Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 662 din 7 iulie 2010  privind unele masuri organizatorice si functionale pentru Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, Agentia Nationala pentru Prestatii Sociale si Inspectia Muncii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 662 din 7 iulie 2010 privind unele masuri organizatorice si functionale pentru Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, Agentia Nationala pentru Prestatii Sociale si Inspectia Muncii

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 519 din 26 iulie 2010

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 2 şi 5 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 68/2010 privind unele mãsuri de reorganizare a Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi a activitãţii instituţiilor aflate în subordinea, în coordonarea sau sub autoritatea sa,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. I
Statutul Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncã, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.610/2006 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 958 din 28 noiembrie 2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã dupã cum urmeazã:
1. Articolul 8 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 8. - Agenţia Naţionalã funcţioneazã cu un numãr maxim de 2.162 de posturi, finanţate din bugetul asigurãrilor pentru şomaj, dintre care 154 de posturi pentru aparatul central, 1.913 de posturi pentru agenţiile teritoriale şi Centrul Naţional de Formare Profesionalã a Personalului Propriu şi 95 de posturi pentru centrele regionale."
2. Anexa nr. 1 se modificã şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1, care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. II
Statutul Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 13/2004 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 56 din 23 ianuarie 2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. La articolul 8, dupã alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu urmãtorul cuprins:
"(1^1) Casa Naţionalã funcţioneazã cu un numãr maxim de 3.476 de posturi, finanţate din bugetul asigurãrilor sociale de stat, dintre care 123 de posturi aferente sistemului de asigurãri pentru accidente de muncã şi boli profesionale. Numãrul maxim de posturi pentru aparatul central este de 280 de posturi, dintre care 26 aferente sistemului de asigurãri pentru accidente de muncã şi boli profesionale, şi 3.196 de posturi pentru casele teritoriale de pensii, dintre care 97 aferente sistemului de asigurãri pentru accidente de muncã şi boli profesionale."
2. La articolul 22, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Numãrul maxim de posturi pentru casele teritoriale de pensii este de 3.196, dintre care 97 de posturi aferente sistemului de asigurãri pentru accidente de muncã şi boli profesionale."
3. Anexa nr. 1 se modificã şi se înlocuieşte cu anexa nr. 2, care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. III
Statutul propriu de organizare şi funcţionare al Agenţiei Naţionale pentru Prestaţii Sociale, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.285/2008 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 717 din 22 octombrie 2008, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã dupã cum urmeazã:
1. La articolul 5 punctul 1, litera k) se abrogã.
2. Articolul 8 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 8. - (1) Agenţia funcţioneazã cu un numãr maxim de 1.032 de posturi, finanţate de la bugetul de stat, funcţionari publici şi personal contractual, dintre care 47 de posturi pentru aparatul central şi 985 de posturi pentru agenţiile teritoriale.
(2) Statul de funcţii la nivel central se aprobã prin ordin al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale.
(3) Structura organizatoricã a aparatului central al Agenţiei este prevãzutã în anexa nr. 1^1, care face parte integrantã din prezentul statut.
(4) Repartizarea numãrului de posturi, statul de funcţii şi structura organizatoricã pentru agenţiile teritoriale se stabilesc prin ordin al preşedintelui Agenţiei."
3. Articolul 10 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 10. - Prin ordin al preşedintelui Agenţiei, în cadrul structurii organizatorice, se pot organiza, la nivel central şi teritorial, servicii, birouri, compartimente, conform legii, în funcţie de necesitãţile care se impun în vederea îndeplinirii atribuţiilor Agenţiei."
4. La articolul 19 alineatul (1) punctul 1, literele f) şi k) se abrogã.
