Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 849 din 26 noiembrie 1998  pentru aprobarea finantarii in vederea functionarii in conditii de siguranta a unor nave maritime de transport aflate sub arest/retinere din patrimoniul unor companii de navigatie cu capital majoritar de stat    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 849 din 26 noiembrie 1998 pentru aprobarea finantarii in vederea functionarii in conditii de siguranta a unor nave maritime de transport aflate sub arest/retinere din patrimoniul unor companii de navigatie cu capital majoritar de stat

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 460 din 30 noiembrie 1998
În temeiul prevederilor <>art. 20 din Legea nr. 72/1996 privind finanţele publice,

Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
(1) Se aloca Ministerului Transporturilor suma de 12.254.000 mii lei din Fondul de rezerva bugetarã la dispoziţia Guvernului pe anul 1998, pentru acoperirea cheltuielilor de funcţionare în condiţii de siguranta a unor nave maritime de transport, aflate sub arest/reţinere, din patrimoniul companiilor de navigaţie maritima "Navrom" - S.A. Constanta şi "Romline" - S.A. Constanta, potrivit anexei care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
(2) Din aceeaşi suma vor fi acoperite şi cheltuielile de repatriere a personalului navigant aflat la bord excedentar fata de personalul minim de siguranta, precum şi cheltuielile prilejuite de efectuarea schimbului de echipaj la unele nave.
ART. 2
Suma prevãzutã la art. 1 se repartizeazã de cãtre Ministerul Transporturilor prin convenţii încheiate cu companiile de navigaţie beneficiare şi se justifica de cãtre acestea, pe baza de decont de cheltuieli, pana la data de 25 ianuarie 1999.
ART. 3
(1) Sumele neconsumate pana la data de 25 decembrie 1998 vor fi virate de cãtre companiile de navigaţie maritima "Navrom" - S.A. Constanta şi "Romline" - S.A. Constanta Ministerului Transporturilor, în vederea restituirii lor de cãtre acesta pentru reîntregirea Fondului de rezerva bugetarã la dispoziţia Guvernului.
(2) Sumele nejustificate pe baza de decont de cheltuieli pana la data de 25 ianuarie 1999 vor fi virate de cãtre companiile de navigaţie maritima "Navrom" - S.A. Constanta şi "Romline" - S.A. Constanta Ministerului Transporturilor, care le va vira la bugetul de stat la subcapitolul "Restituiri de fonduri din finanţarea bugetarã a anilor precedenti".
ART. 4
Se autorizeaza Ministerul Finanţelor sa introducã modificãrile corespunzãtoare în bugetul Ministerului Transporturilor şi, respectiv, în bugetul de stat pe anul 1998.
ART. 5
Ministerul Transporturilor şi alte organe abilitate de lege vor controla modul de utilizare a sumei aprobate potrivit art. 1.

PRIM-MINISTRU
RADU VASILE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul transporturilor,
Traian Basescu

p. Ministrul interimar
al privatizãrii,
Victor Eros,
secretar de stat

Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes

ANEXA 1



I. SUMELE
necesare functionarii în condiţii de siguranta a unor nave maritime de transport aflate sub arest/reţinere şi efectuãrii schimbului de echipaj sau repatrierii personalului excedentar fata de echipajul minim de siguranta
┌────────────────────────────────────┬────────────────────────────┐
│ │ Suma necesarã │
│ Compania de navigaţie maritima │ - mii lei - │
├────────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ "Navrom" - S.A. Constanta │ 9.854.000 │
├────────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ "Romline" - S.A. Constanta │ 2.400.000 │
├────────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ TOTAL: │ 12.254.000 │
└────────────────────────────────────┴────────────────────────────┘

