Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 732 din 20 octombrie 1998  privind modificarea pentru anul 1998 a contractului de activitate al Societatii Nationale a Cailor Ferate Romane pe perioada 1997- 2000, aprobat prin   Hotararea Guvernului nr. 190/1997     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 732 din 20 octombrie 1998 privind modificarea pentru anul 1998 a contractului de activitate al Societatii Nationale a Cailor Ferate Romane pe perioada 1997- 2000, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 190/1997

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 411 din 29 octombrie 1998

Guvernul României hotãrãşte:

ARTICOL UNIC
Se aproba modificarea pentru anul 1998 a contractului de activitate al Societãţii Naţionale a Cãilor Ferate Romane pe perioada 1997-2000, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 190/1997 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 99 din 23 mai 1997, astfel cum a fost modificatã prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 694/1997 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 313 din 15 noiembrie 1997, dupã cum urmeazã:
1. Articolul 2 alineatul (2) va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Contractul de activitate are drept obiect crearea condiţiilor necesare pentru restructurarea pe baze comerciale a tuturor activitãţilor S.N.C.F.R. şi asigurarea lucrãrilor de întreţinere, reparaţii şi investiţii pentru executarea transporturilor de marfa şi de cãlãtori în condiţii de siguranta a traficului."
2. La articolul 4 se introduce alineatul (2) cu urmãtorul cuprins:
"(2) S.N.C.F.R. va reduce numãrul de personal în cursul anului 1998, în condiţiile programului de restructurare a S.N.C.F.R."
3. În tabelul din articolul 6 alineatul (1), coloanele:
Obiectivul, U.M. şi Planificat 1998 vor avea urmãtorul cuprins:



────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
"Obiectul U.M. Planificat
1998
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Cãlãtori miliarde cãlãtori km 13,3
Marfa miliarde tone nete km 20,1"
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



4. La articolul 7, alineatele (1), (2) şi (3) vor avea urmãtorul cuprins:
"Art. 7. - (1) Sectorul de infrastructura va executa anual lucrãrile de întreţinere şi de reparaţii capitale, cuprinse în anexa nr. 4 la prezentul contract de activitate, pentru menţinerea în stare de funcţionare a infrastructurii feroviare şi asigurarea condiţiilor de realizare a volumelor de transport conform art. 4, ceea ce reprezintã un efort financiar anual de 4.396,3 miliarde lei în preţurile lunii decembrie 1997.
(2) Pentru anul 1998 se transfera de la bugetul de stat suma de 683,8 miliarde lei, iar sectorul de infrastructura va realiza un nivel minim al veniturilor proprii de 2.907,1 miliarde lei, dupã cum urmeazã:
- 474,2 miliarde lei din valorificarile de produse reziduale (sina, traverse, materiale de cale etc.) şi din închirieri;
- 2.432,9 miliarde lei din tarifele de utilizare a infrastructurii de cãtre sectoarele comerciale ale S.N.C.F.R.
(3) Bugetul S.N.C.F.R. pe anul 1998 pentru sectorul de infrastructura este de 3.590,96 miliarde lei şi va asigura minimul de lucrãri de întreţinere şi reparaţii capitale, conform anexei nr. 4, precum şi salarizarea propriilor angajaţi."
5. Articolul 9 alineatul (2) va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Tariful de utilizare a infrastructurii se calculeazã în anul 1998 dupã formula prevãzutã în anexa nr. 5 la prezentul contract de activitate."
6. Articolul 11 alineatul (2) va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Pentru acoperirea bugetului minim al sectorului de infrastructura pe anul 1998, în valoare de 3.590,96 miliarde lei, se aloca S.N.C.F.R., de la bugetul de stat, suma de 683,8 miliarde lei."
7. Articolul 13 alineatul (2) va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Se aloca suma de 218,6 miliarde lei din bugetul de stat pe anul 1998 pentru lucrãri de investiţii începute (113 miliarde lei), precum şi pentru dotãri cu vagoane de cãlãtori pentru trafic internaţional (105,6 miliarde lei)."
8. Pentru anul 1998, anexele nr. 1-6 la contractul de activitate se înlocuiesc cu anexele nr. 1-6, care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.


