Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 742 din 13 septembrie 1999  privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului de coordonare pentru urmarirea indeplinirii lucrarilor stabilite in conformitate cu planurile de dezvoltare urbana a ansamblului urbanistic din perimetrul central al municipiului Bucuresti, format din Centrul Istoric si Noul Centru Civic - Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 742 din 13 septembrie 1999 privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului de coordonare pentru urmarirea indeplinirii lucrarilor stabilite in conformitate cu planurile de dezvoltare urbana a ansamblului urbanistic din perimetrul central al municipiului Bucuresti, format din Centrul Istoric si Noul Centru Civic - "Bucuresti 2000"

EMITENT: GUVERN
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 456 din 20 septembrie 1999

În temeiul prevederilor <>art. 7 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 129/1998 privind declararea ca zona de interes naţional a unui ansamblu din perimetrul central al municipiului Bucureşti, incluzând Noul Centru Civic şi Centrul Istoric, şi stabilirea condiţiilor de realizare a investiţiilor pentru ansamblul urbanistic din aceasta zona,

Guvernul României hotãrãşte:

ARTICOL UNIC
Se aproba Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului de coordonare pentru urmãrirea îndeplinirii lucrãrilor stabilite în conformitate cu planurile de dezvoltare urbana a ansamblului urbanistic din perimetrul central al municipiului Bucureşti, format din Centrul Istoric şi Noul Centru Civic - "Bucureşti 2000", prevãzut în anexa la prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
RADU VASILE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul lucrãrilor publice
şi amenajãrii teritoriului,
Nicolae Noica

Secretar de stat,
şeful Departamentului pentru
Administraţie Publica Localã,
Vlad Rosca

Ministrul culturii,
Ion Caramitru

Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes

ANEXA 1

REGULAMENT
de organizare şi funcţionare a Consiliului de coordonare pentru urmãrirea îndeplinirii lucrãrilor stabilite în conformitate cu planurile de dezvoltare urbana a ansamblului urbanistic din perimetrul central al municipiului Bucureşti, format din Centrul Istoric şi Noul Centru Civic - "Bucureşti 2000"

CAP. 1
Dispoziţii generale
ART. 1
În prezentul regulament Consiliul de coordonare pentru urmãrirea îndeplinirii lucrãrilor stabilite în conformitate cu planurile de dezvoltare urbana a ansamblului urbanistic din perimetrul central al municipiului Bucureşti, format din Centrul Istoric şi Noul Centru Civic - "Bucureşti 2000", va fi denumit consiliu, secretariatul consiliului va fi denumit secretariat, Planul de dezvoltare urbana Centrul Istoric şi Planul de dezvoltare urbana Noul Centru Civic - "Bucureşti 2000" vor fi denumite planuri de dezvoltare urbana, iar <>Ordonanta Guvernului nr. 129/1998 privind declararea ca zona de interes naţional a unui ansamblu din perimetrul central al municipiului Bucureşti, incluzând Noul Centru Civic şi Centrul Istoric, şi stabilirea condiţiilor de realizare a investiţiilor pentru ansamblul urbanistic din aceasta zona va fi denumita ordonanta.
ART. 2
(1) Consiliul urmãreşte îndeplinirea lucrãrilor ansamblului urbanistic din perimetrul central al municipiului Bucureşti în conformitate cu planurile de dezvoltare urbana aprobate.
(2) Întocmirea, avizarea şi aprobarea planurilor de dezvoltare urbana se realizeazã în conformitate cu art. 3 din ordonanta.

