Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 694 din 6 noiembrie 1997  privind modificarea contractului de activitate al Societatii Nationale a Cailor Ferate Romane, anexa la   Hotararea Guvernului nr. 190/1997 , si aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al acesteia, rectificat pe anul 1997    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 694 din 6 noiembrie 1997 privind modificarea contractului de activitate al Societatii Nationale a Cailor Ferate Romane, anexa la Hotararea Guvernului nr. 190/1997 , si aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al acesteia, rectificat pe anul 1997

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 313 din 15 noiembrie 1997
Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Anexa la <>Hotãrârea Guvernului nr. 190/1997 privind aprobarea contractului de activitate al Societãţii Naţionale a Cãilor Ferate Romane pe perioada 1997-2000, publicatã în Monitorul Oficial al Romanie, Partea I, nr. 99 din 23 mai 1997, se modifica, pentru anul 1997, dupã cum urmeazã:
1. Articolul 3 alineatul (2) se elimina.
2. Articolul 5 alineatul (2) se elimina.
3. Tabelul din articolul 6 alineatul (1), coloanele: Obiectivul, U.M. şi Planificat 1997, va avea urmãtorul cuprins:
--------------------------------------------------------------------------------
"Obiectivul U.M. Planificat
1997
--------------------------------------------------------------------------------
Cãlãtori miliarde cãlãtori km 15,8
Marfa miliarde tone nete km 23,7"
--------------------------------------------------------------------------------
4. Articolul 7 alineatele (1), (2) şi (3) vor avea urmãtorul cuprins:
"(1) Sectorul de infrastructura administrat de S.N.C.F.R. va executa anual lucrãrile de întreţinere şi de reparaţii capitale, cuprinse în anexa nr. 4 la prezentul contract de activitate, pentru menţinerea în stare de funcţionare a infrastructurii feroviare şi asigurarea condiţiilor de realizare a volumelor de transport conform art. 4, ceea ce reprezintã un efort financiar anual de 2.268,450 miliarde lei în preţurile lunii septembrie 1997.
(2) Pentru anul 1997 se transfera de la bugetul de stat 587,075 miliarde lei, iar sectorul de infrastructura va realiza un nivel minim al veniturilor proprii de 1.417,762 miliarde lei, dupã cum urmeazã:
- 133,062 miliarde lei în valorificarile de produse reziduale (sina, traverse, materiale de cale etc.) şi din închirieri;
- 1.284,700 miliarde lei din tarifele de utilizare a infrastructurii de cãtre sectoarele comerciale ale S.N.C.F.R.
(3) Bugetul S.N.C.F.R. pe anul 1997 pentru sectorul de infrastructura este de 2.004,837 miliarde lei şi va asigura minimul de lucrãri de întreţinere şi reparaţii capitale, conform anexei nr. 4, şi salarizarea propriilor angajaţi."
5 Articolul 11 alineatul (2) va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Pentru acoperirea bugetului minim al sectorului de infrastructura pe anul 1997, în valoare de 2.004,837 miliarde lei, se aloca S.N.C.F.R., de la bugetul de stat, suma de 587,075 miliarde lei."
6. Articolul 13 alineatul (2) va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Se aloca suma de 129,862 miliarde lei din bugetul de stat pe anul 1997 pentru continuarea lucrãrilor de investiţii începute şi nu se va începe nici o lucrare noua în anul 1997."
7. Anexa nr. 1 - obiectivele tehnico-economice -, coloanele: Obiectivele, U.M. şi Planificat 1997, precum şi anexele nr. 4-6 se modifica şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-4 la prezenta hotãrâre.
ART. 2
Se aproba bugetul de venituri şi cheltuieli rectificat pe anul 1997 al Societãţii Naţionale a Cãilor Ferate Romane, prevãzut în anexa nr. 1/1 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 388/1997 pentru aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli pe anul 1997 ale regiilor autonome de interes naţional de sub autoritatea Ministerului Transporturilor, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 171 din 25 iulie 1997, potrivit anexei nr. 5 la prezenta hotãrâre.
ART. 3
Anexele nr. 1-5 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
Anexa nr. 5 se transmite Ministerului Transporturilor.

