Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 702 din 31 mai 2006  privind organizarea editiei a XVIII-a a Festivalului International Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 702 din 31 mai 2006 privind organizarea editiei a XVIII-a a Festivalului International "George Enescu"

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 514 din 14 iunie 2006

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 7 alin. (1^1) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritãţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 247/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aprobã organizarea de cãtre Ministerul Culturii şi Cultelor a Festivalului Internaţional "George Enescu", denumit în continuare festivalul, care include şi Concursul Internaţional "George Enescu", denumit în continuare concursul.
ART. 2
Ediţia a XVIII-a a festivalului, care include şi concursul, se va desfãşura în luna septembrie 2007 în municipiul Bucureşti şi în alte localitãţi din România, sub înaltul patronaj al Preşedintelui României.
ART. 3
(1) În vederea realizãrii demersurilor şi luãrii mãsurilor necesare pentru buna organizare şi desfãşurare a festivalului şi concursului se constituie o comisie de coordonare cu caracter permanent.
(2) Comisia este condusã de ministrul culturii şi cultelor şi este formatã din câte un reprezentant al:
a) Ministerului Culturii şi Cultelor;
b) Ministerului Finanţelor Publice;
c) Ministerului Administraţiei şi Internelor;
d) Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului;
e) Ministerului Afacerilor Externe;
f) Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii;
g) ARTEXIM - instituţie publicã subordonatã Ministerului Culturii şi Cultelor;
h) Uniunii Compozitorilor şi Muzicologilor din România;
i) Primãriei Generale a Municipiului Bucureşti;
j) Societãţii Române de Televiziune;
k) Societãţii Române de Radiodifuziune;
l) Regiei Autonome "Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat".
(3) În termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri ministrul finanţelor publice, ministrul administraţiei şi internelor, ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului, ministrul afacerilor externe, ministrul educaţiei şi cercetãrii, preşedintele Uniunii Compozitorilor şi Muzicologilor din România, primarul general al municipiului Bucureşti, preşedinţii-directori generali ai Societãţii Române de Radiodifuziune şi Societãţii Române de Televiziune, precum şi ministrul delegat pentru coordonarea Secretariatului General al Guvernului desemneazã şi transmit Ministerului Culturii şi Cultelor persoanele nominalizate sã facã parte din comisia prevãzutã la alin. (2).
(4) Comisia se reuneşte periodic sau ori de câte ori este necesar, la convocarea ministrului culturii şi cultelor. La lucrãrile comisiei poate participa, în calitate de invitat, şi un reprezentant al Administraţiei Prezidenţiale.
(5) Regulamentul de organizare şi funcţionare, atribuţiile şi competenţele comisiei prevãzute la alin. (1) sunt stabilite prin ordin al ministrului culturii şi cultelor.
ART. 4
Pentru organizarea şi desfãşurarea festivalului şi concursului se stabilesc urmãtoarele atribuţii şi responsabilitãţi principale:
A. Ministerul Culturii şi Cultelor, în calitate de organizator al festivalului şi concursului:
a) asigurã şi rãspunde de buna desfãşurare a festivalului şi concursului;
b) coordoneazã comisia de organizare;
c) aprobã componenţa comisiilor de licitaţie şi încheierea contractelor de cãtre ARTEXIM;
d) încheie contractul de producţie/finanţare a festivalului şi concursului cu ARTEXIM;
e) asigurã participarea colectivelor artistice ale instituţiilor publice de culturã din subordine la realizarea festivalului şi concursului;
f) asigurã sãlile şi celelalte spaţii necesare ale instituţiilor publice din subordine, care vor fi utilizate pentru pregãtirea şi desfãşurarea festivalului şi concursului.
