Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 642 din 16 septembrie 1994 (*republicata*)  privind organizarea si functionarea Ministerului Culturii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 642 din 16 septembrie 1994 (*republicata*) privind organizarea si functionarea Ministerului Culturii

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 199 din 30 august 1995
-----------
    *) Republicată în temeiul art. II din Hotărârea Guvernului nr. 567 din 28 iulie 1995, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 180 din 11 august 1995.
    Hotărârea Guvernului nr. 642 din 16 septembrie 1994 a fost publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 288 din 11 octombrie 1994.

    Guvernul României hotărăşte:

    ART. 1
    Ministerul Culturii este organul administraţiei publice centrale de specialitate care aplica strategia dezvoltării şi politica Guvernului în domeniul culturii.
    ART. 2
    În realizarea obiectului sau de activitate, Ministerul Culturii are următoarele atribuţii:
    (1) coordonează şi urmăreşte aplicarea legilor şi hotărârilor Guvernului în domeniul culturii, cu respectarea limitelor de autoritate şi a principiului autonomiei agenţilor economici, instituţiilor şi autorităţilor administraţiei publice locale;
    (2) analizează evoluţia fenomenelor specifice domeniului culturii, în corelare cu tendinţele pe plan mondial, în scopul armonizării factorilor dezvoltării în condiţiile statului de drept şi ale economiei de piaţă, studierii şi pregătirii lucrărilor de legiferare;
    (3) iniţiază sau elaborează, ori, după caz, avizează proiecte de acte normative - legi şi hotărâri ale Guvernului, asigurând fundamentarea acestora;
    (4) iniţiază şi negociază, din împuternicirea Guvernului, încheierea de convenţii, acorduri şi alte înţelegeri internaţionale sau propune acestuia întocmirea formelor de aderare la cele existente;
    (5) urmăreşte şi controlează aplicarea prevederilor legale, inclusiv a convenţiilor şi acordurilor internaţionale, în domeniul culturii;
    (6) orienteaza activitatea de cooperare internaţională şi sprijină dezvoltarea formelor de cooperare guvernamentale şi neguvernamentale;
    (7) reprezintă interesele statului în diferite organe şi organisme internaţionale, în conformitate cu acordurile şi alte înţelegeri stabilite în acest scop, şi dezvolta relaţii de colaborare cu organe şi organizaţii similare din alte state şi cu organizaţii internaţionale ce interesează activitatea Ministerului Culturii;
    (8) conlucreaza cu organizaţiile şi instituţiile de specialitate pentru perfecţionarea pregătirii profesionale a personalului;
    (9) editează publicaţii de specialitate şi de informare în domeniul culturii, evaluează şi decide în legătura cu oportunitatea continuităţii activităţii acestora;
    (10) elaborează măsuri normative necesare asigurării protecţiei bunurilor culturale mobile şi imobile impotriva efectelor negative ale mediului;
    (11) elaborează, potrivit reglementărilor legale, norme şi normative pentru domeniul sau de activitate, aplicabile tuturor instituţiilor şi aşezămintelor culturale, indiferent de subordonare, în contextul desfăşurării acţiunii conjugate a tuturor factorilor implicaţi în procesul punerii în operă a principiilor reformei;
    (12) ocroteşte dezvoltarea personalităţii creatoare în folosul individului şi al societăţii;
    (13) acţionează, prin forme şi modalităţi specifice, pentru protecţia şi promovarea culturii;
    (14) apara, potrivit legii, drepturile şi interesele oamenilor de cultura şi arta din România, în ţară şi în străinătate;
    (15) organizează, încurajează şi finanţează, potrivit legii, activităţi de creaţie prin achiziţii, concursuri şi alte modalităţi specifice;
    (16) organizează şi finanţează, în condiţiile legii, acţiuni de interes naţional în toate domeniile culturii şi artei, achiziţii muzeale şi de alta natura, expoziţii interne şi externe, editari de cărţi şi publicaţii culturale, acţiuni de conservare, restaurare şi valorificare a patrimoniului cultural naţional mobil şi imobil;