PRIM-MINISTRU
RADU VASILE


Contrasemneazã:


───────────────
Ministrul transporturilor,
Traian Basescu

Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes

Ministrul muncii
şi protecţiei sociale,
Alexandru Athanasiu


ANEXA 1
────────
la contractul de activitate
──────────────────────────────


OBIECTIVE TEHNICO-ECONOMICE






─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Obiective U.M. Prevederi
1998
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1.0. Infrastructura

Reţea (lungimea reţelei) linii-km 11.180
Lungimea desfasurata a liniilor linii-km 21.050
Staţii şi halte numãr 1.030

2.0. Personal

Total personal - mii angajaţi numãr 124,239
Angajaţi,
din care:
2.1. Infrastructura mii 58,145
2.2. Exploatare mii -
2.3. Cãlãtori mii 30,086
2.4. Marfa mii 35,64
2.5. Alte sectoare mii -

3.0. Trafic

3.1. Cãlãtori miliarde cãlãtori km 13,3
3.2. Marfa miliarde tone nete km 20,1
3.3. Total trafic miliarde tone km conv. 33,4

4.0. Tren km - total milioane tren km 117,6

4.1. Cãlãtori milioane tren km 78,0
4.2. Marfa milioane tren km 39,6

5.0. Material rulant necesar

- ecartament normal -
5.1. Locomotive cu abur bucãţi -
5.2. Locomotive electrice bucãţi 780
5.3. Locomotive Diesel bucãţi 1.200
5.3.1. Locomotive Diesel electrice bucãţi -
5.3.2. Locomotive Diesel hidraulice bucãţi -
5.4. Vagoane de cãlãtori bucãţi 5.800
5.5. Rame Diesel şi automotoare bucãţi 100
5.6. Rame electrice bucãţi -
5.7. Vagoane de marfa bucãţi 73.000

6.0. Utilizarea locomotivelor

6.1. Performanta medie zilnica
a) Traficul de cãlãtori:
- locomotive electrice km/zi 475
- locomotive Diesel km/zi 320
b) Traficul de marfa:
- locomotive electrice km/zi 310
- locomotive Diesel km/zi 240
6.2. Disponibilitatea de:
- locomotive electrice % 81
- locomotive Diesel % 78

7.0. Utilizarea vagoanelor

- Cãlãtori 1.000 cãlãtori km/loc 50
- Marfa 1.000 tone nete km/vagon 287
Rulajul vagoanelor de marfa zile 8

8.0. Mãsuri privind performanţele activitãţii

- productivitatea 1.000 tone km conv./salariat 269
- angajaţi/km linii exploatare salariat/km 11,1
- parcursul mãrfurilor/km
linii exploatare 1.000 tone nete km/km 1.798
- parcursul cãlãtorilor/km
linii exploatare 1.000 cãlãtori km/km 1.190