B. Ministerul Finanţelor Publice acordã sprijinul necesar desfãşurãrii în bune condiţii a operaţiunilor vamale legate de importul temporar al instrumentelor şi al bagajului artistic pentru festival şi concurs.
C. Ministerul Administraţiei şi Internelor:
a) asigurã desfãşurarea în bune condiţii a traficului în care sunt implicate vehiculele care transportã artiştii participanţi şi bagajul artistic al acestora;
b) asigurã paza şi securitatea în perimetrul sãlilor de concerte şi al locurilor de cazare ale participanţilor la festival şi concurs;
c) acordã sprijinul necesar desfãşurãrii în bune condiţii a operaţiunilor legate de intrarea/ieşirea din ţarã a participanţilor strãini;
d) asigurã, pe perioada desfãşurãrii manifestãrilor, condiţiile optime de trafic în zona unde au loc festivalul şi concursul.
D. Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului:
a) acordã asistenţã de specialitate în rezolvarea problemelor de transport internaţional (aerian) al participanţilor la festival/concurs;
b) acordã asistenţã de specialitate în rezolvarea problemelor de transport intern al participanţilor la festival/concurs;
c) acordã asistenţa necesarã desfãşurãrii operative a mãsurilor în aeroporturile de intrare/ieşire din ţarã a participanţilor şi celuilalt personal implicat în desfãşurarea festivalului/concursului;
d) asigurã condiţiile necesare desfãşurãrii în bune condiţii a transportului la Bucureşti al ansamblurilor artistice din Cluj, Iaşi şi Timişoara, conform unui program stabilit cu instituţiile implicate;
e) asigurã, prin departamentele/personalul de specialitate, iniţierea şi derularea unor programe cultural-turistice pentru mediatizarea evenimentului şi atragerea unui numãr important de turişti în sãlile de desfãşurare a concertelor.
E. Ministerul Afacerilor Externe:
a) asigurã mediatizarea eficientã a evenimentului în mediul diplomatic, la nivelul misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi centrelor culturale ale României în strãinãtate;
b) acordã sprijinul necesar pentru obţinerea documentelor de intrare şi şedere în România ale invitaţilor la festival/concurs.
F. Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii:
a) asigurã condiţiile de desfãşurare a concursului secţiunea pian - la Universitatea Naţionalã de Muzicã din Bucureşti: sala "George Enescu", sãli de repetiţie, personalul tehnic şi de specialitate;
b) asigurã participarea elevilor şcolilor şi liceelor de specialitate din România la concertele organizate în "Piaţa festivalului".
G. ARTEXIM:
a) urmãreşte, împreunã cu directorul general al festivalului, îndeplinirea formalitãţilor preliminare necesare contactãrii şi confirmãrii prezenţei artiştilor, formaţiilor şi orchestrelor pentru participarea la festival şi concurs;
b) rãspunde, din punct de vedere managerial, de organizarea festivalului şi a concursului;
c) rãspunde pentru executarea obligaţiilor asumate prin contractele semnate cu participanţii la festival;
d) contracteazã sau, dupã caz, realizeazã materialele necesare desfãşurãrii spectacolelor din cadrul festivalului şi concursului;
e) rãspunde de organizarea transportului internaţional şi intern, a cazãrii şi de asigurarea serviciilor necesare bunei organizãri şi desfãşurãri a festivalului şi concursului, în baza contractelor încheiate;
f) realizeazã materialele publicitare necesare prezentãrii corespunzãtoare a evenimentului;
g) realizeazã un program promoţional şi de imagine pentru punerea în valoare a spiritualitãţii româneşti şi afirmarea imaginii pozitive a României în lume, în contextul eforturilor de integrare în structurile europene, prin valorificarea drepturilor de înregistrare, difuzare şi redifuzare a manifestãrilor din cadrul festivalului;
h) asigurã legãtura cu asociaţiile şi federaţiile la care festivalul şi concursul sunt afiliate.
