Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 790 din 21 august 2001  pentru modificarea si completarea   Hotararii Guvernului nr. 22/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii si Familiei    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 790 din 21 august 2001 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 22/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii si Familiei

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 551 din 4 septembrie 2001
În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
<>Hotãrârea Guvernului nr. 22/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii şi Familiei, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 16 din 10 ianuarie 2001, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modifica şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Dupã punctul 33 al articolului 3 se introduce punctul 33^1 cu urmãtorul cuprins:
"33^1. stabileşte criteriile pentru angajarea personalului de specialitate medico-sanitar din unitãţile sanitare; taxele percepute potrivit legii pentru înscrierea la examenele şi concursurile organizate de unitãţile sanitare pentru ocuparea posturilor vacante ale personalului medico-sanitar se utilizeazã în regim extrabugetar la dispoziţia Ministerului Sãnãtãţii şi Familiei."
2. Punctul 36 al articolului 3 va avea urmãtorul cuprins:
"36. stabileşte strategiile şi asigura desfãşurarea programelor pentru formarea şi pregãtirea profesionalã a personalului medico-sanitar, în colaborare cu instituţii sau organizaţii profesionale, guvernamentale ori neguvernamentale, prin finanţare din venituri extrabugetare, care se evidenţiazã şi se contabilizeaza în mod distinct, iar disponibilitãţile aflate în cont la finele anului, dupã scãderea obligaţiilor de plata şi a încasãrilor anticipate, se reporteazã în anul urmãtor cu aceeaşi destinaţie; veniturile extrabugetare provin din taxele încasate potrivit legii pentru instruire, evaluarea profesionalã şi pentru certificarea programelor de educaţie medicalã continua."
3. Dupã punctul 36 al articolului 3 se introduc punctele 36^1 şi 36^2 cu urmãtorul cuprins:
"36^1. aproba cuantumul taxelor pentru activitãţile prevãzute la pct. 33, 331 şi 36;
36^2. aproba activitãţile finanţate în regim extrabugetar."
4. Dupã articolul 3^1 se introduce articolul 3^2 cu urmãtorul cuprins:
"Art. 3^2. - (1) Din veniturile încasate din taxele pentru evaluare profesionalã se acoperã cheltuielile materiale, serviciile şi plata drepturilor personalului încadrat cu convenţie civilã, precum şi cheltuielile de capital stabilite conform reglementãrilor legale în vigoare. Personalul de specialitate, încadrat cu convenţie civilã, beneficiazã în condiţiile legii de drepturi bãneşti într-un cuantum ce nu poate depãşi salariul maxim de baza stabilit de lege pentru funcţia de consilier gradul IA din ministere, caculate în raport cu timpul efectiv prestat.
(2) Veniturile extrabugetare provenite din taxele pentru instruire ocazionate de realizarea programelor pentru formarea şi pregãtirea profesionalã a personalului medico-sanitar se utilizeazã pe baza de contract între Ministerul Sãnãtãţii şi Familiei şi coordonatorul de program, astfel:
a) o cota de 25% reprezintã venituri extrabugetare ale Ministerului Sãnãtãţii şi Familiei cuvenite pentru managementul programelor de competenta, supraspecializare şi educaţie medicalã continua;
b) o cota de 75% se gestioneazã de coordonatorul de program şi se utilizeazã pentru plata prestaţiilor didactice, a cheltuielilor materiale şi a investiţiilor aferente desfãşurãrii programului."
5. Dupã alineatul (3) al articolului 4 se introduce alineatul (3^1), cu urmãtorul cuprins:
"(3^1) Secretarul general asigura legatura operativã dintre ministere şi conducãtorii tuturor compartimentelor din minister şi unitãţile subordonate."
6. Alineatul (2) al articolului 5 va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Numãrul maxim de posturi este de 185, exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetului ministrului."
7. Anexa nr. 1 se înlocuieşte cu anexa nr. 1 la prezenta hotãrâre.
8. Anexa nr. 2 se înlocuieşte cu anexa nr. 2 la prezenta hotãrâre.
ART. 2
<>Hotãrârea Guvernului nr. 22/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii şi Familiei, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi cu cele aduse prin prezenta hotãrâre, se va republica în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o noua numerotare.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
----------------
Ministrul sãnãtãţii şi familiei,
Daniela Bartos