II. LISTA
cuprinzând navele pentru care se asigura finanţarea functionarii în condiţii de siguranta şi efectuarea schimbului de echipaj sau repatrierea personalului excedentar fata de echipajul minim de siguranta
┌────┬────────────────────────────────┬────┬────────────────────────────────┐
│Nr. │Compania de Navigaţie Maritima │Nr. │Compania de Navigaţie Maritima │
│crt.│ "Navrom" - S.A. Constanta │crt.│ "Romline" - S.A. Constanta │
├────┼────────────────────────────────┼────┼────────────────────────────────┤
│ 1.│ FRUNZANESTI │ 1.│ SUN CANOPUS │
├────┼────────────────────────────────┼────┼────────────────────────────────┤
│ 2.│ GIURGENI │ 2.│ OSCAR JUPITER │
├────┼────────────────────────────────┼────┼────────────────────────────────┤
│ 3.│ LYVIA │ 3.│ MEHEDINTI │
├────┼────────────────────────────────┼────┼────────────────────────────────┤
│ 4.│ MARTHA │ 4.│ HOREZU │
├────┼────────────────────────────────┼────┼────────────────────────────────┤
│ 5.│ ORAVITA │ 5.│ HATEG │
├────┼────────────────────────────────┼────┼────────────────────────────────┤
│ 6.│ HISTRIA FAITH │ 6.│ FAIR SKY │
├────┼────────────────────────────────┼────┼────────────────────────────────┤
│ 7.│ SALAJ │ 7.│ SUN PEGASUS │
├────┼────────────────────────────────┼────┼────────────────────────────────┤
│ 8.│ DUMBRAVENI │ 8.│ SUN POLLUX │
├────┼────────────────────────────────┼────┼────────────────────────────────┤
│ 9.│ GHEORGHENI │ 9.│ LERESTI │
├────┼────────────────────────────────┼────┴────────────────────────────────┘
│ 10.│ SEBES │
├────┼────────────────────────────────┤
│ 11.│ SMARDAN │
├────┼────────────────────────────────┤
│ 12.│ SUCIDAVA │
├────┼────────────────────────────────┤
│ 13.│ TUDOR │
├────┼────────────────────────────────┤
│ 14.│ AIUD │
├────┼────────────────────────────────┤
│ 15.│ AVRIG │
├────┼────────────────────────────────┤
│ 16.│ MIRASLAU │
├────┼────────────────────────────────┤
│ 17.│ RAZBOIENI │
├────┼────────────────────────────────┤
│ 18.│ OSCAR ACRUX │
├────┼────────────────────────────────┤
│ 19.│ BEAUTY BAY │
├────┼────────────────────────────────┤
│ 20.│ SAPHIRE │
├────┼────────────────────────────────┤
│ 21.│ OSCAR POLUX │
├────┼────────────────────────────────┤
│ 22.│ CACIULATA │
├────┼────────────────────────────────┤
│ 23.│ TRINITY │
├────┼────────────────────────────────┤
│ 24.│ PONOR │
├────┼────────────────────────────────┤
│ 25.│ XENIA │
├────┼────────────────────────────────┤
│ 26.│ FANTANELE │
└────┴────────────────────────────────┘


NOTA:
A. Cheltuielile privind funcţionarea în condiţii de siguranta a navelor cuprind: combustibilii, uleiurile, filtrele şi alte materiale necesare functionarii Diesel-generatoarelor şi sistemelor de semnalizare ale navei, radiocomunicatiile, serviciile pentru certificarea stãrii tehnice şi conformarea navei la convenţiile internaţionale, alimentele şi antidotul pentru personalul minim de siguranta, apa potabilã pentru funcţionarea instalaţiilor navei, materialele igienico-sanitare aferente existenţei la bord a personalului minim de siguranta, pentru o durata maxima de 3 luni, dacã nava nu intra în activitate comercialã în acest timp sau dacã nava nu va fi vândutã în aceasta perioada, precum şi eventualele cheltuieli privind asistenta medicalã pentru cazuri de urgenta.
B. Cheltuielile privind repatrierea personalului excedentar fata de personalul minim de siguranta, aflat la bordul navelor, cuprind: diurnele pe durata transportului, cheltuielile de transport, cheltuielile de cazare, biletele de avion şi/sau de alte mijloace de transport folosite de la nava pana în ţara, precum şi alte cheltuieli reprezentând taxe de aeroport, asigurarea persoanelor pe timpul transportului, taxe de vize şi altele asemenea, necesare repatrierii.
În cazuri justificate, de repatriere a întregului echipaj ca urmare a depãşirii duratei contractuale, se vor putea acoperi şi cheltuielile ocazionate de trimiterea echipajului minim de siguranta, care vor cuprinde: diurna, pe durata transportului din ţara pana la nava, cheltuielile de transport, biletele de avion şi/sau alte mijloace de transport folosite din ţara pana la nava, precum şi alte cheltuieli reprezentând asigurarea persoanelor pe timpul transportului, taxele de viza, de aeroport şi altele asemenea.
C. Companiile de navigaţie maritima au obligaţia sa repartizeze sumele astfel încât sa asigure condiţii echivalente de funcţionare şi de trai la bord tuturor navelor cuprinse în lista din prezenta anexa, conform fundamentarii.
D. Compania de Navigaţie Maritima "Navrom" - S.A. Constanta va putea acoperi din suma repartizata şi cheltuielile de funcţionare a sediului central privind energia electrica, telefonia şi radiocomunicatiile, apa şi alte servicii functionale, chiria pentru aceeaşi perioada de 3 luni, dacã procedura de reorganizare/lichidare nu s-a declansat în acest timp.
E. Companiile de navigaţie maritima pot utiliza sumele rãmase dupã efectuarea tuturor plãţilor prevãzute la lit. A, B şi D, în vederea efectuãrii urmãtoarelor categorii de plati aferente repatrierii personalului vizat de prevederile <>Hotãrârii Guvernului nr. 375/1998 şi, respectiv, ale Hotãrârii Guvernului nr. 669/1998, şi anume:
- achitarea obligaţiilor cãtre societãţile comerciale care au asigurat transportul cu avionul pentru personalul navigant debarcat sau pentru echipajele de schimb ale navelor respective;
- achitarea obligaţiilor privind traficul de radiocomunicatii;
- achitarea obligaţiilor cãtre Regia Autonomã "Registrul Naval Roman" privind reconfirmarea clasei navelor şi certificarea acestora conform convenţiilor internaţionale.

------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016