Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 64 din 23 ianuarie 2003  privind aprobarea Mecanismelor de acordare a sprijinului financiar de la bugetul de stat pentru aplicarea Programului de promovare a exportului, administrat de catre Departamentul de Comert Exterior    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 64 din 23 ianuarie 2003 privind aprobarea Mecanismelor de acordare a sprijinului financiar de la bugetul de stat pentru aplicarea Programului de promovare a exportului, administrat de catre Departamentul de Comert Exterior

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 97 din 17 februarie 2003
În temeiul art. 107 din Constituţie şi al <>art. 3 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 120/2002 privind aprobarea Sistemului de sustinere şi promovare a exportului cu finanţare de la bugetul de stat, aprobatã prin <>Legea nr. 663/2002 ,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aproba Mecanismele de acordare a sprijinului financiar de la bugetul de stat pentru aplicarea Programului de promovare a exportului, administrat de cãtre Departamentul de Comerţ Exterior, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
(1) Suma alocata de la bugetul de stat anual Secretariatului General al Guvernului pentru Departamentul de Comerţ Exterior va fi utilizata pentru acoperirea, parţialã sau totalã, a cheltuielilor necesare aplicãrii instrumentelor de promovare a exportului privind:
a) participarea la târguri şi expoziţii internaţionale organizate în strãinãtate, conform programului elaborat anual de Departamentul de Comerţ Exterior;
b) organizarea de misiuni economice şi acţiuni de promovare a exporturilor în strãinãtate;
c) sprijinirea organizãrii şi functionarii de reprezentante comerciale româneşti în strãinãtate;
d) realizarea de studii de piata şi pe produse;
e) editarea şi distribuirea în strãinãtate a buletinelor informative privind oferta de export;
f) realizarea de acţiuni de publicitate şi reclama cu caracter general pe produse şi grupe de produse, pe pieţe de interes pentru exportatorii romani.
(2) Repartizarea sumei alocate anual de la bugetul de stat pentru realizarea Programului de promovare a exportului, pe instrumente de promovare, se face de cãtre Departamentul de Comerţ Exterior, pe baza consultãrii patronatelor de ramura, cu aprobarea ordonatorului principal de credite, în condiţiile legii.
ART. 3
Departamentul de Comerţ Exterior poate redistribui sumele repartizate pe instrumente de promovare, în cadrul plafonului total aprobat prin bugetul de stat, pe baza consultãrii patronatelor de ramura, cu aprobarea ordonatorului principal de credite, în condiţiile legii.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
Departamentul de Comerţ Exterior
Eugen Dijmarescu,
secretar de stat

p. Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat

Ministrul afacerilor externe,
Mircea Geoana

Bucureşti, 23 ianuarie 2003.
Nr. 64.


ANEXA 1

MECANISME
de acordare a sprijinului financiar de la bugetul de stat pentru aplicarea Programului de promovare a exportului, administrat de cãtre Departamentul de Comerţ Exterior