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu



ANEXA 1

Numãrul maxim de posturi = 185
(exclusiv demnitarii şi posturile
aferente cabinetului ministrului)


ORGANIGRAMA
MINISTERULUI SĂNĂTĂŢII ŞI FAMILIEI




│SECRETAR├──┬───────┐ ┌─| CABINET MINISTRU |




└──────┬─┘ │ │ ┌────────┐ │ ┌────────────────────────┐
┌─────────────┐│ │ └──────┤MINISTRU├───────┴─┤ COLEGIUL MINISTERULUI │
│ DIRECŢIA ││ ┌─┘ └───┬───┬┘ └────────────────────────┘
│ RELAŢII ││ │ ┌────────────────┐ │ │ ┌────────────────────────┐
│ PUBLICE ││ │ │ DIRECŢIA │ │ ├──────────┤ CONSILIER DIPLOMATIC │
│ADMINISTRATIV├┤ │ │GENERALĂ DE │ │ │ └────────────────────────┘
│ ŞI ││ │ │PERFECŢIONARE │ │ │ ┌────────────────────────┐
│ INFORMATICA ││ │ │POSTUNIVERSITARĂ│ │ ├──────────┤ CORPUL DE CONTROL │
└─────────────┘│ ├─┤ A MEDICILOR │ │ │ │ AL MINISTRULUI │
┌───────────┐ │ │ │FARMACISTILOR │ │ │ └────────────────────────┘
│ DIRECŢI │ │ │ │ŞI ASISTENTILOR │ │ │ ┌────────────────────────┐
│ LEGISLAŢIE│ │ │ │ MEDICALI │ │ │ │ PURTATORUL DE CUVÂNT │
│ ŞI ├──┘ │ └────────────────┘ │ ├──────────┤ ŞI RELAŢII MASS-MEDIA │
│CONTENCIOS │ │ ┌────────────────┐ │ │ └────────────────────────┘
└───────────┘ │ │ DIRECŢIA │ │ │ ┌────────────────────────┐
│ │GENERALĂ RESURSE│ │ └──────────┤ DIRECŢIA AUDIT INTERN │
├─┤ UMANE, FORMARE │ │ └────────────────────────┘
│ │ PROFESIONALĂ, │ │
│ │ CONCURSURI ŞI │ │
│ │ EXAMENE │ │
│ └────────────────┘ │
│ ┌────────────────┐ │
│ │ DIRECŢIA │ │
│ │ MANAGEMENT, │ │
├─┤ SALARIZARE ŞI │ │
│ │ STRUCTURI │ │
│ │UNITĂŢI SANITARE│ │
│ └────────────────┘ │
│ ┌────────────────┐ │
│ │ DIRECŢIA │ │
└─┤ GENERALĂ │ │
│ FARMACEUTICA │ │
└────────────────┘ │
┌────────────────┬────────────┴───────────┬───────────────────┐
│ │ │ │
┌────────┴────────┐┌──────┴─────────┐ ┌─────────┴───────┐ ┌─────────┴───────┐
│ SECRETAR DE STAT││SECRETAR DE STAT│ │SECRETAR DE STAT │ │SECRETAR DE STAT │
│ PENTRU RELAŢIA ││ INTEGRARE │ │ ASISTENTA │ │ PENTRU │
│ CU PARLAMENTUL ││ EUROPEANĂ ŞI │ │ MEDICALĂ │ │ PERSOANELE CU │
│ ││RELAŢII EXTERNE │ │ │ │ HANDICAP │
└──────┬──────────┘└──────┬─────────┘ └───────┬─────────┘ └─────────┬───────┘
│ │ │ .
│ │ ┌──┐ │ ┌──┐ .
│ │ │F ├──┼──┤L │ .
│ │ └──┘ │ └──┘ .
│ ┌┘ │ .
┌───┴───┐ ┌─────┼─────┐ ┌──┬───┼───┬───┐ ┌─────────────┐
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │SECRETARIATUL│
┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐│ ┌─┴─┐ │ ┌─┴─┐ │ DE STAT │
│ A │ │ B │ │ C │ │ D │ │ E │ │ G ││ │ I │ │ │ K │ │ PENTRU │
└───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘│ └───┘ │ └───┘ │PERSOANELE CU│
┌─┴─┐ ┌─┴─┐ │ HANDICAP │
│ H │ │ J │ └─────────────┘
└───┘ └───┘


