Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 669 din 17 august 2000  privind modificarea anexelor nr. 1 si 2 la   Hotararea Guvernului nr. 32/2000 pentru aprobarea Programului de marketing si promovare turistica si a Programului de dezvoltare a produselor turistice, pentru anul 2000    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 669 din 17 august 2000 privind modificarea anexelor nr. 1 si 2 la Hotararea Guvernului nr. 32/2000 pentru aprobarea Programului de marketing si promovare turistica si a Programului de dezvoltare a produselor turistice, pentru anul 2000

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 406 din 29 august 2000
În temeiul art. 107 din Constituţia României,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ARTICOL UNIC
Anexele nr. 1 şi 2 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 32/2000 pentru aprobarea Programului de marketing şi promovare turistica şi a Programului de dezvoltare a produselor turistice, pentru anul 2000, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 25 din 24 ianuarie 2000, se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 2 care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
MUGUR CONSTANTIN ISARESCU

Contrasemneazã:
---------------
p. Preşedintele Autoritãţii Naţionale
pentru Turism,
Floare Comsa

Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes

ANEXA 1

PROGRAMUL
de marketing şi promovare turistica pentru anul 2000

CAP. 1
Obiectivul general al programului

ART. 1
Programul de marketing şi promovare turistica, denumit în continuare program, urmãreşte promovarea României ca destinaţie de vacante şi cãlãtorii pe piata turistica interna şi internationala pentru anul 2000.

CAP. 2
Obiective specifice

ART. 2
Programul urmãreşte realizarea urmãtoarelor obiective specifice:
a) îmbunãtãţirea imaginii produsului turistic romanesc pe pieţele externe;
b) identificarea, prin studii de marketing, a celor mai eficiente cai şi mijloace de promovare a ofertei turistice româneşti şi folosirea acestora în funcţie de specificul fiecãrei pieţe externe;
c) recastigarea pieţelor turistice externe, partenere traditionale înainte de anul 1989, şi castigarea altora noi;
d) stimularea cererii turistice interne şi internaţionale pentru vacante şi cãlãtorii în România.

CAP. 3
Conţinutul programului

ART. 3
Prin program se finanţeazã:
1. acţiunile de promovare turistica specifice pe piata interna şi externa, precum: participari la manifestãri interne şi internaţionale de profil (expoziţii, burse, târguri, conferinţe, festivaluri şi altele asemenea), campanii publicitare în presa, radio, TV, afisaj teletext, Internet, organizarea de conferinţe de presa pentru prezentarea ofertei turistice, organizarea de vizite de documentare pentru reprezentanţi ai mass-media, creatori de opinie, agenţi tour-operatori, organizarea de seri româneşti, expoziţii gastronomice, sãptãmâni româneşti.
În anul 2000 acţiunile specifice de marketing şi promovare turistica din strãinãtate se vor desfasura pe principalele 35 de pieţe turistice solicitate de:
- ţãrile Uniunii Europene;
- tari din Europa Centrala şi de Est: Federaţia Rusa, Polonia, Republica Ceha, Republica Moldova, Ungaria, Republica Federala Iugoslavia, Croatia, Bulgaria;
- alte tari europene: Norvegia, Elvetia, Turcia, Cipru;
- tari din Asia de Vest (Israel, Iran) şi din Asia de Sud-Est (Japonia, China);
- tari din America de Nord: S.U.A., Canada;
- tari din America de Sud: Argentina, Brazilia;
2. realizarea de materiale de informare şi promovare turistica, şi anume: tiparituri, materiale din domeniul audiovizual, obiecte de reclama/amintiri/protocol:
a) în domeniul tipariturilor:
- retiparirea de titluri de prospecte, pentru promovarea turistica pe pieţele externe şi pe piata interna;
- tipãrirea de noi titluri de prospecte, ca urmare a rezultatelor cercetãrilor de marketing;
- tipãrirea de prospecte pentru "Expo 2000 Hanovra" şi "Millennium în România";
b) în domeniul materialelor destinate promovãrii şi informãrii prin mijloace audiovizuale:
- realizarea de filme pentru oferta turistica generalã şi pe segmente de piata, în funcţie de varietatea produselor turistice româneşti;
- realizarea de casete audio-video, C.D.-rom, spoturi TV;
- seturi de diapozitive, postere şi panouri cu fotografii color;
c) realizarea de obiecte de reclama/amintiri/protocol specifice;
3. cofinantarea proiectelor de marketing şi/sau de promovare turistica, în limita bugetului de 2.500.000 mii lei. Proiectele concrete de marketing şi promovare turistica vor fi cofinantate în proporţie de maximum 40% din valoarea fiecãruia;
4. alte acţiuni pentru susţinerea şi promovarea ofertei turistice (cheltuieli pentru: expediţie externa/interna, concursuri cu premii, comisioane pentru agenţii, coparticipari la evenimente speciale, baza de date turistice şi alte acţiuni);
5. investiţii pentru deschiderea de noi birouri de promovare şi informare turistica în strãinãtate, investiţii la cele existente şi investiţii în ţara pentru derularea activitãţilor specifice determinate de funcţionarea Fondului special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului;
6. cheltuieli materiale pentru întreţinerea şi reprezentarea birourilor de promovare şi informare turistica din strãinãtate;
7. cheltuieli de personal, în conformitate cu Legea bugetului de stat pe anul 2000 nr. 76/2000.

