Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 737 din 3 iulie 2003  privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 737 din 3 iulie 2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 483 din 7 iulie 2003
Având în vedere prevederile <>Hotãrârii Parlamentului nr. 16/2003 privind modificarea structurii şi componentei Guvernului şi ale <>art. XVI din titlul III al cãrţii a II-a din Legea nr. 161/2003 privind unele mãsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnitatilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea coruptiei,
în temeiul art. 107 din Constituţie, al <>art. 40 alin. (1) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificãrile ulterioare, precum şi al <>art. 7 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 64/2003 pentru stabilirea unor mãsuri privind înfiinţarea, organizarea, reorganizarea sau funcţionarea unor structuri din cadrul aparatului de lucru al Guvernului, a ministerelor, a altor organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi a unor instituţii publice,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

CAP. I
Dispoziţii generale şi principalele atribuţii

ART. 1
Ministerul Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei se organizeazã şi funcţioneazã ca organ de specialitate al administraţiei publice centrale, în subordinea Guvernului, cu personalitate juridicã, având rol de sinteza pentru asigurarea şi coordonarea aplicãrii strategiei şi politicilor Guvernului în domeniile:
a) muncii;
b) solidaritãţii sociale;
c) protecţiei sociale;
d) familiei.
ART. 2
Ministerul Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei are sediul în municipiul Bucureşti, str. Dem. I. Dobrescu nr. 2-4, sectorul 1.
ART. 3
În vederea realizãrii rolului sau, Ministerul Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei îndeplineşte urmãtoarele funcţii:
a) de strategie, prin care se asigura elaborarea strategiei de punere în aplicare a Programului de guvernare în domeniul muncii, protecţiei şi solidaritãţii sociale şi familiei;
b) de reglementare şi sinteza, prin care se asigura elaborarea cadrului normativ şi institutional necesar pentru realizarea obiectivelor strategice în domeniul sau de activitate;
c) de armonizare cu reglementãrile Uniunii Europene a cadrului legislativ din domeniul sau de activitate;
d) de autoritate de management pentru programul operational sectorial privind politica socialã şi de ocupare a forţei de munca;
e) de administrare a bunurilor şi de gestionare a bugetelor şi fondurilor alocate;
f) de reprezentare, prin care se asigura în numele statului roman reprezentarea pe plan intern şi extern în domeniul sau de activitate;
g) de autoritate de stat, prin care se asigura exercitarea controlului aplicãrii unitare şi respectãrii reglementãrilor legale în domeniul sau de activitate şi al functionarii instituţiilor care îşi desfãşoarã activitatea sub autoritatea sau în coordonarea sa, precum şi exercitarea controlului asupra modului de îndeplinire a atribuţiilor prevãzute de dispoziţiile legale în vigoare pentru ordonatorul principal de credite, delegate, potrivit legii, conducatorului executiv al Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Munca, respectiv al Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale.
ART. 4
În exercitarea funcţiilor prevãzute la art. 3 Ministerul Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei îndeplineşte urmãtoarele atribuţii principale:
A. În domeniul politicilor sociale:
1. identifica, în colaborare cu ministerele şi organele de specialitate ale administraţiei publice centrale şi locale, efectele sociale ale politicilor publice aflate în derulare;
2. efectueazã studii şi analize asupra impactului social al schimbãrilor intervenite în plan legislativ, al deciziilor şi mãsurilor de politica socialã şi economicã;
3. evalueaza şi analizeazã calitatea proceselor sociale importante induse în societate prin aplicarea politicilor publice;
4. fundamenteazã pe baza unor indicatori specifici mãsurile de protecţie socialã.
B. În domeniul afacerilor europene şi relaţiilor externe:
1. deruleazã programe şi proiecte destinate sprijinirii iniţiativelor guvernamentale privind dezvoltarea parteneriatului social finanţat de Uniunea Europeanã sau din alte surse;
2. elaboreazã şi fundamenteazã documentele anuale ce reflecta poziţia României în domeniul muncii şi politicii sociale în cadrul procesului de aderare la Uniunea Europeanã;
3. coopereazã cu compartimentele de integrare europeanã din celelalte instituţii pentru realizarea activitãţilor de pregãtire a aderãrii României la Uniunea Europeanã şi fundamenteazã poziţia ministerului în cadrul Comitetului interministerial pentru integrare europeanã;
4. asigura pentru domeniul muncii şi politicii sociale elaborarea documentelor de poziţie oficiale pentru procesul de negociere a aderãrii şi pentru participarea la comitetele şi subcomitetele constituite pentru aplicarea Acordului de asociere România-Uniunea Europeanã;
5. monitorizeazã adoptarea şi punerea în aplicare a legislaţiei naţionale armonizate cu legislaţia comunitara în domeniile proprii de activitate;
6. participa şi coordoneazã participarea instituţiilor din subordine la programele de asistenta financiarã acordate de Uniunea Europeanã în domeniul politicii sociale şi ocupãrii forţei de munca;
7. contribuie la iniţierea şi formularea de propuneri în domeniul sau de activitate privind orientãrile de baza referitoare la ansamblul acţiunilor care vizeazã procesul de integrare europeanã a României;
8. coordoneazã, implementeaza şi gestioneazã asistenta financiarã acordatã prin Programul operational sectorial pentru politica socialã şi de ocuparea forţei de munca şi îndeplineşte atribuţiile prevãzute, potrivit legii;
