Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 818 din 21 iunie 2006  privind modificarea si completarea   Hotararii Guvernului nr. 521/1997 pentru aprobarea Normelor metodologice privind finantarea lucrarilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar si de constituire a bancilor de date urbane    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 818 din 21 iunie 2006 privind modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 521/1997 pentru aprobarea Normelor metodologice privind finantarea lucrarilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar si de constituire a bancilor de date urbane

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 594 din 10 iulie 2006
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. I
<>Hotãrârea Guvernului nr. 521/1997 pentru aprobarea Normelor metodologice privind finanţarea lucrãrilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 247 din 12 septembrie 1997, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Titlul hotãrârii va avea urmãtorul cuprins:
"HOTĂRÂRE
pentru aprobarea Normelor metodologice privind finanţarea sistemului informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane"
2. Articolul unic va avea urmãtorul cuprins:
"Articol unic. - Se aprobã Normele metodologice privind finanţarea sistemului informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre."
3. Titlul anexei va avea urmãtorul cuprins:
"NORME METODOLOGICE
privind finanţarea sistemului informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane"
4. Articolul 1 din anexã va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 1. - Sistemul informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane este sistemul de evidenţã, mãsurare, inventariere, gestiune şi actualizare sistematicã a tuturor imobilelor şi reţelelor edilitare din intravilanul localitãţilor, sub aspect tehnic şi economic, cu respectarea datelor de bazã din cadastrul general, privind suprafaţa, categoria de folosinţã şi proprietarul.
Sistemul informaţional are la bazã atât datele din domeniul imobiliar-edilitar, cât şi din alte sectoare de activitate, care servesc la formularea strategiilor globale ale localitãţilor, în corelare cu programele de dezvoltare durabilã ale administraţiilor locale, la toate nivelurile."
5. Articolul 2 din anexã va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 2. - Potrivit <>art. 67 din Legea cadastrului şi a publicitãţii imobiliare nr. 7/1996 , republicatã, Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, ca autoritate publicã centralã competentã în domeniu, are obligaţia de a coordona şi de a organiza realizarea sistemului informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane la nivel naţional şi de a furniza datele specifice pentru integrarea acestora în cadastrul general."
6. Articolul 3 din anexã va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 3. - Sistemul informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane se realizeazã în condiţiile prezentelor norme metodologice şi în conformitate cu exigenţele tehnice cuprinse în metodologiile privind executarea lucrãrilor de introducere a cadastrului imobiliar în localitãţi şi a cadastrului reţelelor edilitare în localitãţi, aprobate prin Ordinul ministrului lucrãrilor publice şi amenajãrii teritoriului şi al preşedintelui Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie nr. 90/N/911 - CP/1997 şi, respectiv, prin Ordinul ministrului lucrãrilor publice şi amenajãrii teritoriului şi al preşedintelui Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie nr. 91/N/912 - CP/1997, publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 110 din 3 iunie 1997."
7. Titlul capitolului II din anexã va avea urmãtorul cuprins:
"CAPITOLUL II
Coordonarea, organizarea şi realizarea sistemului informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane"
8. Titlul capitolului III din anexã va avea urmãtorul cuprins:
"CAPITOLUL III
Finanţarea şi decontarea sistemului informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane"
9. Articolul 7 din anexã va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 7. - Finanţarea sistemului informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane se asigurã prin transferuri de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, pe bazã de programe anuale, în limita sumelor aprobate prin legea bugetului de stat cu aceastã destinaţie.
Consiliile judeţene şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti vor cuprinde sumele necesare pentru finanţarea sistemului informaţional specific imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane în bugetele proprii, la partea de venituri, la capitolul «Subvenţii de la bugetul de stat», subcapitolul «Finanţarea lucrãrilor sistemului informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane», în baza sumelor aprobate în bugetul Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, la titlul «Transferuri între unitãţi ale administraţiei publice», respectiv la «Transferuri pentru lucrãrile sistemului informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane».
Consiliile judeţene şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti repartizeazã sumele primite pe unitãţi administrativ-teritoriale, conform anexei nr. 1 la prezentele norme metodologice."
