Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 703 din 11 iulie 2012  pentru stabilirea activitatilor prevazute de art. 10 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 95/2002 privind industria de aparare, pentru aprobarea numarului mediu maxim de personal pe anul 2012 pentru operatorii economici din industria de aparare, care desfasoara aceste activitati, precum si pentru modificarea anexelor nr. 4 si 4a la Normele metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 95/2002 privind industria de aparare, aprobate prin Hotararea Guvernului 1.597/2002    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 703 din 11 iulie 2012 pentru stabilirea activitatilor prevazute de art. 10 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 95/2002 privind industria de aparare, pentru aprobarea numarului mediu maxim de personal pe anul 2012 pentru operatorii economici din industria de aparare, care desfasoara aceste activitati, precum si pentru modificarea anexelor nr. 4 si 4a la Normele metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 95/2002 privind industria de aparare, aprobate prin Hotararea Guvernului 1.597/2002

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 557 din 7 august 2012

    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 10 şi 11 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 95/2002 privind industria de apărare, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 44/2003, cu modificările şi completările ulterioare,

    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

    ART. 1
    Activităţile indisolubil legate de producţia ori comerţul cu armament, muniţie şi material de război pe care le pot desfăşura pe capacităţile de apărare aprobate conform legii salariaţii încadraţi cu contract individual de muncă pe durată nedeterminată la operatorii economici din industria de apărare, atunci când aceştia nu desfăşoară activitate de bază din lipsă de comenzi sau contracte legate de producţia ori comerţul cu armament, muniţie şi material de război sunt următoarele:
    a) activităţi de întreţinere, revizii, reparaţii curente şi capitale aferente clădirilor, construcţiilor speciale şi mijloacelor fixe indisolubil legate de producţia ori comerţul cu armament, muniţie şi material de război;
    b) conservarea capacităţilor de producţie pentru apărare care include activităţi necesare pentru protecţia temporară împotriva coroziunii, îmbătrânirii, degradării fizice şi chimice a capacităţilor de producţie sau a unor active ale acestora, în scopul menţinerii parametrilor tehnico-funcţionali reglementaţi de instrucţiunile şi normativele tehnice şi tehnologice, pe un anumit interval de timp, determinat de lipsa de comenzi sau de imposibilitatea executării altor activităţi productive şi care sunt indisolubil legate de producţia ori comerţul cu armament, muniţie şi material de război;
    c) securizarea capacităţilor de producţie include activităţi care constau în asigurarea condiţiilor de climat tehnologic impus de normativele de profil, a pazei acestora şi a condiţiilor de securitate, astfel încât producţia să poată fi reluată cu cheltuieli minime şi în timpul cel mai scurt şi care sunt indisolubil legate de producţia ori comerţul cu armament, muniţie şi material de război;
    d) activităţi de evidenţă, inventariere, gestionare documentaţii tehnice; activităţi de evidenţă şi gestionare a forţei de muncă aferentă capacităţilor de producţie, activităţi de gestionare active corporale şi active circulante aferente capacităţilor producţiei de apărare, activităţi de întreţinere curentă a spaţiilor aferente capacităţilor producţiei de apărare şi care sunt în legătură cu activităţile prevăzute la lit. a)-c) fiind indisolubil legate de producţia ori comerţul cu armament, muniţie şi material de război.
    ART. 2
    Se aprobă numărul mediu maxim de personal pe anul 2012 pentru operatorii economici din industria de apărare care desfăşoară activităţi stabilite conform prevederilor art. 10 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 95/2002 privind industria de apărare, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 44/2003, cu modificările şi completările ulterioare, prevăzut în anexa nr. 3 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
    ART. 3
    Anexele nr. 4 şi 4a la Normele metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 95/2002 privind industria de apărare, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.597/2002, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 42 din 27 ianuarie 2003, se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

                                 PRIM-MINISTRU
                              VICTOR-VIOREL PONTA

                                Contrasemnează:
                                ---------------
            Ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri,
                                 Daniel Chiţoiu

                Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice,
                                Florin Georgescu

    Bucureşti, 11 iulie 2012.
    Nr. 703.


    ANEXA 1
    (Anexa nr. 4 la Hotărârea Guvernului nr. 1.597/2002)

    Operatorul economic ..................... APROB
                                                  Ordonator principal de credit
                                                   .........................
    AVIZAT
    Ministerul Economiei, Comerţului
    şi Mediului de Afaceri - Direcţia coordonatoare

                              DECONT JUSTIFICATIV
         pentru stabilirea fondului lunar potrivit art. 10 din Ordonanţa
             de urgenţă a Guvernului nr. 95/2002 privind industria
                      de apărare pe luna .................