9. îndeplineşte atribuţiile, potrivit legii, pentru perfecţionarea activitãţii unitãţilor de implementare a programelor PHARE;
10. monitorizeazã derularea proiectelor finanţate de Uniunea Europeanã, pe care Ministerul Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei le are în pregãtire sau în desfãşurare, şi ia mãsuri pentru respectarea întocmai a termenilor de referinta şi a calendarului implementarii acestora;
11. coordoneazã elaborarea rapoartelor la convenţiile adoptate sub egida Organizaţiei Internaţionale a Muncii, ratificate de România;
12. examineazã prevederile instrumentelor juridice elaborate sub egida Consiliului Europei din punct de vedere al concordanţei cu dreptul intern, în vederea ratificãrii acestora, şi coordoneazã elaborarea rapoartelor periodice privind îndeplinirea prevederilor instrumentelor ratificate;
13. pregãteşte, elaboreazã, negociaza şi urmãreşte încheierea şi ratificarea instrumentelor juridice bilaterale de cooperare în domeniul muncii şi securitãţii sociale;
14. asigura administrarea, coordonarea şi monitorizarea implementarii programelor finanţate din Fondul Social European;
15. presteazã servicii gratuite de informare, orientare şi documentare în domeniul muncii şi solidaritãţii sociale pentru investitorii strãini şi autohtoni.
C. În domeniul asistenţei sociale şi politicilor familiale:
1. elaboreazã politica de asistenta socialã;
2. stabileşte strategia nationala prin care promoveazã drepturile familiei, copilului, persoanei singure, persoanelor varstnice, persoanelor cu handicap şi ale oricãror persoane aflate în nevoie;
3. coordoneazã şi controleazã funcţionarea sistemului naţional de asistenta socialã;
4. elaboreazã proiecte de acte normative, norme metodologice şi reglementãri privitoare la funcţionarea sistemului de asistenta socialã;
5. elaboreazã, implementeaza şi evalueaza programele naţionale de asistenta socialã;
6. indruma şi controleazã activitatea instituţiilor de asistenta socialã publice şi private în ceea ce priveşte aplicarea mãsurilor de asistenta socialã;
7. indruma şi controleazã activitatea asociaţiilor şi fundaţiilor care deruleazã programe de asistenta socialã, în vederea respectãrii drepturilor sociale ale persoanelor beneficiare;
8. asigura îndrumarea metodologicã, coordoneazã şi controleazã activitatea cãminelor pentru persoane varstnice, împreunã cu autoritãţile administraţiei publice locale;
9. asigura îndrumarea metodologicã, coordoneazã şi controleazã activitatea instituţiilor de asistenta socialã care asigura protecţie, gazduire, îngrijire şi consiliere pentru victimele violenţei în familie;
10. elaboreazã şi fundamenteazã strategia şi programele în domeniul îngrijirii şi consilierii pentru victimele violenţei în familie;
11. colaboreazã cu alte ministere şi instituţii la elaborarea şi implementarea programelor de planificare şi educaţie familialã;
12. realizeazã programe în parteneriat cu organisme şi instituţii internaţionale în domeniul asistenţei sociale;
13. finanţeazã programele naţionale de asistenta socialã;
14. administreazã şi gestioneazã fondurile alocate, conform legii, pentru asistenta socialã;
15. acorda subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor romane cu personalitate juridicã, din domeniul de activitate al ministerului, în condiţiile prevãzute de lege;
16. propune acordarea statutului de utilitate publica asociaţiilor şi fundaţiilor, din domeniul sau de activitate, în condiţiile prevãzute de lege;
17. elaboreazã şi propune indicatori din domeniul asistenţei sociale.
D. În domeniul forţei de munca:
1. elaboreazã politici, programe şi planuri naţionale în domeniile ocupãrii forţei de munca, formãrii profesionale, egalitãţii de sanse între femei şi bãrbaţi şi circulaţiei internaţionale a forţei de munca, prin colaborare cu ministere şi cu alte organe ale administraţiei publice centrale cu sarcini şi atribuţii pe piata muncii, şi exercita controlul asupra infaptuirii acestora de cãtre Agenţia Nationala pentru Ocuparea Forţei de Munca şi de Consiliul Naţional de Formare Profesionalã a Adulţilor;
2. elaboreazã şi avizeazã proiecte de acte normative în domeniile ocupãrii forţei de munca, formãrii profesionale, egalitãţii de sanse pe piata muncii;
3. coordoneazã elaborarea, implementarea şi monitorizarea anuala a Planului naţional de acţiune pentru ocuparea forţei de munca;
4. aproba anual Programul naţional de ocupare a forţei de munca şi Planul naţional de formare profesionalã, propuse de Agenţia Nationala pentru Ocuparea Forţei de Munca, şi exercita controlul asupra realizãrii acestora;
5. stabileşte anual indicatorii sociali şi nivelul acestora, în baza cãrora se elaboreazã Programul anual de activitate al Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Munca;
6. promoveazã programe, propune şi implementeaza acorduri bilaterale şi proiecte de colaborare internationala în domeniile ocupãrii forţei de munca, formãrii profesionale, egalitãţii de sanse între femei şi bãrbaţi şi circulaţiei internaţionale a forţei de munca;
7. actualizeazã, împreunã cu alte ministere şi instituţii de specialitate, Clasificarea ocupatiilor din România;
8. exercita controlul asupra modului în care este organizatã şi se desfãşoarã formarea profesionalã a adulţilor;
9. urmãreşte şi controleazã activitatea agentiilor de credit care deruleazã activitate de microcreditare;
10. coordoneazã activitatea Comisiei Naţionale de Promovare a Ocupãrii Forţei de Munca;
11. coordoneazã activitatea Comisiei consultative interministeriale în domeniul egalitãţii de sanse între femei şi bãrbaţi (CODES).
