Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 808 din 4 august 2010  pentru modificarea Regulamentului de organizare si functionare a Inspectoratului de Stat in Constructii - I.S.C., aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1.378/2009 , pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 1.631/2009  privind organizarea si functionarea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului si a Hotararii Guvernului nr. 405/2007  privind functionarea Secretariatului General al Guvernului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 808 din 4 august 2010 pentru modificarea Regulamentului de organizare si functionare a Inspectoratului de Stat in Constructii - I.S.C., aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1.378/2009 , pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 1.631/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului si a Hotararii Guvernului nr. 405/2007 privind functionarea Secretariatului General al Guvernului

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 564 din 10 august 2010
HOTĂ?RÂRE nr. 808 din 4 august 2010
pentru modificarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.378/2009 , pentru modificarea <>Hotãrârii Guvernului nr. 1.631/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului şi a <>Hotãrârii Guvernului nr. 405/2007 privind funcţionarea Secretariatului General al Guvernului
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 564 din 10 august 2010

În temeiul <>art. 108 din Constituţia României, republicatã ,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. I
(1) Regulamentul de organizare şi funcţionare a Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.378/2009 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 806 din 25 noiembrie 2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi se înlocuieşte cu Regulamentul de organizare şi funcţionare a Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
(2) Numãrul maxim de posturi aprobat pentru Inspectoratul de Stat în Construcţii - I.S.C. este de 875, prin restructurarea şi desfiinţarea, în condiţiile legii, a unui numãr de 155 de posturi.
(3) Încetarea contractelor individuale de muncã, precum şi încadrarea personalului în numãrul de posturi aprobat şi pe noile funcţii, ca urmare a reorganizãrii potrivit prezentei hotãrâri, se fac cu respectarea termenelor şi procedurilor legale aplicabile categoriei de personal.
ART. II
<>Hotãrârea Guvernului nr. 1.631/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 2 din 4 ianuarie 2010, cu modificãrile ulterioare, se modificã dupã cum urmeazã:
1. La articolul 11, alineatul (5) va avea urmãtorul cuprins:
"(5) Conducãtorii unitãţilor prevãzute în anexa nr. 2 sunt numiţi şi mandataţi sã conducã unitãţile şi sunt eliberaţi din funcţie prin ordin al ministrului dezvoltãrii regionale şi turismului, cu excepţia inspectorului general de stat al Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., care este numit prin decizie a primului-ministru, în conformitate cu legislaţia în vigoare."
2. La anexa nr. 2, litera A va avea urmãtorul cuprins:

"A. UNITÃŢILE
care funcţioneazã în subordinea Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului, finanţate integral de la bugetul de stat


┌─────────────────────────────────────────────┬─────────────┐
│ Denumirea unitãţii │ Localitatea │
├─────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│Inspectoratul de Stat în Construcţii - I.S.C.│ Bucureşti" │
└─────────────────────────────────────────────┴─────────────┘



ART. III
La anexa nr. 2 "Structurile, organele de specialitate ale administraţiei publice centrale şi instituţiile publice finanţate prin bugetul Secretariatului General al Guvernului" la <>Hotãrârea Guvernului nr. 405/2007 privind funcţionarea Secretariatului General al Guvernului, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 302 din 7 mai 2007, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, punctul 19 se abrogã.

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul dezvoltãrii regionale şi turismului,
Elena Gabriela Udrea

Secretarul general al Guvernului,
Daniela Nicoleta Andreescu

Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,
Mihai Constantin Şeitan

Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu


Bucureşti, 4 august 2010.
Nr. 808.


ANEXÃ
(Anexa la <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.378/2009 )



REGULAMENT
de organizare şi funcţionare a Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C.