5. La articolul 19 alineatul (1) punctul 1, literele l) şi m) vor avea urmãtorul cuprins:
"l) distribuie bilete de odihnã persoanelor îndreptãţite, pe baza solicitãrilor acestora, în cotele stabilite prin ordin al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale;
m) soluţionarea cererilor privind stabilirea calitãţii de persoanã persecutatã în înţelesul prevederilor <>Decretului-lege nr. 118/1990 privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice de dictatura instauratã cu începere de la 6 martie 1945, precum şi celor deportate în strãinãtate ori constituite în prizonieri, republicat, plata acestor drepturi fiind realizatã prin intermediul caselor judeţene de pensii sau, dupã caz, a municipiului Bucureşti."
6. Dupã articolul 27 se introduce anexa nr. 1^1, având cuprinsul prevãzut în anexa nr. 3, care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. IV
Regulamentul de organizare şi funcţionare a Inspecţiei Muncii, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.377/2009 , cu modificãrile ulterioare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 802 din 25 noiembrie 2009, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. La articolul 1, alineatele (1) şi (5) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"Art. 1. - (1) Inspecţia Muncii este organul de specialitate al administraţiei publice centrale în subordinea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu sediul în municipiul Bucureşti, prin care se exercitã atribuţii de autoritate de stat în domeniile relaţiilor de muncã şi securitãţii şi sãnãtãţii în muncã.
...................................................................
(5) Inspecţia Muncii funcţioneazã cu un numãr de 3.236 de posturi, funcţionari publici şi personal contractual."
2. Articolul 2 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 2. - (1) Inspecţia Muncii exercitã controlul aplicãrii unitare a dispoziţiilor legale în domeniile sale de competenţã în unitãţile din sectorul public, mixt, privat, precum şi la alte categorii de angajatori.
(2) Inspecţia Muncii are ca principal scop urmãrirea îndeplinirii obligaţiilor legale de cãtre angajatorii prevãzuţi la alin. (1), în domeniul relaţiilor de muncã, securitãţii şi sãnãtãţii în muncã, precum şi a celor referitoare la condiţiile de muncã, apãrarea vieţii, integritãţii corporale şi sãnãtãţii salariaţilor şi a altor participanţi la procesul de muncã, în desfãşurarea activitãţii."
3. La articolul 3 alineatul (1) punctul A, literele a), d) şi e) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"a) controleazã aplicarea corectã şi unitarã a legilor şi a altor acte normative care reglementeazã relaţiile de muncã, securitatea şi sãnãtatea în muncã, supravegherea pieţei produselor din domeniul de competenţã, conform legii;
...................................................................
d) elaboreazã programele anuale de acţiuni pentru implementarea politicii Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale în domeniu;
e) elaboreazã metode şi instrucţiuni unitare de control;".
4. La articolul 3 alineatul (1) punctul A, literele g) şi h) şi punctele D-F se abrogã.
5. La articolul 3 alineatul (1) punctul B, litera f) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"f) controleazã utilizarea de cãtre angajatori a muncii nedeclarate;".
6. La articolul 3 alineatul (1) punctul B, dupã litera o) se introduc douã noi litere, literele p) şi q), cu urmãtorul cuprins:
"p) sprijinã negocierea contractelor colective de muncã; înregistreazã şi organizeazã evidenţa acestora;
q) exercitã, în condiţiile prevãzute de lege, concilierea şi arbitrajul în cazul conflictelor de interese."
7. La articolul 3 alineatul (1) punctul C, literele n), o) şi r) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"n) controleazã modul de aplicare a mãsurilor tehnice şi organizatorice luate de angajatori în vederea prevenirii prezenţei peste limitele maxime admise a agenţilor chimici, fizici sau biologici pentru asigurarea stãrii de sãnãtate a salariaţilor expuşi la noxe;
o) controleazã respectarea legislaţiei privind supravegherea sãnãtãţii lucrãtorilor, examenul medical la angajare, adaptabilitatea în muncã şi controlul medical periodic;
...................................................................
r) controleazã modul în care angajatorii au organizat activitatea de acordare a primului ajutor în caz de accidentare, precum şi organizarea şi dotarea echipelor de salvatori, pentru situaţiile impuse de specificul activitãţii sau prevãzute de lege."
