Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 641 din 25 septembrie 1998  privind aprobarea Programului national Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 641 din 25 septembrie 1998 privind aprobarea Programului national "Sportul pentru toti - Romania 2000"

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 383 din 8 octombrie 1998

Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Se aproba Programul naţional "Sportul pentru toţi - România 2000", prevãzut în anexa nr. 1, promovat ca program naţional de acţiune socialã, în scopul constientizarii la nivelul societãţii a rolului şi importantei sportului pentru toţi, ca activitate de interes naţional, cu rol în ridicarea potenţialului biomotric al populaţiei, în îmbunãtãţirea calitãţii vieţii şi în susţinerea activitãţii sportive.
ART. 2
Programul naţional "Sportul pentru toţi - România 2000" este propus ca un parteneriat care favorizeazã cooperarea organismelor guvernamentale cu autoritãţile publice locale, cu organizaţiile neguvernamentale şi cu persoanele juridice de drept public şi privat, în vederea asigurãrii contribuţiei eficiente a acestora la dezvoltarea sportului pentru toţi, în limita competentelor şi scopurilor instituţionale proprii.
ART. 3
Pentru coordonarea aplicãrii Programului naţional "Sportul pentru toţi - România 2000" se constituie Comitetul Activitãţilor Fizice Sportive pentru Sãnãtate, Educaţie şi Recreere, organism consultativ pe lângã Secretariatul General al Guvernului.
ART. 4
Comitetul Activitãţilor Fizice Sportive pentru Sãnãtate, Educaţie şi Recreere este format din reprezentanţii instituţiilor publice prevãzute în anexa nr. 2 şi ai organizaţiilor neguvernamentale, fiind coordonat de un comitet executiv care are urmãtoarea structura:



- preşedinte - secretarul general al Guvernului;
- vicepreşedinţi - ministrul tineretului şi sportului;
- ministrul educaţiei naţionale;
- ministrul sãnãtãţii;
- ministrul turismului;
- secretar executiv - secretarul general al Federaţiei Romane "Sportul pentru Toţi".



ART. 5
Structura nominalã, organigrama şi activitatea Comitetului Activitãţilor Fizice Sportive pentru Sãnãtate, Educaţie şi Recreere se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare, adoptat în prima şedinţa dupã constituire, în termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
ART. 6
Modalitãţile de lucru şi mãsurile organizatorice, administrative şi financiare pentru aplicarea Programului naţional "Sportul pentru toţi - România 2000" vor fi stabilite prin instrucţiuni şi protocoale comune, elaborate de organismele şi organizaţiile implicate, cu aprobarea Comitetului Activitãţilor Fizice Sportive pentru Sãnãtate, Educaţie şi Recreere.
ART. 7
Comitetul Activitãţilor Fizice Sportive pentru Sãnãtate, Educaţie şi Recreere se întruneşte, semestrial, în şedinţe plenare şi prezintã, anual, Guvernului rapoarte asupra stadiului de realizare a Programului naţional "Sportul pentru toţi - România 2000" şi proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli pentru exerciţiul financiar urmãtor.
ART. 8
Mijloacele financiare necesare sustinerii Programului naţional "Sportul pentru toţi - România 2000" se asigura de la bugetul de stat, sub forma de subventie acordatã suplimentar Ministerului Tineretului şi Sportului pentru subprogramele şi perioada prevãzute în anexa nr. 3.
ART. 9
Subprogramele propuse de cãtre celelalte instituţii, care sunt aprobate anual de cãtre Comitetul Activitãţilor Fizice Sportive pentru Sãnãtate, Educaţie şi Recreere, vor fi finanţate din subvenţii de la bugetele locale, din fonduri primite de la organisme internaţionale, din sponsorizãri, donaţii şi legate şi din fonduri de la bugetul de stat, care urmeazã a fi prevãzute cu aceasta destinaţie începând cu data de 1 ianuarie 1999 la capitolul "Cultura, religie şi acţiuni privind activitatea sportiva şi de tineret".
ART. 10
Finanţarea unor investiţii în domeniul obiectivelor sportive şi de agrement se va face şi prin emisiuni de titluri de valoare -împrumut public.
ART. 11
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.


