Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 684 din 7 iulie 2012  privind aprobarea bugetului necesar pentru pregatirea, organizarea si desfasurarea referendumului national din data de 29 iulie 2012 pentru demiterea Presedintelui Romaniei    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 684 din 7 iulie 2012 privind aprobarea bugetului necesar pentru pregatirea, organizarea si desfasurarea referendumului national din data de 29 iulie 2012 pentru demiterea Presedintelui Romaniei

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 458 din 7 iulie 2012

    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al art. 67 alin. (1) şi (2), al art. 68 şi al art. 69 alin. (1) din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autoritãţilor administraţiei publice locale, a Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001 şi a Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al art. 61 lit. a) din Legea nr. 3/2000 privind organizarea şi desfãşurarea referendumului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi al art. 30 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, respectiv al art. 7 alin. (1^1) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritãţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobatã cu modificãri prin Legea nr. 247/2002, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

    ART. 1
    (1) Se aprobã bugetul necesar pentru pregãtirea, organizarea şi desfãşurarea referendumului naţional din data de 29 iulie 2012 pentru demiterea Preşedintelui României, în cuantumul prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
    (2) Pentru efectuarea cheltuielilor necesare în vederea pregãtirii, organizãrii şi desfãşurãrii în bune condiţii a referendumului naţional din data de 29 iulie 2012 pentru demiterea Preşedintelui României, se suplimenteazã bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor, al Autoritãţii Electorale Permanente, al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, al Ministerului Afacerilor Externe, precum şi al Secretariatului General al Guvernului, pentru Institutul Naţional de Statisticã, din Fondul de rezervã bugetarã la dispoziţia Guvernului, stabilit în bugetul de stat pe anul 2012, cu sumele menţionate în anexã.
    (3) Ministerul Administraţiei şi Internelor repartizeazã instituţiilor prefectului sumele necesare pentru activitãţile acestora legate de pregãtirea, organizarea şi desfãşurarea referendumului naţional din data de 29 iulie 2012 pentru demiterea Preşedintelui României.
    ART. 2
    (1) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor pentru dotarea şi funcţionarea Biroului Electoral Central se asigurã din bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor, repartizat conform art. 1 alin. (2).
    (2) Sumele necesare pentru asigurarea serviciilor şi echipamentelor de comunicaţii suplimentare faţã de cele deja existente la Serviciul de Telecomunicaţii Speciale, în vederea asigurãrii serviciilor de comunicaţii necesare Biroului Electoral Central şi birourilor electorale de circumscripţie, se asigurã din bugetul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, repartizat conform art. 1 alin. (2).
    (3) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor generate de sprijinirea instruirii membrilor birourilor şi oficiilor electorale, de informarea participanţilor la referendum, de achiziţionarea produselor şi serviciilor necesare pentru verificarea listelor electorale utilizate în secţiile de votare, precum şi de alte activitãţi specifice referendumului îndeplinite de Autoritatea Electoralã Permanentã şi filialele sale se asigurã din bugetul Autoritãţii Electorale Permanente, repartizat potrivit prevederilor art. 1 alin. (2).
    (4) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor generate de activitãţile specifice Ministerului Administraţiei şi Internelor pentru buna organizare şi desfãşurare a referendumului naţional din data de 29 iulie 2012 pentru demiterea Preşedintelui României se asigurã din bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor, repartizat conform art. 1 alin. (2).
    (5) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor pentru organizarea şi dotarea secţiilor de votare din strãinãtate, precum şi pentru alte materiale necesare votãrii la aceste secţii de votare se asigurã din bugetul Ministerului Afacerilor Externe, repartizat conform art. 1 alin. (2).
    (6) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor pentru dotarea şi funcţionarea biroului electoral pentru secţiile de votare organizate în afara ţãrii se asigurã din bugetul Ministerului Afacerilor Externe, repartizat conform art. 1 alin. (2).
    ART. 3