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Inspectoratul de Stat în Construcţii - I.S.C., denumit în continuare I.S.C., este organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridicã, în subordinea Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului, având sediul în municipiul Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5.
(2) I.S.C. administreazã bunuri din domeniul public şi privat al statului, iar patrimoniul instituţiei la data de 31 mai 2010 este în sumã de 138.307.585 lei.
ART. 2
I.S.C. îşi desfãşoarã activitatea de inspecţie şi control în conformitate cu actele normative aplicabile în domeniu şi cu prezentul regulament.
ART. 3
I.S.C. este, potrivit legii, organul tehnic specializat care exercitã controlul de stat cu privire la aplicarea unitarã a prevederilor legale în domeniul calitãţii în construcţii, la respectarea disciplinei în urbanism, a regimului de autorizare a construcţiilor şi la supravegherea pieţei produselor pentru construcţii.
ART. 4
(1) I.S.C. este membru al Consorţiului European pentru Controlul Construcţiilor, achitând anual cotizaţia aferentã din bugetul propriu, precum şi al Grupului de cooperare administrativã în domeniul supravegherii pieţei produselor pentru construcţii, de pe lângã Comisia Europeanã.
(2) În sensul prezentului regulament, urmãtorii termeni se definesc astfel:
a) construcţii - clãdirile de orice fel - social-culturale, administrative, industriale, comerciale, de cult, sportive, de învãţãmânt, sãnãtate, hotelurile, sediile instituţiilor publice etc. - şi instalaţiile aferente acestora, drumurile, cãile ferate şi metroul, podurile, tunelurile şi celelalte lucrãri de artã, pistele de aviaţie, construcţiile hidrotehnice, amenajãrile portuare, turnurile, coşurile de fum, rezervoarele, lucrãrile tehnico-edilitare, reţelele de petrol şi gaze, construcţiile pentru transportul fluidelor, precum şi orice intervenţie asupra acestora;
b) fazã determinantã - stadiul fizic dupã care o lucrare de construire ajunsã în aceasta nu mai poate continua fãrã o analizã având la bazã concluzii formulate în scris de cãtre beneficiar, proiectant şi executant şi care se avizeazã, dupã caz, de reprezentantul local al I.S.C.;
c) intervenţie asupra construcţiilor - orice lucrare de construire care este fãcutã în scopul transformãrii structurale şi/sau funcţionale, consolidãrii, reabilitãrii, modernizãrii ori demolãrii/desfiinţãrii parţiale sau totale a construcţiilor definite conform dispoziţiilor lit. a);
d) verificare - confirmarea prin examinare şi prezentare de probe obiective a faptului cã cerinţele esenţiale specificate au fost îndeplinite.