    (17) organizează şi finanţează, în condiţiile legii, concursuri internaţionale de creaţie şi interpretare şi facilitează participarea artiştilor români la manifestări similare din străinătate;
    (18) contribuie la crearea cadrului şi la asigurarea unor sanse egale pentru dezvoltarea artei şi culturii minorităţilor naţionale din România;
    (19) promovează şi finanţează acţiuni culturale, inclusiv cu participarea diasporei româneşti, pentru întărirea prestigiului culturii noastre în ţară şi în străinătate, în limita fondurilor aprobate cu aceasta destinaţie;
    (20) eleboreaza strategia naţionala în domeniul patrimoniului cultural naţional, norme şi metodologii necesare desfăşurării activităţilor specifice;
    (21) asigura condiţii pentru îndeplinirea obiectivelor strategiei naţionale prin Direcţia monumentelor istorice şi Direcţia muzeelor şi colecţiilor, ale căror atribuţii sunt coordonarea şi urmărirea realizării activităţilor de evidenta, cercetare, protecţie, conservare, restaurare şi valorificare a patrimoniului cultural naţional mobil şi imobil. Competentele şi responsabilităţile specifice Direcţiei monumentelor istorice şi Direcţiei muzeelor şi colecţiilor se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare a ministerului;
    (22) stabileşte atribuţiile oficiilor judeţene şi al municipiului Bucureşti pentru patrimoniul cultural naţional;
    (23) colaborează cu autorităţile competente la elaborarea programelor de organizare şi dezvoltare urbanistica a teritoriului, pentru zonele în care se găsesc monumentele istorice, şi acţionează în vederea recuperării bunurilor din patrimoniul cultural naţional în caz de export ilicit sau furt;
    (24) acţionează, prin măsuri specifice de protejare, pentru revitalizarea şi consolidarea tradiţiilor şi obiceiurilor locale, potrivit calendarului religios şi ocupaţiilor specifice rurale;
    (25) organizează atestarea artiştilor liber-profesionişti, a traducătorilor, a specialiştilor şi experţilor în domeniile specifice patrimoniului cultural naţional;
    (26) stabileşte norme unitare de structura pentru instituţiile publice de cultură, precum şi criteriile de clasificare specifice;
    (27) stabileşte condiţiile şi avizează înfiinţarea instituţiilor culturale private, organizează atestarea specialiştilor din domeniul respectiv şi elaborează norme privind obligaţiile acestora faţă de stat;
    (28) suspenda sau retrage avizele şi atestatele acordate instituţiilor de cultură particulare şi specialiştilor acestora, în cazul nerespectării prevederilor legale şi a normelor care le reglementează;
    (29) avizează înfiinţarea de ligi, fundaţii, asociaţii culturale etc. şi le controlează potrivit legii;
    (30) cooperează cu uniunile şi asociaţiile de creaţie şi coopteaza membri ai acestora în cadrul comisiilor de experţi ale Ministerului Culturii;
    (31) asigura cadrul institutional necesar protecţiei drepturilor de autor şi celorlalte drepturi conexe, în ţară şi în străinătate;
    (32) numeşte, în condiţiile legii, şi revoca, după caz, directorii instituţiilor publice direct subordonate şi avizează numirea sau revocarea directorilor instituţiilor publice de cultura de importanţă judeţeană;
    (33) elaborează, potrivit legii, normative privind stabilirea preţurilor şi tarifelor pentru domeniul sau de activitate;
    (34) exercita atribuţiile ce-i revin, potrivit legii, ca organ de specialitate al administraţiei publice centrale sub a cărui autoritate funcţionează regia autonomă din domeniul sau de activitate;
    (35) în exercitarea atribuţiilor sale, Ministerul Culturii colaborează cu celelalte ministere şi organe de specialitate din subordinea Guvernului, cu autorităţile publice locale şi cu alte organisme interesate;
    (36) îndeplineşte orice atribuţii prevăzute de lege în domeniul său de activitate.
    ART. 3
    (1) În structura organizatorică a Ministerului Culturii pot funcţiona direcţii generale, direcţii, servicii şi birouri.