    (1) Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin Administraţia Naţionalã a Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale, asigurã achiziţionarea hârtiei necesare pentru tipãrirea buletinelor de vot la referendumul naţional din data de 29 iulie 2012.
    (2) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor privind tipãrirea buletinelor de vot de cãtre Regia Autonomã "Monitorul Oficial" se asigurã din bugetul Ministerul Administraţiei şi Internelor, repartizat conform art. 1 alin. (2).
    (3) Cantitatea de hârtie aflatã în ambalaje originale intacte, rãmasã neutilizatã, se restituie Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale, în termen de 10 zile de la publicarea rezultatului referendumului, pe bazã de proces-verbal de predare-primire.
    (4) Plata hârtiei efectiv consumate se face de cãtre Ministerul Administraţiei şi Internelor, în termen de 30 de zile de la publicarea rezultatului referendumului.
    ART. 4
    Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor privind editarea şi tipãrirea proceselor-verbale pentru constatarea rezultatului referendumului, tehnica de calcul şi consumabile, actualizarea programelor de prelucrare a datelor pentru efectuarea operaţiunilor tehnice privind stabilirea rezultatelor referendumului şi asigurarea suportului tehnic pe perioada utilizãrii acestora, instruirea personalului implicat în efectuarea operaţiunilor tehnice privind stabilirea rezultatelor referendumului, în staţiile de prelucrare organizate la nivelul birourilor electorale de circumscripţie, al oficiilor electorale ale sectoarelor municipiului Bucureşti, se asigurã din bugetul Secretariatului General al Guvernului, pentru Institutul Naţional de Statisticã, repartizat conform art. 1 alin. (2).
    ART. 5
    Sumele necesare pentru închirierea de la operatorii publici a circuitelor telefonice şi conexiunilor locale de comunicaţii de date, în vederea asigurãrii serviciilor de telefonie specialã şi de comunicaţii de date necesare Biroului Electoral Central, birourilor electorale de circumscripţie şi oficiilor electorale ale sectoarelor municipiului Bucureşti, se asigurã din bugetul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, repartizat conform art. 1 alin. (2), buget ce va cuprinde şi:
    a) cheltuielile privind asigurarea serviciilor de telefonie şi comunicaţii între birourile electorale ale secţiilor de votare şi birourile electorale de circumscripţie pe raza cãreia îşi desfãşoarã activitatea, respectiv între oficiile electorale ale sectoarelor municipiului Bucureşti şi Biroul Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti, în zonele în care autoritãţile locale nu pot asigura mijloace de comunicaţii din surse proprii;
    b) sumele necesare organizãrii unui sistem informatic care sã furnizeze, în ziua referendumului, date privind prezenţa populaţiei la vot, pe baza datelor transmise de birourile electorale ale secţiilor de votare, cuprinse într-un eşantion reprezentativ la nivel judeţean şi naţional.
    ART. 6
    (1) Instituţiile prefectului asigurã confecţionarea ştampilelor birourilor electorale de circumscripţie şi ale oficiilor electorale, precum şi a ştampilelor de control ale secţiilor de votare. Confecţionarea ştampilei biroului electoral pentru secţiile de votare din strãinãtate, precum şi a ştampilelor de control ale secţiilor de votare din strãinãtate se asigurã de Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti.
    (2) Instituţiile prefectului asigurã achiziţionarea tuşului, tuşierelor şi a celorlalte materiale necesare votãrii.
    ART. 7
    (1) În cadrul bugetului aprobat, efectuarea cheltuielilor pentru organizarea şi desfãşurarea referendumului se va realiza de cãtre ordonatorii de credite, cu informarea Comisiei pentru transparenţã.
    (2) Comisia prevãzutã la alin. (1) se compune din câte un reprezentant al partidelor politice parlamentare, din 2 reprezentanţi ai organizaţiilor neguvernamentale, 2 reprezentanţi ai Clubului Român de Presã şi un reprezentant al Autoritãţii Electorale Permanente.
    (3) Componenţa nominalã a comisiei prevãzute la alin. (1) se stabileşte de cãtre preşedintele Comisiei tehnice centrale, pe baza propunerilor formulate de partidele politice parlamentare, organizaţiile neguvernamentale şi Clubul Român de Presã.
    (4) Comisia prevãzutã la alin. (1) îşi desemneazã preşedintele dintre membrii nominalizaţi potrivit alin. (3).
    ART. 8
    Pentru reducerea cheltuielilor necesare în vederea desfãşurãrii procesului electoral, primarii vor utiliza bunurile materiale recuperate de la alegerile anterioare şi aflate în stare bunã. Acolo unde bunurile materiale necesare dotãrii materiale corespunzãtoare a secţiilor de votare nu se pot recupera, se vor achiziţiona unele noi de cãtre instituţiile prefectului, în limita sumelor repartizate potrivit art. 1 alin. (3).
