- mii lei -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr.
crt. Obiective Total
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Acţiuni de marketing şi promovare turistica 77.390.000
1. Acţiuni de promovare specifice pe piata interna şi externa 34.140.000
2. Realizare de materiale de informare şi promovare turistica 21.800.000
3. Cofinantarea proiectelor de marketing şi/sau de promovare
turistica 2.500.000
● limita maxima de cofinantare:
40 % din valoarea proiectului
4. Alte acţiuni pentru susţinerea şi promovarea ofertei
turistice (cheltuieli pentru: expediţie externa/interna,
concursuri cu premii, comisioane pentru agenţii,
coparticipari la evenimente speciale, baza de date turistice
şi alte acţiuni) 2.500.000
5. Investiţii pentru deschiderea de noi birouri de promovare
şi informare turistica în strãinãtate, investiţii la cele
existente şi investiţii în ţara pentru desfãşurarea
activitãţilor specifice programului 3.450.000
6. Cheltuieli materiale pentru întreţinerea şi reprezentarea
birourilor de promovare şi informare turistica din strãinãtate 7.000.000
7. Cheltuieli de personal, 6.000.000
din care:
- salarii şi contribuţii aferente 4.000.000
- deplasãri externe 2.000.000
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- mii lei -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr.
crt. Obiective Total
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I. Acţiunile de creare şi dezvoltare de produse turistice - total, 34.460.000
din care:
1. Studiile: a) pentru zonele cu potenţial turistic natural şi
cultural parţial valorificat sau nevalorificat; b) de lansare
a produselor turistice noi/tipice; c) de cercetare a pieţei
turistice interne şi internaţionale 3.000.000
2. Acoperirea a 50% din dobanda contractatã la creditele pe termen
mediu obţinute de la banca pentru proiectele de investiţii în
turism pe baza convenţiei încheiate între autoritate şi banca 15.000.000
3. Programele de constientizare, educare şi formare a turistilor
şi populaţiei cu privire la dezvoltarea turismului durabil, la
protejarea şi conservarea mediului înconjurãtor şi acţiuni de
ecologizare a zonelor, staţiunilor şi traseelor turistice 7.900.000
4. Susţinerea persoanelor juridice autorizate conform legii pentru
programe şi acţiuni de instruire şi formare profesionalã a
adulţilor din/pentru sectorul turism în cadrul sistemului de
formare continua 7.060.000
5. Cheltuieli pentru monitorizarea utilizãrii sumelor alocate din
Fondul special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului,
aferente acţiunilor finanţate prin Programul anual de dezvoltare
a produselor turistice pentru anul 2000 1.000.000
6. Investiţii şi dotãri pentru derularea activitãţilor specifice,
determinate de funcţionarea Fondului special pentru promovarea
şi dezvoltarea turismului, aferente Programului anual de
dezvoltare a produselor turistice pentru anul 2000 500.000
II. Activitãţile de autorizare şi control în turism - total, 3.250.000
din care:
1. Programele pentru îmbunãtãţirea calitãţii serviciilor turistice
şi testarea acestora, 2.750.000
din care:
- cheltuieli de personal 1.201.000
- cheltuieli materiale 1.549.000
2. Controlul constituirii Fondului special pentru promovarea şi
dezvoltarea turismului, 500.000
din care:
- cheltuieli de personal 400.000
- cheltuieli materiale 50.000
- investiţii 50.000
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────