Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 806 din 15 iulie 2009  privind organizarea si functionarea Comisiei interministeriale pentru legatura cu fortele armate straine    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 806 din 15 iulie 2009 privind organizarea si functionarea Comisiei interministeriale pentru legatura cu fortele armate straine

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 545 din 5 august 2009
HOTĂ?RÂRE nr. 806 din 15 iulie 2009
privind organizarea şi funcţionarea Comisiei interministeriale pentru legãtura cu forţele armate strãine
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 545 din 5 august 2009


În temeiul <>art. 108 din Constituţia României, republicatã , şi al <>art. 10 alin. (4) din Legea nr. 291/2007 privind intrarea, staţionarea, desfãşurarea de operaţiuni sau tranzitul forţelor armate strãine pe teritoriul României,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Comisia interministerialã pentru legãtura cu forţele armate strãine, denumitã în continuare Comisia, se organizeazã şi funcţioneazã ca organism consultativ fãrã personalitate juridicã şi este formatã din reprezentanţi ai Ministerului Apãrãrii Naţionale, Ministerului Afacerilor Externe, Ministerului Finanţelor Publice, Ministerului Administraţiei şi Internelor şi ai altor instituţii publice, dupã caz.
(2) La lucrãrile Comisiei pot participa, în calitate de invitaţi, şi alţi reprezentanţi ai altor ministere şi ai autoritãţilor administraţiei publice centrale şi locale care au atribuţii în domeniul intrãrii, staţionãrii, desfãşurãrii de operaţiuni sau al tranzitului forţelor armate strãine pe teritoriul României.
(3) Preşedintele Comisiei este secretarul de stat şi şef al Departamentului pentru politica de apãrare şi planificare din cadrul Ministerului Apãrãrii Naţionale. În lipsa preşedintelui, conducerea Comisiei se asigurã de un reprezentant desemnat de acesta.
ART. 2
(1) Reuniunile ordinare ale Comisiei au loc în ultima lunã a fiecãrui semestru al anului, iar cele extraordinare ori de câte ori se considerã necesar, la propunerea unui membru, cu acordul preşedintelui.
(2) Deciziile Comisiei se adoptã în unanimitate. În cazul în care nu se ajunge la unanimitate, se vor propune soluţii alternative, cea finalã amânându-se pentru şedinţa urmãtoare. Adoptarea unei soluţii nu poate fi amânatã decât o singurã datã. În cazul în care nu se poate obţine unanimitatea, soluţiile discutate se supun dezbaterii în cadrul primei şedinţe a Guvernului.
(3) Soluţiile Comisiei sunt duse la îndeplinire de ministerele reprezentate în cadrul acesteia, potrivit atribuţiilor ce le revin în conformitate cu reglementãrile legale în vigoare.
(4) Pentru soluţionarea unor probleme punctuale, clar definite şi cu termene precise, Comisia poate constitui grupuri de lucru.
ART. 3
(1) Secretariatul tehnic permanent al Comisiei se asigurã de cãtre Ministerul Apãrãrii Naţionale, prin Departamentul pentru politica de apãrare şi planificare. Secretariatul tehnic permanent participã la reuniunile Comisiei fãrã drept de vot.
(2) La solicitarea preşedintelui sau a reprezentantului desemnat de acesta, secretariatul tehnic permanent convoacã membrii Comisiei. Membrii Comisiei sunt convocaţi nominal, cu minimum 10 zile lucrãtoare înaintea fiecãrei reuniuni, comunicându-li-se locul, data şi ora convocãrii, precum şi ordinea de zi, la care se anexeazã documentele de lucru necesare. Cu cel puţin 5 zile lucrãtoare înainte de data stabilitã pentru reuniune, membrii Comisiei transmit observaţiile ori propunerile privind proiectele pentru ordinea de zi. În situaţii de urgenţã, convocarea se face cu minimum 3 zile lucrãtoare înainte.
(3) Organizarea şi atribuţiile secretariatului tehnic permanent se stabilesc prin ordin al ministrului apãrãrii naţionale.
(4) Secretariatul tehnic permanent se organizeazã de cãtre Ministerul Apãrãrii Naţionale, în limita numãrului maxim de posturi aprobat prin legile bugetare anuale.
ART. 4
Cheltuielile legate de activitatea Comisiei se suportã de fiecare dintre instituţiile implicate, din bugetele proprii, în pãrţile ce le privesc.

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:


───────────────
p. Ministrul apãrãrii naţionale,
Viorel Oancea,
secretar de stat

Ministrul afacerilor externe,
Cristian Diaconescu

Viceprim-ministru,
ministrul administraţiei
şi internelor,
Dan Nica

Ministrul muncii,
familiei şi protecţiei sociale,
Marian Sârbu

Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Pogea


Bucureşti, 15 iulie 2009.
Nr. 806.
___________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016