CAP. II
Atribuţii

ART. 5
I.S.C. are urmãtoarele atribuţii:
a) exercitã controlul statului privind calitatea în construcţii, în toate etapele de proiectare, autorizare, execuţie, recepţie, exploatare şi postutilizare a construcţiilor, în conformitate cu prevederile legale şi reglementãrile tehnice în vigoare, prin verificãri şi inspecţii la factorii implicaţi;
b) exercitã controlul statului asupra organelor de specialitate ale administraţiei publice locale, cu privire la legalitatea emiterii certificatelor de urbanism şi a autorizaţiilor de construire/desfiinţare, în conformitate cu prevederile legale şi reglementãrile tehnice în vigoare;
c) exercitã controlul statului în domeniul disciplinei în urbanism şi al amenajãrii teritoriului, în conformitate cu prevederile legale şi reglementãrile tehnice în vigoare;
d) exercitã controlul statului privind supravegherea pieţei produselor pentru construcţii, în conformitate cu prevederile legale şi reglementãrile tehnice în vigoare;
e) avizeazã din punct de vedere tehnic documentaţiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investiţii noi care se finanţeazã, potrivit legii, din fonduri publice sau din credite externe, contractate ori garantate de stat, ai cãror indicatori tehnico-economici se aprobã de Guvern în condiţiile prevãzute la <>art. 42 din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi documentaţiile tehnico-economice aferente lucrãrilor de intervenţii la construcţii existente - reparaţii, modificãri, reabilitãri, consolidãri, restaurãri -, finanţate din fonduri publice sau din credite externe, contractate ori garantate de stat, pentru care, potrivit valorii determinate conform devizului general, exclusiv TVA, legislaţia în vigoare prevede organizarea de licitaţii deschise;
f) participã la toate fazele determinante ale construcţiilor stabilite conform reglementãrilor în vigoare, precum şi la cele prevãzute de proiectant, pe care le avizeazã odatã cu luarea în evidenţã a lucrãrii, potrivit legii, scop în care verificã dacã sunt îndeplinite de cãtre factorii implicaţi condiţiile tehnice din proiectele şi reglementãrile tehnice aplicabile şi autorizeazã continuarea execuţiei lucrãrilor de construcţii numai în cazurile îndeplinirii acestora;
g) verificã respectarea reglementãrilor în vigoare privind organizarea şi funcţionarea balastierelor, carierelor, staţiilor de betoane, de producere agregate şi de mixturi asfaltice;
h) emite, în conformitate cu prevederile legale şi reglementãrile tehnice în vigoare, acorduri pentru intervenţii asupra construcţiilor existente şi noi, în situaţiile în care acestea pot induce influenţe asupra construcţiilor existente;
i) verificã existenţa şi funcţionarea sistemelor de management al calitãţii în construcţii la persoanele fizice/juridice cu activitate în construcţii;
j) verificã respectarea reglementãrilor referitoare la recepţia construcţiilor, întocmirea, pãstrarea şi completarea cãrţii tehnice a construcţiilor;
k) verificã modul de respectare a agrementelor tehnice, privind caracteristicile, domeniul şi condiţiile de utilizare ale produselor, procedeelor şi echipamentelor agrementate, astfel încât sã fie asigurate cerinţele de calitate a construcţiilor, şi poate propune autoritãţii de reglementare, dupã caz, reanalizarea sau suspendarea agrementelor tehnice;
l) verificã la proprietarii, administratorii şi utilizatorii de construcţii respectarea reglementãrilor privind urmãrirea în exploatare a construcţiilor în cazurile când aceasta este stabilitã prin proiecte şi reglementãri tehnice;
m) pentru protejarea vieţii oamenilor, I.S.C. stabileşte în sarcina proprietarilor, administratorilor sau utilizatorilor, dupã caz, efectuarea de expertize tehnice la construcţii, indiferent de forma de proprietate şi de destinaţia acestora, atunci când în urma inspecţiei se concluzioneazã astfel sau încetarea utilizãrii construcţiilor dupã producerea unor accidente tehnice sau dezastre, când în urma unei expertize se concluzioneazã cã este pusã în pericol viaţa cetãţenilor;