10. Alineatul 1 al articolului 9 din anexã va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 9. - În limita alocaţiilor aprobate prin legea anualã a bugetului de stat, Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului va repartiza şi va comunica consiliilor judeţene şi Consiliului General al Municipiului Bucureşti plafoanele aprobate pentru realizarea sistemului informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane."
11. Dupã articolul 10 din anexã se introduce un nou articol, articolul 10^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 10^1. - Pentru decontarea lucrãrilor de realizare a sistemului informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane, consiliile locale vor înainta, cu adresã, consiliilor judeţene şi Consiliului General al Municipiului Bucureşti documentaţia prevãzutã în anexele nr. 4, 5, 5a) şi 6 la prezentele norme metodologice, prin care se solicitã întocmirea decontului justificativ."
12. Alineatele 1 şi 2 ale articolului 11 din anexã vor avea urmãtorul cuprins:
"Art. 11. - Consiliile judeţene şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti verificã documentaţia primitã, acordã viza de control financiar propriu şi întocmesc decontul justificativ, care se transmite, pânã la data de 5 a lunii urmãtoare încheierii trimestrului, Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, în douã exemplare, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 3 la prezentele norme metodologice.
Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, pe baza deconturilor justificative, solicitã Ministerului Finanţelor Publice deschiderea de credite în limita alocaţiilor bugetare aprobate, însoţitã de decontul justificativ prezentat în anexa nr. 3a) la prezentele norme metodologice, vireazã sumele consiliilor judeţene şi Consiliului General al Municipiului Bucureşti, cu ordin de platã, în contul 21.42.02.29 «Venituri ale bugetului local - Finanţarea lucrãrilor de cadastru imobiliar», deschis pe numele acestora la Trezoreria Statului."
13. Dupã alineatul 3 al articolului 11 din anexã se introduce un nou alineat, alineatul 4, cu urmãtorul cuprins:
"Sumele prevãzute la alin. 3 se vireazã de consiliile judeţene şi de Consiliul General al Municipiului Bucureşti, pe baza anexelor nr. 1 şi 3 la prezentele norme metodologice, în contul 21.42.02.29 «Venituri ale bugetului local - Finanţarea lucrãrilor de cadastru imobiliar», deschis la Trezoreria Statului pe numele unitãţilor administrativ-teritoriale beneficiare."
14. Articolul 12 din anexã va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 12. - Preşedinţii consiliilor judeţene, primarul general al municipiului Bucureşti şi primarii celorlalte unitãţi administrativ-teritoriale rãspund, în conformitate cu prevederile <>art. 17 şi 19 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 45/2003 privind finanţele publice locale, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 108/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, de utilizarea fondurilor transferate de Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, cu destinaţia pentru care au fost alocate."
15. Titlul capitolului IV din anexã va avea urmãtorul cuprins:
"CAPITOLUL IV
Contractarea realizãrii sistemului informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane"
16. Alineatul 1 al articolului 15 din anexã va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 15. - Contractarea realizãrii sistemului informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane se face cu respectarea prevederilor legislaţiei în vigoare privind achiziţiile publice."
17. Alineatul 5 al articolului 15 din anexã se abrogã.
18. În cuprinsul normelor metodologice, denumirea:
a) "Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului" se înlocuieşte cu "Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului";
b) "Oficiul Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie" se înlocuieşte cu "Agenţia Naţionalã de Cadastru şi Publicitate Imobiliarã";
c) "Ministerul Finanţelor" se înlocuieşte cu "Ministerul Finanţelor Publice";
d) "oficiul de cadastru, geodezie şi cartografie judeţean" se înlocuieşte cu "oficiul de cadastru şi publicitate imobiliarã";
e) "lucrãri de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane" se înlocuieşte cu "sistemul informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane".
19. Anexele nr. 1-6 la normele metodologice se înlocuiesc cu anexele nr. 1-6 care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. II
<>Hotãrârea Guvernului nr. 521/1997 pentru aprobarea Normelor metodologice privind finanţarea lucrãrilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 247 din 22 septembrie 1999, cu modificãrile şi completãrile aduse prin prezenta hotãrâre, se va republica în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouã numerotare.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul transporturilor,
construcţiilor şi turismului,
Radu Mircea Berceanu

Ministrul delegat pentru lucrãri publice
şi amenajarea teritoriului,
Laszlo Borbely

Ministrul administraţiei şi internelor,
Vasile Blaga

Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu

Bucureşti, 21 iunie 2006.
Nr. 818.