─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────




ANEXA 2


──────────
la contractul de activitate
─────────────────────────────

CONDIŢIILE MINIME DE CONFORT
în funcţie de categoria trenului






┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│N │ │ Categoria trenului │
│r.│ │────────────────────────────────────────────│
│ │ Elementele de confort │Intercity│Rapid/Expres│Accelerat│Personal │
│c │ │─────────│────────────│─────────│───────────│
│r │ │cla-│cla-│cla- │clasa │cla-│cla-│clasa│clasa│
│t.│ │sa │sa │sa I │a II-a│sa I│sa │ I │a IIa│
│ │ │ I │a II│ │ │ │a II│ │ │
│──│──────────────────────────────│─────────│────────────│─────────│───────────│
│1 │Viteza comercialã minima │70 km/h │ 60 km/h │ 50 km/h │< 50 km/h >│
│──│──────────────────────────────│─────────│────────────│─────────│───────────│
│2 │Vagon de bagaje în compunere │ * │ * │ * │ * │
│──│──────────────────────────────│─────────│────────────│─────────│───────────│
│3 │Vagon-restaurant în compunere │ * │ * │ * │ * │
│──│──────────────────────────────│─────────│────────────│─────────│───────────│
│4 │Vagon-bar în compunere │ │ * │ * │ │
│──│──────────────────────────────│─────────│────────────│─────────│───────────│
│5 │Servicii în tren: anunţarea │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │opririlor │** │** │ * │ * │ │ │ │ │
│──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────│
│6 │Fotolii tapitate cu stofa │** │ │ ** │ │ ** │ │ ** │ │
│──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────│
│7 │Idem, la vagoanele seria 21:80│ │** │ │ ** │ │ │ │ │
│──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────│
│8 │Canapele tapitate cu vinilin │ │** │ │ ** │ │** │ │ * │
│──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────│
│9 │Huse pentru fotolii şi cana- │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │pele │**1)│**1)│**1) │ * │ * │ │ │ │
│──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────│
│10│Tetiere │** │** │ ** │ ** │** │ * │ │ │
│──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────│
│11│Mocheta în compartimente │** │** │**2) │**2) │ * │ │ │ │
│──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────│
│12│Mocheta pe culoar │** │** │*3) │ │ │ │ │ │
│──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────│
│13│Perdele în compartimente │** │**4)│** │** │** │ * │ * │ │
│──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────│
│14│Perdele pe culoar │**4)│**4)│ * │ * │ * │ │ │ │
│──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────│
│15│Iluminat fluorescent │** │ ** │** │** │** │ * │ │ │
│──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────│
│16│Iluminat incandescent │** │ ** │** │** │** │** │ ** │ ** │
│──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────│
│17│Iluminat liziera │ * │ * │ │ │ │ │ │ │
│──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────│
│18│Ventilaţie │** │** │ * │ * │ * │ * │ │ │
│──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────│
│19│Sonorizare │** │** │ * │ * │ │ │ │ │
│──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────│
│20│Cabina de toaleta, dotatã cu: │ │ │ │ │ │ │ │ │
│──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────│
│ │ - hârtie igienica │** │** │** │** │** │** │** │** │
│──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────│
│ │ - sapun │** │** │** │** │** │** │** │** │
│──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────│
│ │ - servetele │** │** │**3) │**3) │ │ │ │ │
│──│──────────────────────────────│────│────│─────│──────│────│────│─────│─────│
│ │ - odorizante │** │** │** │** │ │ │ │ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



* Condiţii minime de control cu caracter facultativ.
** Condiţii minime de control cu caracter obligatoriu.
1) Cu excepţia vagoanelor noi şi modernizate.
2) Mocheta la trenurile internaţionale. Mocheta sau linoleum de rezistenta la trenurile din traficul intern.
3) La trenurile internaţionale.
4) Cu excepţia vagoanelor care, din construcţie, nu sunt dotate cu suporturi pentru perdele pe culoar.


ANEXA 3


──────────
la contractul de activitate
──────────────────────────────

ACTELE NORMATIVE
în baza cãrora S.N.C.F.R. executa servicii cu caracter social, pentru care se acorda compensaţii corespunzãtoare