n) colaboreazã cu instituţiile de învãţãmânt superior de specialitate, de cercetare, cu laboratoare de încercãri, în vederea elaborãrii de rapoarte de expertizã, rapoarte de cercetare, rapoarte de încercãri, soluţii şi proiecte de consolidare etc., necesare în activitatea de control privind asigurarea cerinţelor esenţiale de rezistenţã mecanicã şi stabilitate a construcţiilor, izolarea termicã a acestora, punerea în siguranţã a construcţiilor şi a terenurilor aferente, precum şi la verificarea calitãţii produselor pentru construcţii;
o) dispune prelevarea de probe şi trimiterea acestora spre testare laboratoarelor de analizã şi încercãri acreditate, în vederea efectuãrii încercãrilor necesare pentru confirmarea concluziilor în controalele efectuate; în scopul fundamentãrii concluziilor controalelor, I.S.C. se poate dota cu echipamente de laborator specifice proprii şi/sau poate colabora cu instituţii de învãţãmânt superior de specialitate sau de cercetare;
p) propune autoritãţilor competente suspendarea funcţionãrii balastierelor şi carierelor care afecteazã rezistenţa şi stabilitatea construcţiilor din vecinãtatea acestora;
q) autorizeazã laboratoarele de analizã şi încercãri în activitatea de construcţii, în condiţiile legislaţiei specifice în vigoare;
r) suspendã sau anuleazã autorizarea laboratoarelor de analizã şi încercãri în construcţii, în cazul constatãrii nerespectãrii reglementãrilor tehnice specifice;
s) autorizeazã diriginţii de şantier din construcţii, în condiţiile legislaţiei specifice în vigoare;
t) suspendã sau anuleazã autorizaţiile diriginţilor de şantier în cazul nerespectãrii de cãtre aceştia a atribuţiilor specifice şi/sau a reglementãrilor tehnice;
u) propune, dupã caz, suspendarea sau anularea atestatului pentru responsabilul tehnic cu execuţia, verificatorul de proiecte, expertul tehnic şi auditorul energetic pentru clãdiri, în cazul nerespectãrii de cãtre aceştia a atribuţiilor specifice şi/sau a reglementãrilor legale privind cerinţele de asigurare a calitãţii în construcţii;
v) primeşte şi rezolvã sau, dupã caz, transmite spre soluţionare celor în drept, potrivit competenţelor acestora, reclamaţiile şi sesizãrile persoanelor fizice şi juridice cu privire la încãlcarea prevederilor legale şi a reglementãrilor tehnice în construcţii în vigoare;
w) elaboreazã şi actualizeazã, ori de câte ori este necesar, procedurile şi instrucţiunile privind realizarea atribuţiilor specifice I.S.C., care se aprobã, dupã caz, prin ordin al ministrului dezvoltãrii regionale şi turismului, dacã prin acestea se reglementeazã activitãţi de interes public, sau prin decizie a inspectorului general de stat, dacã aplicabilitatea acestora este de ordin intern al I.S.C.;
x) iniţiazã, prin organul de specialitate al administraţiei publice centrale corespunzãtor potrivit legii, proiecte de acte normative în domeniile de activitate şi în domeniile conexe;
y) asigurã dotarea tehnicã necesarã realizãrii activitãţilor specifice;
z) publicã procedurile şi instrucţiunile privind activitãţile sale specifice, aprobate, în condiţiile legii;
) elaboreazã sinteze şi evaluãri privind rezultatele activitãţii de control desfãşurate cu privire la calitatea şi disciplina în construcţii, urbanism şi amenajarea teritoriului şi la supravegherea pieţei produselor pentru construcţii, pe care le comunicã autoritãţilor şi instituţiilor publice cu atribuţii în domeniu;
bb) constatã contravenţiile şi infracţiunile în toate domeniile specifice de control, aplicã sancţiunile prevãzute de lege, respectiv sesizeazã organele abilitate potrivit legii şi, dupã caz, opreşte lucrãrile realizate în mod necorespunzãtor.
ART. 6
I.S.C. desfãşoarã orice alte activitãţi prevãzute în actele normative în vigoare şi de conducerea Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului.