    (2) Structura organizatorică a Ministerului Culturii este prevăzută în anexa nr. 1. În cadrul acesteia, prin ordin al ministrului culturii se pot organiza numai servicii sau birouri, precum şi colective temporare prevăzute la art. 9 din Legea nr. 40/1991, republicată.
    (3) Numărul maxim de posturi este de 260, exclusiv demnitarii.
    (4) Ministrul culturii conduce întreaga activitate a ministerului şi îl reprezintă în raporturile cu celelalte ministere, alte autorităţi publice şi organizaţii din ţara, cu organisme similare din alte tari, precum şi cu persoane juridice şi fizice. Pe lângă ministru funcţionează un colegiu al ministerului, ca organ consultativ. Componenta colegiului se stabileşte prin ordin al ministrului culturii.
    (5) Ministrul culturii numeşte preşedintele şi specialiştii Comisiei Naţionale a Monumentelor Istorice, Comisiei Naţionale a Muzeelor şi Colecţiilor, precum şi ai altor comisii de specialitate din domeniul culturii.
    Fondurile necesare funcţionarii comisiilor se suporta din bugetul Ministerului Culturii.
    Membrii comisiei beneficiază de o indemnizaţie, pe şedinţa, de până la 10% din salariul aprobat pentru funcţia de secretar de stat. Indemnizaţiile se stabilesc prin ordin al ministrului culturii.
    Totalul sumelor cuvenite membrilor comisiilor, ca urmare a participării lor la şedinţele ordinare sau extraordinare, nu poate depăşi salariul minim pe economie lunar, potrivit anexei nr. 11 la Legea nr. 40/1991, republicată.
    (6) Atribuţiile şi sarcinile compartimentelor din aparatul propriu al ministerului se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare a ministerului, care se aproba prin ordin al ministrului culturii.
    (7) Atribuţiile şi sarcinile secretarului de stat se stabilesc prin ordin al ministrului culturii.
    ART. 4
    (1) Unităţile din subordinea Ministerului Culturii sunt prevăzute în anexa nr. 2.
    (2) Structura organizatorică, normativele de personal, criteriile de constituire a compartimentelor, statele de funcţii pentru instituţiile publice subordonate (pct. I-III din anexa nr. 2), precum şi atribuţiile acestora se stabilesc prin ordin al ministrului culturii.
    ART. 5
    (1) Atribuţiile Ministerului Culturii în planul activităţii cultural-artistice din teritoriu sunt exercitate de inspectoratele pentru cultura - servicii publice descentralizate -, cu personalitate juridică, organizate în fiecare judeţ şi în municipiul Bucureşti, conduse de către un consilier teritorial şef, numit de ministrul culturii, cu avizul prefectului.
    (2) Numirea consilierilor teritoriali din cadrul inspectoratelor pentru cultura se face de către consilierul teritorial şef, cu avizul Ministerului Culturii, în condiţiile legii.
    (3) Organizarea şi funcţionarea inspectoratelor pentru cultura judeţene şi al municipiului Bucureşti, atribuţiile şi sarcinile specifice acestora se stabilesc prin regulamente elaborate de Ministerul Culturii.
    ART. 6
    În exercitarea atribuţiilor sale, ministrul culturii emite ordine şi instrucţiuni.
    ART. 7
    Ministerul Culturii are în dotare, pentru transportul persoanelor din aparatul propriu, un număr de autoturisme stabilit potrivit normelor legale în vigoare, precum şi un microbuz şi doua autoturisme "Dacia-break", pentru transportul de materiale şi activităţi specifice, cu un consum normat la nivelul celui stabilit conform reglementărilor legale în vigoare pentru autoturismele din dotarea ministerului.
    ART. 8
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte din prezenta hotărâre.
    ART. 9
    Ministerul Finanţelor va opera modificările corespunzătoare ce rezulta din aplicarea prevederilor prezentei hotărâri în bugetul Ministerului Culturii, aprobat pe anul 1994.
    ART. 10
    (1) Pe data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abroga Hotărârea Guvernului nr. 461/1994 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii.
    (2) Încadrarea în numărul de posturi aprobate se va încheia în termen de 45 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotărâri.