ANEXA 1

CONSILIUL*) .................

LISTA
cuprinzând sistemele informaţionale specifice domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane, pe anul 200..., cu finanţare de la bugetul de stat, ce se realizeazã în conformitate cu prevederile <>art. 67 din Legea cadastrului şi a publicitãţii imobiliare nr. 7/1996 , republicatã



- lei -
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Consiliul local Pre- Va- Va- Va- Din care, Ter-
U.M. Can- tul loa- loa- loa- in trim.: menul
Denumirea lucrarii ti- .... rea rea rea I II III IV de
ta- U.M. to- rama- 200.. fina-
tea ta- sa de liza-
la exe- re
cutat
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Total, din care:
A. Lucrari in continuare
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Consiliul Local....
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) Lucrãri tehnice de
identificare, mãsurare şi
invenlariere a imobilelor
şi reţelelor edilitare
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- lucrari geodezice ha
- lucrari topografice ha
- lucrari de cartare
imobiliara ha
- lucrari de inventariere
retele edilitare ha
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) Banca de date urbane
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- încãrcare, organizare şi ha
prelucrare date grafice
şi textuale privind
imobilele şi reţelele
edilitare
- intretinerea si actuali-
zarea bancii de date
urbane ha
- instruire-formare
utilizatori pers.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Consiliul Local ........
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) .........................
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) .........................
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL A:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
B. Lucrari noi
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Consiliul Local....
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) Lucrãri tehnice de
identificare, masurare şi
inventariere a imobilelor
şi a reţelelor edilitare
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- lucrãri geodezice ha
- lucrari topografice ha
- lucrari de cartare
imobiliara ha
- lucrari de inventariere
retele edilitare ha
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) Banca de date urbane
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- încãrcare, organizare şi ha
prelucrare date grafice şi
textuale privind imobilele
şi reţelele edilitare
- întreţinerea şi
actualizarea ha
bãncii de date urbane
- instruire-formare
utilizatori pers.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Consiliul Local ........
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) .........................
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) .........................
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL B:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Presedinte, Intocmit,


Serviciul (biroul) de cadastru,
-----------
*) Se completeaza, dupa caz: JUDETEAN sau GENERAL AL MUNICIPIULUI BUCURESTI.



ANEXA 2

MINISTERUL TRANSPORTURILOR,
CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI

Aprobat
-------
Odonatorul principal de credite


LISTA

cuprinzând sistemele informaţionale specifice domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane, pe anul 200..., cu finanţare de la bugetul de stat, ce se realizeazã în conformitate cu prevederile <>art. 67 din Legea cadastrului şi a publicitãţii imobiliare nr. 7/1996 , republicatã



- lei -
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr.
crt. Canti- Valoa- Din care, Termenul
tatea rea in trim.: de
(ha) 200... I II III IV finali-
zare
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 2 3 4 5 6 7 8
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL,
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
din care:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
A. Lucrari in continuare
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Judetul ...............
- sistemul informaţional specific
domeniului imobiliar-edilitar şi
bãncilor de date urbane în
comuna, oraşul, municipiul....,
- sistemul .........
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Judetul ...............
- sistemul .........
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
-
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
42 Municipiul Bucureşti
- sistemul informaţional specific
domeniului imobiliar-edilitar şi
bãncilor de date urbane in
sectorul..............
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
B. Lucrari noi
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Judetul ...............
- sistemul informaţional specific
domeniului imobiliar-edilitar şi
bãncilor de date urbane în
comuna, oraşul, municipiul....,
- sistemul .........
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
...
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
42 Municipiul Bucureşti
- sistemul informaţional specific
domeniului imobiliar-edilitar şi
bãncilor de date urbane in
sectorul..............
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Directia generala economica si buget
Director general,

Directia generala gestiunea localitatilor
Director general,



ANEXA 3

CONSILIUL*) ...............