CAP. 1
Participarea la târguri şi expoziţii internaţionale

ART. 1
Participarea agenţilor economici la târguri şi expoziţii se realizeazã pe pieţe de interes, prin organizarea de pavilioane naţionale, standuri specializate pe produse sau miniexpozitii, pe baza de programe anuale elaborate de Departamentul de Comerţ Exterior în consultare cu patronatele de ramura.
ART. 2
Participarea agenţilor economici la târguri şi expoziţii internaţionale se organizeazã de cãtre Departamentul de Comerţ Exterior prin agenţi economici specializaţi, selectaţi în conformitate cu legislaţia în vigoare, denumiţi în continuare societate organizatoare, pe baza de contract încheiat între ordonatorul principal de credite şi aceste societãţi.
ART. 3
(1) Beneficiarii Programului de participare la târguri şi expoziţii internaţionale sunt agenţi economici, persoane juridice romane, care îndeplinesc urmãtoarele condiţii de eligibilitate:
a) au în obiectul de activitate operaţiuni de export;
b) nomenclatorul de export corespunde cu profilul targului la care se solicita participarea;
c) au realizari la export în anii anteriori, cu excepţia firmelor nou-înfiinţate;
d) au rezultate pozitive privind eficienta participãrii la târguri şi expoziţii cu sprijin de la bugetul de stat, în cazul prezentei la astfel de acţiuni în anii anteriori.
(2) Numãrul de participanţi selectaţi va fi stabilit în funcţie de suprafata de expunere disponibilã pentru fiecare acţiune.
ART. 4
Fondurile bugetare, repartizate anual pentru realizarea Programului de participare la târguri şi expoziţii internaţionale, vor fi utilizate pentru acoperirea parţialã a unor categorii de cheltuieli, dupã cum urmeazã:
a) 45% din cheltuielile privind transportul şi cazarea pentru un participant de la fiecare expozant, la nivelul baremelor şi reglementãrilor stabilite pentru instituţiile publice;
b) 95% din cheltuielile pentru:
- plãţile în valuta necesare închirierii spaţiilor expozitionale, construcţiei şi/sau amenajãrii acestora, transportului materialelor aferente, cheltuielilor generale pe perioada de desfãşurare a acţiunilor expozitionale, de reprezentare şi de protocol;
- plãţile în lei pentru pregãtirea în ţara a manifestãrilor expozitionale: elaborarea proiectelor pavilioanelor, contravaloarea materialelor pentru construcţia şi amenajarea pavilioanelor şi transportul acestora pe teritoriul României, transportul persoanelor pentru organizarea acţiunilor, transportul exponatelor firmelor participante pana la/de la destinaţia unde se desfãşoarã acţiunea expozitionala, precum şi alte cheltuieli pentru realizarea de materiale publicitare de prezentare, promovare şi cu caracter economic general.
ART. 5
(1) Agenţii economici participanţi la târgurile şi expoziţiile internaţionale organizate de cãtre Departamentul de Comerţ Exterior asigura finanţarea în cota de 55% din cheltuielile prevãzute la art. 4 lit. a) şi 5% din cheltuielile prevãzute la art. 4 lit. b).
(2) Cota de 45% din cheltuielile de transport şi cazare pentru un delegat al unei firme participante se va deconta de cãtre ordonatorul principal de credite prin societatea organizatoare, pe baza de documente justificative, dupã aprobarea decontului final al acţiunii. Cheltuielile pentru cazare vor fi decontate numai pentru perioada oficialã de desfãşurare a manifestãrii expozitionale.
(3) Cota de 5% din cheltuielile prevãzute la art. 4 lit. b) se suporta de cãtre agenţii economici participanţi, astfel:
a) pentru transportul exponatelor, proporţional cu greutatea sau volumul transportat aferent fiecãrui expozant;
b) pentru celelalte cheltuieli, proporţional cu suprafata de expunere utilizata.
(4) Transportul exponatelor va fi efectuat de cãtre o firma de specialitate, selectata pe baze concurentiale de cãtre societatea organizatoare. Volumul exponatelor aferent fiecãrui expozant va fi corelat cu suprafata de expunere repartizata în cadrul pavilionului expozitional. Agenţii economici vor efectua plata integrala a transportului exponatelor cãtre firma transportatoare selectata, urmând ca decontarea cotei de 95% sa se facã de cãtre societatea organizatoare în baza documentelor vamale de încheiere a operaţiunii de export temporar şi a documentelor de plata a transportului exponatelor, dupã aprobarea decontului final al acţiunii de cãtre ordonatorul principal de credite.
(5) Decontarea cheltuielilor în valuta efectuate de cãtre agentul economic se va face în lei, la cursul de schimb comunicat de Banca Nationala a României, valabil la data efectuãrii plãţii.
ART. 6
Cheltuielile de reprezentare şi protocol se realizeazã pentru oferirea unor tratatii în limita echivalentului în lei al sumei de 500 dolari S.U.A./acţiune. În situaţii justificate suma poate fi majoratã, cu aprobarea ordonatorului principal de credite. Cheltuielile se referã la achiziţionarea de produse alimentare pentru tratatii curente şi pentru cocteil, apa minerala, bãuturi racoritoare şi uşor alcoolizate, produse de patiserie şi cofetarie şi altele asemenea. Bãuturile alcoolice se achiziţioneazã numai în cazul organizãrii de cocteiluri.
ART. 7
Departamentul de Comerţ Exterior poate modifica sau completa programul anual al manifestãrilor promotionale cu alte acţiuni de interes pentru promovarea exporturilor româneşti, în baza consultãrii cu patronatele de ramura, cu aprobarea ordonatorului principal de credite, în limita plafonului de cheltuieli alocat cu aceasta destinaţie.