A = DIRECŢIA RELAŢII CU PARLAMENTUL
B = DIRECŢIA RELAŢII CU SINDICATE ŞI PATRONAT

C = DIRECŢIA INTEGRARE EUROPEANĂ ŞI ARMONIZARE LEGISLATIVĂ
D = DIRECŢIA PENTRU PRIVATIZARE ŞI RELAŢII CU INVESTITORI STRĂINI ŞI AUTOHTONI
E = DIRECŢIA RELAŢII EXTERNE

F = DIRECŢIA GENERALĂ DE ASISTENTA, MEDICALĂ, PROGRAME ŞI SERVICII MEDICALE INTEGRATE
G = DIRECŢIA APARATURA, MEDICALĂ, CONTRACTARE ŞI DERULARE CREDITE EXTERNE
H = DIRECŢIA GENERALĂ DE SĂNĂTATE PUBLICA
I = DIRECŢIA GENERALĂ A BUGETULUI
J = INSPECŢIA SANITARĂ DE STAT
K = DIRECŢIA ASISTENTA FAMILIALĂ ŞI SOCIALĂ
L = DIRECŢIA PENTRU PROBLEME SPECIALE ŞI NATO



ANEXA 2


LISTA

cuprinzând unitãţile aflate în subordinea, sub
autoritatea sau în coordonarea Ministerului Sãnãtãţii şi Familiei
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr.
crt. Denumirea unitãţii
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
A. Unitãţi aflate în subordinea Ministerului Sãnãtãţii şi Familiei
I. Unitãţi finanţate de la bugetul de stat
- Secretariatul de Stat pentru Persoanele cu Handicap, în subordinea
cãruia funcţioneazã inspectoratele de stat teritoriale pentru
persoanele cu handicap
● Numãrul maxim de posturi finanţate de la bugetul de stat - 378.

II. Unitãţi finanţate de la bugetul de stat
1. Direcţiile de sãnãtate publica judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti
2. Institutul de Sãnãtate Publica Bucureşti
3. Institutul de Sãnãtate Publica "Prof. dr. Iuliu Moldovan" Cluj-Napoca
4. Institutul de Sãnãtate Publica Iaşi
5. Institutul de Sãnãtate Publica "Prof. dr. Leonida Georgescu" Timişoara
6. Centrul de Sãnãtate Publica Targu Mures
7. Centrul de Sãnãtate Publica Sibiu
8. Institutul de Management al Serviciilor de Sãnãtate Bucureşti
9. Institutul de Medicina Legalã "Prof. dr. Mina Minovici" Bucureşti
10. Institutul de Medicina Legalã Iaşi
11. Institutul de Medicina Legalã Cluj-Napoca
12. Institutul de Medicina Legalã Timişoara
13. Institutul de Medicina Legalã Craiova
14. Institutul de Medicina Legalã Targu Mures
15. Institutul Naţional de Medicina Sportiva Bucureşti
16. Institutul Naţional de Hematologie Transfuzionalã "Prof. dr.
C.T. Nicolau" Bucureşti
17. Centrul de Calcul, Statistica Sanitarã şi Documentare Medicalã Bucureşti
18. Academia de Ştiinţe Medicale Bucureşti
19. Oficiul Central de Stocare Bucureşti
20. Centrul de Informare şi Consultanţa pentru Familie
21. Centrul-Pilot de Asistenta şi Protecţie a Victimelor Violenţei în Familie
- Numãrul maxim de posturi la unitãţile prevãzute la poz. 1-18 este de 8.761
- Numãrul maxim de posturi la unitatea prevãzutã la poz. 19 este de 136
- Numãrul maxim de posturi la unitãţile prevãzute la poz. 20-21 este de 15
- Încadrarea în numãrul maxim de posturi se realizeazã în termen de 45 de
zile de la data publicãrii prezentei hotãrâri în Monitorul Oficial al
României, Partea I.

