Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 718 din 10 octombrie 1991  privind aprobarea studiului tehnico-economic pentru obiectivul de investitii Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 718 din 10 octombrie 1991 privind aprobarea studiului tehnico-economic pentru obiectivul de investitii "Casa Republicii"

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 237 din 25 noiembrie 1991
Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Se aproba studiul tehnico-economic pentru obiectivul de investiţii "Casa Republicii", cu caracteristicile principale, indicatorii tehnico-economici şi condiţiile de realizare din anexa.
ART. 2
Continuarea lucrãrilor se va face în paralel cu avizarea şi aprobarea proiectului de execuţie, iar finanţarea, executarea şi decontarea lucrãrilor de investiţii, prevãzute în anexa la <>Hotãrîrea Guvernului nr. 246/1991 , se vor efectua pe baza devizelor pe categorii de lucrãri sau pãrţi de categorii de lucrãri, a listelor de utilaje, dotãri şi devizelor financiare, aprobate de ordonatorul de fonduri al Adunãrii Deputaţilor.

PRIM-MINISTRU
PETRE ROMAN


ANEXA 1

CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
al obiectivului de investiţii "Casa Republicii"

(Faza: Studiu tehnico-economic)

I. Titularul
Parlamentul României - Adunarea Deputaţilor

II. Beneficiarul
Parlamentul României - Adunarea Deputaţilor

III. Amplasamentul
Municipiul Bucureşti, delimitat de str. Izvor, b-dul G. Cosbuc, str. Mihai Voda şi b-dul 13 Septembrie.

IV. Necesitatea, şi oportunitatea investiţiei
Continuarea execuţiei lucrãrilor a fost aprobatã de Guvernul României în condiţiile precizate în <>Hotãrîrea nr. 246 din 5 aprilie 1991 , pentru funcţionarea Adunãrii Deputaţilor.



V. Indicatorii tehnico-economici

1. Valoarea-totalã a investiţiei*) mil. lei 23.366,2
din care:
- construcţii-montaj mil. lei 20.484,1
2. Valoarea de finanţare dupã 31 martie 1991**) mil. lei 3.984,5
din care:
- construcţii-montaj mil. lei 3.334,3
3. Aria desfasurata (A.d.) m, 315.510
4. Investiţie specifica lei/m,A.d. 74.058


___________
*) Inclusiv valoarea lucrãrilor executate şi decontate pînã la 31 martie 1991, stabilitã conform precizãrilor de la pct. 9 din Raportul de expertiza nr. 310049/1991 al Ministerului Economiei şi Finanţelor.
**) Exclusiv valoarea lucrãrilor de asigurare a utilitãţilor, care se finanţeazã potrivit pct. VI/3 din prezenta anexa.

VI. Condiţii de realizare a obiectivului
1. Valoarea lucrãrilor rãmase de executat este stabilitã în preţuri valabile la 1 octombrie 1990. Pentru stabilirea influentelor rezultate din liberalizarea preţurilor, se vor aplica prevederile hotãrîrilor luate de Guvern în acest domeniu.
2. Din valoarea lucrãrilor rãmase de executat la 31 martie 1991 se blocheaza suma de 1.100 mil. lei, din care 900 mil. lei construcţii-montaj, reprezentind costul lucrãrilor aferente spaţiilor neocupate în prezent, aflate în conservare.
Deblocarea acestei valori se va face cu avizul Ministerului Economiei şi Finanţelor, pe baza unei documentaţii ce se va prezenta de titular.
3. În valoarea obiectivului s-au cuprins numai cheltuielile privind racordurile la reţelele edilitare de utilitãţi (apa, canal, energie electrica, energie termica, telefonie şi altele). Pentru celelalte cheltuieli necesare asigurãrii utilitãţilor urmeazã a se întocmi, de cãtre ordonatorii principali de credite (Ministerul Industriei, Ministerul Comunicaţiilor, Primãria municipiului Bucureşti) şi a se aproba, potrivit legii, documentaţii corespunzãtoare.
4. În valoarea obiectivului nu s-au cuprins cheltuielile legate de întreţinerea spaţiilor aflate în conservare. Pentru aceste cheltuieli urmeazã a se întocmi şi aproba, potrivit legii, documentaţia necesarã.
5. Pentru lucrãrile rãmase de executat, în documentaţiile economice nu se includ cheltuielile pentru constituirea fondului de tehnica noua.
6. Finanţarea lucrãrilor se va asigura din bugetul administraţiei centrale de stat, în limita fondurilor alocate anual ordonatorilor principali de credite.

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016