CAP. 2
Organizarea de misiuni economice şi acţiuni de promovare a exportului în strãinãtate

ART. 8
(1) Misiunile economice sunt acţiuni promotionale organizate în scopul explorãrii, consolidãrii, valorificãrii şi dezvoltãrii oportunitatilor de afaceri pe pieţe externe cu potenţial de import.
(2) Acţiunile de promovare a exportului se referã la prezentãri de produse, reuniuni de afaceri, seminarii economice şi zile economice.
(3) Misiunile economice şi acţiunile de promovare a exportului se organizeazã în tari de interes pentru exportatorii romani şi vor fi stabilite în baza consultãrii cu patronatele de ramura.
(4) Misiunile economice şi acţiunile de promovare a exportului se organizeazã de cãtre Departamentul de Comerţ Exterior prin societatea organizatoare, pe baza de contract încheiat între ordonatorul principal de credite şi societãţile respective.
ART. 9
Participarea agenţilor economici la aceste manifestãri promotionale se va face în baza urmãtoarelor criterii:
a) au prevãzut în obiectul de activitate operaţiuni de export;
b) nomenclatorul de export corespunde domeniilor prevãzute în tematica misiunii economice sau acţiunii de promovare;
c) au realizari la export în anii anteriori, cu excepţia firmelor nou-înfiinţate;
d) au înregistrat rezultate concrete ca urmare a participãrii la astfel de acţiuni în anii anteriori.
ART. 10
Fondurile bugetare repartizate anual pentru realizarea programului de misiuni economice şi acţiuni de promovare a exportului vor fi utilizate pentru acoperirea parţialã a unor categorii de cheltuieli, dupã cum urmeazã:
a) 45% din cheltuielile privind transportul extern şi cazarea pentru un participant de la fiecare firma, la nivelul baremelor şi reglementãrilor stabilite pentru instituţiile publice;
b) 95% din cheltuielile privind: transportul în interiorul tarii de destinaţie pentru un reprezentant de la fiecare firma participanta, închirierea spaţiilor aferente intalnirilor de afaceri şi a dotãrilor necesare desfãşurãrii acestora (TV, video, retroproiector, computer etc.); reprezentare şi protocol; elaborarea de materiale promotionale şi de prezentare (cataloage, pliante, bannere, ecusoane etc.); mediatizarea acţiunii pe plan local; cheltuieli aferente organizãrii intalnirilor de afaceri.
ART. 11
(1) Agenţii economici participanţi la misiuni economice şi acţiuni de promovare a exportului asigura finanţarea în cota de 55% din cheltuielile prevãzute la art. 10 lit. a) şi 5% din cheltuielile prevãzute la art. 10 lit. b).
(2) Cota de 45% din cheltuielile de transport şi cazare pentru un delegat al firmei participante se va deconta de cãtre ordonatorul principal de credite, la propunerea Departamentului de Comerţ Exterior, pe baza de documente justificative, dupã aprobarea decontului final prezentat de societatea organizatoare a acţiunii. Cota de 45% din cheltuielile pentru cazare va fi decontatã numai pentru perioada oficialã de desfãşurare a manifestãrii promotionale.
(3) Cota de 5% din cheltuielile prevãzute la art. 10 lit. b) se suporta de cãtre firmele participante, proporţional cu numãrul delegaţilor proprii prezenţi la acţiunea promotionala.
(4) Decontarea cheltuielilor în valuta efectuate de agentul economic se va face în lei, la cursul de schimb comunicat de Banca Nationala a României, valabil la data efectuãrii plãţii.
ART. 12
Cheltuielile de reprezentare şi protocol se realizeazã pentru oferirea unor tratatii în limita echivalentului în lei al sumei de 500 dolari S.U.A./acţiune. În situaţii justificate suma poate fi majoratã, cu aprobarea ordonatorului principal de credite. Cheltuielile se referã la achiziţionarea de produse alimentare pentru tratatii curente şi pentru cocteil, apa minerala, bãuturi racoritoare şi uşor alcoolizate, produse de patiserie şi cofetarie şi altele asemenea. Bãuturile alcoolice se achiziţioneazã numai în cazul organizãrii de cocteiluri.
ART. 13
(1) Pentru acţiunile de promovare prevãzute la cap. I şi II, în cazul în care participa atât societãţi comerciale, cat şi Camera de Comerţ şi Industrie a României şi a Municipiului Bucureşti, sursele de finanţare a acestor acţiuni se asigura în proporţii egale de la societãţile comerciale care participa la acţiunile respective, de la Camera de Comerţ şi Industrie a României şi a Municipiului Bucureşti şi de la bugetul de stat. În aceste condiţii Camera de Comerţ şi Industrie a României şi a Municipiului Bucureşti va avea calitatea de coorganizator, împreunã cu Departamentul de Comerţ Exterior.
(2) În situaţiile în care la acţiunile respective Camera de Comerţ şi Industrie a României şi a Municipiului Bucureşti nu participa, finanţarea acţiunilor se face în conformitate cu prevederile art. 4, 5, 10 şi 11.