DECONT JUSTIFICATIV
privind fundamentarea necesarului de alocatii bugetare pe trimestrul ......./200..... in aplicarea prevederilor <>art. 67 din Legea cadastrului şi a publicitãţii imobiliare nr. 7/1996 , republicatã



- lei -
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Beneficiarul Nr. si data Numarul Valoa- Disponi-
depunerii Nr. si contului rea lu- bilul
Nr. Executant documente- data si banca crari- la finele
crt. Denumirea lucrarii lor la contrac- benefi- lor exe- trimestru-
consiliul*) tului ciarului cutate lui prece-
dent
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 2 3 4 5 6
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Consiliul Local ........
Executant.........................
Sistem informational specific
domeniului imobiliar-edilitar si
bãncilor de date urbane:
a) Lucrari tehnice de identificare,
mãsurare şi inventariere a
imobilelor şi reţelelor edilitare
b) Banca de date urbane
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL Consiliul Local......
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Consiliul Local.................
Executant.......................
Sistem informational specific
domeniului imobiliar-edilitar si
bãncilor de date urbane:
a) Lucrãri tehnice de identificare,
mãsurare şi inventariere a
imobilelor şi reţelelor edilitare
b) Banca de date urbane
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL Consiliul Local.....
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
...
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL Consiliul*)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Raspundem pentru legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si
exactitatea datelor inscrise

Presedinte, Control financiar propriu,
Director,


*) Se completeaza, dupa caz: JUDETEAN sau GENERAL AL MUNICIPIULUI BUCURESTI.


ANEXA 3a

MINISTERUL TRANSPORTURILOR,
CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI

Aprobat
-------
Odonatorul principal de credite


DECONT JUSTIFICATIV
privind fundamentarea necesarului de alocatii bugetare pe luna ...../200..... in aplicarea prevederilor <>art. 67 din Legea cadastrului şi a publicitãţii imobiliare nr. 7/1996 , republicatã



- lei -
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Denumirea lucrãrii Valoarea
Crt. lucrãrilor
executate
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 3
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Sistem informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar
si bãncilor de date urbane:

a) Lucrãri tehnice de identificare, mãsurare şi inventariere
a imobilelor şi reţelelor edilitare

b) Banca de date urbane
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCŢIILOR ŞI TURISMULUI
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Direcţia generalã gestiunea localitãţilor
Director general,

Directia generalã economicã şi buget
Director general



ANEXA 4

EXECUTANT ..............

SITUATIE DE LUCRARI
cuprinzand sistemul informational specific domeniului imobiliar-edilitar si bancilor de date urbane pe trimestrul ..../200.... in localitatea (comuna, orasul, municipiul) cu finantare de la bugetul de stat, ce se realizeaza in conformitate cu prevederile <>art. 67 din Legea cadastrului şi a publicitãţii imobiliare nr. 7/1996 , republicatã



───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Canti- Pretul Valoarea
crt. Categoria de lucrari U.M. tatea ...... Valoarea cu T.V.A.
U.M. (lei) (lei)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I. Lucrãri tehnice de identificare
mãsurare şi inventariere a
imobilelor şi retelelor
edilitare
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Lucrari geodezice ha
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Lucrari topografice ha
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Lucrari de cartare imobiliara ha
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Lucrari de inventariere
retele edilitare ha
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL I:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
II. Banca de date urbane
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. Incãrcare, organizare şi
prelucrare date grafice şi
textuale privind imobilele şi
reţelele edilitare
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. Intretinere şi actualizare
banca de date urbane ha
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7. Instruire-formare utilizatori pers.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL II:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL SITUATIE DE LUCRARI:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Beneficiar, Executant,


Consiliul Local ....... Societatea Comerciala .......
Primar, Director,


ANEXA 5


EXECUTANT ................
Contract nr. ...../200...

DEVIZ DE CHELTUIELI

privind sistemul informational specific domeniului imobiliar-edilitar si bancilor de date urbane pe trimestrul ..../200.... in localitatea (comuna, orasul, municipiul) cu finantare de la bugetul de stat, ce se realizeaza in conformitate cu prevederile <>art. 67 din Legea cadastrului şi a publicitãţii imobiliare nr. 7/1996 , republicatã


- lei -
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Articolele de calculatie si %
crt. elementele de cheltuieli Valoarea fata de totalul
pretului de cost
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Materiale*1)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Manopera*2)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. TOTAL 1-2
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Cheltuieli generale ale societatii comerciale*3)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. Cheltuieli de deplasare*4)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. TOTAL PRET:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7. Profit
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8. TOTAL PRET DE COST:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9. T.V.A. (19% x rd. 8)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
10. TOTAL VALOARE DE DEVIZ:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Beneficiar, Executant,


Consiliul Local .......... Societatea Comerciala ..............
Primar, Director,