8. La articolul 3 alineatul (1) punctul C, litera p) se abrogã.
9. La articolul 5 alineatul (1), litera b) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"b) pregãtirea şi perfecţionarea personalului care îşi desfãşoarã activitatea în domeniile relaţiilor de muncã, securitãţii şi sãnãtãţii în muncã şi supravegherii pieţei produselor."
10. La articolul 6, alineatele (6), (7) şi (9) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"(6) Inspectorii şefi ai inspectoratelor teritoriale de muncã sunt ordonatori terţiari de credite.
(7) Atribuţiile inspectorului general de stat şi ale inspectorilor generali de stat adjuncţi sunt stabilite prin regulamentul propriu de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Muncii, aprobat prin ordin al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale.
...................................................................
(9) În vederea cercetãrii faptelor care constituie obiect al sesizãrilor privind încãlcarea prevederilor legale, precum şi a regulamentelor, metodologiilor ori a altor norme interne de lucru de cãtre inspectorii de muncã, în cadrul Inspecţiei Muncii se organizeazã Corpul de control al calitãţii inspecţiei, ale cãrui atribuţii se stabilesc prin regulamentul propriu de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Muncii, aprobat prin ordin al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale."
11. La articolul 9, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 9. - (1) Atribuţiile compartimentelor funcţionale ale Inspecţiei Muncii se stabilesc prin regulament propriu de organizare şi funcţionare, aprobat prin ordin al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale."
12. Articolul 10 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 10. - (1) Inspectoratele teritoriale de muncã sunt conduse de un inspector şef, funcţie publicã de conducere.
(2) În exercitarea atribuţiilor de conducere, inspectorul şef are în subordine 2 inspectori şefi adjuncţi, funcţii publice de conducere.
(3) Inspectorii şefi şi inspectorii şefi adjuncţi sunt numiţi, în condiţiile legii, prin ordin al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale şi îndeplinesc atribuţiile prevãzute de prezenta hotãrâre şi de alte reglementãri legale aplicabile în domeniu."
13. Articolul 11 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 11. - (1) Personalul Inspecţiei Muncii şi al inspectoratelor teritoriale de muncã este alcãtuit din inspectori de muncã, funcţionari publici şi alte categorii de personal.
(2) Funcţia de inspector de muncã este funcţie publicã în cadrul categoriei funcţiilor publice specifice, cu statut special. Inspectorul general de stat şi inspectorii generali de stat adjuncţi sunt inspectori de muncã.
(3) Funcţionarii publici prevãzuţi la alin. (1) beneficiazã de stabilitate în funcţie şi independenţã faţã de orice schimbare guvernamentalã şi influenţã neprevãzutã din afarã.
(4) Selectarea, recrutarea, pregãtirea şi numirea în funcţii a inspectorilor de muncã se fac potrivit legislaţiei din domeniul funcţiei publice.
(5) În exercitarea atribuţiilor legale, inspectorii de muncã sunt învestiţi cu exerciţiul autoritãţii publice, beneficiind de protecţie în condiţiile legii.
(6) Pot fi inspectori de muncã persoanele care îndeplinesc urmãtoarele condiţii: au studii universitare de licenţã absolvite cu diplomã, respectiv studii superioare de lungã duratã absolvite cu diplomã de licenţã sau echivalentã în domeniile fundamentale: ştiinţe inginereşti, ştiinţe agricole şi silvice, ştiinţe juridice, ştiinţe economice sau în specializãrile: sociologie, psihologie, administraţie publicã şi medicinã.
(7) Perioada în care persoanele care ocupã funcţia de inspector de muncã îşi desfãşoarã activitatea în Inspecţia Muncii sau în inspectoratele teritoriale de muncã este consideratã vechime în specialitatea studiilor absolvite, cu condiţia ca în fişa postului sã existe ca atribuţii desfãşurarea unor activitãţi din domeniul în care au absolvit.
(8) Personalul Inspecţiei Muncii şi al inspectoratelor teritoriale de muncã beneficiazã de mãsuri speciale de protecţie împotriva ameninţãrilor, violenţelor sau a oricãror fapte care îi pun în pericol pe ei, familiile şi/sau bunurile lor, precum şi de sprijin financiar din partea instituţiei, prin suportarea integralã a sumelor necesare asigurãrii asistenţei juridice, în cazurile în care actele şi faptele îndeplinite în timpul exercitãrii atribuţiilor de serviciu, în limitele şi cu respectarea prevederilor legale, fac obiectul unor proceduri judiciare.
