Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
HOTARARE nr. 86 din 2 februarie 2011 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice in zona Dobrogea"
Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 86 din 2 februarie 2011  pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii Twitter Facebook
Cautare document

HOTARARE nr. 86 din 2 februarie 2011 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice in zona Dobrogea"

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 117 din 16 februarie 2011
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al <>art. 42 alin. (1) lit. a) şi alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, al <>art. 11 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome "Administraţia Naţionalã a Drumurilor din România", aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 47/2004, cu modificãrile ulterioare, şi al <>art. 22 alin. (6) din Hotãrârea Guvernului nr. 581/1998 privind înfiinţarea Companiei Naţionale de Cãi Ferate "CFR" - S.A. prin reorganizarea Societãţii Naţionale a Cãilor Ferate Române, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

    ART. 1
    Se aprobã indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea", judeţele Constanţa, Ialomiţa şi Brãila, prevãzuţi în anexele nr. 1-8, 8a), 8b), 9, 9a), 9b), 10 şi 11, care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
    ART. 2
    Finanţarea obiectivului de investiţii menţionat la art. 1 se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale feratã din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
    ART. 3
    Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii rãspunde de modul de utilizare a sumelor aprobate potrivit prezentei hotãrâri pentru fiecare lucrare, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

                                 PRIM-MINISTRU
                                    EMIL BOC

                                Contrasemneazã:
                                ---------------
                 Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
                              Anca Daniela Boagiu

                 Ministrul dezvoltãrii regionale şi turismului,
                              Elena Gabriela Udrea

                         Ministrul finanţelor publice,
                              Gheorghe Ialomiţianu

    Bucureşti, 2 februarie 2011.
    Nr. 86.


    ANEXA 1

                         INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                         ai obiectivului de investiţii
        "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"


    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A.
                Compania Naţionalã de Cãi Ferate "C.F.R." - S.A.
    Amplasament: judeţele Constanţa, Ialomiţa şi Brãila

    Indicatori tehnico-economici





    Valoarea totalã a investiţiei, inclusiv TVA
    (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),
    din care: mii lei 667.035*)
    construcţii-montaj (C+M) mii lei 560.678
                                     INV
    Eşalonarea investiţiei: ───
                                     C+M
              anul I mii lei 14.250
                                                        ─────── ──────
                                                        mii lei 0
              anul II mii lei 248.409
                                                        ─────── ───────
                                                        mii lei 212.541
              anul III mii lei 281.788
                                                        ─────── ───────
                                                        mii lei 240.773
              anul IV mii lei 102.593
                                                        ─────── ───────
                                                        mii lei 93.210
              anul V mii lei 19.995
                                                        ─────── ───────
                                                        mii lei 14.154

    Capacitãţi:
    lungime totalã poduri m 5.992,00
    suprafaţã totalã poduri mý 147.964,90
    podurile de cale feratã linie dublã

                                                      Lungime Lãţime Suprafaţã
                                                        (m) (m) (mý)
    1. Podul peste Dunãre de la Giurgeni DN 2A,
       km 114+134 1.463,00 17,34 25.368,42
    2. Podul şi viaductele peste canalul navigabil
       Cernavodã DN 22C, km 1 + 978 566,00 12,00 6.792,00
    3. Podul de pe DN 39 km 8 + 988 la Agigea 266,00 20,90 5.559,40
    4. Podul de pe DN 22C km 38 + 002 la Poarta Albã 170,00 22,40 3.808,00
    5. Podul de pe DN 2A km 196 + 739 la Ovidiu 261,00 22,40 5.846,40
    6. Podul de pe DN 3 km 242 + 286 la Basarabi 226,00 14,20 3.209,20
    7. Podul combinat de la Cernavodã, rutier A2
       km 157 + 780 suprastructurã, CF linia
       Bucureşti-Constanţa km 165 + 817 1.596,00 34,40 54.902,40
    8. Podul combinat de la Borcea, rutier A2
       km 149 + 680 suprastructurã, CF linia
       Bucureşti-Constanţa km 152 + 149 968,00 34,40 33.299,20
    9. Podul de pe DN 39 km 49 + 157 la Mangalia 434,00 19,30 8.376,20
   10. Pasajul peste calea feratã de pe DN 2B
       km 47 + 975 la Gãiseanca 42,00 10,50 441,00

    Durata de realizare a investiţiei luni 60


-------------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului de investiţii se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale feratã din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.


