Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 81 din 23 ianuarie 2008  privind organizarea la Bucuresti, in perioada 19-21 mai 2008, a celei de-a patra reuniuni a partilor la Conventia privind evaluarea impactului asupra mediului in context transfrontiera (Conventia Espoo)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 81 din 23 ianuarie 2008 privind organizarea la Bucuresti, in perioada 19-21 mai 2008, a celei de-a patra reuniuni a partilor la Conventia privind evaluarea impactului asupra mediului in context transfrontiera (Conventia Espoo)

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 67 din 29 ianuarie 2008

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 4 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritãţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 247/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aprobã organizarea la Bucureşti, în perioada 19-21 mai 2008, a celei de-a patra reuniuni a pãrţilor la Convenţia privind evaluarea impactului asupra mediului în context transfrontierã (Convenţia Espoo).
ART. 2
Finanţarea cheltuielilor pentru organizarea evenimentului prevãzut la art. 1, în sumã totalã de 270.000 lei, se asigurã din prevederile bugetare aprobate Ministerului Mediului şi Dezvoltãrii Durabile pe anul 2008, la capitolul 74.01 "Protecţia mediului", cu respectarea prevederilor legale, conform devizului estimativ prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
p. Ministrul mediului
şi dezvoltãrii durabile,
Lucia Ana Varga,
secretar de stat

p. Ministrul afacerilor externe,
Anton Niculescu,
secretar de stat

Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian

Bucureşti, 23 ianuarie 2008.
Nr. 81.

ANEXĂ

DEVIZ ESTIMATIV DE CHELTUIELI


┌───┬──────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┐
│Nr.│ Acţiuni organizatorice │ Suma │
│crt│ │alocatã│
│ │ │- lei -│
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ 1.│Cheltuieli pentru sãli, servicii traducere şi alte servicii │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │1.1. Sãlile de conferinţã şi echipamentele aferente │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │Sala I.C. Brãtianu: │ │
│ │- chirie (inclusiv sonorizare şi sistem de conferinţã): │ │
│ │ 3.850 lei x 3 zile = 11.550 lei │ │
│ │- 2 posturi conexiune internet: 385 lei x 3 zile = 1.155 lei │ │
│ │- videoproiector şi ecran: 735 lei x 3 zile = 2.205 lei │ │
│ │- instalaţie pentru traducere simultanã în 4 limbi, inclusiv │ 34.020│
│ │ 200 de cãşti şi receptori: 1.750 lei x 3 zile = 5.250 lei │ │
│ │- 4 microfoane mobile: 350 lei x 3 zile = 1.050 lei │ │
│ │- pupitru pentru orator: 70 lei x 3 zile = 210 lei │ │
│ │- cheltuieli administrative: 420 lei/orã x 30 ore = 12.600 lei │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │Sala Drepturilor Omului: │ │
│ │- chirie (inclusiv sonorizare şi sistem de conferinţã): │ 14.310│
│ │ 2.450 lei x 3 zile = 7.350 lei │ │
│ │- cheltuieli administrative: 290 lei/orã x 24 ore = 6.960 lei │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │Sala N. Bãlcescu, compartimentatã în 3 încãperi: │ │
│ │- chirie (inclusiv sonorizare şi sistem de conferinţã): │ │
│ │ 1.750 lei x 3 zile = 5.250 lei │ │
│ │- 5 posturi conexiune internet: 963 lei x 3 zile = 2.889 lei │ 17.664│
│ │- 2 posturi telefonice fixe şi 2 posturi fax: 245 lei x 3 zile = │ │
│ │ 735 lei │ │
│ │- panouri fonoabsorbante despãrţitoare: 230 lei x 3 zile = 690 lei│ │
│ │- cheltuieli administrative: 270 lei/orã x 30 ore = 8.100 lei │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │Sala Tache Ionescu (prânz/masã oficialã/cocteil) │ │
│ │- chirie: 2.625 x 3 zile = 7.875 lei │ │
│ │- sistem sonorizare de putere pentru conferinţã/muzicã: │ 23.250│
│ │ 525 lei x 3 zile = 1.575 lei │ │
│ │- cheltuieli administrative: 460 lei/orã x 30 ore = 13.800 lei │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │Garderobã, punct de înregistrare a participanţilor şi punct de │ │
│ │disponibilizare a documentelor: 315 lei x 3 zile = 945 lei │ 945 │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │1.2. Servicii de traducere: │ │
│ │- traducere de documente: cca 100 pag. x 40 lei/pag. = 4.000 lei │ 13.600│
│ │- traducere simultanã: rusã/românã/englezã/francezã: │ │
│ │ 4 persoane x 8 ore x 3 zile x 100 lei = 9.600 lei │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │1.3. Alte servicii: │ │
│ │- închiriere aparaturã (fax, telefon, copiator, calculatoare, │ │
│ │ imprimante, laptopuri, proiector şi ecran digital etc.): │ │
│ │ 1.050 lei x 3 zile = 3.150 lei │ │
│ │- asigurare asistenţã tehnicã pentru echipamente electrice, │ │
│ │ electronice şi IT: 5 persoane x 150 lei/zi x 3 zile = 2.250 lei │ │
│ │- transport/transfer/visit-tour/ghizi: 4 autocare x 1.050 lei/ │ │
│ │ autocar/zi x 3 zile = 12.600 lei │ │
│ │- cheltuieli pentru materiale promoţionale - toate inscripţionate │ │
│ │ cu sigla conferinţei = 30.310 lei │ │
│ │ ● mape textile: 200 persoane x 30 lei = 6.000 lei │ 63.310│
│ │ ● blocnotesuri: 200 persoane x 10 lei = 2.000 lei │ │
│ │ ● memory stickuri: 200 persoane x 100 lei = 20.000 lei │ │
│ │ ● 1 banner (3 x 6 mp) x 63 lei/mp şi 3 rollup (2 x 0,8 mp) x │ │
│ │ 392 lei/buc. = 1.134 lei + 1.176 lei = 2.310 lei │ │
│ │- cheltuieli de secretariat (consumabile, rechizite, pixuri, │ │
│ │ ecusoane etc.): 200 persoane x 75 lei/persoanã = 15.000 lei │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│2. │Organizarea unei mese oficiale pentru seara zilei de 20 mai 2008, │ │
│ │oferitã de ministrul român (pentru 200 de persoane): │ │
│ │200 persoane x 60 lei = 12.000 lei │ 12.000│
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│3. │Organizarea unui cocteil oferit de ministrul român (200 de │ │
│ │persoane): 200 persoane x 12,5 lei = 2.500 lei │ 2.500│
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│4. │Cheltuieli zilnice de masã (pentru 175 de invitaţi strãini): │ │
│ │175 persoane x 90 lei x 3 zile = 47.250 lei │ 47.250│
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│5. │Alte cheltuieli: cafea, apã mineralã, sucuri sau alte trataţii │ │
│ │oferite în timpul şedinţelor (200 de persoane): │ │
│ │200 persoane x 6,5 lei x 3 zile = 3.900 lei │ 3.900│
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│6. │Cadouri (pentru 46 de delegaţii ale ţãrilor şi organizaţiilor │ │
│ │internaţionale participante): 46 delegaţii x 225 lei = 10.350 lei │ 10.350│
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│7. │Alte cheltuieli neprevãzute │ 26.901│
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│ │TOTAL: │270.000│
└───┴──────────────────────────────────────────────────────────────────┴───────┘



NOTĂ:
În cazul apariţiei unor evenimente neprevãzute, sumele se pot compensa între acţiunile 1 şi 7.
---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016