-------------
*1) Cuprinde costul materialelor utilizate in activitatea de culegere a datelor din teren (semnale geodezice, borne, repere, picheti etc.), cat si in activitatea de birou (calc, suport plastic transparent nedeformabil, hartie xerox si scris, tonner, truse de capete Rotring pentru desen etc.).
*2) Se calculeaza dupa modelul cuprins in anexa nr. 5a) si se vor acorda majorarile prevazute de actele normative referitoare la indexarea salariilor.
*3) Cuprinde: amortismente utilaje si echipamente, taxe si impozite, energie electrica, termica, gaze, apa, canalizare, telefon, fax, salarii ale conducerii societatii comerciale.
*4) Se vor deconta pe baza documentelor justificative, conform prevederilor <>Hotararii Guvernului nr. 543/1995 , republicata.

ANEXA 5a)

EXECUTANT ................

CALCULUL MANOPEREI


- lei -
┌──────┬────────────────────┬───────────┬─────────────────────────────┬───────┐
│ Nr. │ Numele si │ Salariu │ Alte venituri*) │ │
│ crt. │ prenumele │ tarifar*) ├─────────────────────────────┤ Total │
│ │ │ │ Spor Indemnizatii Alte │ veni- │
│ │ │ │ de ve- de conducere spo- │ turi │
│ │ │ │ chime ruri │ brute │
├──────┼────────────────────┼───────────┼─────────────────────────────┼───────┤
│ 1. │ │ │ │ │
├──────┼────────────────────┼───────────┼─────────────────────────────┼───────┤
│ 2. │ │ │ │ │
├──────┼────────────────────┼───────────┼─────────────────────────────┼───────┤
│ 3. │ │ │ │ │
├──────┼────────────────────┼───────────┼─────────────────────────────┼───────┤
│ 4. │ │ │ │ │
├──────┼────────────────────┼───────────┼─────────────────────────────┼───────┤
│ . │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │
├──────┼────────────────────┼───────────┼─────────────────────────────┼───────┤
│ │ TOTAL MANOPERA │ │ │ │
│ │ DIRECTA │ │ │ │
└──────┴────────────────────┴───────────┴─────────────────────────────┴───────┘
Impozite si taxe aferente salariilor platite de agentul economic conform legii
┌──────┬──────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┐
│ 1. │ C.A.S. │ │
├──────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ 2. │ Ajutor de somaj │ │
├──────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ ... │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │ TOTAL MANOPERA DIRECTA: │ │
└──────┴──────────────────────────────────────────────────────────────┴───────┘

Beneficiar, Executant,


Consiliul Local .......... Societatea Comerciala ..............
Primar, Director,


---------------
*) Conform ultimelor trei state de salarii si numai pentru personalul utilizat in executia lucrarilor care fac obiectul contractului.


ANEXA 6

EXECUTANT ................

PROCES-VERBAL DE RECEPTIE-AVIZARE
din ........../200........



I. Denumirea lucrarii .....................................................

1. Beneficiar: Consiliul Local ................................
2. Etapa: trim. ...............................................
3. Valoarea devizului de cheltuieli ...........................
4. Responsabilul lucrarii .....................................
5. Calificativul ..............................................

II. Etapele anterioare ale activitatii de receptie si avizare

┌───────────────────────────────┬────────────────────────┬───────────────────┐
│ Etapa si continutul │ Valoarea devizului │ Data │
├───────────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────────┤
├───────────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────────┤
├───────────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────────┤
├───────────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────────┤
└───────────────────────────────┴────────────────────────┴───────────────────┘

III. Comisia de receptie-avizare*)
- Presedinte: .................
- Membrii:
1) ..........................
2) ..........................
3) ..........................
4) ..........................
5) ..........................
- Invitati:
1) ..........................
2) ..........................
3) ..........................
IV. Constatari: ....................
V. Observatii si recomandari: ......

Beneficiar, Executant,


Consiliul Local ....... Societatea Comerciala .......
Primar, Director,

Vizat,
------
Oficiul de cadastru,
si publicitate imobiliara
Director,


-------------
*) Din comisia pentru receptie-avizare trebuie sa faca parte reprezentantul Consiliului judetean sau, dupa caz, al Consiliului General al Municipiului Bucuresti si reprezentantul Oficiului de cadastru si publicitate imobiliara.
-----------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016