- <>Decretul-lege nr. 118/1990 privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice de dictatura instauratã cu începere de la 6 martie 1945, precum şi celor deportate în strãinãtate ori constituite în prizonieri, republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 118 din 18 martie 1998, în care se prevede acordarea a 6 cãlãtorii gratuite, dus-întors, la tren de persoane clasa I, pentru persoanele persecutate din motive politice de dictatura instauratã cu începere de la 6 martie 1945, precum şi pentru cele deportate în strãinãtate ori constituite în prizonieri.
- <>Legea nr. 42/1990 pentru cinstirea eroilor-martiri şi acordarea unor drepturi urmaşilor acestora, rãniţilor, precum şi luptãtorilor pentru victoria Revoluţiei din 1989, republicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 198 din 23 august 1996, în care se prevede acordarea a 12 cãlãtorii gratuite, dus-întors, la tren de persoane clasa I, pentru eroii Revoluţiei din decembrie 1989 şi urmaşii acestora, precum şi pentru insotitorii pensionarilor de invaliditate de gradul I.
- <>Legea nr. 53/1992 privind protecţia specialã a persoanelor handicapate, în care se prevede acordarea a 6 cãlãtorii gratuite, dus-întors, la tren de persoane clasa a II-a, pentru persoanele cu handicap, invalizii de gradul I, care, având dreptul la insotitor, primesc pentru aceasta acelaşi numãr de cãlãtorii gratuite.
- <>Legea nr. 44/1994 privind veteranii de rãzboi, precum şi unele drepturi ale invalizilor şi vãduvelor de rãzboi, în care se prevede acordarea de cãlãtorii gratuite pentru veteranii şi vãduvelor de rãzboi, astfel:
- 24 de cãlãtorii simple la tren de persoane clasa I - pentru marii mutilati, invalizii şi veteranii de rãzboi decorati cu ordine şi medalii;
- 12 cãlãtorii simple la tren de persoane clasa I - pentru generali şi ofiţeri şi la tren de persoane clasa a II-a - pentru veteranii nedecorati şi vãduvele de rãzboi.
În cadrul numãrului de cãlãtorii stabilit pentru titulari, aceştia le pot folosi şi pentru insotitori; insotitorii marilor mutilati şi ai invalizilor de rãzboi gradul I beneficiazã de aceleaşi drepturi la transportul gratuit şi la aceeaşi clasa ca şi titularii pe care îi însoţesc.
- <>Hotãrârea Guvernului nr. 938/1997 pentru prelungirea în anul 1998 a aplicãrii <>Hotãrârii Guvernului nr. 414/1993 privind acordarea unor facilitãţi la cãlãtoria pe calea feratã pentru pensionari, prin care se acorda 6 cãlãtorii simple pe an cu 50% reducere a tarifului la tren de persoane clasa a II-a, pentru pensionari.
- <>Hotãrârea Guvernului nr. 309/1996 privind acordarea de reduceri cu 50% ale tarifelor pentru transportul local în comun, de suprafata şi subteran, precum şi pentru transportul intern auto, feroviar şi naval, de care beneficiazã elevii şi studenţii din învãţãmântul de stat şi din învãţãmântul particular acreditat, elaborata în aplicarea prevederilor <>art. 174 alin. (1) şi (2) din Legea învãţãmântului nr. 84/1995 , republicatã, în care sunt prevãzute urmãtoarele:
- elevii şi studenţii din învãţãmântul de stat şi din învãţãmântul particular acreditat beneficiazã de o reducere de 50% din tariful trenurilor de persoane clasa a II-a, în tot timpul anului calendaristic;
- elevii şi studenţii orfani sau proveniţi din casele de copii beneficiazã de gratuitate pentru aceasta categorie de transport.
- <>Legea nr. 33/1996 privind repunerea în unele drepturi economice a locuitorilor Muntilor Apuseni, completatã prin <>Legea nr. 144/1997 , în care se prevede ca aceştia beneficiazã de reduceri la tarifele de transport pentru cãlãtorie şi pentru unele produse.

ANEXA 4
──────────
la contractul de activitate
──────────────────────────────

CHELTUIELILE
cu întreţinerea şi reparaţiile capitale la infrastructura caii ferate






- milioane lei -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Indicatori din care:
Anual pentru anul
1998
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL CHELTUIELI 4.396.300 3.590.962
A. Reparaţii capitale la infrastructura - total, 1.191.287 762.276
din care:
1. Reparaţii capitale la linii 525.002 351.000
1.1. lungimea liniilor pe care se executa
reparaţii capitale (km) 500 335
2. Reparaţii capitale la poduri şi podeţe 195.006 100.000
2.1. lungimea podurilor şi podetelor (m) 4.105 1.000
3. Reparaţii capitale la tuneluri 60.001 63.070
3.1. lungimea tunelurilor (m) 614 620
4. Reparaţii capitale la terasamente 214.996 152.000
4.1. lungimea terasamentelor (km) 20 14
5. Reparaţii capitale la instalaţii 69.999 49.700
6. Alte reparaţii capitale la construcţii-montaj 30.002 13.800
7. Reparaţii capitale la maşini grele şi utilaje 96.281 32.706
B. Cheltuieli de întreţinere - total, 3.205.013 2.828.686
din care:
1. Cheltuieli materiale, din care: 1.540.953 1.184.626
- linii 1.117.225 858.854
- instalaţii 281.820 217.142
- trafic 141.908 108.630
2. Cheltuieli cu munca vie, din care: 1.664.060 1.644.060
- linii 653.952 647.959
- instalaţii 425.318 420.220
- trafic 584.790 576.245
C. Componenta localã - credite B.I.R.D., B.E.R.D. 184.300 184.300
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────