CAP. III
Organizare

ART. 7
Structura organizatoricã a I.S.C. şi numãrul maxim de posturi aprobat sunt prevãzute în anexa nr. 1.
ART. 8
(1) I.S.C. are în structurã un numãr de 40 de inspectorate teritoriale în construcţii, organizate la nivel judeţean, şi Inspectoratul Teritorial în Construcţii Bucureşti-Ilfov, unitãţi fãrã personalitate juridicã.
(2) Structura organizatoricã a unui inspectorat teritorial în construcţii, organizat la nivel judeţean, este prevãzutã în anexa nr. 2, iar structura organizatoricã a Inspectoratului Teritorial în Construcţii Bucureşti-Ilfov este prevãzutã în anexa nr. 3.
(3) Localitãţile în care au sediul I.S.C. - aparatul central, inspectoratele teritoriale în construcţii, organizate la nivel judeţean, şi Inspectoratul Teritorial în Construcţii Bucureşti-Ilfov sunt prevãzute în anexa nr. 4.
ART. 9
Statul de funcţii şi personal se aprobã prin ordin al ministrului dezvoltãrii regionale şi turismului, la propunerea inspectorului general de stat al I.S.C.

CAP. IV
Organele de conducere

ART. 10
(1) Conducerea I.S.C. este asiguratã de Consiliul de conducere, compus din 5 membri numiţi prin decizie a primului-ministru.
(2) Conducerea executivã a I.S.C. este asiguratã de inspectorul general de stat al I.S.C., cu rang de secretar de stat, care este şi preşedintele Consiliului de conducere, numit prin decizie a primului-ministru.
(3) Secretarul Consiliului de conducere se stabileşte prin decizie a inspectorului general de stat al I.S.C.
ART. 11
Consiliul de conducere are urmãtoarele atribuţii şi competenţe:
a) avizeazã propunerile inspectorului general de stat al I.S.C. pentru modificarea şi completarea prezentului regulament şi le înainteazã Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului în vederea aprobãrii prin hotãrâre a Guvernului;
b) aprobã raportul de activitate al I.S.C. pentru perioada anterioarã şi propunerile privind activitatea pentru perioada urmãtoare;
c) aprobã Regulamentul intern al I.S.C.;
d) avizeazã proiectul de buget al I.S.C. pentru a fi transmis şi inclus în proiectul de buget al ordonatorului principal de credite şi asigurã execuţia acestuia dupã aprobare;
e) aprobã propunerile privind programul anual de investiţii al I.S.C., care urmeazã a fi incluse în proiectul de buget al instituţiei;
f) aprobã închirierea de imobile/pãrţi ale imobilelor, necesare desfãşurãrii corespunzãtoare a activitãţii, cu respectarea prevederilor legale în vigoare;
g) aprobã scoaterea din funcţiune şi valorificarea, în condiţiile legii, a bunurilor din patrimoniul I.S.C.;
h) aprobã cuantumul taxelor pentru autorizarea diriginţilor de şantier şi a laboratoarelor de analizã şi încercãri în construcţii;
i) aprobã, numai pentru cazurile în care luarea unor decizii complexe impune un nivel ridicat de cunoştinţe de specialitate, care excedeazã competenţelor specifice personalului propriu, încheierea unor contracte cu experţi, consilieri sau consultanţi din afara I.S.C.;
j) poate delega, pe perioadã determinatã, o parte din atribuţiile sale preşedintelui acestuia sau altor persoane cu funcţii de conducere;
k) propune spre aprobare ordonatorului principal de credite transferul fãrã platã sau transmiterea cu titlu gratuit a dreptului de folosinţã asupra bunurilor proprietate a statului aflate în patrimoniul I.S.C. ori, dupã caz, aprobã transferul fãrã platã sau transmiterea cu titlu gratuit a dreptului de folosinţã asupra bunurilor proprietate a I.S.C., cu respectarea prevederilor legale în vigoare;
l) exercitã orice alte atribuţii care îi revin conform prevederilor legale, prezentului regulament sau ordinelor ministrului dezvoltãrii regionale şi turismului.
ART. 12
(1) Consiliul de conducere se întruneşte lunar sau la solicitarea preşedintelui ori a unei treimi din numãrul membrilor sãi, ori de câte ori este necesar.
(2) Şedinţele Consiliului de conducere sunt prezidate de preşedinte, iar în lipsa acestuia, de cãtre unul dintre membri, desemnat de preşedinte.
(3) Şedinţele Consiliului de conducere se desfãşoarã în prezenţa a cel puţin jumãtate plus unu din numãrul membrilor sãi.
(4) Hotãrârile Consiliului de conducere se iau cu majoritatea membrilor acestuia.
ART. 13
Inspectorul general de stat al I.S.C., în calitate de preşedinte al Consiliului de conducere, are urmãtoarele atribuţii şi competenţe:
a) convocã şedinţele Consiliului de conducere;
b) prezideazã desfãşurarea şedinţelor Consiliului de conducere;
c) semneazã hotãrârile Consiliului de conducere, în baza consemnãrilor din procesul-verbal al şedinţei, asumate de cãtre membrii Consiliului de conducere.
ART. 14
Inspectorul general de stat al I.S.C. are urmãtoarele atribuţii şi competenţe:
a) conduce întreaga activitate executivã a I.S.C.;
b) emite decizii, în condiţiile legii;
c) stabileşte organizarea internã a inspectoratelor teritoriale în construcţii;
d) numeşte şi revocã directorii inspectoratelor teritoriale în construcţii, în condiţiile legii;
e) emite decizii privind angajarea sau concedierea personalului de conducere, de execuţie şi auxiliar din cadrul I.S.C., conform prevederilor legale în vigoare;
f) repartizeazã parcul auto pe fiecare inspectorat teritorial în construcţii;
g) aprobã, prin decizie, procedurile şi instrucţiunile privind activitãţile specifice ale I.S.C., conform prevederilor legale în vigoare;
h) dispune, conform atribuţiilor, suspendarea autorizaţiilor emise de I.S.C. pentru diriginţii de şantier;
i) propune suspendarea unor agremente tehnice în cazul în care se constatã nerespectarea caracteristicilor, a condiţiilor de fabricaţie şi de utilizare sau comportarea necorespunzãtoare în exploatare a produselor;
j) poate delega o parte din atribuţii directorului general, secretarului general sau directorilor, în limita mandatului dat;
k) transmite ordonatorului principal de credite propunerea de buget al I.S.C., avizatã de Consiliul de conducere, pentru a fi analizatã şi inclusã în proiectul de buget al ordonatorului principal de credite;
l) exercitã orice alte atribuţii care îi revin prin hotãrârile Consiliului de conducere, prin ordinele ministrului dezvoltãrii regionale şi turismului, precum şi din celelalte prevederi legale în vigoare;
ART. 15
I.S.C. are un secretar general, numit şi salarizat în condiţiile legii, care asigurã coordonarea direcţiilor şi compartimentelor prevãzute în anexa nr. 1 şi care îndeplineşte atribuţiile stabilite prin regulamentul intern, precum şi orice alte atribuţii stabilite de inspectorul general de stat al I.S.C.