    ART. 9
    (1) Pe toatã perioada exercitãrii atribuţiilor privind organizarea şi desfãşurarea referendumului naţional din data de 29 iulie 2012 pentru demiterea Preşedintelui României, instituţiile la care sunt angajaţi membrii birourilor electorale, statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar le asigurã acestora drepturile salariale cuvenite, potrivit legii.
    (2) Pentru membrii Biroului Electoral Central, începând cu data încheierii procesului-verbal de învestire, se acordã o indemnizaţie de 85 lei pe zi de activitate, care se asigurã din bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor, repartizat conform art. 1 alin. (2).
    (3) Statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar care participã la executarea operaţiunilor generate de activitatea de la Biroul Electoral Central vor primi o indemnizaţie de 65 lei pe zi de activitate, care se asigurã din bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor, repartizat conform art. 1 alin. (2).
    (4) Membrii birourilor electorale de circumscripţie, ai oficiilor electorale ale sectoarelor municipiului Bucureşti şi ai biroului electoral pentru secţiile de votare organizate în afara ţãrii beneficiazã de o indemnizaţie de 85 lei pe zi de activitate. Statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar care participã la efectuarea operaţiunilor generate de activitatea acestor birouri sau oficii electorale primesc o indemnizaţie de 65 lei pe zi de activitate.
    (5) Preşedinţii birourilor electorale ale secţiilor de votare beneficiazã de o indemnizaţie de 85 lei pe zi de activitate, dar nu mai mult de 3 zile. Membrii birourilor electorale ale secţiilor de votare beneficiazã de o indemnizaţie de 85 lei pe zi de activitate, dar nu mai mult de douã zile.
    (6) Membrilor Biroului Electoral Central, statisticienilor, informaticienilor şi personalului tehnic auxiliar al acestuia, care participã la realizarea operaţiunilor legate de desfãşurarea referendumului, precum şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor, care este în misiune de pazã la acest birou, li se asigurã în fiecare zi de activitate 10 lei de persoanã pentru bãuturi rãcoritoare, cafea, gustãri. Aceste cheltuieli se asigurã din bugetul alocat Ministerului Administraţiei şi Internelor, repartizat conform art. 1 alin. (2).
    (7) Membrilor birourilor electorale de circumscripţie sau ai oficiilor electorale ale sectoarelor municipiului Bucureşti şi ai biroului electoral pentru secţiile de votare organizate în afara ţãrii, statisticienilor, informaticienilor şi personalului tehnic auxiliar al acestora, care participã la realizarea operaţiunilor legate de desfãşurarea referendumului, precum şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor, care este în misiune de pazã la aceste birouri sau oficii, li se asigurã în fiecare zi de activitate 10 lei de persoanã pentru bãuturi rãcoritoare, cafea, gustãri.
    (8) Membrilor birourilor electorale ale secţiilor de votare şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor, care este în misiune de pazã la aceste birouri, li se asigurã în ziua votãrii 10 lei de persoanã pentru bãuturi rãcoritoare, cafea, gustãri.
    (9) Plata indemnizaţiilor prevãzute la alin. (4) şi (5) se face pe baza listelor de prezenţã avizate de preşedinţii birourilor sau oficiilor electorale.
    (10) Veniturile din indemnizaţiile prevãzute la alin. (2)-(5) se impoziteazã conform prevederilor legale în vigoare.
    (11) Prin zi de activitate se înţelege munca desfãşuratã pe parcursul unei zile calendaristice, indiferent de numãrul de ore prestate, dar nu mai puţin de 6 ore pe zi.
    (12) Pe lângã drepturile prevãzute la alin. (4) şi (5), membrii birourilor electorale care domiciliazã în alte localitãţi beneficiazã de indemnizaţia de delegare, precum şi de decontarea cheltuielilor de transport şi cazare, potrivit reglementãrilor în vigoare care stabilesc aceste drepturi pentru personalul din instituţiile publice.
    (13) Plata indemnizaţiilor prevãzute la alin. (4), (5) şi (12) şi a cheltuielilor de protocol prevãzute la alin. (7) şi (8) se asigurã din sumele repartizate instituţiilor prefectului potrivit art. 1 alin. (3), iar pentru biroul electoral pentru secţiile de votare organizate în afara ţãrii şi secţiile de votare din strãinãtate, plata indemnizaţiilor, a cheltuielilor de protocol, precum şi a cheltuielilor de transport, cazare şi indemnizaţia de delegare se asigurã din bugetul alocat Ministerului Afacerilor Externe, repartizat conform art. 1 alin. (2).