E. În domeniul parteneriatului social:
1. realizeazã coordonarea relatiei Guvernului de parteneriat social atât în ceea ce priveşte raporturile cu organizaţiile patronale şi sindicale, cat şi cu alte organizaţii ale societãţii civile;
2. elaboreazã politici, programe şi proiecte de acte normative în domeniul parteneriatului social şi urmãreşte aplicarea acestora;
3. elaboreazã metodologia şi asigura asistenta metodologicã privind formele de derulare a parteneriatului social;
4. pregãteşte, elaboreazã, negociaza şi urmãreşte încheierea înţelegerilor cu partenerii sociali;
5. avizeazã şi controleazã conformitatea reprezentativitatii partenerilor sociali cu prevederile legale în vigoare;
6. constituie şi gestioneazã baza de date şi registrele de evidenta privind organizaţiile patronale, sindicale şi alte organizaţii ale societãţii civile;
7. elaboreazã criteriile şi formele activitãţii de mediere a conflictelor de munca şi reglementeazã formarea mediatorilor în domeniu;
8. iniţiazã, coordoneazã şi urmãreşte realizarea programelor de dezvoltare a parteneriatului social în colaborare cu administraţia publica centrala şi localã, patronatele, sindicatele şi alte structuri ale societãţii civile organizate, precum şi cu organisme şi instituţii internaţionale în domeniu;
9. asigura consultarea permanenta a partenerilor sociali asupra iniţiativelor legislative din sfera sa de activitate;
10. coordoneazã metodologic activitatea de dialog social desfasurata la nivelul administraţiei publice centrale şi locale;
11. analizeazã şi avizeazã actele normative elaborate de ministere şi alte organe centrale în domeniul parteneriatului social;
12. asigura legatura cu Parlamentul, Consiliul Economic şi Social, sindicatele, patronatele şi alţi parteneri ai societãţii civile în problemele specifice activitãţii sale.
F. În domeniul veniturilor salariale:
1. elaboreazã propuneri privind sistemul de salarizare pentru personalul contractual din sectorul bugetar, colaboreazã cu Agenţia Nationala a Funcţionarilor Publici privind sistemul de salarizare pentru functionarii publici şi realizeazã controlul aplicãrii legislaţiei din acest domeniu;
2. propune strategii cu privire la salarizarea în regii autonome, companii şi societãţi naţionale şi în societãţi comerciale cu capital integral sau majoritar de stat;
3. elaboreazã sistemul de ajustare a salariilor în raport cu evoluţia preţurilor de consum;
4. elaboreazã metodologia de calcul al nivelului salariului minim garantat, fundamentat pe indicatori socioeconomici minimali, ca instrument de protecţie a angajaţilor;
5. îndeplineşte atribuţiile prevãzute de lege privind constatarea şi aplicarea sancţiunilor în instituţiile publice finanţate integral din venituri proprii;
6. colaboreazã cu partenerii sociali şi acorda asistenta de specialitate în domeniul veniturilor salariale;
7. monitorizeazã, potrivit acordurilor încheiate cu organismele financiare internaţionale, evoluţia Programului naţional de ocupare a forţei de munca şi a fondului de salarii la agenţii economici;
8. analizeazã şi avizeazã actele normative elaborate de ministere şi de alte organe centrale privind cheltuielile de personal în sectorul regiilor autonome, companiilor şi societãţilor naţionale, precum şi al institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare.
G. În domeniul asigurãrilor sociale şi legilor speciale:
1. elaboreazã politici şi programe, în colaborare cu alte ministere şi organe ale administraţiei publice centrale, în domeniul pensiilor şi altor drepturi de asigurãri sociale;
2. exercita controlul asupra implementarii politicilor şi programelor de cãtre Casa Nationala de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale;
3. elaboreazã metodologia de aplicare a prevederilor legale din domeniul stabilirii drepturilor de pensii, altor drepturi de asigurãri sociale şi a drepturilor acordate prin legi speciale, la propunerea Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale;
4. desfãşoarã activitãţi privind aprobarea înlesnirilor de plata a creanţelor bugetare şi altor ajutoare de stat din domeniul sau de activitate;
5. elaboreazã legislaţia pentru crearea cadrului institutional necesar implementarii şi functionarii sistemului de pensii administrate privat.
H. În domeniul legislaţiei muncii:
1. elaboreazã politici, programe şi proiecte de acte normative în domeniul relaţiilor de munca, securitãţii şi sãnãtãţii în munca şi urmãreşte aplicarea acestora;
2. elaboreazã proiecte de acte normative referitoare la raporturile de munca, la contractele colective de munca, la timpul de munca şi odihna, disciplina muncii, rãspunderea patrimonialã, jurisdicţia muncii şi la documentele de dovedire a vechimii în munca;
3. elaboreazã şi coordoneazã activitatea de sistematizare, simplificare şi imbunatatire a legislaţiei muncii, din domeniul sau de activitate;
4. efectueazã studii, analize şi documentari privind oportunitatea initierii sau modificãrii unor acte normative privind legislaţia muncii;
5. coordoneazã şi asigura aplicarea unitarã a prevederilor din domeniul legislaţiei muncii;
6. asigura aplicarea legislaţiei privind contractele colective de munca şi conflictele de interese;
7. avizeazã, în vederea înregistrãrii, asociaţiile şi fundaţiile din domeniul sau de activitate;
8. asigura reprezentarea în fata instanţelor de judecata în problemele din domeniul de activitate al ministerului.
I. În domeniul managementului resurselor umane:
1. coordoneazã metodologic, prin compartimentul de specialitate, activitatea de resurse umane din instituţiile subordonate, în coordonare şi sub autoritatea sa;
