──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Categoriile de cheltuieli
crt.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Închiriere spaţiu
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Achiziţionare de autoturism şi motorinã/benzinã
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Cheltuieli de întreţinere şi taxe locale
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Loc de parcare pentru autoturism
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. Cheltuieli pentru dotãri, echipamente, abonamente şi convorbiri telefon,
fax, Internet, consumabile şi altele asemenea
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. Închiriere de locuinţe pentru salariaţi şi întreţinere
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7. Salarii pentru angajaţi
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8. Transport internaţional al personalului Oficiului şi al membrilor de
familie rãmaşi în ţarã conform <>art. 50 din Legea nr. 495/2004 privind
salarizarea şi alte drepturi bãneşti ale personalului din administraţia
centralã a Ministerului Afacerilor Externe şi de la misiunile diplomatice,
oficiile consulare şi institutele culturale româneşti din strãinãtate
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9. Realizarea de acţiuni precum seminarii, grupe de lucru, pliante, pagina web,
baze de date, conferinţe şi altele asemenea
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Funcţia Funcţia Poziţia funcţiei
crt. în cadrul Oficiului echivalentã*) cu care se face
echivalarea**)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Director Consilier diplomatic clasa I 4
2. Director adjunct Secretar I clasa I 6
Responsabil publicaţii
şi organizare evenimente
3. Secretarã/Secretar Referent de specialitate I 17
4. Responsabil grup
activitãţi 1 şi
Administrator reţea Secretar I clasa I 6
5. Responsabil grup
activitãţi 2 Secretar II clasa I 8
6. Responsabil grup
activitãţi 3 Secretar II clasa I 8
7. Responsabil grup
activitãţi 4 Secretar II clasa I 8
8. Responsabil grup
activitãţi 5 Secretar III clasa I 10
9. Responsabil grup
activitãţi 6 Secretar III clasa I 10
10. Responsabil grup
activitãţi 7 Secretar III clasa I 10
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
*) Echivalarea funcţiilor personalului Oficiului se realizeazã cu cele
prevãzute de anexa nr. 1 referitor la salarizarea funcţiilor diplomatice şi
consulare din <>Legea nr. 495/2004 privind salarizarea şi alte drepturi bãneşti
ale personalului din administraţia centralã a Ministerului Afacerilor Externe
şi de la misiunile diplomatice, oficiile consulare şi institutele culturale
româneşti din strãinãtate.
**) Poziţia funcţiei cu care s-a fãcut echivalarea este cea prevãzutã în anexa
nr. 4 la <>Legea nr. 495/2004 .