    (14) Plata cheltuielilor de transport, cazare şi a indemnizaţiilor de delegare a delegaţilor partidelor politice din birourile electorale ale secţiilor de votare din strãinãtate se asigurã de cãtre aceştia.
    ART. 10
    Cheltuielile pentru materialele necesare tipãririi listelor electorale permanente, a copiilor de pe acestea, a listelor electorale suplimentare, precum şi a celorlalte tipizate se efectueazã de instituţiile prefectului, din sumele repartizate potrivit art. 1 alin. (3).
    ART. 11
    (1) Cheltuielile necesare în vederea transportului şi distribuirii materialelor, documentelor şi tipizatelor prevãzute de lege pentru desfãşurarea referendumului se efectueazã de instituţiile prefectului, din sumele repartizate potrivit art. 1 alin. (3).
    (2) În vederea acoperirii cheltuielilor suplimentare determinate de organizarea şi desfãşurarea referendumului, consumul lunar de carburanţi şi cheltuielile privind convorbirile telefonice, corespunzãtoare lunii iulie 2012, se suplimenteazã cu 50% faţã de normativele în vigoare, pentru autoritãţile administraţiei publice şi instituţiile publice implicate în organizarea referendumului.
    ART. 12
    (1) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor privind confecţionarea ştampilelor cu menţiunea "VOTAT" de cãtre Regia Autonomã "Monetãria Statului", respectiv confecţionarea timbrelor autocolante de cãtre Compania Naţionalã "Imprimeria Naţionalã" - S.A. se asigurã din bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor, repartizat potrivit art. 1 alin. (2).
    (2) Ministerul Administraţiei şi Internelor va repartiza ştampilele cu menţiunea "VOTAT" şi timbrele autocolante cãtre instituţiile prefectului, care împreunã cu primarii le vor distribui secţiilor de votare.
    ART. 13
    (1) Achiziţionarea bunurilor şi serviciilor necesare bunei organizãri şi desfãşurãri a referendumului naţional din data de 29 iulie 2012 pentru demiterea preşedintelui României se face cu respectarea prevederilor art. 122 lit. c) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 337/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    (2) Valoarea achiziţiilor de bunuri şi servicii prevãzute la alin. (1) nu va fi inclusã în valoarea totalã a achiziţiilor publice finalizate în anul 2012, care se pot efectua prin utilizarea mijloacelor electronice, conform prevederilor art. 66^1 din Normele de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publicã prin mijloace electronice din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobate prin Hotãrârea Guvernului nr. 1.660/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    ART. 14
    (1) Sumele puse la dispoziţia Ministerului Administraţiei şi Internelor, Autoritãţii Electorale Permanente, Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, Secretariatului General al Guvernului, pentru Institutul Naţional de Statisticã, şi a Ministerului Afacerilor Externe şi rãmase neutilizate se vor restitui în vederea reîntregirii Fondului de rezervã bugetarã la dispoziţia Guvernului, pânã la data de 10 decembrie 2012.
    (2) Ordonatorii de credite rãspund de modul de utilizare, în conformitate cu dispoziţiile legale, a sumelor alocate prin prezenta hotãrâre.
    ART. 15
    (1) Sumele alocate Ministerului Administraţiei şi Internelor, pentru instituţiile prefectului, din Fondul de rezervã bugetarã la dispoziţia Guvernului, pentru desfãşurarea procesului electoral, se vor vira cu aceastã destinaţie în bugetul fiecãrei instituţii a prefectului, iar decontarea cheltuielilor respective va fi efectuatã cu respectarea prevederilor legale.
    (2) La expirarea termenului prevãzut la art. 14 alin. (1), autoritãţile administraţiei publice centrale şi instituţiile prefectului cãrora le-au fost alocate fonduri potrivit anexei comunicã Autoritãţii Electorale Permanente situaţia sumelor alocate şi a cheltuielilor efectuate, separat pe cheltuieli de personal, materiale şi de capital, în vederea întocmirii raportului prevãzut de art. 65 alin. (1) lit. k) din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autoritãţilor administraţiei publice locale, a Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001 şi a Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    ART. 16
    Ministerul Finanţelor Publice va introduce modificãrile ce decurg din aplicarea prevederilor prezentei hotãrâri în structura bugetului de stat pe anul 2012 şi în volumul şi structura bugetului Ministerului Administraţiei şi Internelor, al Autoritãţii Electorale Permanente, al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, al Secretariatului General al Guvernului, pentru Institutul Naţional de Statisticã, şi al Ministerului Afacerilor Externe.

