Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 725 din 9 septembrie 1999  privind aprobarea organizarii la Bucuresti, in perioada 9-10 septembrie 1999, a reuniunii Grupului de lucru pentru mass-media si informatii al Initiativei Central-Europene    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 725 din 9 septembrie 1999 privind aprobarea organizarii la Bucuresti, in perioada 9-10 septembrie 1999, a reuniunii Grupului de lucru pentru mass-media si informatii al Initiativei Central-Europene

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 439 din 9 septembrie 1999
Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Se aproba organizarea la Bucureşti, în perioada 9-10 septembrie 1999, a reuniunii Grupului de lucru pentru mass-media şi informaţii al Iniţiativei Central-Europene.
ART. 2
Cheltuielile aferente organizãrii reuniunii menţionate la art. 1, în suma de 149.545.900 lei, se suporta din bugetul Ministerului Afacerilor Externe, de la capitolul "Cheltuieli materiale", cu respectarea prevederilor legale, conform devizului cuprins în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
RADU VASILE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul afacerilor
externe,
Andrei Plesu

Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes


ANEXA 1

DEVIZUL DE CHELTUIELI
prevãzute a se efectua pentru acţiunea "Reuniunea Grupului de lucru pentru mass-media şi informaţii al Iniţiativei Central-Europene (Bucureşti, 9-10 septembrie 1999)"

Participarea implica un numãr de 20 de delegaţii strãine x un membru = 20 membri care urmeazã a fi prezenţi în Bucureşti timp de doua zile.

AP. I. Recepţie oficialã (oferitã de secretar de stat)
* 50 persoane x 239.000 lei/persoana = 11.950.000 lei

AP. II. Cheltuieli pentru cazarea oaspetilor strãini (invitaţi la nivel de director/director general)

La hotel:
---------
* 20 camere x 2 zile x 2.410.500 lei tarif/zi = 96.420.000 lei

Cheltuieli pentru masa zilnica:
* 20 persoane x 239.000 lei/zi x 2 zile = 9.560.000 lei

Alte cheltuieli:
1. Racoritoare şi cafea în timpul discuţiilor şi în pauzele la acestea:
* 70 persoane x 27.600 lei/zi x 2 zile = 3.864.000 lei
2. Transport în localitate
3. Închiriere sala pentru reuniune = 24.105.000 lei
4. Inscriptionare banere şi ecusoane = 2.731.900 lei
5. Cadouri = 915.000 lei

TOTAL CHELTUIELI = 149.545.900 lei

-----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016