CAP. 2
Atribuţiile consiliului
ART. 3
În realizarea activitãţii sale specifice consiliul îndeplineşte urmãtoarele atribuţii principale:
a) urmãreşte îndeplinirea lucrãrilor stabilite prin planurile de dezvoltare urbana aprobate;
b) sprijinã autoritãţile administraţiei publice centrale în legatura cu urmãrirea realizãrii lucrãrilor stabilite în planurile de dezvoltare urbana;
c) transmite ministerelor interesate propuneri de reglementare necesare rezolvarii unor blocaje intervenite în realizarea lucrãrilor stabilite prin planurile de dezvoltare urbana aprobate;
d) sprijinã activitatea Agenţiei de Reabilitare Urbana pentru ansamblul urbanistic "Centrul Istoric" şi activitatea Agenţiei de Dezvoltare Urbana pentru ansamblul urbanistic <<Noul Centru Civic - "Bucureşti 2000">>, în vederea corelãrii planurilor de dezvoltare urbana în cazul în care apar probleme cu caracter de subsidiaritate;
e) urmãreşte corelarea planurilor de dezvoltare urbana întocmite de agenţiile menţionate la lit. d) cu Planul urbanistic "Zona Centrala a Municipiului Bucureşti";
f) urmãreşte îndeplinirea întocmai a lucrãrilor stabilite prin planurile de dezvoltare urbana aprobate;
g) monitorizeazã activitatea agentiilor menţionate la lit. d), cu privire la îndeplinirea lucrãrilor prevãzute în planurile de dezvoltare urbana aprobate;
h) informeazã periodic Guvernul despre stadiul realizãrii lucrãrilor prevãzute în planurile de dezvoltare urbana aprobate;
i) propune Guvernului finanţarea unor programe şi/sau lucrãri de interes naţional, prevãzute în planurile de dezvoltare urbana aprobate.

CAP. 3
Componenta consiliului
ART. 4
(1) În scopul îndeplinirii atribuţiilor prevãzute la art. 3 consiliul va avea urmãtoarea componenta:
a) reprezentantul Ministerului lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului cu rang de secretar de stat sau un împuternicit al acestuia, care va avea calitatea de preşedinte al consiliului;
b) reprezentantul Ministerului Culturii cu rang de secretar de stat sau director general;
c) reprezentantul Ministerului Finanţelor cu rang de secretar de stat sau director general;
d) reprezentantul Ministerului Justiţiei cu rang de secretar de stat sau director general;
e) reprezentantul Departamentului pentru Administraţie Publica Localã cu rang de subsecretar de stat sau director;
f) 2 reprezentanţi desemnaţi din aparatul propriu al Consiliului General al Municipiului Bucureşti, specialişti, cu rang de viceprimar şi/sau şef de departament.
(2) Membrii consiliului sunt numiţi prin ordin de cãtre conducãtorii instituţiilor respective şi prin hotãrâre a Consiliului General al Municipiului Bucureşti, dupã caz.
ART. 5
Secretarul consiliului este directorul Direcţiei secretariatul comisiilor pentru efectuarea cercetãrii prealabile în vederea declarãrii utilitãţii publice pentru lucrãri de interes naţional din cadrul Ministerului lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului.