2. asigura, prin compartimentul de specialitate, recrutarea, selectarea, promovarea, în condiţiile legii, dupã criteriul competentei şi fãrã nici o discriminare, a funcţionarilor publici, a personalului contractual, procesul de evaluare a performantelor profesionale ale acestora, precum şi alte atribuţii ce îi revin din actele normative în vigoare;
3. organizeazã şi monitorizeazã formarea profesionalã a personalului din aparatul propriu şi instituţiile din subordine, în vederea pregãtirii acestuia pentru aderarea României la Uniunea Europeanã;
4. analizeazã şi avizeazã actele normative elaborate de ministere şi de alte organe centrale privind aplicarea prevederilor legale în ceea ce priveşte personalul şi structurile organizatorice ale acestora.
J. În domeniul economico-financiar şi de investiţii:
1. fundamenteazã şi promoveazã proiectele de bugete care se administreazã de cãtre aparatul propriu sau de cãtre instituţiile aflate sub autoritatea sa, respectiv bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetul asigurãrilor pentru accidente de munca şi boli profesionale, bugetul asigurãrilor pentru şomaj, bugetul de stat, pentru capitolele bugetare din care se realizeazã finanţarea prestaţiilor de protecţie socialã, intrãrile de credite externe, fondurile externe nerambursabile şi monitorizeazã execuţia bugetarã;
2. elaboreazã proiectul bugetului anual pentru activitatea proprie şi a instituţiilor subordonate;
3. elaboreazã programele de investiţii anuale şi multianuale;
4. analizeazã şi avizeazã proiectele de acte normative iniţiate de ministere şi de alte autoritãţi ale administraţiei publice centrale, potrivit legii;
5. organizeazã controlul financiar preventiv la nivelul ministerului şi avizeazã organizarea acestuia la nivelul instituţiilor subordonate, potrivit legii;
6. monitorizeazã execuţia bugetarã şi ia mãsuri operative pentru asigurarea plãţii tuturor drepturilor de protecţie socialã, în limita fondurilor aprobate;
7. pe baza evoluţiei indicatorilor specifici, fundamenteazã iniţierea mãsurilor de protecţie socialã pentru prestaţiile existente sau propune, dupã caz, acordarea de noi prestaţii;
8. elaboreazã susţinerea financiarã pentru actele normative iniţiate, cu impact la nivelul prestaţiilor de protecţie socialã;
9. coordoneazã activitãţile de implementare a proiectelor cu finanţare externa pentru toate domeniile de activitate ale ministerului şi administreazã fondurile provenind din intrari de credite externe aferente acestor proiecte.
K. Alte domenii de activitate:
1. îndeplineşte activitãţi de audit public intern, potrivit legii;
2. elaboreazã metodologia, normele, standardele şi indicatorii privind securitatea şi sãnãtatea în munca;
3. coordoneazã activitatea sistemului de certificare a calitãţii din punct de vedere al securitãţii muncii şi al echipamentelor tehnice, echipamentelor individuale de protecţie a muncii şi al echipamentelor individuale de lucru;
4. elaboreazã şi avizeazã proiecte de acte normative, metodologii sau proceduri pentru implementarea sistemului privind asigurarea pentru accidente de munca şi boli profesionale;
5. elaboreazã politici şi strategii pentru funcţionarea eficienta a sistemului de asigurare şi prevenire a accidentelor de munca şi a bolilor profesionale;
6. aproba clasificarea minelor din punct de vedere al emanatiilor de gaze, în baza documentaţiilor prezentate de persoanele juridice;
7. desfãşoarã activitãţi de informare-documentare cu privire la securitatea şi sãnãtatea în munca, asigura elaborarea şi editarea de cãrţi, reviste, broşuri, pliante, afişe şi alte publicaţii în acest domeniu şi avizeazã materiale în acest scop;
8. stabileşte politici de prevenire în domeniul securitãţii şi sãnãtãţii în munca, bazate pe factorii mediului de munca;
9. editeazã buletine informative din domeniul sau de activitate; cheltuielile legate de tipãrirea şi difuzarea buletinelor informative vor fi suportate din alocaţiile bugetare aprobate Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei;
10. soluţioneazã, în conformitate cu prevederile legale, plângerile, contestaţiile şi petitiile persoanelor fizice şi juridice;
11. elaboreazã, implementeaza şi dezvolta sistemul informatic în domeniul muncii şi solidaritãţii sociale;
12. exercita controlul prin compartimentele specializate din direcţiile pentru dialog, familie şi solidaritate socialã judeţene şi a municipiului Bucureşti privind agenţii economici, persoane juridice şi fizice, în legatura cu constituirea şi virarea contribuţiilor datorate bugetului asigurãrilor sociale de stat şi bugetului asigurãrilor pentru şomaj;
13. coordoneazã, negociaza şi încheie, în condiţiile legii, acorduri internaţionale din domeniul sau de activitate;
14. exercita controlul asupra activitãţilor desfãşurate de instituţiile subordonate, în coordonare sau aflate sub autoritatea sa;
15. reprezintã România, în condiţiile legii, la organismele internaţionale din domeniul sau de activitate.
ART. 5
Ministerul Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei îndeplineşte toate atribuţiile şi are toate competentele conferite acestuia prin legi sau prin alte acte normative în vigoare.
ART. 6
În exercitarea atribuţiilor sale Ministerul Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei colaboreazã cu celelalte ministere şi organe de specialitate din subordinea Guvernului, cu alte autoritãţi publice şi cu organisme guvernamentale şi neguvernamentale.
ART. 7
Ministerele, celelalte autoritãţi ale administraţiei publice, instituţiile publice, precum şi agenţii economici au obligaţia de a pune la dispoziţie Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei, la cererea acestuia, documentele, datele şi informaţiile necesare pentru realizarea atribuţiilor sale.