ANEXA 5


──────────
la contractul de activitate
──────────────────────────────

TARIFUL
de utilizare a infrastructurii caii ferate

Tariful de utilizare a infrastructurii caii ferate exprima în mod sintetic gradul de ocupare a capacitãţilor infrastructurii caii ferate de cãtre operatorii autorizaţi sa efectueze transport de marfa şi/sau de cãlãtori.
Concepte convenite:
* entitatea cu care opereazã infrastructura este trenul, pentru care se aloca spre utilizare capacitatile disponibile;
* fiecare tren ocupa capacitãţi de infrastructura diferite, în funcţie de distanta pe care circula;
* celelalte caracteristici ale trenului (perioada de circulaţie, tonaj, lungime, de marfa, de cãlãtori, profilul sectiei ocupate etc.), deşi pot constitui elemente de calcul al utilizãrii infrastructurii, sunt mai puţin relevante în etapa actuala. Luarea lor în considerare poate fi avutã în vedere în etapele urmãtoare, atunci când vor exista pe infrastructura feroviara din România mai mulţi operatori, ca factori de încurajare a unui anumit trafic, pe anumite tronsoane ale infrastructurii, pentru un anumit volum de trafic etc.
Având în vedre aceste elemente, traficul pentru anul 1998 de utilizare a infrastructurii se va mãsura dupã volumul de tren km realizaţi.
Indicatorul tren km este un indicator de baza în activitatea oricãrei cai ferate, cu un sistem bine pus la punct de mãsurare şi urmãrire, cu o baza statistica pe zeci de ani în urma. Indicatorul tren km se calculeazã prin însumarea kilometrilor parcursi de toate trenurile care au circulat într-o anumitã perioada. În acest fel se obţine o informaţie sinteticã despre numãrul de trenuri şi distanta parcursã de acestea în intervalul de timp dat, deci despre utilizarea infrastructurii.
Formula de calcul al tarifului de utilizare a infrastructurii caii ferate pe anul 1998 este urmãtoarea:
Tui = [Ci - (Tb + Av)]/Tkm,
în care:
Tui = tariful de utilizare a infrastructurii;
Ci = costurile anuale de funcţionare a infrastructurii (întreţinere, reparaţii capitale, costuri credite, salarii etc.), pentru realizarea unui volum de trafic prognozat;
Tb = transferuri de la bugetul de stat pentru infrastructura;
Av = alte venituri ale sectorului de infrastructura;
Tkm = volumul anual prognozat de trenuri km, conform anexei nr. 1 la contractul de activitate al S.N.C.F.R., pentru realizarea volumelor de transport prevãzute.
Introducând în formula valorile prognozate pe acest an rezulta urmãtoarele valori:
Ci = 3.590.962 milioane lei (conform anexei nr. 4);
Tb = 683.800 milioane lei;
Av = 174.185 milioane lei;
Tkm = 117,6 milioane (conform anexei nr. 1),
rezulta:
Tui = 20.689 lei/tren km, în condiţiile preţurilor din luna decembrie 1997, utilizate pentru stabilirea costurilor anuale de funcţionare a infrastructurii.
În condiţiile anului 1998, valoarea unitarã a tarifului de acces la infrastructura va fi diferenţiatã pe perioade, astfel:
1. 1 ianuarie - 30 iunie 1998: 15.802 lei/tren km;
2. 1 iulie - 31 decembrie 1998: 25.116 lei/tren km, cu posibilitatea diferentierii pe sectoare comerciale, respectiv marfa şi cãlãtori.
Tariful de utilizare a infrastructurii caii ferate se poate ajusta lunar, potrivit legii, concomitent cu ajustarea tarifelor de transport (cu un indice cel mult egal cu valoarea de ajustare a tarifelor de transport).
Sectoarele comerciale ale S.N.C.F.R. vor transfera lunar sectorului de infrastructura sumele datorate pentru fiecare tren km circulat, pe baza valorii unitare astfel stabilite, sau diferenţiat pe perioada, însã cu încadrarea stricta în valoarea anuala stabilitã, în corelare cu numãrul de tren km.


