor interpreţi sau executanţi, prevãzute de <>Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
e) dupã un numãr de 4 suspendãri pentru motivele prevãzute la alin. (1) lit. b);
f) atunci când persoana juridicã desfãşoarã activitãţi de impresariat, cu încãlcarea condiţiei prevãzute la art. 2 alin. (3) lit. c).
ART. 13
(1) Centrul, din oficiu sau în urma sesizãrilor primite referitoare la existenţa unei sau mai multor situaţii dintre cele prevãzute la art. 12, are obligaţia de a întreprinde verificãrile necesare.
(2) Concluziile scrise şi propunerile reprezentanţilor Centrului, întocmite în urma verificãrilor efectuate conform alin. (1), sunt înaintate Comisiei în vederea adoptãrii unei hotãrâri.
(3) În baza hotãrârilor Comisiei, directorul Centrului emite deciziile de suspendare sau, dupã caz, de retragere a atestatului/avizului.
ART. 14
(1) Deciziile de suspendare sau, dupã caz, de retragere a atestatului/avizului se comunicã titularului, în scris, în termen de douã zile lucrãtoare de la data emiterii acestora.
(2) Deciziile de suspendare sau, dupã caz, de retragere a atestatului/avizului pot fi contestate în termen de 15 zile lucrãtoare de la data comunicãrii.
(3) Contestaţiile se depun la Centru şi se soluţioneazã, în termen de 5 zile lucrãtoare, de cãtre o comisie constituitã în acest scop, ai cãrei membri sunt numiţi prin decizie a directorului.
(4) Comunicarea publicã a deciziei finale privind suspendarea sau, dupã caz, retragerea atestatului/avizului se face în termen de 25 de zile lucrãtoare de la data emiterii deciziilor prevãzute la alin. (1), prin afişarea la sediul şi pe pagina de internet a Centrului.
(5) Persoanele nemulţumite se pot adresa instanţelor de judecatã în condiţiile legii contenciosului administrativ.
ART. 15
(1) Suspendarea sau, dupã caz, retragerea atestatului/avizului produce efect de la data comunicãrii deciziei.
(2) Titularul unui atestat/aviz retras nu mai are dreptul sã solicite eliberarea unui nou atestat/aviz timp de 3 ani de la data retragerii.
ART. 16
(1) Suspendarea şi retragerea atestatului/avizului sunt menţionate în Registrul artelor spectacolului.
(2) Retragerea atestatului/avizului atrage radierea titularului din Registrul artelor spectacolului.
ART. 17
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezentele proceduri.

ANEXA 1
-------
la proceduri
------------


ROMÂNIA
MINISTERUL CULTURII ŞI CULTELOR
Centrul de pregãtire profesionalã în culturã

ATESTAT DE IMPRESAR ARTISTIC

Centrul de pregãtire profesionalã în culturã, în conformitate cu prevederile .............., atestã cã domnul/doamna ..........., nãscut/nãscutã în anul .........., luna ..........., ziua ......, în localitatea ............, judeţul ......, codul numeric personal ......., a obţinut la data de ........... calitatea de impresar artistic, dobândind toate drepturile şi fiind ţinut/ţinutã de toate obligaţiile decurgând din aceastã calitate.



Director,
................
L.S.

Seria ..... nr. .......
Data eliberãrii ....... .......................
(semnãtura titularului)



ANEXA 2
-------
la proceduri
------------


ROMÂNIA
MINISTERUL CULTURII ŞI CULTELOR
Centrul de pregãtire profesionalã în culturã

AVIZ DE IMPRESARIAT ARTISTIC

Centrul de pregãtire profesionalã în culturã, în conformitate cu prevederile ..........., avizeazã persoana juridicã ........., cu sediul social în: localitatea ..........., judeţul /sectorul ........., str. ........ nr. ....., bl. ....., sc. ...., ap. ...., cod unic de înregistrare ........, începând cu data de ........., sã desfãşoare activitãţi în domeniul impresariatului artistic.



Director,
................

Seria ........ nr. ......... ........................
Data eliberãrii ............ (semnãtura reprezentantului
persoanei juridice)



ANEXA 3
-------
la proceduri
------------


ROMÂNIA
MINISTERUL CULTURII ŞI CULTELOR
Centrul de pregãtire profesionalã în culturã



┌──────────┐
│ Loc │
│ pentru │
│fotografie│
└──────────┘


LEGITIMAŢIE DE IMPRESAR ARTISTIC

Numele ................................
Prenumele .............................
Seria .......... nr. .............. atestatului/avizului
A obţinut la data de ................... calitatea de impresar artistic, dobândind toate drepturile şi fiind ţinut de toate obligaţiile decurgând din aceastã calitate.



Director,
............... Data eliberãrii ...........
L.S.


------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016