CAP. V
Bugetul I.S.C.

ART. 16
(1) Cheltuielile curente şi de capital ale I.S.C. se finanţeazã integral de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului.
(2) Inspectorul general de stat al I.S.C. are calitatea de ordonator terţiar de credite, potrivit legii.
ART. 17
Pentru exercitarea controlului de stat cu privire la aplicarea unitarã a prevederilor legale în domeniul calitãţii în construcţii, al amenajãrii teritoriului, la respectarea disciplinei în urbanism, a regimului de autorizare a construcţiilor şi la supravegherea pieţei produselor pentru construcţii, parcul normat al I.S.C. este de 250 de autoturisme, cu o normã de combustibil de 200 litri/lunã/autoturism.

CAP. VI
Personalul

ART. 18
(1) Personalul I.S.C. este personal contractual, angajat pe bazã de contract individual de muncã, în condiţiile prevãzute de <>Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(2) Numirea şi promovarea personalului de conducere se fac prin decizie a inspectorului general de stat al I.S.C., în condiţiile legii.
ART. 19
Personalul tehnic de specialitate al I.S.C. are atribuţii de inspecţie şi control, în baza reglementãrilor legale în vigoare şi potrivit domeniului de activitate.
ART. 20
Drepturile salariale ale personalului contractual al I.S.C. se stabilesc conform reglementãrilor legale în vigoare aplicabile personalului din instituţiile publice finanţate integral de la bugetul de stat.

CAP. VII
Relaţiile

ART. 21
În vederea armonizãrii cu legislaţia internaţionalã, precum şi a luãrii mãsurilor de punere în siguranţã a construcţiilor, în scopul protejãrii vieţii oamenilor, I.S.C. poate încheia contracte ori convenţii de colaborare şi/sau de cooperare pe plan naţional şi/sau internaţional, în domeniul sãu de activitate, în condiţiile legii, cu alte organe/organisme similare, cu instituţii de învãţãmânt superior, de cercetare, precum şi cu persoane fizice ori juridice din ţarã şi/sau din strãinãtate.