CAP. 3
Finanţarea parţialã a cheltuielilor de organizare şi funcţionare a reprezentantelor comerciale româneşti în strãinãtate

ART. 14
Înfiinţarea de reprezentante comerciale în strãinãtate, cu prioritate în tari de interes pentru exportul romanesc, se aproba prin hotãrâre a Guvernului, la propunerea Departamentului de Comerţ Exterior, pe baza consultãrii cu patronatele de ramura şi cu asociaţiile profesionale şi a fundamentarii prezentate de cãtre acestea.
ART. 15
Selectarea cererilor privind înfiinţarea unei reprezentante comerciale în strãinãtate va avea în vedere:
a) existenta potenţialului de export pentru produsele sau grupele de produse care vor fi promovate;
b) capacitatea de absorbţie a pieţei respective pentru produsele româneşti;
c) perspectiva creşterii şi diversificãrii exportului pe piata respectiva;
d) deschiderea unei noi pieţe.
ART. 16
Categoriile de cheltuieli pentru organizarea şi funcţionarea reprezentantelor comerciale, care pot fi suportate parţial din fonduri de la bugetul de stat, sunt:
a) cheltuieli pentru operaţiunile de înregistrare în ţara de resedinta;
b) cheltuieli pentru dotarea cu inventar de birou;
c) cheltuieli pentru chiria şi utilitatile (energie electrica şi termica, apa, gaze naturale) aferente sediului reprezentantei comerciale;
d) cheltuieli pentru telefon, fax şi Internet;
e) cheltuieli pentru primul transport al personalului roman angajat al reprezentantei comerciale;
f) alte cheltuieli care vor fi aprobate prin hotãrâre a Guvernului privind înfiinţarea fiecãrei reprezentante comerciale.
ART. 17
Participarea cu fonduri bugetare pentru acoperirea unor categorii de cheltuieli prevãzute la art. 16 se face în proporţie de pana la 50% din valoarea cheltuielilor prevãzute în devizul aprobat prin hotãrâre a Guvernului privind înfiinţarea reprezentantei comerciale.
ART. 18
Decontarea cheltuielilor aferente cotei de pana la 50% se face de cãtre ordonatorul principal de credite, la propunerea Departamentului de Comerţ Exterior, trimestrial, pe baza documentelor justificative prezentate de cãtre societatea comercialã, patronatul de ramura sau asociaţia profesionalã care finanţeazã activitatea reprezentantei comerciale.

