Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 773 din 18 iulie 2002  pentru organizarea si functionarea Comisiei interministeriale privind asistenta sociala    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 773 din 18 iulie 2002 pentru organizarea si functionarea Comisiei interministeriale privind asistenta sociala

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 554 din 29 iulie 2002
În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României şi ale <>art. 35 alin. (3) din Legea nr. 705/2001 privind sistemul naţional de asistenta socialã,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
Comisia interministeriala privind asistenta socialã, denumita în continuare Comisia, constituitã în conformitate cu prevederile <>Legii nr. 705/2001 privind sistemul naţional de asistenta socialã, se organizeazã şi funcţioneazã pe lângã Ministerul Muncii şi Solidaritãţii Sociale, ca organism consultativ, fãrã personalitate juridicã.
ART. 2
Comisia este formatã din ministrul muncii şi solidaritãţii sociale, un secretar de stat din cadrul Ministerului Sãnãtãţii şi Familiei, un secretar de stat din cadrul Ministerului Administraţiei Publice, un secretar de stat din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, secretarul de stat al Autoritãţii Naţionale pentru Protecţia Copilului şi Adopţie, secretarul de stat al Secretariatului de Stat pentru Persoanele cu Handicap şi un reprezentant al Departamentului de Politici Sociale.
ART. 3
(1) Activitatea Comisiei este coordonata de ministrul muncii şi solidaritãţii sociale, care îndeplineşte funcţia de preşedinte.
(2) Hotãrârile Comisiei se adopta prin votul majoritãţii membrilor prezenţi.
ART. 4
La lucrãrile Comisiei pot participa, la invitaţia ministrului muncii şi solidaritãţii sociale, reprezentanţi ai altor autoritãţi sau instituţii publice, altele decât cele prevãzute la art. 2, precum şi ai organismelor neguvernamentale şi ai societãţii civile, în funcţie de problemele supuse dezbaterii Comisiei.
ART. 5
(1) Comisia are, în principal, urmãtoarele atribuţii:
a) elaborarea politicii unitare în domeniul asistenţei sociale;
b) coordonarea la nivel naţional a activitãţilor de asistenta socialã;
c) avizarea politicilor şi a mãsurilor de asistenta socialã elaborate de ministerele şi instituţiile cu atribuţii în domeniul asistenţei sociale.
(2) În exercitarea atribuţiilor sale Comisia asigura:
a) avizarea strategiei naţionale de dezvoltare în domeniu şi a planului naţional de asistenta socialã, elaborate de Ministerul Muncii şi Solidaritãţii Sociale;
b) avizarea strategiilor şi a planurilor sectoriale de asistenta socialã;
c) acordarea avizului consultativ la proiectele de acte normative din domeniul asistenţei sociale;
d) avizarea programelor naţionale din domeniul asistenţei sociale, cu finanţare interna sau externa;
e) analiza periodicã a modului de funcţionare a sistemului naţional de asistenta socialã şi stabilirea noilor direcţii de acţiune;
f) analiza propunerilor elaborate de ministere şi alte instituţii publice privind activitatea de asistenta socialã şi stabilirea mãsurilor pentru aplicarea acestora;
g) informarea periodicã a Guvernului cu privire la activitatea desfasurata în domeniul asistenţei sociale;
h) stabilirea de relaţii de colaborare şi cooperare în domeniul asistenţei sociale cu organisme internaţionale similare.
ART. 6
Comisia se întruneşte în şedinţe trimestriale şi ori de câte ori este nevoie, la solicitarea preşedintelui sau a cel puţin unei treimi din numãrul membrilor sãi.
ART. 7
Activitatea executivã şi de secretariat a Comisiei este asigurata de Direcţia generalã asistenta socialã din structura Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale.
ART. 8
Procedura de lucru a Comisiei şi a Secretariatului tehnic se stabileşte prin regulamentul propriu de organizare şi funcţionare, aprobat de Comisie în termen de cel mult 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
ART. 9
Pentru aplicarea prevederilor art. 7 se suplimenteaza cu 6 posturi numãrul maxim de posturi pentru aparatul propriu al Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale, prevãzut la art. 22 alin. (1) şi în anexa nr. 1 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 4/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, cu încadrarea în numãrul de posturi prevãzut de <>Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001 , prin diminuarea numãrului de posturi finanţate de la bugetul de stat aferent direcţiilor generale de munca şi solidaritate socialã judeţene şi a municipiului Bucureşti, prevãzut la lit. A pct. I poziţia a doua din anexa nr. 2 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 4/2001 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 10
Numãrul maxim de posturi prevãzut la art. 22 alin. (1) şi în cuprinsul anexelor nr. 1 şi 2 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 4/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 9 din 9 ianuarie 2001, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modifica potrivit prevederilor art. 9.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul muncii şi solidaritãţii sociale,
Marian Sarbu

Ministrul sãnãtãţii şi familiei,
Daniela Bartos

Ministrul pentru coordonarea
Secretariatului General al Guvernului,
Petru Şerban Mihailescu

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu
------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016