    ANEXA 1
    Numărul maxim de posturi: 260
    (exclusiv demnitarii)



                                                       ┌────────────────────┐
                                                       │ MINISTRU │
                                                       └──────────┬─────────┘
                                                                  │
                      ┌──────────────────────┐ │ ┌──────────────────────┐
                      │ CONSILIERI ├───┐ │ ┌───┤LEGISLATIE, CONTENCIOS│
                      └──────────────────────┘ ├────────────────┼──────────────────┤ └──────────────────────┘
                      ┌──────────────────────┐ │ │ │ ┌──────────────────────┐
                      │CONTROL AL MINISTRULUI├───┘ │ └───┤ CONTROL FINANCIAR │
                      │ │ │ │ PROPRIU │
                      └──────────────────────┘ │ └──────────────────────┘
                        ┌─────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┐
               ┌────────┴───────┐ │ ┌────────┴───────┐
               │SECRETAR DE STAT│ │ │SECRETAR DE STAT│
               └────────┬───────┘ │ └────────┬───────┘
      ┌─────────────────┤ ┌────────────────┴────────────────────┐ │
      │ ┌────────┴─────────┐ ┌─────────┴─────────┐ ┌─────────────┴──────────────┐ │
      │ │ Direcţia generală│ │ Direcţia generală │ │Direcţia generală strategie,│ │
      │ │programe culturale│ │patrimoniu cultural│ │ management, resurse, │ │
      │ │ │ │ naţional │ │ dezvoltare │ │
      │ └────────┬─────────┘ └─────────┬─────────┘ └─────────────┬──────────────┘ │
      │ │ │ │ │
      │ ┌─────┴──────┐ ┌────┴─────┐ ┌───────────┬─────┴─────┬───────────┐ ┌───────────┼─────────────┐
┌─────┴────┐┌─────┴────┐┌──────┴─────┐┌─────┴───┐┌─────┴──────┐┌─────┴────┐┌─────┴────┐┌─────┴────┐┌─────┴────┐┌─────┴────┐┌─────┴────┐┌───────┴──────┐
│ Directia ││ Direcţia ││ Direcţia ││ Direcţia││ Direcţia ││ Direcţia ││ Direcţia ││ Direcţia ││ Direcţia ││ Direcţia ││ Direcţia ││ Direcţia │
│ cultură ││asezăminte││ pentru ││monumente││ muzee şi ││strategie ││ resurse ││dezvoltare││ resurse ││instituţii││ pentru ││ relaţii │
│ scrisă ││culturale ││inspectorate││ istorice││ colecţii ─ ││culturală,││financiare││ ││ umane, ││ de ││minorităţi││ culturale │
│ ││ ││ de cultură ││ ││arte vizuale││prognoză, ││ ││ ││salarizare││spectacole││naţionale ││internaţionale│
│ ││ ││ ││ ││ ││management││ ││ ││ ││ ││ ││ │
└──────────┘└──────────┘└────────────┘└─────────┘└────────────┘└──────────┘└──────────┘└──────────┘└──────────┘└──────────┘└──────────┘└──────────────┘



    ANEXA 2


                            UNITĂŢILE
         care funcţionează în subordinea Ministerului Culturii

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Denumirea unităţii Sursa de finanţare
crt.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 0 1 2
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
       I. Instituţii publice finanţate de la bugetul de stat

 1. Inspectoratele pentru cultură judeţene,
    al municipiului Bucureşti şi sectorului
    agricol Ilfov - servicii publice descen-
    tralizate ale Ministerului Culturii Bugetul de stat

    NOTA:
    Se poate utiliza un număr maxim de 450 posturi. Repartizarea pe judeţe si
pe municipiul Bucureşti a numărului de posturi se face prin ordin al
ministrului culturii.

 2. Biblioteca Naţională Bugetul de stat
 3. Centrul Naţional de Conservare şi
    Valorificare a Tradiţiei şi Creaţiei
    Populare Bugetul de stat
 4. Centrul pentru Administrarea şi Pro-
    tecţia Patrimoniului Culturii*) Bugetul de stat
-------
    *) Prin schimbarea denumirii Direcţiei pentru Administrarea Centrelor de
       Cultură.

 5. Agenţia Româna pentru Protejarea
    Drepturilor de Autor Bugetul de stat

    NOTA:
    Unităţile de la nr. crt. 2-5 pot utiliza un număr maxim de 580 posturi.

 6. Institutul de Studii Orientale
    "Sergiu Al. George" Bugetul se stat

    NOTA:
    Institutul de Studii Orientale "Sergiu Al. George" poate utiliza un număr
maxim de 20 posturi.