PRIM-MINISTRU
RADU VASILE


Contrasemneazã:


──────────────
Ministrul tineretului
şi sportului,
Crin Antonescu

Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes

Secretarul general
al Guvernului,
Radu Stroe

Ministrul educaţiei naţionale,
Andrei Marga

Ministrul sãnãtãţii,
Hajdu Gabor

Ministrul turismului,
Sorin Frunzaverde

Secretar de stat,
şeful Departamentului pentru
Administraţie Publica Localã,
Vlad Rosca



ANEXA 1

PROGRAMUL NAŢIONAL
"SPORTUL PENTRU TOŢI - ROMÂNIA 2000"

I. Fundamentare:
În mãsura în care evaluarile ştiinţifice confirma importanta pe care o are în societate practicarea exerciţiului fizic, statul trebuie sa reconsidere rolul sportului în politica socialã şi în strategiile care privesc ansamblul populaţiei (sãnãtate, educaţie, cultura, mediu, protecţie socialã), deoarece sportul:
* contribuie la îmbunãtãţirea sãnãtãţii publice şi la crearea stãrii de bine a cetãţenilor;
* pune la dispoziţie practicantilor mijloacele şi programele care favorizeazã educaţia şi care aduc bucurie şi placere, oferind ocazii apreciabile pentru contacte interumane şi integrare în societate;
* contribuie la atenuarea unor tare - intoleranta, lipsa de implicare, agresivitatea, abuzul de alcool, de tutun şi de alte produse nocive -, educa în spiritul respectului fata de mediu, fata de identitatea nationala, în spiritul înţelegerii internaţionale şi contribuie la crearea spiritului de fair-play în relaţiile umane şi sociale;
* fiind activitatea socialã şi asociativa cea mai raspandita, contribuie în mod esenţial la dezvoltarea şi la menţinerea societãţii democratice cu cetãţeni activi;
* contribuie la socializarea indivizilor, proces de durata şi complex prin care, de-a lungul vieţii, aceştia dobândesc aptitudini, valori şi îşi formeazã atitudini şi comportamente care le permit o mai activa prezenta şi participare la viata socialã;
* face parte integrantã din viata socialã şi produce efecte economice pozitive importante: influenţeazã consumurile, veniturile, locurile de munca, eficienta în munca, dezvoltarea economicã şi a serviciilor locale şi regionale, investiţiile, amenajarea şi protecţia mediului.
De altfel, legislaţia romana cu privire la sport şi prevederile documentelor internaţionale în domeniu, la care România a aderat sau pe care urmeazã sa le ratifice, impun aprobarea şi susţinerea unui program naţional care sa asigure în condiţiile actuale existente în România organizarea şi dezvoltarea sportului pentru toţi ca activitate socialã de interes naţional, bazatã pe libera alegere, susţinutã moral, organizatoric şi financiar de cãtre stat.
Programul este propus ca parteneriat social naţional şi se bazeazã pe stabilirea şi aplicarea unei strategii instituţionale şi legislative necesare pentru crearea cadrului funcţional (conducere, sustinere materialã şi financiarã, resurse umane etc.), care sa permitã ca fiecare partener sa poatã contribui la dezvoltarea sportului pentru toţi în limita competentelor şi scopurilor instituţionale proprii.
Acest lucru presupune crearea şi asumarea unor subprograme care sa ţinã seama de condiţii, posibilitãţi, traditii, de interesele şi dorintele populaţiei şi cooperarea, la nivelul organismelor guvernamentale, cu autoritãţile publice centrale şi locale, cu organizaţii neguvernamentale, cu persoane juridice de drept privat interesate, pentru crearea unor disponibilitati care sa asigure accesul oricãrei persoane la practicarea exerciţiilor fizice şi a sportului, pentru recreere, sãnãtate şi crearea stãrii de bine.
II. Scopul programului:
Stabilirea locului sportului pentru toţi pe scara prioritatilor sociale şi realizarea unei politici eficiente, în vederea creşterii contribuţiei sportului pentru toţi la obţinerea unui nivel corespunzãtor al potenţialului biomotric al populaţiei şi la îmbunãtãţirea progresiva a calitãţii vieţii.
III. Obiectivele programului:
1. Schimbarea atitudinii fata de conceptul "Sportul pentru toţi" a cetãţenilor ca beneficiari individuali şi a statului ca beneficiar global, precum şi a celor care concep, conduc şi pun în aplicare programe sociale şi de practica sportiva prin:
* conceperea, lansarea şi susţinerea de campanii promotionale sportive, orientate spre grupuri-tinta prioritare (copii, tineri, femei, din mediul rural), grupuri-tinta defavorizate (vârstnici, persoane cu venituri mici, someri, copiii strazii), şi atragerea spre domenii importante (structuri, specialişti, infrastructura);