PRIM-MINISTRU
VICTOR CIORBEA

Contrasemneazã:
----------------
p. Ministrul transporturilor,
Dana Paula Vancea,
secretar de stat

Ministru de stat,
ministrul finanţelor,
Mircea Ciumara

p. Ministrul muncii
şi protecţiei sociale,
Norica Nicolai,
secretar de stat

ANEXA 1


OBIECTIVELE TEHNICO-ECONOMICE
în anul 1997


Obiectivele U.M. Planificat
1997
--------------------------------------------------------------------------------
1.0. Infrastructura
Reţea (lungimea reţelei) linii-km 11.385
Lungimea desfasurata a liniilor linii-km 21.300
Staţii şi halte numãr 1.070

2.0. Personal

Total personal - mii angajaţi numãr 133,2
Angajaţi în:
2.1. Infrastructura mii 55,3
2.2. Exploatare mii 73,0
2.3. Alte sectoare mii 4,9

3.0. Trafic

3.1. Cãlãtori miliarde cãlãtori km 15,8
3.2. Marfa miliarde tone nete km 23,7
3.3. TOTAL TRAFIC miliarde tone km conv. 39,5
4.0. Tren km - Total milioane tren km 117,2
4.1. Cãlãtori milioane tren km 80,2
4.2. Marfa milioane tren km 37,0

5.0. Material rulant necesar
- ecartament normal -
5.1. Locomotive cu abur bucãţi -
5.2. Locomotive electrice bucãţi 664
5.3. Locomotive Diesel bucãţi 903
5.3.1. Locomotive Diesel electrice bucãţi 487
5.3.2. Locomotive Diesel hidraulice bucãţi 416
5.4. Vagoane de cãlãtori bucãţi 4.765
5.5. Rame Diesel şi automotoare bucãţi 100
5.6. Vagoane de marfa bucãţi 86.340

6.0. Utilizarea locomotivelor

6.1. Performanta medie zilnica a
locomotivelor disponibile
a) Traficul de cãlãtori
- locomotive electrice km/zi 466
- locomotive Diesel km/zi 300
b) Traficul de marfa:
- locomotive electrice km/zi 310
- locomotive Diesel km/zi 240
6.2. Disponibilitatea*) de:
- locomotive electrice % 81
- locomotive Diesel % 78

7.0. Utilizarea vagoanelor

Cãlãtori - km/loc 1.000 cãlãtori km/loc 46,1
Marfa - tone nete/vagon marfa 1.000 tone nete km/vag. 284,9
de marfa
Rulajul vagoanelor de marfa zile 8,5

8.0. Mãsuri privind performanţele
activitãţii
- Productivitatea/salariat -
total 1.000 tone km conv./salariat 295,9
- angajaţi/km salariat/km 11,7
- tone marfa km/km 1.000 tone nete km/km 2.081
- cãlãtori km/km 1.000 cãlãtori km/km 1.388

9.0. Obiectiv financiar
9.1. Ponderea costurilor în venituri**) % 110
--------------------------------------------------------------------------------

*) Procentul de disponibilitate a parcului de locomotive
Formula de calcul = timp calendaristic / timp efectiv lucrat x 100.
**) Definitie:
Venituri = Venituri totale - Transferuri bugetare
Costuri = Cheltuieli pentru: reparaţii capitale externe + întreţinere + administrative + energie + munca vie + materiale.

ANEXA 2


CHELTUIELILE
cu întreţinerea şi reparaţiile capitale la infrastructura caii ferate

- milioane lei -


Indicatori Anual din care:
pentru anul 1997
--------------------------------------------------------------------------------
1 2 3
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL CHELTUIELI: 2.268.450 2.004.837
A. Reparaţii capitale la infrastructura - 795.929 455.666
Total, din care:
1. Reparaţii capitale linii 406.949 244.166
1.1. Lungimea liniilor pe care se executa
reparaţii capitale - km 500 300
2. Reparaţii capitale poduri-podeţe 200.180 71.000
2.1. Lungimea podurilor şi podetelor - m 4.105 2.200
3. Reparaţii capitale tuneluri 41.800 33.500
3.1. Lungimea tunelurilor - m 614 565
4. Reparaţii capitale terasamente 81.900 60.500
4.1. Lungimea terasamentelor - km 20 19
5. Reparaţii capitale instalaţii 33.500 24.500
6. Alte reparaţii capitale de construcţii-montaj 7.350 7.000
7. Reparaţii capitale maşini grele şi utilaje 24.250 15.000
B. Cheltuieli de întreţinere - Total, 1.472.521 1.472.521
din care:
1. Cheltuieli materiale, 410.051 410.051
din care:
- linii 225.429 225.429
- instalaţii 174.720 174.720
- trafic 9.902 9.902
2. Cheltuieli cu munca vie, 1.062.470 1.062.470
din care:
- linii 584.727 584.727
- instalaţii 228.592 228.592
- trafic 249.151 249.151
C. Componenta localã - credite B.I.R.D., B.E.R.D. 76.650
--------------------------------------------------------------------------------