    ANEXA 2

                            INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                            ai obiectivului de investiţii
            "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"

    Reabilitarea podului peste Dunãre de la Giurgeni, DN 2A, km 114 + 134

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A.- Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa
    Amplasament: judeţele Constanţa şi Ialomiţa

    Indicatorii tehnico-economici:



    Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
    (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 58.656 mii lei*)
    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
    (C+M) 51.792 mii lei

    Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
              anul I 1.057 mii lei
                                                           ──────
                                                              0
              anul II 28.800 mii lei
                                                           ──────
                                                           25.896
              anul III 25.919 mii lei
                                                           ──────
                                                           23.306
              anul IV 2.880 mii lei
                                                           ──────
                                                            2.590

    Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni

    Capacitãţi:
    lungime pod (m) 1.463
    lãţime pod (m), din care: 17,34
    - lãţime parte carosabilã (m) 4 x 3,25
    - lãţime trotuare (m) 2 x 1,5
    - efectul de bordurã 2 x 0,40
    - spaţiul destinat prinderii elementelor
      de parapet 2 x 0,27
   suprafaţa (mý) 25.368


---------------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.


    ANEXA 3

                        INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                        ai obiectivului de investiţii
           "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"

    Reabilitarea podului şi viaductelor peste canalul navigabil Cernavodã DN 22C km 1+978


    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa
    Amplasament: judeţul Constanţa

    Indicatorii tehnico-economici:



    Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
    (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 50.091 mii lei*)
    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
    (C+M) 44.236 mii lei

    Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
              anul I 896 mii lei
                                                           ──────
                                                                0
              anul II 24.597 mii lei
                                                           ──────
                                                           22.118
              anul III 22.138 mii lei
                                                           ──────
                                                           19.906
              anul IV 2.460 mii lei
                                                           ──────
                                                            2.212

    Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni

    Capacitãţi:
    lungime pod (m) 566
    lãţime pod (m), din care: 12
    - lãţime parte carosabilã (m) 2 x 3,50
    - lãţime trotuare (m) 2 x 1,90
    - efectul de bordurã (m) 2 x 0,40
    - spaţiul destinat prinderii elementelor
      de parapet (m) 2 x 0,20
    suprafaţa (mý) 6.792


------------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.


    ANEXA 4

                     INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                      ai obiectivului de investiţii
         "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"

    Reabilitarea podului de pe DN 39 km 8+988 la Agigea, judeţul Constanţa

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa
    Amplasament: judeţul Constanţa

    Indicatorii tehnico-economici:


    Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
    (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 24.045 mii lei*)
    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
    (C+M) 21.243 mii lei

    Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
              anul I 422 mii lei
                                                           ──────
                                                                0
              anul II 11.812 mii lei
                                                           ──────
                                                           10.621
              anul III 10.630 mii lei
                                                           ──────
                                                            9.560
              anul IV 1.181 mii lei
                                                           ──────
                                                            1.062

    Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni

    Capacitãţi:
    lungime pod (m) 266,00
    lãţime pod (m), din care: 20,90
    - lãţime parte carosabilã (m) 4 x 3,50
    - lãţime trotuare (m) 2 x 1,5
    - spaţiul de siguranţã pentru hobane 2 x 1,3
    - spaţiul destinat prinderii elementelor
      de parapet (m) 2 x 0,25
    suprafaţa (mý) 5.560,00


----------------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.