CAP. II
Conducerea Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei

ART. 8
Conducerea Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei se exercita de cãtre ministru.
ART. 9
Ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei propune şi numeşte, dupã caz, reprezentanţii Guvernului în toate structurile naţionale tripartite, conform legii.
ART. 10
(1) Ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei deleagã atribuţiile prevãzute de dispoziţiile legale în vigoare pentru ordonatorul principal de credite al bugetului asigurãrilor pentru şomaj conducatorului executiv al Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Munca şi pentru ordonatorul principal de credite al bugetului asigurãrilor sociale de stat, conducatorului executiv al Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale.
(2) Ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei îndeplineşte, conform legii, funcţia de ordonator principal de credite.
ART. 11
Preşedintele Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale şi preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Munca sunt secretari de stat în cadrul Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei.
ART. 12
(1) Casa Nationala de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale şi Agenţia Nationala pentru Ocuparea Forţei de Munca funcţioneazã sub autoritatea Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei.
(2) Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap şi Autoritatea Nationala pentru Protecţia Copilului şi Adopţie funcţioneazã în subordinea Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei.
ART. 13
Ministerul Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei monitorizeazã aplicarea unitarã a dispoziţiilor legale în domeniile sale de activitate, în unitãţile din sectorul public, mixt şi privat.
ART. 14
(1) În exercitarea atribuţiilor prevãzute de lege ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei reprezintã ministerul în raporturile cu autoritãţile administraţiei publice, cu alte persoane juridice, cu persoane fizice, precum şi cu organisme din ţara şi din strãinãtate.
(2) Prin ordin al ministrului muncii, solidaritãţii sociale şi familiei, unele atribuţii pot fi delegate şi persoanelor cu funcţii de conducere din compartimentele de specialitate ale ministerului.
ART. 15
(1) Ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei îndeplineşte, în domeniul de activitate al ministerului, atribuţiile generale prevãzute de <>Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor.
(2) Ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei îndeplineşte şi alte atribuţii specifice, stabilite prin alte acte normative.
(3) Ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei numeşte şi elibereazã din funcţie, în condiţiile legii, personalul din aparatul propriu al ministerului.
ART. 16
(1) Ministrul delegat pentru relaţiile cu partenerii sociali este membru al Guvernului şi inlocuitorul de drept al ministrului muncii, solidaritãţii sociale şi familiei.
(2) Ministrul delegat pentru relaţiile cu partenerii sociali coordoneazã activitatea Inspecţiei Muncii.
(3) Ministrul delegat pentru relaţiile cu partenerii sociali coordoneazã Direcţia dialog social şi Direcţia relaţii cu Parlamentul şi metodologie.
(4) Ministrul delegat pentru relaţiile cu partenerii sociali coordoneazã metodologic comisiile de dialog social înfiinţate la nivelul administraţiei publice centrale şi în plan teritorial. În acest sens ministrul delegat pentru relaţiile cu partenerii sociali poate emite norme cu caracter de recomandare.
(5) Ministrul delegat pentru relaţiile cu partenerii sociali poate reprezenta Ministerul Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei, în condiţiile legii, la organismele internaţionale.
ART. 17
În exercitarea atribuţiilor sale, ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei emite ordine, norme şi instrucţiuni.
ART. 18
Ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei aproba prin ordin, pentru aparatul propriu şi pentru unitãţile aflate în subordinea sau sub autoritatea ministerului, criterii în aplicarea prevederilor actelor normative în vigoare privind colectarea creanţelor bugetare şi stimularea personalului.
ART. 19
(1) Ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei şi ministrul delegat pentru relaţiile cu partenerii sociali sunt ajutaţi în activitatea de conducere a ministerului de 4 secretari de stat, numiţi prin decizie a primului-ministru.
(2) Funcţiile de ministru, ministru delegat şi de secretar de stat sunt funcţii de demnitate publica, potrivit legii.
(3) Secretarii de stat exercita şi alte atribuţii delegate prin ordin al ministrului muncii, solidaritãţii sociale şi familiei.
ART. 20
(1) Secretarul general este înalt funcţionar public, numit în condiţiile <>legii, şi îndeplineşte atribuţiile prevãzute de Legea nr. 90/2001 .
(2) Secretarul general coordoneazã activitãţile stabilite potrivit structurii organizatorice a ministerului, prevãzutã în anexa nr. 1, indeplinind şi alte atribuţii care îi sunt delegate de ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei şi actionand pentru ducerea la îndeplinire a ordinelor şi mãsurilor stabilite de acesta.