CAP. 4
Plafonul şi structura programului

ART. 4
Plafonul şi structura programului finanţat din Fondul special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului se prezintã astfel:




- mii lei -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr.
crt. Obiective Total
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Acţiuni de marketing şi promovare turistica 77.390.000
1. Acţiuni de promovare specifice pe piata interna şi externa 34.140.000
2. Realizare de materiale de informare şi promovare turistica 21.800.000
3. Cofinantarea proiectelor de marketing şi/sau de promovare
turistica 2.500.000
● limita maxima de cofinantare:
40 % din valoarea proiectului
4. Alte acţiuni pentru susţinerea şi promovarea ofertei
turistice (cheltuieli pentru: expediţie externa/interna,
concursuri cu premii, comisioane pentru agenţii,
coparticipari la evenimente speciale, baza de date turistice
şi alte acţiuni) 2.500.000
5. Investiţii pentru deschiderea de noi birouri de promovare
şi informare turistica în strãinãtate, investiţii la cele
existente şi investiţii în ţara pentru desfãşurarea
activitãţilor specifice programului 3.450.000
6. Cheltuieli materiale pentru întreţinerea şi reprezentarea
birourilor de promovare şi informare turistica din strãinãtate 7.000.000
7. Cheltuieli de personal, 6.000.000
din care:
- salarii şi contribuţii aferente 4.000.000
- deplasãri externe 2.000.000
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



ANEXA 2

PROGRAMUL
de dezvoltare a produselor turistice pentru anul 2000

CAP. 1
Obiectivul general al programului

ART. 1
Programul de dezvoltare a produselor turistice pentru anul 2000 urmãreşte dezvoltarea durabila a turismului, extinderea reţelei hoteliere şi a pieţei investiţiilor turistice în scopul creşterii contribuţiei turismului la realizarea produsului intern brut, la echilibrarea balanţei de plati, la crearea de noi locuri de munca şi de surse de venit suplimentare pentru populaţie.