ANEXA 3

TARIFUL DE UTILIZARE
a infrastructurii caii ferate

Tariful de utilizare a infrastructurii exprima în mod sintetic gradul de utilizare a capacitãţilor infrastructurii caii ferate de cãtre operatorii autorizaţi sa efectueze transport de marfa şi/sau de cãlãtori. Câteva concepte sunt convenite:
- entitatea cu care opereazã infrastructura este trenul, întrucât pentru aceasta se aloca, spre utilizare, capacitatile disponibile;
- fiecare tren ocupa capacitãţi de infrastructura diferite, funcţie de distanta pe care circula;
- celelalte caracteristici ale trenului (perioada de circulaţie, tonaj, lungime, de marfa, de cãlãtori, profilul sectiei ocupate etc.), deşi pot constitui elemente de calcul al utilizãrii infrastructurii, sunt mai puţin relevante în etapa actuala. Luarea lor în considerare poate fi avutã în vedere în etapele urmãtoare, când vor exista pe infrastructura feroviara din România mai mulţi operatori, ca factori de încurajare a unui anumit trafic, pe anumite tronsoane ale infrastructurii, pentru un anumit volum de trafic etc.
Având în vedere aceste elemente, se propune ca, pe anul 1997, tariful de utilizare a infrastructurii sa se masoare dupã volumul de tren km realizaţi.
Indicatorul tren km este un indicator de baza în activitatea oricãrei cai ferate, cu un sistem bine pus la punct de mãsurare şi urmãrire, cu o baza statistica pe zeci de ani în urma. Indicatorul tren km se calculeazã prin însumarea kilometrilor parcursi de toate trenurile care au circulat într-o anumitã perioada. În acest fel se obţine o informaţie sinteticã despre numãrul de trenuri şi distanta parcursã de acestea în intervalul de timp dat, deci despre utilizarea infrastructurii.
Formula de calcul al tarifului de utilizare a infrastructurii pe anul 1997 este urmãtoarea:
Ci - (Tb + Av)
Tui = -------------------,
Tkm
în care:

Tui = tariful de utilizare a infrastructurii;
Ci = costuri anuale de funcţionare a infrastructurii (întreţinere,
reparaţii capitale, costuri credite, salarii etc.) pentru realizarea
volumului de trafic prognozat;
Tb = transferuri de la bugetul de stat pentru infrastructura;
Av = alte venituri ale sectorului de infrastructura;
Tkm = volumul anual prognozat de trenuri km, conform anexei nr. 1 la
contractul de activitate al S.N.C.F.R., pentru realizarea volumului de
transport prevãzut la art. 4 alin. (1).
Introducând în formula valorile prognozate pe acest an:
Ci = 2004,837 miliarde lei (conform anexei nr. 2)
Tb = 587,075 miliarde lei
Av = 133,062 miliarde lei
Tkm = 117,2 milioane tren km (conform anexei nr. 1), rezulta:
Tui = 10.962 lei/tren km, medie anuala pe anul 1997. Începând cu 1 octombrie 1997, tariful va fi de 20.724 lei/tren km, pentru încadrare în media anuala.