III. Unitãţi finanţate din venituri extrabugetare prin sistemul de
asigurãri sociale de sãnãtate şi din transferuri de la bugetul de stat
1. Institutul Oncologic "Prof. dr. Alexandru Trestioreanu" Bucureşti
2. Institutul Oncologic "Prof. dr. I. Chiricuta" Cluj-Napoca
3. Institutul Naţional de Gerontologie şi Geriatrie "Ana Aslan" Bucureşti
4. Institutul de Pneumoftiziologie "Prof. dr. Marius Nasta" Bucureşti
5. Institutul pentru Ocrotirea Mamei şi Copilului "Prof. dr.
Alfred Rusescu" Bucureşti
6. Institutul Naţional de Recuperare, Medicina Fizica şi
Balneoclimatologie" Bucureşti
7. Institutul de Fiziologie Normalã şi Patologica "D. Danielopolu" Bucureşti
8. Institutul de Endocrinologie "C.I. Parhon" Bucureşti
9. Institutul de Diabet, Nutritie şi Boli Metabolice "Prof. dr.
N. Paulescu" Bucureşti
10. Institutul de Boli Cerebrovasculare Bucureşti
11. Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof. dr. C.C. Iliescu" Bucureşti
12. Institutul Inimii "Prof. dr. Nicolae Stancioiu" Cluj-Napoca
13. Institutul de Boli infectioase "Prof. dr. Matei Bals" Bucureşti
14. Institutul de Fonoaudiologie şi Chirurgie Funcţionalã O.R.L. "Prof.
dr. Dorin Hociota" Bucureşti
15. Institutul de Boli Cardiovasculare Timişoara
16. Institutul Clinic Fundeni Bucureşti
17. Institutul Clinic de Urologie şi Transplant Renal Cluj-Napoca
18. Centrul de Cardiologie Iaşi
19. Centrul de Boli Cardiovasculare Targu Mures
20. Centrul de Cardiologie Craiova
21. Centrul Naţional de Acupunctura şi Homeopatie Bucureşti
22. Statia Centrala de Salvare Bucureşti

IV. Unitãţi finanţate din venituri extrabugetare şi din alocaţii de
la bugetul de stat:
- Agenţia Nationala a Medicamentului Bucureşti

V. Unitãţi finanţate din venituri extrabugetare*)
1. Statia de Verificare şi Întreţinere a Aparaturii Medicale Bucureşti
2. Institutul "Cantacuzino" Bucureşti

B. Unitãţi aflate sub autoritatea Ministerului Sãnãtãţii şi Familiei
- Compania Nationala "Unifarm" - S.A. Bucureşti

C. Unitãţi aflate în coordonarea Ministerului Sãnãtãţii şi Familiei
- Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Domeniul Patologiei şi
Stiintelor Biomedicale "Victor Babes" Bucureşti.


---------------
*) Aceste unitãţi pot primi sume de la bugetul de stat pe baza de programe de sãnãtate.
-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016