CAP. VIII
Dispoziţii tranzitorii şi finale

ART. 22
În termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentului regulament, inspectorul general de stat al I.S.C. va aproba noul regulament intern al instituţiei.
ART. 23
Anexele nr. 1-4 fac parte integrantã din prezentul regulament.


ANEXA 1
la regulament


STRUCTURA ORGANIZATORICÃ
a Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C.

------------
NOTÃ(CTCE)
Organigrama se gãseşte în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 564 din 10 august 2010, la pagina 11, a se vedea imaginea asociatã.


ANEXA 2
la regulament


STRUCTURA ORGANIZATORICÃ
a unui inspectorat teritorial în construcţii (organizat la nivel judeţean)






┌────────────────────┐
│ DIRECTOR │
└─────────┬──────────┘


┌──────────────────────┼─────────────────────┬──────────────────────┐
│ │ │ │
▼ ▼ ▼ ▼
┌──────────────────┐ ┌─────────────────┐ ┌────────────────────┐ ┌────────────────┐
│ COMPARTIMENT │ │SERVICIUL CONTROL│ │ COMPARTIMENT │ │ COMPARTIMENT │
│SUPRAVEGHERE PIAŢÃ│ │ ŞI INSPECŢIE │ │ AVIZARE LUCRÃRI │ │ ECONOMIC │
│ PRODUSE │ └────────┬────────┘ │PUBLICE, ACORDURI ŞI│ │ADMINISTRATIV ŞI│
└──────────────────┘ │ │AUTORIZARE PERSONAL │ │ INFORMATIZARE │
│ └────────────────────┘ └────────────────┘


┌─────────────────────┼─────────────────────┐
│ │ │
▼ ▼ ▼
┌─────────────────────┐ ┌────────────────────┐ ┌────────────┐
│COMPARTIMENT CONTROL │ │COMPARTIMENT CONTROL│ │COMPARTIMENT│
│URBANISM, AMENAJAREA │ │ŞI INSPECŢIE PENTRU │ │ RECLAMAŢII │
│ TERITORIULUI ŞI │ │CALITATEA LUCRÃRILOR│ │ŞI SESIZÃRI │
│ AUTORIZAREA │ │ DE CONSTRUCŢII │ └────────────┘
│EXECUTÃRII LUCRÃRILOR│ └────────────────────┘
└─────────────────────┘



ANEXA 3
la regulament


STRUCTURA ORGANIZATORICĂ?
a Inspectoratului Teritorial în Construcţii Bucureşti-Ilfov




┌────────────────────┐
│ DIRECTOR │
└─────────┬──────────┘


┌────────────────────────────┐ │ ┌──────────────────────┐
│COMPARTIMENT AVIZARE LUCRÃRI│ │ │COMPARTIMENT ECONOMIC,│
│ PUBLICE ACORDURI ŞI │◄─────────┼───────────►│ ADMINISTRATIV ŞI │
│ AUTORIZARE PERSONAL │ │ │ INFORMATIZARE │
└────────────────────────────┘ │ └──────────────────────┘




┌─────────┬──────────┬─────────┬────────┬──────┬────────┬───────────┐
│ │ │ │ │ │ │ │
▼ │ ▼ │ │ ▼ │ ▼
┌──────────┐ │ ┌──────────┐ │ │ ┌──────────┐ │ ┌───────────┐
│SERVICIUL │ │ │SERVICIUL │ │ │ │SERVICIUL │ │ │ SERVICIUL │
│CONTROL ŞI│ │ │CONTROL ŞI│ │ │ │CONTROL ŞI│ │ │ CONTROL ŞI│
│INSPECŢIE │ │ │INSPECŢIE │ │ │ │INSPECŢIE │ │ │ INSPECŢIE │
│ SECTOR 1 │ │ │ SECTOR 3 │ │ │ │ SECTOR 5 │ │ │Judeţ ILFOV│
└──────────┘ ▼ └──────────┘ ▼ │ └──────────┘ ▼ └───────────┘
┌──────────┐ ┌──────────┐ │ ┌──────────┐
│SERVICIUL │ │SERVICIUL │ │ │SERVICIUL │
│CONTROL ŞI│ │CONTROL ŞI│ │ │CONTROL ŞI│
│INSPECŢIE │ │INSPECŢIE │ │ │INSPECŢIE │
│ SECTOR 2 │ │ SECTOR 4 │ │ │ SECTOR 6 │
└──────────┘ └──────────┘ │ └──────────┘