    ANEXA 5


                       INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                       ai obiectivului de investiţii
         "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"

    Reabilitarea podului de pe DN 22C km 38+002 la Poarta Alba, judeţul Constanţa

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa
    Amplasament: judeţul Constanţa

    Indicatorii tehnico-economici:



    Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
    (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 27.239 mii lei*)
    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
    (C+M) 24.064 mii lei

    Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
              anul I 479 mii lei
                                                           ──────
                                                                0
              anul II 19.357 mii lei
                                                           ──────
                                                           17.406
              anul III 7.403 mii lei
                                                           ──────
                                                            6.658

    Durata de realizare a investiţiei: 30 de luni

    Capacitãţi:
    lungime pod (m) 170,00
    lãţime pod (m), din care 22,40
    - lãţime parte carosabilã (m) 4 x 3,50
    - lãţime trotuare (m) 2 x 3,90
    - spaţiul destinat prinderii elementelor
      de parapet (m) 2 x 0,30
    suprafaţa (mý) 3.808,00


-----------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.


    ANEXA 6

                          INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                          ai obiectivului de investiţii
         "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"

    Reabilitare pod de pe DN 2A km 196+739 la Ovidiu, judeţul Constanţa

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa
    Amplasament: judeţul Constanţa

    Indicatorii tehnico-economici:




    Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
    (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 12.303 mii lei*)
    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
    (C + M) 10.871 mii lei

    Eşalonarea investiţiei (INV/C + M)
              anul I 214 mii lei
                                                           ──────
                                                                0
              anul II 6.045 mii lei
                                                           ──────
                                                            5.436
              anul III 5.440 mii lei
                                                           ──────
                                                            4.892
              anul IV 604 mii lei
                                                           ──────
                                                              543

    Durata de realizare a investiţiei: 30 de luni

    Capacitãţi:
    lungime pod (m) 261,00
    lãţime pod (m), din care: 22,40
    - lãţime parte carosabilã (m) 4 x 3,50
    - lãţime trotuare (m) 2 x 3,90
    - spaţiul destinat prinderii elementelor
      de parapet (m) 2 x 0,30
    suprafaţa (mý) 5.820,30


--------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.


    ANEXA 7

                           INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                           ai obiectivului de investiţii
          "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"

    Reabilitare pod de pe DN 3 km 242 + 286 la Basarabi, judeţul Constanţa


    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa
    Amplasament: judeţul Constanţa

    Indicatorii tehnico-economici:



    Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
    (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 14.460 mii lei*)
    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
    (C + M) 12.777 mii lei

    Eşalonarea investiţiei (INV/C + M)
              anul I 252 mii lei
                                                           ──────
                                                                0
              anul II 7.104 mii lei
                                                           ──────
                                                            6.388
              anul III 6.394 mii lei
                                                           ──────
                                                            5.750
              anul IV 710 mii lei
                                                           ──────
                                                              639

    Durata de realizare a investiţiei: 30 de luni

    Capacitãţi:
    lungime pod (m) 226,00
    lãţime pod (m), din care: 14,20
    - lãţime parte carosabilã (m) 2 x 3,50
    - lãţime trotuare (m) 2 x 2,90
    - spaţiul destinat prinderii elementelor
      de parapet (m) 2 x 0,30
    suprafaţa (mý) 3.209,20


---------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.


    ANEXA 8

                             INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                             ai obiectivului de investiţii
         "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"

    Reabilitarea podului peste Dunãre, A2 km 157 + 600, C.F. km 165 + 817

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiari: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa; Compania Naţionalã de Cãi Ferate "CFR" - S.A.
    Amplasament: judeţele Constanţa şi Ialomiţa

    Indicatorii tehnico-economici:



    Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
    (în preţuri la 26.02.2010/1euro = 4,1073 lei), 246.014 mii lei*)
    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
    (C + M) 201.188 mii lei

    Eşalonarea investiţiei (INV/C + M)
              anul I 5.696 mii lei
                                                           ──────
                                                                0
              anul II 73.052 mii lei
                                                           ──────
                                                           58.914
              anul III 84.383 mii lei
                                                           ──────
                                                           68.074
              anul IV 62.888 mii lei
                                                           ──────
                                                           60.046
              anul V 19.995 mii lei
                                                           ──────
                                                           14.154

    Durata de realizare a investiţiei: 60 de luni

    Capacitãţi:
    lungime pod (m) 1.596,00
    lãţime pod (m), din care: 34,40
    - lãţime parte carosabilã (m) 4 x 3,75
    - lãţime trotuare (m) 2 x 0,50 + 2 x 1,5
    - benzi de încadrare (m) 2 x 0,50
    suprafaţa (mý) 54.902,40
    Podul de cale feratã linie dublã


------------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului de investiţii se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale feratã din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.