(9) Mãsurile speciale de protecţie, condiţiile şi modul de realizare a acestora, precum şi modalitatea de acordare a sprijinului financiar, prevãzute la alin. (8), se stabilesc prin regulamentul propriu de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Muncii, aprobat prin ordin al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale."
14. Titlul capitolului IV se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"CAPITOLUL IV
Inspectorul de muncã"
15. La articolul 15 alineatul (1), litera b) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"b) sã identifice, pe baza actelor care dovedesc identitatea, persoanele aflate în locurile de muncã sau în alte locuri supuse controlului sau cercetãrii evenimentelor şi sã impunã completarea fişei de identificare prevãzute în anexã."
16. La articolul 15 alineatul (1), litera e) se abrogã.
17. Articolul 16 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 16. - (1) Constatãrile rezultate în urma controalelor şi a cercetãrii evenimentelor, precum şi mãsurile dispuse de cãtre inspectorii de muncã sunt consemnate de cãtre aceştia în procese-verbale, al cãror model se aprobã prin decizie a inspectorului general de stat.
(2) Constatãrile privind nerespectarea prevederilor legale din domeniile relaţiilor de muncã, securitãţii şi sãnãtãţii în muncã, care conform actelor normative în vigoare constituie contravenţie, sunt consemnate de inspectorii de muncã în procese-verbale de constatare şi sancţionare a contravenţiilor, al cãror model se aprobã prin decizie a inspectorului general de stat.
(3) Contestaţiile formulate împotriva proceselor-verbale încheiate de inspectorii de muncã sunt soluţionate de instanţa competentã, potrivit legii."
18. Articolele 17-19 se abrogã.
19. Articolele 20-22 se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"Art. 20. - Unitãţile din sectorul public, mixt, privat, precum şi alte categorii de angajatori controlaţi au obligaţia de a pune la dispoziţia inspectorilor de muncã documentele, registrele, evidenţele şi informaţiile solicitate de aceştia, necesare controlului sau cercetãrii evenimentului.
Art. 21. - Inspectorii de muncã din cadrul unui inspectorat teritorial de muncã îşi pot desfãşura activitatea de control pe raza teritorialã a altor inspectorate, altele decât cel în care îşi desfãşoarã activitatea în mod curent, pe baza deciziei emise de inspectorul general de stat.
Art. 22. - În exercitarea atribuţiilor sale, inspectorul general de stat emite decizii şi aprobã metodologii şi instrucţiuni." 20. La articolul 23, litera e) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"e) analizeazã periodic şi ori de câte ori este nevoie, împreunã cu inspectorii şefi, activitatea inspectoratelor teritoriale de muncã;".
21. Dupã articolul 23 se introduce un nou articol, articolul 24, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 24. - Anexa face parte integrantã din prezentul regulament de organizare şi funcţionare."
22. Dupã articolul 24 se introduce o anexã, având cuprinsul prevãzut în anexa nr. 4, care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. V
Mãsurile de reorganizare stabilite prin prezenta hotãrâre se realizeazã în termen de 45 de zile de data intrãrii în vigoare a acesteia, cu respectarea procedurilor şi dispoziţiilor legale în vigoare.
ART. VI
<>Hotãrârea Guvernului nr. 1.610/2006 privind aprobarea Statutului Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncã, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 958 din 28 noiembrie 2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, <>Hotãrârea Guvernului nr. 13/2004 privind aprobarea Statutului Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 56 din 23 ianuarie 2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.285/2008 privind aprobarea Statutului propriu de organizare şi funcţionare al Agenţiei Naţionale pentru Prestaţii Sociale, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 717 din 22 octombrie 2008, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.377/2009 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Inspecţiei Muncii, precum şi pentru stabilirea unor mãsuri cu caracter organizatoric, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 802 din 25 noiembrie 2009, cu modificãrile ulterioare, precum şi cu modificãrile şi completãrile aduse prin prezenta hotãrâre, se vor republica în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouã numerotare.


PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:


────────────────
Ministrul muncii,
familiei şi protecţiei sociale,
Mihai Constantin Şeitan

Preşedintele Agenţiei Naţionale
a Funcţionarilor Publici,
Szakal Andras Zsolt

Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu


Bucureşti, 7 iulie 2010.
Nr. 662.


ANEXA 1
───────
(Anexa nr. 1 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.610/2006 )
────────────────────────────────────────────────────

STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncã


NOTĂ(CTCE)
Reprezentarea graficã a anexei nr. 1 se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 519 din 26 iulie 2010, la pagina 5, (a se vedea imaginea asociatã).


ANEXA 2


───────
(Anexa nr. 1 la statut)
───────────────────────

STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale


NOTĂ(CTCE)
Reprezentarea graficã a anexei nr. 2 se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 519 din 26 iulie 2010, la pagina 6, (a se vedea imaginea asociatã).


ANEXA 3


────────
(Anexa nr. 1^1 la statut)
─────────────────────────

STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a aparatului central al Agenţiei Naţionale pentru Prestaţii Sociale (ANPS)



NOTĂ(CTCE)
Reprezentarea graficã a anexei nr. 3 se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 519 din 26 iulie 2010, la pagina 7, (a se vedea imaginea asociatã).


ANEXA 4


───────
(Anexã la regulament)
────────────────────

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
INSPECŢIA MUNCII
Inspectoratul Teritorial de Muncã ..........
Adresa ........
Tel./fax: ..... e-mail: ........
Operator de date cu caracter personal nr. ......


FIŞĂ DE IDENTIFICARE

Inspector de muncã ....................
Legitimaţie nr. .......................
Semnãtura .............................

Completatã în ziua de ......, ora ......, la locul de muncã al S.C. ......, situat în ....... str. ...... nr. ...., sectorul ..... judeţul ............
Subsemnatul(a), ......., fiul/fiica lui ....... şi al ......., nãscut(ã) în anul ...., luna ....., ziua ......, domiciliat(ã) în localitatea ........, str. ........ nr. ...., bl. ...., sc. ...., ap. ...., sectorul/judeţul ......, legitimat cu BI (CI)/paşaport seria ..... nr. ....., eliberat(ã) de ......... la data de ......, cod numeric personal ......., declar pe propria rãspundere urmãtoarele:
Prestez activitate în funcţia/meseria ........, de la data de ........., la S.C. ........ cu sediul în ......., str. ...... nr. ....., sectorul/judeţul ........... .
I. Forma în baza cãreia prestez activitatea*) ............
_________
*) Dupã caz, se va înscrie: "- contract de muncã încheiat în forma scrisã, duratã nedeterminatã/perioadã de probã; - fãrã contract de muncã/perioadã de probã".

II. Timpul de muncã şi timpul de odihnã
1. Norma de muncã:
- normã întreagã ............... ore/zi
- fracţiune de normã de ...... ore/zi, de la ora ..... pânã la ora .......
2. Repartizarea programului de lucru:
- în ture : tura I de la ora ........ pânã la ora .....; tura II de la ora ........ pânã la ora ..............;
- prestez muncã suplimentarã ........ ore/zi;
- prestez muncã de noapte ......... ore/ noapte;
- prestez muncã în repaus sãptãmânal:
- numãr de ore lucrate ........ sâmbãta; numãr de zile de sâmbãtã lucrate/luna ...........;
- numãr de ore lucrate ........ duminica; numãr de zile de duminicã lucrate/luna .........;
- prestez munca în zilele de sãrbãtori legale ...... numãr de ore lucrate ....../zi.
III. Drepturi salariale
Primesc un salariu lunar de ...... lei net (în mânã) şi .......... lei brut pe statul de platã, pentru care am semnat/nu am semnat stat de plata.
Menţionez cã lucrez împreunã cu urmãtoarele persoane: ......................
............................................................................
Aceasta îmi este declaraţia pe care o dau, o susţin şi o semnez, cele de mai sus fiind adevãrate, nefiind silit(ã) sau intimidat(ã).

Data ............

Semnãtura ...........

___________

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016