┌──────────────────────────────┬─────────────────────────────┐
│ │ │
▼ ▼ ▼
┌──────────────┐ ┌────────────────────────────┐ ┌──────────────┐
│ COMPARTIMENT │ │ COMPARTIMENT │ │ COMPARTIMENT │
│ SUPRAVEGHERE │ │CONTROL URBANISM, AMENAJAREA│ │RECLAMAŢII ŞI │
│PIAŢA PRODUSE │ │TERITORIULUI ŞI AUTORIZAREA │ │ SESIZÃRI │
└──────────────┘ │ EXECUTÃRII LUCRÃRILOR │ └──────────────┘
└────────────────────────────┘



ANEXA 4
la regulament


INSPECTORATELE TERITORIALE ÎN CONSTRUCŢII
(I.T.C.)



┌────┬────────────────────────┬────────────────────────┐
│Nr. │ Structura │ Localitatea │
│crt.│ │ │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 1 │I.T.C. Iaşi │Iaşi │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 2 │I.T.C. Botoşani │Botoşani │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 3 │I.T.C. Suceava │Suceava │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 4 │I.T.C. Neamţ │Piatra-Neamţ │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 5 │I.T.C. Bacãu │Bacãu │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 6 │I.T.C. Vaslui │Vaslui │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 7 │I.T.C. Constanţa │Constanţa │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 8 │I.T.C. Galaţi │Galaţi │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 9 │I.T.C. Buzãu │Buzãu │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓒 │I.T.C. Brãila │Brãila │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓓 │I.T.C. Tulcea │Tulcea │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓔 │I.T.C. Vrancea │Focşani │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓕 │I.T.C. Prahova │Ploieşti │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓖 │I.T.C. Argeş │Piteşti │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓗 │I.T.C. Dâmboviţa │Târgovişte │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓘 │I.T.C. Ialomiţa │Slobozia │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓙 │I.T.C. Cãlãraşi │Cãlãraşi │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓚 │I.T.C. Giurgiu │Giurgiu │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓛 │I.T.C. Teleorman │Alexandria │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓜 │I.T.C. Dolj │Craiova │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓝 │I.T.C. Gorj │Târgu Jiu │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓞 │I.T.C. Mehedinţi │Drobeta-Turnu Severin │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓟 │I.T.C. Olt │Slatina │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓠 │I.T.C. Vâlcea │Râmnicu Vâlcea │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓡 │I.T.C. Timiş │Timişoara │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓢 │I.T.C. Arad │Arad │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓣 │I.T.C. Hunedoara │Deva │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓤 │I.T.C. Caraş-Severin │Reşiţa │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓥 │I.T.C. Cluj │Cluj-Napoca │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓦 │I.T.C. Bihor │Oradea │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓧 │I.T.C. Bistriţa-Nãsãud │Bistriţa │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓨 │I.T.C. Maramureş │Baia Mare │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓩 │I.T.C. Sãlaj │Zalãu │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓪 │I.T.C. Satu Mare │Satu Mare │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓫 │I.T.C. Braşov │Braşov │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓬 │I.T.C. Alba │Alba Iulia │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓭 │I.T.C. Covasna │Sfântu Gheorghe │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓮 │I.T.C. Harghita │Miercurea-Ciuc │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓯 │I.T.C. Mureş │Târgu Mureş │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓰 │I.T.C. Sibiu │Sibiu │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓱 │I.T.C.B.I. │Bucureşti │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────┤
󧓲 │ISC - aparat central │Bucureşti │
└────┴────────────────────────┴────────────────────────┘


-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016