CAP. 4
Atribuţiile consiliului şi ale secretariatului
ART. 6
Pentru realizarea obiectivelor sale consiliul are urmãtoarele atribuţii principale:
a) solicita agentiilor menţionate la art. 3 lit. d) sa prezinte analize şi prognoze privind realizarea prevederilor din planurile de dezvoltare urbana aprobate;
b) analizeazã şi evalueaza trimestrial îndeplinirea prevederilor rezultate din planurile de dezvoltare urbana aprobate;
c) stabileşte prin vot transmiterea cãtre ministerele interesate a propunerilor privind reglementãri necesare pentru rezolvarea unor blocaje intervenite în realizarea lucrãrilor stabilite prin planurile de dezvoltare urbana aprobate;
d) stabileşte prin vot calendarul de lucru anual al consiliului, ordinea de zi a şedinţelor urmãtoare, repartizand sarcinile ce trebuie rezolvate de fiecare membru al consiliului;
e) întocmeşte trimestrial sau de câte ori este cazul rapoarte despre stadiul realizãrii lucrãrilor stabilite prin planurile de dezvoltare urbana aprobate şi le transmite Guvernului.
ART. 7
Preşedintele consiliului are urmãtoarele atribuţii principale:
a) conduce şedinţele ordinare şi extraordinare ale consiliului;
b) solicita convocarea şedinţelor extraordinare;
c) stabileşte datele de desfãşurare a şedinţelor;
d) coordoneazã pregãtirea şedinţelor;
e) aproba proiectul ordinii de zi, lista cuprinzând invitaţii, precum şi materialele ce urmeazã sa fie transmise cu ocazia convocãrii şedinţelor ordinare sau extraordinare;
f) semneazã, împreunã cu ceilalţi membri, procesele-verbale de şedinţa;
g) reprezintã consiliul în relaţiile cu alte autoritãţi.
ART. 8
(1) Secretariatul consiliului este asigurat de cãtre Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului prin Direcţia secretariatul comisiilor pentru efectuarea cercetãrii prealabile în vederea declarãrii utilitãţii publice pentru lucrãri de interes naţional, ca organ tehnic de specialitate.
(2) Secretariatul consiliului are urmãtoarele atribuţii:
a) asigura organizarea şedinţelor consiliului, pregatind documentele necesare bunei desfasurari a lucrãrilor;
b) în perioada dintre şedinţe asigura asistenta de specialitate şi legatura cu membrii consiliului, primirea şi distribuirea corespondentei destinate obiectivelor de activitate ale consiliului;
c) convoacã trimestrial membrii consiliului în şedinţe ordinare sau, la cererea preşedintelui consiliului, în şedinţe extraordinare;
d) asista la lucrãrile consiliului întocmind procesul-verbal al şedinţei pe care îl supune spre semnare tuturor membrilor prezenţi şi preşedintelui;
e) asigura operaţiunile de registratura şi arhivare pentru toate documentele privind activitatea consiliului.

CAP. 5
Funcţionarea consiliului
ART. 9
(1) Consiliul se întruneşte la sediul Ministerului lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului, care asigura şi preşedinţia consiliului.
(2) Consiliul se întruneşte trimestrial, în ultima saptamana a trimestrului, în şedinţe ordinare, iar când este cazul, în şedinţe extraordinare la solicitarea preşedintelui. Şedinţele sunt convocate în scris de cãtre secretariat.
ART. 10
Data, ora şi locul de desfãşurare a şedinţelor ordinare se stabilesc de secretariat, la propunerea preşedintelui. Convocarea se face cu cel puţin 15 zile înainte pentru şedinţele ordinare, iar în cazul şedinţelor extraordinare, cu cel puţin 5 zile înainte de data stabilitã.
ART. 11
Consiliul îşi desfãşoarã activitatea pe baza unor programe anuale, întocmite şi aprobate de membrii sãi cu doua luni înainte de sfârşitul anului în curs, prin care stabilesc obiectivele, termenele, participanţii şi mijloacele necesare punerii acestora în practica.
ART. 12
Secretariatul pregãteşte materialele pentru şedinţe, le difuzeazã cu cel puţin 7 zile înaintea intalnirii pentru şedinţele ordinare şi cu cel puţin doua zile înaintea intalnirii pentru şedinţele extraordinare.
ART. 13
Hotãrârile consiliului se vor lua în prezenta a cel puţin doua treimi din numãrul membrilor, cu votul majoritãţii membrilor prezenţi.
ART. 14
La lucrãrile consiliului pot participa, în calitate de invitaţi sau de consultanţi, reprezentanţi ai altor instituţii din administraţia publica, membri ai comisiilor parlamentare, membri ai asociaţiilor profesionale, membri ai uniunilor patronale sau alte personalitãţi, dacã la şedinţa respectiva se discuta probleme specifice domeniului de activitate al acestora.
ART. 15
Aducerea la îndeplinire a hotãrârilor consiliului este urmãritã de secretariat, care consemneazã situaţia în rapoarte trimestriale.
----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016