ANEXA 6
─────────
la contractul de activitate
─────────────────────────────

LISTA
obiectivelor de investiţii cu finanţare integrala sau parţialã de la bugetul de stat pe anul 1998






Investiţii
──────────────
Construcţii-montaj - mii lei -

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Nominalizarea pe obiective de Valoarea
crt. de investiţii, dotãri şi alte alocata Observaţii
cheltuieli de investiţii pentru anul
(data începerii - an/trimestru; 1998
numãrul şi data aprobãrii
documentaţiei de investiţii)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL CHELTUIELI, 218.599.783
din care: ────────────
69.600.000

A. Obiective de investiţii în continuare 113.000.000
────────────
69.600.000

B. Obiective de investiţii noi 0

0
C. Achiziţii de bunuri şi alte cheltuieli
de investiţii 105.599.783

A. Lucrãri în continuare, 113.000.000
din care: ────────────
69.600.000

1. Linie noua de cale feratã Valcele-
Ramnicu Valcea Trimestrul II 1979 40.000.000 În continuare
Decretul Consiliului de Stat nr. 544/1978 ────────────
35.000.000

2. Linie noua de cale feratã Albeni-Seciuri- 0 Sistata din data
Alunu Trimestrul II 1986 ─ de 13 februarie
Decretul Consiliului de Stat nr. 316/1988 0 1997

3. Electrificarea liniei de cale feratã Doaga- 0 S-au asigurat
Tecuci-Barbosi Trimestrul IV 1989 ─ 3,3 miliarde lei
Decretul Consiliului de Stat nr. 87/1989 0 surse proprii
pentru "Dispece-
ratul feroviar
Galaţi"

4. Linie noua de cale feratã Dangeni-Saveni- 6.000.000 Pentru tronsonul
Darabani Trimestrul IV 1988 ───────── Saveni-Draguseni
Decretul Consiliului de Stat nr. 319/1988 5.700.000

5. Linie noua de cale feratã Harlau-Flamanzi 12.000.000 Pentru finali-
Trimestrul IV 1988 ────────── zarea tunelului
Decretul Consiliului de Stat nr. 319/1988 11.500.000 Harlau

6. Suprainaltare şi consolidare terasamente în 15.000.000 În continuare
zona SHN Porţile de Fier I ────────────
Trimestrul III 1988 14.500.000
Decretul Consiliului de Stat nr. 289/1987

7. Dublarea şi electrificarea liniei de cale 0 Sistata din data
feratã Gura Motrului-Turceni-Targu Jiu ─ de 13 februarie
Trimestrul III 1985 0 1997
Decretul Consiliului de Stat nr. 405/1984

8. Restabilirea legãturilor determinate de 0 Sistata din data
construcţia canalului Siret-Baragan ─ de 13 februarie
Trimestrul IV 1987 0 1997
Decretul Consiliului de Stat nr. 394/1986

9. Finalizare CED în triajul Adjud 0 Sistata din data
Trimestrul IV 1989 ─ de 13 februarie
Decretul Consiliului de Stat nr. 87/1989 0 1997

10. Modernizare instalaţii CED în statia de 40.000.000 În continuare
cale feratã Ploiesti Sud ──────────
Trimestrul III 1996 2.900.000
Hotãrârea Guvernului nr. 927/1995

C. Achiziţii de bunuri şi alte cheltuieli de 105.599.783
investiţii,
din care:
1. Dotãri independente, 105.599.783
din care:
- vagoane cãlãtori trafic internaţional 105.599.783 din care:
8.666.000 mii
lei reprezintã
diferenţa de
plata pentru un
vagon realizat
în anul 1997

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────





────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016