     ANEXA 8a)


                            INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                            ai obiectivului de investiţii
        "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"

    Reabilitarea podului de la Cernavodã A2 km 157+600

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa
    Amplasament: judeţele Constanţa şi Ialomiţa

    Indicatorii tehnico-economici:


    Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
    (în preţuri la 26.02.2010/1euro = 4,1073 lei), 76.244 mii lei*)
    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
    (C+M) 67.304 mii lei

    Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
              anul I 1.392 mii lei
                                                           ──────
                                                                0
              anul II 37.426 mii lei
                                                           ──────
                                                           33.652
              anul III 33.683 mii lei
                                                           ──────
                                                           30.287
              anul IV 3.743 mii lei
                                                           ──────
                                                            3.365

    Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni

    Capacitãţi:
    lungime pod (m) 1.596,00
    lãţime pod (m), din care: 34,40
    - lãţime parte carosabilã (m) 4 x 3,75
    - lãţime trotuare (m) 2 x 0,50 + 2 x 1,5
    - benzi de încadrare (m) 2 x 0,50
    suprafaţa (mý) 54.902,40


-----------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.


     ANEXA 8b)

                    INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                    ai obiectivului de investiţii
      "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"

    Reabilitarea podului combinat peste Dunãre, linia CF Bucureşti-Constanţa, km 165+817

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Cãi Ferate "CFR" - S.A.
    Amplasament: judeţele Ialomiţa şi Constanţa

    Indicatorii tehnico-economici:



    Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
    (în preţuri la 26.02.2010/1euro = 4,1073 lei), 169.770 mii lei*)
    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
    (C+M) 133.884 mii lei

    Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
              anul I 4.304 mii lei
                                                           ──────
                                                                0
              anul II 35.626 mii lei
                                                           ──────
                                                           25.262
              anul III 50.700 mii lei
                                                           ──────
                                                           37.787
              anul IV 59.145 mii lei
                                                           ──────
                                                           56.681
              anul V 19.995 mii lei
                                                           ──────
                                                           14.154

    Durata de realizare a investiţiei: 60 de luni

    Capacitãţi:
    lungime pod (m) 1.584,00
                                                      linie dublã


------------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului de investiţii se face din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.


    ANEXA 9

                        INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                        ai obiectivului de investiţii
         "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"

    Reabilitarea podului de la Borcea, A2 km 149+680, CF km 152+149

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiari: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa; Compania Naţionalã de Cãi Ferate "C.F.R." - S.A.
    Amplasament: judeţul Ialomiţa

    Indicatorii tehnico-economici:



    Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
    (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 216.768 mii lei*)
    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
    (C+M) 179.080 mii lei

    Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
              anul I 4.931 mii lei
                                                            ──────
                                                                 0
              anul II 68.625 mii lei
                                                            ──────
                                                            57.654
              anul III 112.147 mii lei
                                                           ───────
                                                            96.032
              anul IV 31.065 mii lei
                                                            ──────
                                                            25.394

    Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni

    Capacitãţi:
    lungime pod (m) 968,00
    lãţime pod (m), din care: 34,40
    - lãţime parte carosabilã (m) 4 x 3,75
    - lãţime trotuare (m) 2 x 1,5
    - benzi de încadrare (m) 2 x 0,50
    suprafaţa (mý) 33.299,20
    Podul de cale feratã linie dublã


--------------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului de investiţii se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale feratã din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.