                                 PRIM-MINISTRU
                              VICTOR-VIOREL PONTA

                                Contrasemneazã:
                                ---------------
                    Ministrul administraţiei şi internelor,
                                    Ioan Rus

                    Ministrul delegat pentru administraţie,
                               Victor Paul Dobre

                         Ministrul afacerilor externe,
                                  Andrei Marga

                       Secretarul general al Guvernului,
                                   Ion Moraru

                Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice,
                                Florin Georgescu

    Bucureşti, 7 iulie 2012.
    Nr. 684.


    ANEXĂ


                                                                                           - mii lei -
 ┌──────────────────────────────────────────────────┬───────┬───────────────────────────────┬─────────┐
 │ INSTITUŢIA │Capitol│ Cheltuieli │ TOTAL │
 │ │ ├────────┬─────────┬────────────┤ │
 │ │ │Personal│Bunuri şi│ Active │ │
 │ │ │ │servicii │nefinanciare│ │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 │ │ │ │ │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 │1. Ministerul Administraţiei şi Internelor │ │ 28.548│ 58.035│ 173│ 86.756│
 ├───┬──────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 │ │1) Instituţiile Prefectului şi Aparat Central │51.01 │ 27.900│ 20.200│ │ 48.100│
 │ │ ├───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 │ │2) Biroul Electoral Central │51.01 │ 300│ 500│ │ 800│
 │ └──────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 ├──────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 │ TOTAL CAP. 51.01 │51.01 │ 28.200│ 20.700│ 0│ 48.900│
 ├──────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 │ ┌──────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 │ │1) Inspectoratul General al Poliţiei Române │61.01 │ 255│ 20.471│ │ 20.726│
 │ ├──────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 │ │2) Inspectoratul General al Jandarmeriei │61.01 │ 58│ 10.337│ 173│ 10.568│
 │ │Române │ │ │ │ │ │
 │ ├──────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 │ │3) Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi │61.01 │ │ 46│ │ 46│
 │ │Administrarea Bazelor de Date │ │ │ │ │ │
 │ ├──────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 │ │4) Direcţia Generalã Logisticã │61.01 │ │ 53│ │ 53│
 │ ├──────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 │ │5) Inspectoratul General pentru Situaţii de │61.01 │ 35│ 3.338│ │ 3.373│
 │ │Urgenţã │ │ │ │ │ │
 │ ├──────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 │ │6) Inspectoratul General al Poliţiei de │61.01 │ │ 3.000│ │ 3.000│
 │ │Frontierã │ │ │ │ │ │
 │ ├──────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 │ │7) Aparat Central │61.01 │ │ 90│ │ 90│
 │ └──────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 ├──────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 │ TOTAL CAP. 61.01 │61.01 │ 348│ 37.335│ 173│ 37.856│
 ├──────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 ├──────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 ├──────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 │2. Secretariatul General al Guvernului │51.01 │ 0│ 1.950│ 0│ 1.950│
 ├──────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 │ - Institutul Naţional de Statisticã │51.01 │ │ 1.950│ │ 1.950│
 ├──────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 ├──────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 │3. Autoritatea Electoralã Permanentã │51.01 │ 11│ 562│ 4427│ 5.000│
 │ ├───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 │4. Ministerul Afacerilor Externe │51.01 │ 900│ 3.600│ │ 4.500│
 ├──────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 │5. Serviciul de Telecomunicaţii Speciale │61.01 │ │ 1.900│ │ 1.900│
 ├──────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
 │ TOTAL GENERAL │ │ 29.459│ 62.447│ 4.600│ 95.606│
 └──────────────────────────────────────────────────┴───────┴────────┴─────────┴────────────┴─────────┘


                                    -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016