H. Uniunea Compozitorilor şi Muzicologilor din România:
a) asigurã, prin programe speciale, participarea şi prezentarea compozitorilor români contemporani şi a creaţiilor acestora în cadrul festivalului;
b) asigurã buna desfãşurare a Simpozionului Internaţional de Muzicologie.
I. Primãria Generalã a Municipiului Bucureşti:
a) sprijinã prin mijloace specifice mediatizarea eficientã a evenimentului;
b) asigurã condiţiile necesare desfãşurãrii corespunzãtoare a manifestãrilor din cadrul "Pieţei festivalului";
c) asigurã amenajãrile corespunzãtoare pentru primirea oaspeţilor strãini, cu respectarea planului general de desfãşurare a manifestãrilor organizate în cadrul festivalului/concursului;
d) asigurã, direct sau prin unitãţile din subordine, mijloacele şi condiţiile necesare participãrii publicului la concertele şi spectacolele organizate;
e) acordã sprijinul necesar pentru asigurarea utilitãţilor, inclusiv a energiei electrice, pentru funcţionarea în bune condiţii a echipamentelor utilizate în "Piaţa festivalului" şi în sãlile de concerte.
J. Societatea Românã de Televiziune, în calitate de coproducãtor al festivalului şi concursului:
a) asigurã prin mijloace specifice - emisiuni speciale, interviuri, agende ale festivalului, alte materiale mediatizarea, transmisia şi înregistrarea festivalului/concursului, în baza unui program stabilit de comun acord;
b) oferã material informativ canalelor media interesate;
c) asigurã realizarea filmului Festivalul Internaţional "George Enescu" - ediţia a XVIII-a - 2007 şi prezintã programe speciale în cadrul manifestãrilor organizate în "Piaţa festivalului";
d) în baza contractelor încheiate, asigurã un spaţiu publicitar ce va fi utilizat pentru promovarea festivalului şi prezentarea sponsorilor.
K. Societatea Românã de Radiodifuziune, în calitate de coproducãtor al festivalului şi concursului;
a) asigurã prin mijloace specifice - emisiuni speciale, interviuri, agende ale festivalului, alte materiale mediatizarea, transmisia şi înregistrarea festivalului/concursului, în baza unui program stabilit de comun acord;
b) oferã material informativ canalelor media interesate;
c) prezintã programe speciale în cadrul manifestãrilor organizate în "Piaţa festivalului;
d) în baza contractelor încheiate, asigurã un spaţiu publicitar ce va fi utilizat pentru promovarea festivalului şi prezentarea sponsorilor;
e) asigurã participarea în programul festivalului a formaţiilor proprii: Orchestra Naţionalã Radio, Corul Radio şi Orchestra de Camerã Radio;
f) asigurã sãlile de concerte şi de repetiţii necesare pregãtirii şi desfãşurãrii festivalului şi concursului.
L. Regia Autonomã "Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat":
a) asigurã condiţiile de desfãşurare a concertelor la Sala Mare a Palatului: salã, culise, anexe, personal tehnic etc.;
b) prin personalul şi dotãrile proprii asigurã sprijinul logistic necesar cateringului la sãlile de spectacol, valoarea produselor care se vor consuma urmând a fi prevãzutã în bugetul festivalului.
ART. 5
(1) Pentru buna organizare şi desfãşurare a festivalului şi concursului se constituie, pe lângã Ministerul Culturii şi Cultelor, prin ordin al ministrului culturii şi cultelor, o comisie de organizare cu caracter permanent, fãrã personalitate juridicã, formatã din 7 membri: reprezentanţi ai compartimentelor din cadrul Ministerului Culturii şi Cultelor şi ai unitãţilor din subordinea acestuia.
(2) Comisia este condusã de un secretar de stat din Ministerul Culturii şi Cultelor.
(3) Comisia se reuneşte, la convocarea secretarului de stat, ori de câte ori este necesar pentru pregãtirea festivalului şi a concursului.
ART. 6
(1) În vederea elaborãrii programului festivalului, care include şi concursul, precum şi a regulamentului concursului se constituie, prin ordin al ministrului culturii şi cultelor, un comitet artistic format din 7 membri: muzicologi, critici muzicali, compozitori, interpreţi recunoscuţi la nivel internaţional, alte personalitãţi din domeniul culturii.