  II. Instituţii publice finanţate din venituri extrabugetare şi subvenţii de
      la bugetul de stat
 7. Muzeul Naţional de Arta al României Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
 8. Muzeul Naţional de Istorie a României Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
 9. Muzeul Naţional "Bruckenthal" Sibiu Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
10. Muzeul Naţional "Peleş" Sinaia Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
11. Muzeul Civilizaţiei Populare Venituri extrabugetare şi sub-
    Tradiţionale "Astra" Sibiu venţii de la bugetul de stat
12. Muzeul Satului Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
13. Muzeul Ţăranului Român Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
14. Muzeul Literaturii Române Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
15. Muzeul Bran Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
16. Muzeul Naţional Cotroceni Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
17. Muzeul "George Enescu" Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
18. Memorialul Ipoteşti - Centrul Venituri extrabugetare şi sub-
    Naţional de Studii "Mihai Eminescu" venţii de la bugetul de stat
19. Muzeul Naţional al Unirii Venituri extrabugetare şi sub-
    Alba Iulia venţii de la bugetul de stat
20. Complexul Naţional Muzeal Venituri extrabugetare şi sub-
    "Curtea Domnească " Târgovişte venţii de la bugetul de stat
21. Muzeul Naţional al Bucovinei, Venituri extrabugetare şi sub-
    Suceava (inclusiv Cetatea Domnească) venţii de la bugetul de stat
22. Muzeul Naţional de Istorie a Venituri extrabugetare şi sub-
    Transilvaniei Cluj-Napoca venţii de la bugetul de stat
23. Complexul Naţional Muzeal Venituri extrabugetare şi sub-
    "Moldova" Iaşi venţii de la bugetul de stat
24. Complexul Cultural Naţional "Constantin Venituri extrabugetare şi sub-
    Brâncuşi" Târgu Jiu (Inclusiv Ansamblul venţii de la bugetul de stat
    monumental "Calea Eroilor")
25. Teatrul Naţional "I. L. Caragiale" Venituri extrabugetare şi sub-
    Bucureşti venţii de la bugetul de stat
26. Teatrul Naţional Cluj-Napoca Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
27. Teatrul Naţional "Vasile Venituri extrabugetare şi sub-
    Alecsandri" Iaşi venţii de la bugetul de stat
28. Teatrul Naţional "Matei Millo" Venituri extrabugetare şi sub-
    Timişoara venţii de la bugetul de stat
29. Teatrul Naţional Craiova Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
30. Teatrul Naţional Târgu Mureş Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
31. Teatrul Maghiar de Stat Venituri extrabugetare şi sub-
    Cluj-Napoca venţii de la bugetul de stat
32. Teatrul de Proiecte Culturale Venituri extrabugetare şi sub-
    "Teatrum Mundi" venţii de la bugetul de stat
33. Teatrul "Masca" Bucureşti Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
34. Teatrul "Excelsior" Bucureşti Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
35. Opera Naţională Română Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
36. Opera Română Cluj-Napoca Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
37. Opera Maghiară Cluj-Napoca Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
38. Opera Română Iaşi Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
39. Opera Română Timişoara Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
40. Teatrul de Operetă "Ion Dacian" Venituri extrabugetare şi sub-
    Bucureşti venţii de la bugetul de stat
41. Filarmonica "George Enescu" Venituri extrabugetare şi sub-
    Bucureşti venţii de la bugetul de stat
42. Centrul de Cultură "Tinerimea Română" Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
43. Oficiul Naţional pentru Documentare Venituri extrabugetare şi sub-
    şi Expoziţii de Artă venţii de la bugetul de stat
44. Studioul de Creaţie Cinematografică Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
45. Editura "Video" Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
46. Centrul European de Cultura Sinaia Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
47. Centrul Naţional de Cultura Mogoşoaia Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
48. Centrul de Cultură "George Apostu" Venituri extrabugetare şi sub-
    Bacău venţii de la bugetul de stat
49. Centrul de Cultură "Kalinderu" Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
50. Centrul de Cultură Bran, Braşov Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
51. Centrul de Cultură Arcus, Covasna Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
52. Centrul de Cultură "Brătianu", Venituri extrabugetare şi sub-
    Ştefăneşti-Argeş venţii de la bugetul de stat
53. Centrul de Cultură Tescani, Bacău Venituri extrabugetare şi sub-
                                                 venţii de la bugetul de stat
54. Centrul Cultural Muzeal "Al. I. Cuza" Venituri extrabugetare şi sub-
    Bucureşti venţii de la bugetul de stat

    NOTA:
    Unităţile de la nr. crt. 7-54 pot utiliza un număr maxim de 7.100 posturi.

  III. Instituţii publice finanţate din venituri extrabugetare

55. Casa de Presă şi Editura "Cultura Naţională" Venituri extrabugetare
56. Centrul de Perfecţionare a Personalului
    din Cultură şi Artă, Pregătire Post-
    liceală şi Postuniversitară Venituri extrabugetare
57. Centrul de Informatică şi Memorie Culturală Venituri extrabugetare
58. ARTEXIM Venituri extrabugetare
59. Centrul de Proiectare pentru Patrimoniul
    Cultural Naţional Venituri extrabugetare

                    IV. Regii autonome
60. Regia Autonomă a Imprimeriilor "Coresi".
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


                             -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016