CAP. 2
Conţinutul programului

ART. 2
Prin prezentul program se finanţeazã:
(1) acţiunile de creare şi dezvoltare de produse turistice, din care:
1. în proporţie de 100% studiile: a) pentru zonele cu potenţial turistic natural şi cultural parţial valorificat sau nevalorificat; b) de lansare a produselor turistice noi/tipice; c) de cercetare a pieţei turistice interne şi internaţionale;
2. acoperirea a 50% din dobanda contractatã la creditele pe termen mediu obţinute de la banca pentru proiectele de investiţii în turism pe baza convenţiei încheiate între autoritate şi banca. Diferenţa de dobanda neacoperita se suporta de beneficiarul creditului;
3. în proporţie de 100% programele de constientizare, educare şi formare a turistilor şi populaţiei cu privire la dezvoltarea turismului durabil, la protejarea şi conservarea mediului înconjurãtor şi acţiuni de ecologizare a zonelor, staţiunilor şi traseelor turistice;
4. în proporţie de 100% susţinerea persoanelor juridice autorizate conform legii pentru programe şi acţiuni de instruire şi formare profesionalã a adulţilor din/pentru sectorul turism în cadrul sistemului de formare continua;
5. în proporţie de 100% cheltuielile pentru monitorizarea utilizãrii sumelor alocate din Fondul special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului, aferente acţiunilor finanţate prin Programul anual de dezvoltare a produselor turistice pentru anul 2000;
6. în proporţie de 100% investiţiile şi dotãrile pentru derularea activitãţilor specifice, determinate de funcţionarea Fondului special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului, aferente Programului de dezvoltare a produselor turistice pentru anul 2000;
(2) activitãţile de autorizare şi control în turism, din care:
1. în proporţie de 100% programele pentru îmbunãtãţirea calitãţii serviciilor în turism şi testarea acestora;
2. în proporţie de 100% controlul efectuat de Oficiul de autorizare şi Control în Turism asupra constituirii Fondului special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului.

CAP. 3
Plafonul şi structura programului

ART. 3
Plafonul şi structura Programului anual de dezvoltare a produselor turistice pentru anul 2000, finanţat din Fondul special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului, pentru formele de turism cãrora li se aplica prevederile prezentei hotãrâri sunt urmãtoarele:



- mii lei -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr.
crt. Obiective Total
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I. Acţiunile de creare şi dezvoltare de produse turistice - total, 34.460.000
din care:

1. Studiile: a) pentru zonele cu potenţial turistic natural şi
cultural parţial valorificat sau nevalorificat; b) de lansare
a produselor turistice noi/tipice; c) de cercetare a pieţei
turistice interne şi internaţionale 3.000.000
2. Acoperirea a 50% din dobanda contractatã la creditele pe termen
mediu obţinute de la banca pentru proiectele de investiţii în
turism pe baza convenţiei încheiate între autoritate şi banca 15.000.000
3. Programele de constientizare, educare şi formare a turistilor
şi populaţiei cu privire la dezvoltarea turismului durabil, la
protejarea şi conservarea mediului înconjurãtor şi acţiuni de
ecologizare a zonelor, staţiunilor şi traseelor turistice 7.900.000
4. Susţinerea persoanelor juridice autorizate conform legii pentru
programe şi acţiuni de instruire şi formare profesionalã a
adulţilor din/pentru sectorul turism în cadrul sistemului de
formare continua 7.060.000
5. Cheltuieli pentru monitorizarea utilizãrii sumelor alocate din
Fondul special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului,
aferente acţiunilor finanţate prin Programul anual de dezvoltare
a produselor turistice pentru anul 2000 1.000.000
6. Investiţii şi dotãri pentru derularea activitãţilor specifice,
determinate de funcţionarea Fondului special pentru promovarea
şi dezvoltarea turismului, aferente Programului anual de
dezvoltare a produselor turistice pentru anul 2000 500.000

II. Activitãţile de autorizare şi control în turism - total, 3.250.000
din care:

1. Programele pentru îmbunãtãţirea calitãţii serviciilor turistice
şi testarea acestora, 2.750.000
din care:
- cheltuieli de personal 1.201.000
- cheltuieli materiale 1.549.000
2. Controlul constituirii Fondului special pentru promovarea şi
dezvoltarea turismului, 500.000
din care:
- cheltuieli de personal 400.000
- cheltuieli materiale 50.000
- investiţii 50.000
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016