* extinderea cercetãrii fundamentale şi aplicative, în vederea creşterii gradului de cunoaştere şi de aplicare a cunoştinţelor în legatura cu efectele practicãrii exerciţiului fizic şi a sportului pentru sãnãtatea fizica şi mentala şi pentru creşterea capacitãţii de munca;
* realizarea de studii şi anchete asupra posibilitãţilor existente şi obstacolelor care stau în calea practicãrii sportului pentru toţi, precum şi colectarea de informaţii despre preferintele specifice ale cetãţenilor;
* extinderea relaţiilor internaţionale, în scopul valorificãrii experienţei acumulate pe plan extern, şi creşterea contribuţiei sportului pentru toţi la dezvoltarea cooperãrii.
2. Asigurarea cadrului legislativ şi organizatoric, în vederea corelãrii activitãţii instituţiilor centrale şi locale cu preocupãri în domeniul calitãţii vieţii, educaţiei, protecţiei sociale, pentru asigurarea condiţiilor care sa permitã fiecãrui cetãţean practicarea libera a activitãţilor fizice şi sportive într-un mediu sanatos şi sigur, în cadru organizat sau în mod independent, în funcţie de nevoi, capacitãţi şi preferinţe.
Totodatã este necesarã aplicarea prevederilor legale existente şi completarea acestora cu noi reglementãri care sa permitã:
* organizarea şi dezvoltarea practicãrii activitãţilor fizice şi sportive pentru sãnãtate şi recreere pe toatã durata vieţii;
* descentralizarea sistemului de practica sportiva, în sensul stimulãrii vieţii asociative şi la nivel local, cu respectarea autonomiei organismelor interesate şi implicate, rãmânând totodatã deschisã posibilitatea intervenţiei eficiente şi stabilizatoare a organismelor statului;
* asigurarea resurselor financiare, materiale şi umane, în concordanta cu cerinţele crescande ale vieţii sociale, prin:
- evaluarea potenţialului existent (structuri, personal, infrastructura), adaptarea, dezvoltarea şi eficientizarea acestuia;
- diversificarea surselor de finanţare prin implicarea bugetelor locale, de asigurãri sociale, atragerea de venituri prin culegere de fonduri, donaţii şi sponsorizãri, publicitate, dar mai ales prin stimularea creşterii cheltuielilor populaţiei din venituri proprii, pe mãsura îmbunãtãţirii condiţiilor social-economice;
- stimularea intervenţiei capitalului privat (persoane fizice şi juridice) în amenajarea şi folosirea bazelor sportive mici şi mijlocii şi pentru dezvoltarea serviciilor de întreţinere, agrement şi recreere.
IV. Desfãşurarea programului:
Se propune susţinerea cu prioritate a subprogramelor administrate de Ministerul Tineretului şi Sportului prin Federaţia Romana "Sportul pentru Toţi" (anexa A), cu accent pe concretizarea iniţiativelor legislative şi pe programul de resurse umane de formare a specialiştilor pentru activitatea "Sportul pentru toţi" (instructori, animatori, antrenori).
1. Structurarea subprogramelor şi asumarea administrãrii acestora la nivelul tuturor factorilor implicaţi.
2. Evaluarea subprogramelor şi instrumentarea derulãrii acestora.
3. Analize periodice la nivel local şi central pentru aprecierea stadiului îndeplinirii obiectivelor, pentru corectarea şi îmbunãtãţirea demersurilor de organizare şi dezvoltare a sportului pentru toţi.
V. Rezultatele scontate:
1. Angajarea progresiva şi durabila a populaţiei în practicarea exerciţiilor fizice şi a sportului, pentru educarea şi dezvoltarea echilibrata a aptitudinilor fizice şi psihice şi pentru creşterea gradului de socializare.
2. Ridicarea nivelului calitãţii vieţii, îmbunãtãţirea stãrii de sãnãtate, mãrirea potenţialului biologic şi creşterea sperantei de viata.
3. Implicarea sporitã a societãţii, în ansamblul ei, a statului şi, prin cooperare, a partenerilor interesaţi din domeniile educaţie, sãnãtate, economie, social, a sectorului privat şi a activului de voluntari în conceperea, conducerea şi promovarea programului şi creşterea responsabilitãţilor colective şi individuale.
4. Apropierea modului de abordare şi de conducere a "sportului pentru toţi" de cel realizat pe plan internaţional, prin valorificarea, adaptatã, a experienţei acumulate la nivelul actual şi de perspectiva al dezvoltãrii social-economice a României.