(2) Coordonarea corespunzãtoare dintre comitetul artistic şi comisia de organizare este asiguratã prin intermediul directorului general al festivalului, care are şi atribuţia de a aviza programul artistic al festivalului. Directorul general se implicã în desfãşurarea corespunzãtoare a activitãţii comitetului artistic şi a comisiei de organizare, precum şi în evitarea adoptãrii de cãtre acestea a unor hotãrâri divergente.
(3) Directorul general al festivalului şi componenţa comitetului artistic se stabilesc prin ordin al ministrului culturii şi cultelor.
ART. 7
(1) Încheierea contractelor pentru pregãtirea, organizarea şi desfãşurarea festivalului şi concursului se realizeazã de ARTEXIM, cu aprobarea comisiei de organizare din cadrul Ministerului Culturii şi Cultelor, în condiţiile legii.
(2) Fondurile necesare pentru acoperirea cheltuielilor se alocã de cãtre Ministerul Culturii şi Cultelor, prin contract încheiat cu ARTEXIM, în limita bugetului aprobat.
(3) Fondurile alocate vor acoperi toate categoriile de cheltuieli legate de pregãtirea, organizarea şi desfãşurarea în bune condiţii a festivalului şi concursului, îndeplinirea obligaţiilor asumate prin contractele interne şi internaţionale încheiate, inclusiv finanţarea transportului internaţional.
ART. 8
(1) Pentru desfãşurarea în mod corespunzãtor a festivalului şi concursului, Secretariatul General al Guvernului demareazã din anul 2006 lucrãrile de amenajare acusticã a Sãlii Mari a Palatului.
(2) Atribuirea contractului/contractelor privind amenajarea acusticã a Sãlii Mari a Palatului se realizeazã numai cu avizul Ministerului Culturii şi Cultelor, de cãtre Secretariatul General al Guvernului, prin Regia Autonomã "Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat", cu respectarea prevederilor legale în vigoare.
ART. 9
În vederea pregãtirii organizãrii şi desfãşurãrii festivalului şi concursului nivelul cheltuielilor privind convorbirile telefonice pentru Ministerul Culturii şi Cultelor, stabilit potrivit dispoziţiilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritãţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 247/2002 , cu modificãrile ulterioare, se majoreazã cu 100% în semestrul al II-lea al anului 2006, precum şi în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2007.
ART. 10
Fondurile necesare pentru pregãtirea, organizarea şi desfãşurarea festivalului şi concursului se asigurã de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Culturii şi Cultelor.
ART. 11
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abrogã <>Hotãrârea Guvernului nr. 628/2004 privind declararea anului 2005 "Anul George Enescu" şi pentru stabilirea unor mãsuri referitoare la organizarea ediţiei a XVII-a a Festivalului Internaţional "George Enescu", publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 383 din 30 aprilie 2004, cu modificãrile ulterioare, şi <>Hotãrârea Guvernului nr. 214/2005 privind stabilirea unor mãsuri în vederea organizãrii Festivalului Internaţional "George Enescu", publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 256 din 28 martie 2005.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul culturii şi cultelor,
Adrian Iorgulescu

p. Ministrul delegat pentru coordonarea
Secretariatului General al Guvernului,
Attila-Zoltan Cseke

Ministrul administraţiei şi internelor,
Vasile Blaga

Ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului,
Gheorghe Dobre

p. Ministrul afacerilor externe,
Anton Niculescu,
secretar de stat

Ministrul educaţiei şi cercetãrii,
Mihail Hãrdãu

Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu

Bucureşti, 31 mai 2006.
Nr. 702.
----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016