Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 75 din 28 februarie 1994  privind infiintarea, organizarea si functionarea Comisiei Guvernamentale pentru Restructurarea Industriei de Aparare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 75 din 28 februarie 1994 privind infiintarea, organizarea si functionarea Comisiei Guvernamentale pentru Restructurarea Industriei de Aparare

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 105 din 26 aprilie 1994

Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Pentru coordonarea restructurãrii industriei de apãrare se înfiinţeazã Comisia Guvernamentalã pentru Restructurarea Industriei de Apãrare.
ART. 2
Comisia Guvernamentalã pentru Restructurarea Industriei de Apãrare, denumita în continuare comisia guvernamentalã, are urmãtoarele atribuţii:
a) elaboreazã şi prezintã Guvernului, spre aprobare, proiectele programelor curente de restructurare, propuneri privind mãsurile şi resursele necesare realizãrii acestora, în concordanta cu necesarul de inzestrare a forţelor sistemului naţional de apãrare, precum şi cu posibilitãţile estimate de export de tehnica şi produse cu destinaţie militarã;
b) elaboreazã propuneri privind structura şi modul de organizare şi funcţionare a industriei de apãrare, pe care le supune aprobãrii Guvernului;
c) coordoneazã, împreunã cu Ministerul Finanţelor şi ministerele implicate, repartizarea resurselor financiare propuse a fi alocate, pentru realizarea obiectivelor restructurãrii industriei de apãrare, corespunzãtor prioritatilor aprobate;
d) informeazã Guvernul, trimestrial şi ori de câte ori este necesar, despre stadiul de executare a Programului de restructurare a industriei de apãrare, precum şi despre influentele economico-sociale ale acestuia, prezentând, în funcţie de necesitate, propuneri corespunzãtoare;
e) iniţiazã, analizeazã şi avizeazã studii şi prognoze privind restructurarea industriei de apãrare în corelatie cu restructurarea economiei naţionale şi cu respectarea obligaţiilor acesteia de a realiza şi moderniza produsele destinate sistemului naţional de apãrare şi de a aplica prevederile tratatelor şi convenţiilor internaţionale la care România este parte;
f) propune asigurarea de comenzi de stat şi avizeazã selectarea achiziţiilor guvernamentale necesare realizãrii Programului de restructurare a industriei de apãrare, în condiţiile legii;
g) elaboreazã sau avizeazã proiectele de acte normative referitoare la restructurarea industriei de apãrare şi urmãreşte, dupã aprobare, aplicarea prevederilor acestora;
h) iniţiazã colaborãri internaţionale în domeniul restructurãrii industriei de apãrare;
i) promoveazã acţiuni pentru retehnologizare, transfer de tehnologii şi alte activitãţi în vederea realizãrii unor produse necesare sistemului naţional de apãrare şi la export, competitive pe plan internaţional.
ART. 3
Comisia guvernamentalã este condusã de un preşedinte, în persoana şefului Oficiului Central de Stat pentru Probleme Speciale, având componenta prezentatã în anexa.
Preşedintele reprezintã comisia guvernamentalã în raporturile cu autoritãţile administraţiei publice, cu agenţii economici, precum şi cu alte organisme din ţara şi din strãinãtate, în limita mandatului primit de la comisia guvernamentalã sau de la Guvern, dupã caz.
ART. 4
Pentru analizarea şi rezolvarea problemelor din domeniul sau de activitate, comisia guvernamentalã se întruneşte trimestrial şi ori de câte ori este necesar, la solicitarea preşedintelui acesteia sau a înlocuitorului de drept al acestuia.
ART. 5
Comisia guvernamentalã îşi constituie un secretariat, care va funcţiona în cadrul Oficiului Central de Stat pentru Probleme Speciale.
Secretariatul va fi condus de directorul general al Diviziei producţie şi restructurare şi va avea în componenta specialişti desemnaţi de membrii comisiei guvernamentale.
ART. 6
La lucrãrile comisiei guvernamentale pot participa, cu aprobarea preşedintelui, experţi, reprezentanţi ai ministerelor şi ai altor autoritãţi ale administraţiei publice centrale de specialitate sau, dupã caz, locale.
ART. 7
Persoanele care fac parte din comisia guvernamentalã vor fi nominalizate prin ordin al conducatorului autoritãţii publice de resort.
ART. 8
Membrii comisiei guvernamentale şi ai secretariatului acesteia sunt salarizaţi de instituţiile publice cu care se afla în raporturi de funcţie. Cheltuielile efectuate cu ocazia deplasarilor membrilor comisiei guvernamentale şi ai secretariatului vor fi suportate de cãtre instituţiile publice din care fac parte persoanele respective.
ART. 9
Fondurile necesare aplicãrii Programului de restructurare a industriei de apãrare aprobat de Guvern se vor asigura în condiţiile legii.
ART. 10
Autoritãţile publice şi agenţii economici sunt obligaţi sa furnizeze datele şi informaţiile solicitate de comisia guvernamentalã, necesare pentru îndeplinirea atribuţiilor sale.
ART. 11
Metodologia de lucru a comisiei guvernamentale va fi elaborata de secretariatul acesteia şi se va aproba de cãtre comisia guvernamentalã în termen de 30 de zile de la publicarea prezentei hotãrâri în Monitorul Oficial al României.
ART. 12
Anexa face parte integrantã din prezenta hotãrâre.

ANEXA 1

COMPONENTA
Comisiei Guvernamentale pentru
Restructurarea Industriei de Apãrare

Preşedinte - secretar de stat, şeful Oficiului Central de Stat pentru
Probleme Speciale.
Vicepreşedinţi: - secretar de stat, şeful Departamentului inzestrarii
armatei;
- secretar de stat, şeful Departamentului pentru reforma
economicã din Consiliul pentru Coordonare, Strategie şi
Reforma Economicã.
Membri: - consilier de stat al primului-ministru pentru probleme de
apãrare nationala, ordine publica şi siguranta nationala
- secretar de stat în Ministerul Industriilor;
- secretar de stat în Ministerul Cercetãrii şi Tehnologiei;
- secretar de stat, şeful Departamentului legislaţie,
studii, relaţii internaţionale şi cetãţenie din Ministerul
Justiţiei;
- subsecretar de stat, preşedintele Comisiei Naţionale pentru
Controlul Activitãţii Nucleare din Ministerul Apelor,
Pãdurilor şi Protecţiei Mediului;
- directorul general al Diviziei mobilizare a economiei din
Oficiul Central de Stat pentru Probleme Speciale;
- şeful Direcţiei planificare din Marele Stat Major;
- şeful Direcţiei generale pentru inzestrare şi logistica din
Ministerul de Interne;
- directorul general al Direcţiei generale a finanţelor
apãrãrii naţionale şi ordinii publice din Ministerul
Finanţelor;
- şeful Direcţiei programe, coordonare a inzestrarii din
Departamentul inzestrarii armatei;
- şeful Direcţiei dezvoltare, cercetare şi producţie de
tehnica militarã din Departamentul inzestrarii armatei;
- directorul general al Direcţiei generale speciale din
Ministerul Industriilor;
- directorul general al Direcţiei generale forte de munca şi
şomaj din Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale;
- directorul Direcţiei de ajustare structuralã din Consiliul
pentru Coordonare, Strategie şi Reforma Economicã;
- directorul general al Fondului Proprietãţii de Stat;
Secretar: - directorul general al Diviziei producţie şi restructurare
din Oficiul Central de Stat pentru Probleme Speciale.


-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016