ANEXA A


MINISTERUL TINERETULUI ŞI SPORTULUI

PROGRAMUL NAŢIONAL "SPORTUL PENTRU TOŢI - ROMÂNIA 2000"
administrat prin Federaţia Romana "Sportul pentru Toţi" şi unitãţile din subordine

I. Derularea, evaluarea, corectarea subprogramelor în curs de desfãşurare:
I.1. RESURSE UMANE - program de formare şi asigurare a personalului calificat (instructori, animatori, antrenori) şi de recrutare a voluntarilor pentru sportul pentru toţi
- Definitivarea instrucţiunilor şi statutelor (pe niveluri), multiplicarea şi difuzarea lor în toatã ţara prin reţeaua structurilor sportive teritoriale şi de învãţãmânt, prin institutele de învãţãmânt superior şi organizaţiile sportive.
- Coordonarea, sprijinirea desfãşurãrii cursurilor de formare a instructorilor; întocmirea graficului (perioada, localitãţi, cerinţe).
- Organizarea şi desfãşurarea cursului de antrenori categoria a V-a.
- Elaborarea materialelor şi lansarea demersurilor necesare pentru susţinerea introducerii specializãrii "Sportul pentru toţi" în institutele de învãţãmânt superior de profil.
- Efectuarea unui sondaj de opinie privind interesul persoanelor de diferite varste şi profesii pentru formarea ca specialişti voluntari pentru activitatea "Sportul pentru toţi".
I.2. FUN-SPORT - dezvoltarea unei strategii specifice de creştere a participãrii libere şi constante a copiilor şi a tinerilor (7 -25 ani) la practicarea exerciţiilor fizice şi a activitãţilor sportive
- Declanşarea unei campanii promotionale FUN-SPORT.
- Organizarea activitãţilor specifice (competitii, tabere, festivaluri).
- Perfecţionarea modalitãţilor de cooperare cu instituţiile şi organizaţiile cu sfere de interferenta; stabilirea şi realizarea practica de programe comune.
I.3. PROMO-INFO-SPOTI - promovare, evaluare, informare
- Lansarea formularelor: încãrcarea bãncii de date; realizarea Buletinului informativ statistic.
- Efectuarea cercetãrilor.
- Aplicarea testului EUROFIT la diferite categorii de varsta şi sociale [elevi, studenţi, militari în termen, adulti (25-30 ani, 31-40 ani, 41-50 ani)], cu diferite ocupaţii.
- Realizarea unui studiu comparativ privind rezultatele şi concluziile testarilor EUROFIT la diferite categorii de varsta şi sociale.
- Realizarea studiului privind condiţiile şi posibilitãţile existente în mediul rural pentru practicarea activitãţilor fizice şi sportive, interesele şi preferintele populaţiei în acest sens.
- Continuarea cercetãrii "Studiul privind inima tinerilor din Europa" la nivelul României.
- Realizarea şi difuzarea buletinelor informative şi a altor materiale de informare şi documentare cu privire la domeniul "Sportul pentru toţi", în România şi în lume.
- Elaborarea subprogramului PROMO-INFO-SPOTI, definitivare, lansare, realizare practica.
- Lansarea campaniei "Promo-Spoti".
- Realizarea şi difuzarea de materiale promotionale conform subprogramului PROMO-INFO-SPOTI şi campaniei promotionale.
- Legatura permanenta cu mass-media; organizarea, trimestrial sau cu ocazia unor evenimente speciale, de conferinţe de presa; realizarea mediatizarii corespunzãtoare a fiecãrei activitãţi din calendarul propriu, a activitãţilor judeţene, locale, ale organizaţiilor afiliate şi a oricãrei iniţiative care contribuie la cunoaşterea şi susţinerea activitãţii "Sportul pentru toţi".
- Valorificarea materialelor documentare şi realizarea de pliante şi culegeri de programe pentru practicarea activitãţilor fizice.
- Susţinerea cu materiale documentare şi promotionale a activitãţii "Sportul pentru toţi" la toate nivelurile, în special:
Parlamentul României, organismele administraţiei publice cu sfere de interferenta, persoanele juridice de drept privat care pot deveni membre ale Federaţiei Romane "Sportul pentru Toţi" etc.
- Crearea de lobby, susţinerea cu materiale documentare şi promotionale a activitãţii "Sportul pentru toţi" la toate nivelurile.
I.4. FEMI-SPORT - subprogram pentru antrenarea femeilor în practicarea şi organizarea activitãţilor fizice, sportive şi recreative:
- Desfãşurarea activitãţilor prevãzute în calendar.
- Relansarea subprogramului în vederea atragerii potenţialilor parteneri şi sustinatori.
I.5. BABY-SPORT - subprogramul "Copilul mic şi nevoia de mişcare" (0-6 ani) privind practicarea exerciţiului fizic, a miscarii şi a jocului de la cea mai frageda varsta
- Distribuirea materialelor documentare la crese, grãdiniţe etc., cu sprijinul sectorului special din cadrul Ministerului Sãnãtãţii.
- Introducerea de activitãţi specifice: "Mama şi copilul" sau "Familia - primul educator sportiv".
- Organizarea de cursuri pentru educatoare şi ţinere mame.
I.6. OLD-SPORT - subprogram pentru promovarea activa a sãnãtãţii adulţilor şi vârstnicilor prin activitãţi fizice, recreative şi de recuperare
- Reluarea activitãţii pentru definitivarea, lansarea şi derularea subprogramului.
- Atragerea tuturor celor interesaţi (vârstnici, asociaţii, sponsori), sprijinirea sau, dupã caz, capacitarea acestora.
- Organizarea activitãţilor din calendar, stimularea şi sprijinirea iniţiativelor.
I.7. PRONATURA - subprogram pentru dezvoltarea turismului, a drumetiilor, a mersului pe munte, pentru descoperirea naturii şi protejarea mediului
- Definitivarea subprogramului şi transmiterea acestuia organizaţiilor de cercetasi şi cluburilor sau cercurilor de turism, precum şi stabilirea şi derularea programelor comune.
- Desfãşurarea activitãţilor specifice din calendar.
- Evaluarea şi corectarea subprogramului.
I.8. RURAL-SPORT - strategie de menţinere şi valorificare a traditiilor şi datinilor româneşti
- Contactarea partenerilor şi sprijinirea iniţiativelor.
- Realizarea cercetãrii.
- Elaborarea şi lansarea proiectului "Sate infratite".
- Realizarea lucrãrii "Culegerea de datini şi obiceiuri cultural-sportive".
I.9. SPORTUL PENTRU SĂNĂTATE ŞI RECREERE, DREPT AL FIECĂRUI CETĂŢEAN - subprogram privind stimularea implicarii administraţiei publice locale şi a structurilor asociative în organizarea şi dezvoltarea sportului pentru toţi
- Lansarea şi susţinerea prioritara, la nivel central şi local, în colaborare cu direcţiile judeţene ale tineretului şi sportului, realizarea de programe comune pe domenii (inventarierea resurselor, proiecte de dezvoltare, modernizarea spaţiilor pentru sport şi agrement etc.).
II. Elaborarea subprogramelor în perspectiva, lansarea în vederea consultãrii şi atragerii de parteneri şi sustinatori
II.1. INFRASTRUCTURA -SPORT ŞI AGREMENT - subprogram de stimulare a dezvoltãrii bazei materiale necesare şi a producţiei specifice de materiale şi echipament sportiv.
II.2. SPORTUL PRIVAT - subprogram de încurajare a intervenţiei capitalului privat prin sprijin de natura legislativã şi prin finanţare cu ajutorul creditelor publice.
II.3. JOCURILE ROMANILOR DE PRETUTINDENI - realizarea de legãturi pe multiple planuri cu diaspora romana pentru menţinerea, cultivarea şi valorificarea pretutindeni în lume a traditiilor româneşti şi organizarea unor intalniri polisportive în România în anul 2000.