CAP. 4
Realizarea de studii de piata şi pe produse, pe baze concurentiale, în conformitate cu legislaţia în vigoare, cu finanţare în cota de pana la 50% din cheltuielile aferente

ART. 19
Mecanismul şi etapele de realizare şi finanţare a studiilor de piata şi pe produse pentru promovarea şi consolidarea exportului pe pieţe de interes şi pentru produse cu potenţial de export sunt:
a) prezentarea de cãtre patronatul de ramura sau asociaţia profesionalã, în calitate de beneficiar, a propunerilor pentru elaborarea de studii de piata şi pe produse la Departamentul de Comerţ Exterior, însoţite de fundamentarea tematicii solicitate;
b) selectarea tematicilor de cãtre Departamentul de Comerţ Exterior în funcţie de:
- existenta potenţialului de absorbţie a pieţei respective pentru produsele româneşti;
- potenţialul de export al produselor pentru care se solicita realizarea studiului respectiv;
- cuantificarea efectelor prognozate;
- angajamentul beneficiarului privind implementarea studiului;
- capacitatea beneficiarului de a susţine financiar realizarea studiului;
c) elaborarea de cãtre beneficiarul tematicii selectate a caietului de sarcini şi a devizului estimativ privind costurile studiului;
d) încheierea protocolului de cofinantare pentru realizarea studiului de piata între ordonatorul principal de credite, Departamentul de Comerţ Exterior şi beneficiarul studiului selectat, cu privire la modalitãţile de finanţare, organizarea concursului de oferte, încheierea contractului de prestãri de servicii şi efectuarea plãţilor cãtre prestatorul de servicii;
e) organizarea concursului de oferte pentru selectarea prestatorului de servicii. Comisia de selecţie şi evaluare a ofertelor va avea în componenta reprezentanţi ai ordonatorului principal de credite, Departamentului de Comerţ Exterior şi ai beneficiarului;
f) încheierea contractului pentru realizarea studiului dintre ordonatorul principal de credite, Departamentul de Comerţ Exterior, beneficiar şi prestatorul de servicii;
g) efectuarea plãţii contravalorii studiului de cãtre beneficiar şi Departamentul de Comerţ Exterior.
ART. 20
Participarea cu fonduri bugetare la cheltuielile pentru realizarea de studii de piata şi pe produse va fi în proporţie de 45%.
ART. 21
Decontarea cheltuielilor pentru realizarea de studii de piata şi pe produs se face de cãtre ordonatorul principal de credite, la propunerea Departamentului de Comerţ Exterior, în proporţie de 45% din cheltuielile totale, în contul prestatorului de servicii, în baza urmãtoarelor documente:
a) contractul pentru realizarea studiului, încheiat între ordonatorul principal de credite, Departamentul de Comerţ Exterior, beneficiar şi prestatorul de servicii;
b) procesul-verbal încheiat între beneficiar şi prestatorul de servicii privind recepţia şi acceptarea studiului;
c) copia ordinului de plata emis de beneficiar cãtre prestatorul de servicii pentru plata cotei sale de 55% din valoarea studiului;
d) factura emisã de prestatorul de servicii pentru cota de 45% aferentã Departamentului de Comerţ Exterior.

CAP. 5
Editarea şi distribuirea în strãinãtate a buletinelor informative privind oferta de export, prin Centrul Roman de Comerţ Exterior, cu finanţarea integrala a cheltuielilor din fonduri bugetare