CAP. III
Organizarea Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei

ART. 21
Structura organizatoricã a Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei este prevãzutã în anexa nr. 1.
ART. 22
În cadrul structurii organizatorice prevãzute la art. 21, prin ordin al ministrului muncii, solidaritãţii sociale şi familiei, se pot organiza servicii, birouri şi compartimente, stabilindu-se numãrul posturilor de conducere, potrivit legii.
ART. 23
(1) Numãrul maxim de posturi pentru aparatul propriu al Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei este de 380 de posturi finanţate de la bugetul de stat, exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetelor ministrilor.
(2) Personalul necesar pentru fiecare compartiment din structura organizatoricã se stabileşte prin ordin al ministrului muncii, solidaritãţii sociale şi familiei.
ART. 24
(1) În structura Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei se organizeazã, la nivel de direcţie generalã, Autoritatea de Management Program Operational Sectorial pentru Politica Socialã şi de Ocuparea Forţei de Munca.
(2) Autoritatea de Management Program Operational Sectorial pentru Politica Socialã şi de Ocuparea Forţei de Munca îndeplineşte atribuţiile stabilite prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.555/2002 privind desemnarea instituţiilor şi organismelor responsabile cu coordonarea, implementarea şi gestionarea asistenţei financiare comunitare prin instrumentele structurale.
(3) Autoritatea de Management Program Operational Sectorial pentru Politica Socialã şi de Ocuparea Forţei de Munca va deveni operationala începând cu anul 2004 şi va funcţiona cu un numãr total de 75 de posturi în anul 2005, din care 25 de posturi în anul 2004.
(4) Numãrul de posturi prevãzut la alin. (3) se asigura prin redistribuire în cadrul numãrului maxim de posturi aprobat ministerului şi instituţiilor aflate în subordinea sau sub autoritatea acestuia, cu încadrarea în numãrul total de posturi aprobat prin legile bugetare anuale.
(5) Autoritatea de Management Program Operational Sectorial pentru Politica Socialã şi de Ocuparea Forţei de Munca are structura organizatoricã prevãzutã în anexa nr. 2.
(6) Structura funcţiilor publice şi structura organizatoricã a Autoritãţii de Management Program Operational Sectorial pentru Politica Socialã şi de Ocuparea Forţei de Munca vor fi definitivate pana la data de 1 septembrie 2003.
ART. 25
(1) Atribuţiile compartimentelor din aparatul propriu al Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei se stabilesc în conformitate cu structura organizatoricã prevãzutã în anexa nr. 1, prin regulament de organizare şi funcţionare a ministerului, aprobat prin ordin al ministrului muncii, solidaritãţii sociale şi familiei.
(2) Atribuţiile, sarcinile şi rãspunderile personalului se stabilesc prin fişa postului, potrivit legii.
ART. 26
(1) Instituţiile care funcţioneazã în subordinea sau în coordonarea Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei, dupã caz, sunt prevãzute în anexa nr. 3.
(2) Conducãtorii instituţiilor publice din subordinea sau coordonarea Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei se numesc şi se elibereazã din funcţie de cãtre ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei, dupã caz, cu respectarea condiţiilor legale. Secretarul de stat şi subsecretarul de stat ai Autoritãţii Naţionale pentru Protecţia Copilului şi Adopţie, preşedintele şi vicepreşedintele Autoritãţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap sunt numiţi şi eliberaţi din funcţie prin decizie a primului-ministru.
(3) Înfiinţarea sau desfiinţarea instituţiilor subordonate Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei se face în condiţiile legii.
(4) Atribuţiile, sarcinile şi rãspunderile instituţiilor care funcţioneazã în subordonarea sau în coordonarea ministerului, prevãzute în anexa nr. 3, se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare, aprobat prin ordin al ministrului muncii, solidaritãţii sociale şi familiei, dupã caz, cu respectarea condiţiilor legale.
(5) Repartizarea numãrului maxim de posturi, structura organizatoricã şi statele de funcţii pentru instituţiile prevãzute la alin. (4) se aproba prin ordin al ministrului muncii, solidaritãţii sociale şi familiei, dupã caz.
(6) Atribuţiile, sarcinile şi rãspunderile, organizarea şi funcţionarea, numãrul de posturi şi repartizarea acestora, precum şi statele de funcţii ale Autoritãţii Naţionale pentru Protecţia Copilului şi Adopţie şi ale Autoritãţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap se stabilesc şi se aproba în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 12/2001 privind înfiinţarea Autoritãţii Naţionale pentru Protecţia Copilului şi Adopţie, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 252/2001 , ale <>Ordonanţei Guvernului nr. 14/2003 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Autoritãţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 239/2003 şi ale actelor normative proprii de organizare şi funcţionare, cu respectarea celorlalte dispoziţii legale în vigoare aplicabile.
(7) Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, patrimoniul şi personalul angajat al Oficiului Muncii trec la Inspectoratul teritorial de munca al municipiului Bucureşti.
(8) Personalul preluat de Ministerul Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei, ca urmare a aplicãrii <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 64/2003 pentru stabilirea unor mãsuri privind înfiinţarea, organizarea, reorganizarea sau funcţionarea unor structuri în cadrul aparatului de lucru al Guvernului, a ministerelor, a altor organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi a unor instituţii publice, se considera transferat şi i se aplica nivelul de salarizare avut pana la intrarea în vigoare a noilor reglementãri privind salarizarea personalului din instituţiile publice.

CAP. IV
Dispoziţii finale

ART. 27
(1) Numãrul de autoturisme şi consumul lunar de carburanţi pentru aparatul propriu al Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei sunt cele prevãzute în <>Ordonanta Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritãţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 247/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(2) Parcul normat de mijloace de transport şi consumul lunar de carburanţi pentru instituţiile din subordinea Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei sunt prevãzute în anexa nr. 4.
ART. 28
(1) Prefecturile împreunã cu consiliile judeţene, Consiliul General al Municipiului Bucureşti şi consiliile locale vor sprijini asigurarea spaţiilor corespunzãtoare pentru desfãşurarea activitãţii instituţiilor din teritoriu subordonate Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei.
(2) În localitãţile în care instituţiile din teritoriu subordonate Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei nu dispun de spaţii corespunzãtoare, consiliile locale vor sprijini aceste instituţii prin asigurarea, în condiţiile legii, de amplasamente în vederea construirii de sedii proprii.
ART. 29
Anexele nr. 1-4 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 30
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abroga <>Hotãrârea Guvernului nr. 4/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 9 din 9 ianuarie 2001, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi <>Hotãrârea Guvernului nr. 434/1990 privind înfiinţarea şi organizarea Oficiului Muncii, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 104 din 13 septembrie 1990.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul muncii,
solidaritãţii sociale şi familiei,
Elena Dumitru

Ministrul administraţiei şi internelor,
Ioan Rus

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu

Ministrul integrãrii europene,
Hildegard Carola Puwak

Bucureşti, 3 iulie 2003.
Nr. 737.