┌─────┬──────┬────────────────┬──────────────────────┬──────────────┐
│ I. │ Nr. │ Activităţi │ Salariaţi │ Număr de ore │
│ │ crt. │ │ (Numele şi Prenumele)│ aferente │
│ │ │ │ │ activităţii │
│ ├──────┼────────────────┼──────────────────────┼──────────────┤
│ │ ... │ │ │ │
│ ├──────┼────────────────┼──────────────────────┼──────────────┤
│ │TOTAL │ X │ X │ │
├─────┼──────┼────────────────┴──────────────────────┴──────────────┼────────┬─────────┐
│ II. │ Nr. │ │ │ │
│ │ crt. │ Date de fundamentare │ U.M. │ Valoare │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 1. │Total ore aferente activităţilor │ ore │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 2. │Număr de ore lucrătoare în luna de raportare │ ore │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 3. │Nr. mediu de personal rezultat │ nr. de │ │
│ │ │(rd. 1: rd. 2) │personal│ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 4. │75% din salariul mediu brut pe economie comunicat de │ │ │
│ │ │INS pentru luna anterioară, respectiv ........... │ lei │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 5. │Sume completare fond salarii │ lei │ │
│ │ │(rd. 3 x rd. 4) │ │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 6. │Contribuţii datorate de angajator pentru sumele │ │ │
│ │ │de la punctul 5, din care: │ lei │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 6.1.│CAS │ lei │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 6.2.│Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii de │ │ │
│ │ │asigurări sociale de sănătate │ lei │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 6.3.│Fond pentru accidente de muncă şi boli profesionale │ lei │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 6.4.│Fond asigurări de sănătate │ lei │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 6.5.│Fond de şomaj │ lei │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 6.6.│Fond de garantare pentru plata creanţelor salariale │ lei │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 7. │Total sume alocate conform art. 10 alin. (2) din │ │ │
│ │ │Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 95/2002 │ │ │
│ │ │(rd. 5 + rd. 6) │ lei │ │
└─────┴──────┴──────────────────────────────────────────────────────┴────────┴─────────┘


    NOTĂ:
    La nivel anual nu poate fi depăşit numărul mediu maxim aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 703/2012, calculat astfel: \f2Σ nr. de personal lunar/12 ≤ număr mediu maxim anual aprobat.

        Director general, Director economic,
    ......................... ........................

                                     CFP


    ANEXA 2
    (Anexa nr. 4a la Hotărârea Guvernului 1.597/2002)

    Operatorul economic ..................... APROB
                                                  Ordonator principal de credit
                                                   .........................

    AVIZAT
    Ministerul Economiei, Comerţului
    şi Mediului de Afaceri - Direcţia coordonatoare


                              DECONT JUSTIFICATIV
              pentru stabilirea fondului lunar pentru regularizare
                   potrivit prevederilor art. 15 din Normele
       metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.
      95/2002 privind industria de apărare pe luna .......................


┌─────┬──────┬──────────────────────────────────────────────────────┬────────┬─────────┐
│ I. │ Nr. │ │ │ │
│ │ crt. │ Date de fundamentare │ U.M. │ Valoare │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 1. │Total ore aferente activităţilor │ ore │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 2. │Număr de ore lucrătoare în luna de raportare │ ore │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 3. │Nr. mediu de personal rezultat │ nr. de │ │
│ │ │(rd. 1: rd. 2) │personal│ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 4. │75% din salariul mediu brut pe economie comunicat de │ │ │
│ │ │INS pentru luna anterioară, respectiv ........... │ lei │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 5. │Sume calculate completare fond salarii │ lei │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 6. │Contribuţii calculate, datorate de angajator pentru │ │ │
│ │ │sumele de la punctul 5 │ lei │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 7. │Sume recalculate de completare fond salarii │ │ │
│ │ │(rd. 3 x rd. 4) │ lei │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 8. │Contribuţii recalculate, datorate de angajator pentru │ │ │
│ │ │sumele de la punctul 7, din care: │ lei │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 8.1.│CAS │ lei │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 8.2.│Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii de │ │ │
│ │ │asigurări sociale de sănătate │ lei │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 8.3.│Fond pentru accidente de muncă şi boli profesionale │ lei │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 8.4.│Fond asigurări de sănătate │ lei │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 8.5.│Fond de şomaj │ lei │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 8.6.│Fond de garantare pentru plata creanţelor salariale │ lei │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 9. │Total sume alocate conform art. 10 alin. (2) din │ │ │
│ │ │Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 95/2002 │ │ │
│ │ │(rd. 7 + rd. 8) │ lei │ │
│ ├──────┼──────────────────────────────────────────────────────┼────────┼─────────┤
│ │ 10. │Sume regularizare [(rd. 7 - rd. 5) + (rd. 8 - rd. 6)] │ lei │ │
└─────┴──────┴──────────────────────────────────────────────────────┴────────┴─────────┘


    NOTE:
    1. Rd. 4 din anexa nr. 1a = rd. 4 din anexa nr. 1
    Rd. 5 din anexa nr. 1a = rd. 6 din anexa nr. 1
    2. Anexa se completează numai în situaţia în care INS nu comunică în timp util salariul mediu brut pe economie din luna anterioară celei de întocmire a documentaţiei. După comunicarea salariului de către INS se va proceda la regularizarea drepturilor.

            Director general, Director economic,
       ........................... ..........................

                                       CFP


    ANEXA 3


                              NUMĂRUL MEDIU MAXIM
              de personal pe anul 2012 pentru operatorii economici
         din industria de apărare care desfăşoară activităţi stabilite
       conform art. 10 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 95/2002
                         privind industria de apărare

┌────┬───────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────┐
│Nr. │ │ Numărul mediu │
│crt.│ Denumirea operatorului economic │maxim de personal│
├────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
│ 1.│Compania Naţională "Romarm" - S.A. Bucureşti │ 1.229 │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
│ 2.│Societatea Comercială "Romaero" - S.A. Bucureşti │ 139 │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
│ 3.│Societatea Comercială "Avioane Craiova" - S.A. │ 125 │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
│ 4.│Societatea Comercială "IAR" - S.A. Braşov │ 70 │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
│ 5.│Societatea Comercială "Construcţii Aeronautice" - S.A. │ 8 │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
│ 6.│Societatea Comercială "Şantierul Naval Mangalia" - S.A.│ 8 │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
│ 7.│Societatea Comercială "Uzina Mecanica Orăştie" - S.A. │ 8 │
├────┴───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
│ TOTAL: │ 1.587 │
└────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────┘


                                     -------


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016