ANEXA 4


LISTA
obiectivelor de investiţii pe anul 1997 cu finanţare de la bugetul de stat
Investiţii


Construcţii-montaj
--------------------------------------------------------------------------------
Nominalizarea pe obiective de
investiţii, dotãri şi alte cheltuieli
Nr. de investiţii (data începerii - an/ Valoarea
crt. trimestru; alocata pentru Observaţii
numãrul şi data aprobãrii documentaţiei anul 1997
de investiţii)
--------------------------------------------------------------------------------
1 2 3 4
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL CHELTUIELI, 129.862.106
------------
din care: 12.594.246

A. Obiective de investiţii în continuare 12.918.346
----------
12.594.246
B. Obiective de investiţii noi 0
C. Achiziţii de bunuri şi alte cheltuieli
de investiţii 116.943.760

A. Lucrãri în continuare, 12.918.346
----------
din care: 12.594.246

1. Linie noua de cale feratã 300.000 se sisteaza
Valcele - Ramnicu Valcea ------- din data de
275.000 13 februarie
1997
Trimestrul II 1979
Decretul Consiliului de Stat nr. 544/1978
2. Linie noua de cale feratã 200.000 se sisteaza
Albeni - Seciuri - Berbesti ------- din data de
190.000 13 februarie
1997
Trimestrul II 1986
Decretul Consiliului de Stat nr. 316/1988
3. Electrificarea liniei de cale feratã 500.000 se sisteaza
Doaga - Tecuci - Barbosi ------- din data de
495.000 13 februarie
1997
Trimestrul IV 1989
Decretul Consiliului de Stat nr. 87/1989
4. Electrificarea liniei de cale feratã 50.000 se sisteaza
Suceava - Ilva Mica - Beclean pe Somes ------- din data de
49.400 13 februarie
1997
Trimestrul IV 1987
Decretul Consiliului de Stat nr. 336/1986
5. Linie noua de cale feratã 800.000 se sisteaza
Dangeni - Saveni - Darabani ------- din data de
800.000 13 februarie
1997
Trimestrul IV 1988
Decretul Consiliului de Stat nr. 319/1988
6. Linie noua de cale feratã 5.000.000
Harlau - Flamanzi --------- în continuare
4.950.000

Trimestrul IV 1988
Decretul Consiliului de Stat nr. 319/1988
7. Suprainaltare şi consolidare terasamente 5.417.346
în zona SHN Porţile de Fier I --------- în continuare
5.277.346
Trimestrul III 1988
Decretul Consiliului de Stat nr. 289/1987
8. Dublarea şi electrificarea liniei de cale feratã 36.000 se sisteaza
Gura Motrului - Turceni - Targu Jiu ------ din data de
35.000 13 februarie
1997
Trimestrul III 1985
Decretul Consiliului de Stat nr. 405/1984
9. Restabilirea legãturilor determinate de con- 200.000 se sisteaza
structia canalului Siret - Baragan ------- din data de
191.000 13 februarie
1997
Trimestrul IV 1987
Decretul Consiliului de Stat nr. 394/1986
10. Finalizare CED în triajul Adjud 15.000 se sisteaza
------- din data de
14.900 13 februarie
1997
Trimestrul IV 1989
Decretul Consiliului de Stat nr. 87/1989
11. Locuinţe de intervenţie Galaţi (Str. Movilei) 100.000 se sisteaza
------- din data de
98.900 13 februarie
1997
Trimestrul III 1991
Decretul Consiliului de Stat nr. 27/1989
12. Locuinţe de intervenţie Tulcea 100.000 se sisteaza
------- din data de
97.700 13 februarie
1997
Trimestrul II 1991
Protocolul nr. 1 din 12 august 1991 dintre
R.A.G.C.L. Tulcea şi R.C.F. Constanta
13. Modernizare instalaţii CED în statia de cale 200.000
feratã Ploiesti-Sud ------- în continuare
120.000
Trimestrul III 1996
Hotãrârea Guvernului nr. 927/1995
C. Achiziţii de bunuri şi alte cheltuieli de 116.943.760
investiţii, din care:
1. Dotãri independente, 116.943.760
din care:
. Vagoane cãlãtori trafic internaţional 116.943.760 valoarea re-
prezintã di-
ferenta de
plata pentru
lotul de 6
vagoane, rea-
lizat în anul
1996, cat şi
plata a celor
12 vagoane
prevãzute în
Ordonanta Gu-
vernului nr.
14/1997 cu
privire la
rectificarea
bugetului de
stat pe anul
1997
--------------------------------------------------------------------------------

-------------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016