ANEXA 1


MINISTERUL MUNCII, SOLIDARITĂŢII SOCIALE ŞI FAMILIEI

Numãr maxim de posturi: 380 (exclusiv demnitarii şi
posturile aferente cabinetelor ministrilor)



┌──────────────────┐
│ MINISTRU │
├──────────────────┤
│ CABINET MINISTRU │
└─────────┬────────┘

┌────────────────────────┐ │
│ MINISTRU-DELEGAT │ │ ┌──────────────────┐
├────────────────────────┼─────────────┤ │Compartiment Presa│
│CABINET MINISTRU-DELEGAT│ ├───────────────────┤ şi Informaţii │
└─┬──────────────────────┘ │ │ Publice │
│ │ └──────────────────┘
│ ┌────────────────┬─────────────┴───┬───────┬───────────────┬────────┐
│ │ │ │ │ │ │
│ ┌───┴────┐ ┌─────┴──────┐ ┌──────┴────┐ │ ┌──────┴─────┐ │
│ │SECRETAR│ │SECRETAR DE │ │SECRETAR DE│ │ │SECRETAR DE │ │
│ │DE STAT │ │ STAT │ │ STAT │ │ │ STAT │ │
│ └────┬───┘ │PREŞEDINTELE│ └┬──────────┘ │ │PREŞEDINTELE│ │
│ │ │ ANOFM │ │ │ │ CNPAS │ │
│ │ └───┬────────┘ │ │ └───────────┬┘ │
│ │ │ : │ │ : │ │
│ │ │ : │ │ : │ │
│ │ │ ..... │ ┌────────┴──┐ ..... │ │
│ │ │ : a : │ │ SECRETAR │ : b : │ │
│ │ │ :...: │ │ GENERAL │ :...: │ │
│ ...┼───────┐ │ │ └────────┬──┘ │ │
│ : │ │ │ │ | │ │ │




| │ |: │ | │ │| | ┌──────┤| | | │ | | | │| │|
| │ |: │ ┌─────┴──┐ │|┌────┴────┐ │| | | │ | | | │| │|
| │ .....│ │Direcţia│ │|│Direcţia │ │| ┌|──|┬──┴─|────────┬|───┐| │| │|
| │ : c :│ │Generalã│ │|│Generalã │ │| │| |│┌───────────┐│| │| │| │|
| │ :...:│ │Afaceri │ │|│Politici │ │| │| |││Direcţia ││| │| │| │|
| │ │ │Europene│ │|│Asistenta│ │| │| |││Generalã ││| │| │| │|
| │ │ └────┬───┘ │|│Socialã │ │| │| |││Economicã şi│| │| │| │|
| │ │ │ │|└───┬─────┘ │| │| |││Financiarã ││| │| │| │|
| │ │ │ │| │ │| │| |│└─────┬─────┘│| │| │| │|
|┌┴─┐ │ ┌─┴─┐ │| ┌─┴─┐ │| │| |│ ┌─┴─┐ │| │| │| │|
┌┴┐┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐
│A││B│ │C│ │D│ │E│ │F│ │G│ │H│ │I│ │J│ │K│ │L│ │M│ │N│ │O│ │P│ │Q│
└─┘└─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘



a = Agenţia Nationala pentru Ocuparea Forţei de Munca
b = Casa Nationala de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale
c = Autoritatea de Management Program Operational Sectorial pentru Politica Socialã şi de Ocuparea Forţei de Munca

A = Direcţia Dialog Social
B = Direcţia Relaţii cu Parlamentul şi Metodologie
C = Direcţia Relaţii Externe şi Organizaţii Internaţionale
D = Direcţia Negocieri de Aderare şi Preluare Acquis Comunitar
E = Unitatea de Coordonare a Asistenţei de Preaderare*)
F = Direcţia Politici Forta de Munca
G = Direcţia Politici, Strategie şi Metodologie Asistenta Socialã
H = Direcţia Programe, Finanţare Servicii şi Prestaţii Sociale
I = Direcţia Politici pentru Familie
J = Direcţia Management Resurse Umane
K = Direcţia Legislaţia Muncii
L = Direcţia Investiţii şi Patrimoniu
M = Direcţia Bugete
N = Direcţia Politici Salariale
O = Direcţia Coordonare Proiecte Finanţate din Împrumuturi Rambursabile
P = Direcţia Politici Asigurãri Sociale
Q = Direcţia Audit Intern şi Control

------------
*) Organizatã la nivel de direcţie.




ANEXA 2


Structura Autoritãţii de Management
Program Operational Sectorial pentru Politica Socialã
şi de Ocuparea Forţei de Munca
(POSPSOFM)

┌──────────────────────────────────┐
│ Secretar de stat │
│coordonator al afacerilor europene│
│ şi relaţiilor externe │
└─────────────────┬────────────────┘

┌─────────────────────┴────────────────────┐
│ Autoritatea de Management │
│ POSPSOFM │
│(organizatã la nivel de direcţie generalã)│
└─────────────────────┬────────────────────┘
┌────────────────┬─────────┴───────┬───────────────┐
│ │ │ │
┌────────┴────┐ ┌───────┴───────┐ ┌─────┴────┐ ┌──────┴──────┐
│ Direcţia │ │ Direcţia │ │ Direcţia │ │ Serviciul │
│Programare şi│ │Monitorizare şi│ │Control şi│ │Informatizare│
│ Evaluare │ │ Coordonare │ │ Audit │ │ │
│ │ │ Regionala │ │ │ │ │
└─────────────┘ └───────────────┘ └──────────┘ └─────────────┘



ANEXA 3

INSTITUŢIILE
care funcţioneazã în subordinea sau în coordonarea
Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei

A. În subordine:
I. Instituţii publice cu personalitate juridicã, cu finanţare de la bugetul de stat:
1. Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap (212 posturi)
2. Autoritatea Nationala pentru Protecţia Copilului şi Adopţie (88 de posturi)
3. Agenţia Nationala pentru Protecţia Familiei
4. Direcţii pentru dialog, familie şi solidaritate socialã judeţene şi a municipiului Bucureşti, servicii publice descentralizate
5. Oficiul pentru Migratia Forţei de Munca
6. Centrul Social "Gavroche" de Integrare Familialã pentru Copii
7. Centrul-Pilot de Asistenta şi Protecţie a Victimelor Violenţei în Familie
8. Centrul de Informare şi Consultanţa pentru Familie
II. Instituţie publica cu personalitate juridicã, finanţatã din venituri proprii şi subvenţii de la bugetul de stat:
- Inspecţia Muncii, din care:
a) aparat propriu - 239 de posturi;
b) inspectoratele teritoriale de munca - servicii publice descentralizate - 3.166 de posturi.
III. Instituţii de asistenta socialã cu personalitate juridicã, finanţate din venituri proprii şi subvenţii de la bugetul de stat (80 de posturi):
1. Cãminul pentru Persoane Varstnice Alba lulia
2. Cãminul pentru Persoane Varstnice Sibiu.
IV. Unitate cu personalitate juridicã, finanţatã integral din venituri proprii:
- Revista "Obiectiv".
B. În coordonare:
Institute naţionale de cercetare:
1. Institutul Naţional de Cercetare Ştiinţificã în Domeniul Muncii şi Protecţiei Sociale - I.N.C.S.D.M.P.S. Bucureşti;
2. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Protecţia Muncii - I.N.C.D.P.M. Bucureşti.
NOTA:
1. Numãrul maxim de posturi pentru instituţiile publice prevãzute la lit. A pct. I poziţiile 4-8 este de 1.679 de posturi finanţate de la bugetul de stat.
2. La numãrul de posturi finanţat de la bugetul de stat, repartizat direcţiilor pentru dialog, familie şi asistenta socialã judeţene şi a municipiului Bucureşti se adauga 313 posturi finanţate din bugetul asigurãrilor sociale de stat şi 148 de posturi finanţate din bugetul asigurãrilor pentru şomaj.
3. Din numãrul de posturi care se reduce prin aplicarea prezentei hotãrâri, un numãr de 39 de posturi şi fondurile aferente trec la Autoritatea Nationala de Control, 16 posturi şi fondurile aferente trec în cadrul aparatului de lucru al Guvernului şi 4 posturi şi fondurile aferente trec la Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei.
4. Centrul Social "Gavroche" de Integrare Familialã pentru Copii, Cãminul pentru Persoane Varstnice Alba lulia şi Cãminul pentru Persoane Varstnice Sibiu funcţioneazã în subordinea Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei pana la data de 1 ianuarie 2004.
5. La data infiintarii Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Familiei, Centrul-Pilot de Asistenta şi Protecţie a Victimelor Violenţei în Familie şi Centrul de Informare şi Consultanţa pentru Familie trec în subordinea acesteia.

ANEXA 4

PARCUL NORMAT DE MIJLOACE DE TRANSPORT ŞI CONSUMUL LUNAR DE CARBURANŢI



┌────┬─────────────────────────┬──────────────┬─────────────────┬──────────────┐
│Nr. │Instituţiile subordonate │ Tipul │ Parcul normat │Consumul lunar│
│crt.│Ministerului Muncii, │ mijlocului │ │ de carburanţi│
│ │Solidaritãţii Sociale şi │ de transport │ │ litri/luna/ │
│ │ Familiei │ │ │ mijloc de │
│ │ │ │ │ transport │
├────┼─────────────────────────┼──────────────┼─────────────────┼──────────────┤
│ 1. │Direcţiile pentru dialog,│autoturism │câte 2 pentru │ │
│ │familie şi solidaritate │ │fiecare direcţie │ │
│ │socialã teritoriale │ │şi 3 pentru │ │
│ │ │ │municipiul │ │
│ │ │ │Bucureşti │ 250 │
├────┼─────────────────────────┼──────────────┼─────────────────┼──────────────┤
│ 2. │Oficiul pentru Migratia │autoturism │ 2 │ 300 │
│ │Forţei de Munca │ │ │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────────┼─────────────────┼──────────────┤
│ 3. │Centrul Social "Gavroche"│autoturism │ 1 │ 250 │
│ │de Integrare Familialã │autovehicul │ 1 │ 300 │
│ │pentru Copii │pentru │ │ │
│ │ │transport │ │ │
│ │ │marfa │ │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────────┼─────────────────┼──────────────┤
│ 4. │Centrul de Informare şi │autoturism │ 1 │ 250 │
│ │Consultanţa pentru │ │ │ │
│ │Familie │ │ │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────────┼─────────────────┼──────────────┤
│ 5. │Centrul-Pilot de │autosalvare │ 1 │ 400 │
│ │Asistenta şi Protecţie a │ │ │ │
│ │Victimelor Violenţei în │ │ │ │
│ │Familie │ │ │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────────┼─────────────────┼──────────────┤
│ 6. │Revista "Obiectiv" │autofurgoneta │ 1 │ 350 │
│ │ │autoturism │ 1 │ 300 │
│ │ │autovehicul │ 1 │ 350 │
│ │ │pentru │ │ │
│ │ │transport │ │ │
│ │ │marfa şi │ │ │
│ │ │persoane │ │ │
└────┴─────────────────────────┴──────────────┴─────────────────┴──────────────┘



NOTA:
Dotarea cu autoturisme şi consumul de carburanţi pentru Inspecţia Muncii sunt cele prevãzute în Hotãrârea Guvernului nr. 767/1999 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Inspecţiei Muncii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016