ART. 22
Mecanismul de realizare şi finanţare a materialelor de prezentare a ofertei de export cuprinde urmãtoarele:
a) stabilirea de cãtre Departamentul de Comerţ Exterior, în colaborare cu patronatele de ramura, asociaţiile profesionale şi Centrul Roman de Comerţ Exterior, a proiectelor şi structurii buletinelor informative privind oferta de export, care pot fi realizate sub forma unor materiale de prezentare cum sunt: site/portal, CD-ROM, broşuri, cataloage etc.;
b) furnizarea de cãtre patronatele de ramura şi asociaţiile profesionale a datelor şi informaţiilor privind oferta de export;
c) fundamentarea volumului materialelor pentru editare şi elaborarea de cãtre Centrul Roman de Comerţ Exterior a devizului estimativ de cheltuieli pe categorii de materiale de prezentare (suport electronic, magnetic şi hârtie) a ofertei de export;
d) încheierea contractului între ordonatorul principal de credite, Departamentul de Comerţ Exterior şi Centrul Roman de Comerţ Exterior privind realizarea materialelor de prezentare a ofertei de export şi distribuirea acestora în strãinãtate;
e) încheierea procesului-verbal între Departamentul de Comerţ Exterior, Centrul Roman de Comerţ Exterior şi patronatele de ramura sau asociaţiile profesionale privind recepţia materialelor de prezentare a ofertei de export;
f) decontarea cheltuielilor pentru realizarea şi distribuirea materialelor de prezentare a ofertei de export, care se face de cãtre ordonatorul principal de credite, pe baza facturii emise de Centrul Roman de Comerţ Exterior şi a procesului-verbal de recepţie.
ART. 23
Distribuirea în strãinãtate a materialelor de prezentare a ofertei de export se face de cãtre Centrul Roman de Comerţ Exterior prin reprezentantele diplomatice şi comerciale ale României în strãinãtate, instituţiile şi organizaţiile cu atribuţii în promovarea schimburilor comerciale internaţionale din ţãrile partenere, delegatiile participante la manifestãri promotionale organizate în strãinãtate, precum şi prin instituţii guvernamentale, patronate de ramura şi asociaţii profesionale, pentru a fi utilizate în cadrul intalnirilor cu reprezentanţii mediului de afaceri din strãinãtate.

CAP. 6
Acţiuni de publicitate şi reclama cu caracter general, pe produse şi grupe de produse, pe pieţe de interes pentru exportul romanesc, prin Centrul Roman de Comerţ Exterior, cu finanţarea integrala a cheltuielilor din fonduri bugetare

ART. 24
Acţiunile de publicitate şi reclama cu caracter general constau în realizarea de cataloage, broşuri, CD-uri, expoziţii virtuale etc., pe produse sau grupe de produse, având ca destinaţie mediul de afaceri din tari de interes pentru exportul romanesc.
ART. 25
Mecanismul de realizare şi finanţare a materialelor de publicitate şi reclama comercialã cuprinde urmãtoarele:
a) prezentarea la Departamentul de Comerţ Exterior a cererilor pentru realizarea de materiale publicitare şi de reclama comercialã de cãtre patronatele de ramura şi asociaţiile profesionale;
b) selectarea proiectelor care vor fi finanţate din fonduri bugetare se face de cãtre o comisie formatã din reprezentanţi ai Departamentului de Comerţ Exterior şi Centrului Roman de Comerţ Exterior;
c) selecţia proiectelor va avea în vedere elementele de fundamentare prezentate de patronatele de ramura sau asociaţiile profesionale, privind:
- existenta potenţialului de absorbţie a pieţelor de interes pentru produsele româneşti;
- existenta unui potenţial semnificativ de export la produsele pentru care se realizeazã materialele de publicitate şi reclama comercialã;
- penetrarea produselor de export pe noi pieţe;
- diversificarea structurii exportului pe pieţele externe;
d) elaborarea conţinutului materialelor publicitare de cãtre Centrul Roman de Comerţ Exterior, în colaborare cu patronatele de ramura şi asociaţiile profesionale;
e) încheierea contractului între ordonatorul principal de credite, Departamentul de Comerţ Exterior şi Centrul Roman de Comerţ Exterior privind condiţiile tehnico-economice şi financiare de realizare a materialelor de publicitate şi reclama comercialã;
f) decontarea cheltuielilor aferente materialelor publicitare şi de reclama comercialã, care se face de cãtre ordonatorul principal de credite, la propunerea Departamentului de Comerţ Exterior, în baza urmãtoarelor documente:
- contractul pentru realizarea proiectului;
- procesul-verbal de recepţie, încheiat între Departamentul de Comerţ Exterior, patronatele de ramura şi asociaţiile profesionale beneficiare şi Centrul Roman de Comerţ Exterior;
- factura emisã de Centrul Roman de Comerţ Exterior.

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016