     ANEXA 9a)

                          INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                          ai obiectivului de investiţii
         "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"

    Reabilitarea podului de la Borcea, A2 km 149+680

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa
    Amplasament: judeţul Ialomiţa

    Indicatorii tehnico-economici:



    Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
    (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 90.980 mii lei*)
    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
    (C+M) 80.293 mii lei

    Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
              anul I 1.680 mii lei
                                                            ──────
                                                                 0
              anul II 44.650 mii lei
                                                            ──────
                                                            40.146
              anul III 40.185 mii lei
                                                            ──────
                                                            36.132
              anul IV 4.465 mii lei
                                                            ──────
                                                             4.015

    Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni

    Capacitãţi:
    lungime pod (m) 968,00
    lãţime pod (m), din care: 34,40
    - lãţime parte carosabilã (m) 4 x 3,75
    - lãţime trotuare (m) 2 x 1,5
    - benzi de încadrare (m) 2 x 0,50
    suprafaţa (mý) 33.299,20


---------------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.


     ANEXA 9b)

                           INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                           ai obiectivului de investiţii
          "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"

    Reabilitarea podului combinat peste Dunãre (braţul Borcea) linia CF Bucureşti - Constanţa, km 152+149

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Cãi Ferate "C.F.R." - S.A.
    Amplasament: judeţul Ialomiţa

    Indicatorii tehnico-economici:


    Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
    (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4 ,1073 lei), 125.788 mii lei*)
    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
    (C+M) 98.787 mii lei

    Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
              anul I 3.251 mii lei
                                                            ──────
                                                                 0
              anul II 23.975 mii lei
                                                            ──────
                                                            17.508
              anul III 71.962 mii lei
                                                            ──────
                                                            59.900
              anul IV 26.600 mii lei
                                                            ──────
                                                            21.379

    Durata de realizare a investiţiei: 48 de luni

    Capacitãţi:
    lungime pod (m) 970,00
                                                       linie dublã


-----------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului de investiţii se face din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.


    ANEXA 10

                             INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                             ai obiectivului de investiţii
          "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"

    Reabilitare pod de pe DN 39 km 49+157 la Mangalia

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa
    Amplasament: judeţul Constanţa

    Indicatorii tehnico-economici:




    Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
    (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 16.385 mii lei*)
    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
    (C+M) 14.477 mii lei

    Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
              anul I 285 mii lei
                                                            ──────
                                                                 0
              anul II 8.050 mii lei
                                                            ──────
                                                             7.238
              anul III 7.245 mii lei
                                                            ──────
                                                             6.515
              anul IV 805 mii lei
                                                            ──────
                                                               724

    Durata de realizare a investiţiei: 30 de luni

    Capacitãţi:
    lungime pod (m) 434,00
    lãţime pod (m), din care: 19,30
    - lãţime parte carosabilã (m) 4 x 3,50
    - lãţime trotuare (m) 2 x 2,25
    - efect de bordurã (m) 2 x 0,40
    suprafaţa (mý) 8.376,20


--------------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.


    ANEXA 11

                        INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                        ai obiectivului de investiţii
        "Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"

    Reabilitare pasaj peste cale feratã de pe DN 2B km 47+975 la Gãiseanca

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa
    Amplasament: judeţul Brãila

    Indicatorii tehnico-economici:


    Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA)
    (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), 1.074 mii lei*)
    din care construcţii-montaj (inclusiv TVA)
    (C+M) 950 mii lei

    Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
              anul I 18 mii lei
                                                            ──────
                                                                 0
              anul II 967 mii lei
                                                            ──────
                                                               870
              anul III 89 mii lei
                                                            ──────
                                                                80

    Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni

    Capacitãţi:
    lungime pod (m) 42,00
    lãţime pod (m), din care: 10,50
    - lãţime parte carosabilã (m) 2 x 3,50
    - lãţime trotuare (m) 2 x 1,00
    - efect de bordurã (m) 2 x 0,40
    suprafaţa (mý) 441,00


----------------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeanã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

                                        -------


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016