ANEXA 2

LISTA
ministerelor şi instituţiilor publice cu competente în susţinerea, aplicarea şi desfãşurarea Programului naţional "Sportul pentru toţi - România 2000"

1. Ministerul Tineretului şi Sportului
2. Ministerul Educaţiei Naţionale
3. Ministerul Sãnãtãţii
4. Ministerul Turismului
5. Ministerul Culturii
6. Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale
7. Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului
8. Ministerul Cercetãrii şi Tehnologiei
9. Ministerul Apãrãrii Naţionale
10. Ministerul de Interne
11. Ministerul Finanţelor
12. Ministerul Afacerilor Externe
13. Departamentul pentru Administraţie Publica Localã
14. Departamentul pentru Protecţia Copilului
15. Departamentul Informaţiilor Publice
16. Secretariatul de Stat pentru Persoane cu Handicap
17. Consiliul Naţional al Audiovizualului
18. Federaţia Romana "Sportul pentru Toţi"*)

──────────────────
*) În subordinea Ministerului Tineretului şi Sportului.


ANEXA 3

FUNDAMENTAREA FINANCIARĂ
a Programului Naţional "Sportul pentru toţi - România 2000"
Subprogramele care se administreazã de cãtre Ministerul Tineretului şi Sportului





──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr.
crt. Subprogramul 1998 1999 2000 TOTAL
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. SPECIALIŞTI "SPORTUL PENTRU TOŢI" 900.000 900.000 900.000 2.700.000
2. FUN-SPORT 700.000 800.000 1.000.000 2.500.000
3. PROMO-INFO-SPOTI - promovare,
evaluare, informare 500.000 550.000 600.000 1.650.000
4. FEMI-SPORT 500.000 600.000 700.000 1.800.000
5. BABY-SPORT 200.000 400.000 600.000 1.200.000
6. OLD-SPORT 200.000 300.000 300.000 800.000
7. PRONATURA 300.000 500.000 700.000 1.500.000
8. RURAL-SPORT 100.000 100.000 100.000 300.000
9. SPORTUL PENTRU SĂNĂTATE ŞI RECREERE,
DREPT AL FIECĂRUI CETĂŢEAN 70.000 150.000 150.000 370.000
10. INFRASTRUCTURA-SPORT ŞI AGREMENT 100.000 100.000 100.000 300.000
11. SPORTUL PRIVAT 40.000 40.000 40.000 120.000
12. JOCURILE ROMANILOR DE PRETUTINDENI 200.000 300.000 1.000.000 1.500.000
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL GENERAL: 3.810.000 4.740.000 6.190.000 14.740.000
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────





──────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016