Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 639 din 20 iunie 2007  privind structura organizatorica si atributiile Oficiului Roman pentru Imigrari    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 639 din 20 iunie 2007 privind structura organizatorica si atributiile Oficiului Roman pentru Imigrari

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 426 din 26 iunie 2007

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 5 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 55/2007 privind înfiinţarea Oficiului Român pentru Imigrãri prin reorganizarea Autoritãţii pentru strãini şi a Oficiului Naţional pentru Refugiaţi, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Oficiul Român pentru Imigrãri, denumit în continuare Oficiul, este structura specializatã, cu personalitate juridicã, organizatã în subordinea Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, la nivel de direcţie generalã, care exercitã atributele ce îi sunt date prin lege pentru implementarea politicilor României în domeniile migraţiei, azilului şi al integrãrii strãinilor, precum şi a legislaţiei relevante în aceste domenii.
(2) Oficiul are sediul în municipiul Bucureşti, str. Cãpitan aviator Alex. Şerbãnescu nr. 50, sectorul 1.
ART. 2
(1) Oficiul este condus de un director general, funcţionar public de conducere, numit prin ordin al ministrului internelor şi reformei administrative, ajutat de un director general adjunct. Directorul general are calitatea de ordonator secundar de credite.
(2) În exercitarea atribuţiilor sale, directorul general al Oficiului emite dispoziţii.
(3) Activitatea Oficiului este coordonatã de un secretar de stat desemnat de ministrul internelor şi reformei administrative.
ART. 3
(1) Oficiul se organizeazã la nivel central şi teritorial.
(2) La nivel central, Oficiul are în componenţã direcţii, servicii şi alte structuri funcţionale.
(3) La nivel teritorial, Oficiul are în componenţã centre, servicii şi alte structuri funcţionale. Şefii centrelor pot avea calitatea de ordonator terţiar de credite, în condiţiile legii.
(4) Structura organizatoricã a Oficiului este prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
(5) Statul de funcţii al Oficiului se aprobã prin ordin al ministrului internelor şi reformei administrative.
(6) Numãrul maxim de posturi necesare constituirii Oficiului se asigurã cu încadrarea în numãrul maxim de posturi aprobat pentru Ministerul Internelor şi Reformei Administrative, conform anexei nr. 2 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 416/2007 privind structura organizatoricã şi efectivele Ministerului Internelor şi Reformei Administrative.
ART. 4
Atribuţiile compartimentelor şi sarcinile concrete ale personalului, precum şi circuitul intern al documentelor se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare al aparatului propriu, care se aprobã de cãtre ministrul internelor şi reformei administrative.

CAP. II
Atribuţiile Oficiului Român pentru Imigrãri

ART. 5
Oficiul îndeplineşte urmãtoarele atribuţii principale:
a) în domeniul migraţiei:
1. avizeazã acordarea vizelor de intrare în România a strãinilor conform competenţelor legale;
2. aprobã invitaţiile şi cererile de reîntregire a familiei în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 194/2002 privind regimul strãinilor în România, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
3. acordã autorizaţia de muncã în vederea obţinerii unui drept de şedere în scop de muncã, în condiţiile legii;
4. verificã îndeplinirea de cãtre strãini a condiţiilor necesare pentru acordarea şi prelungirea dreptului de şedere în România, potrivit legii;
5. prelungeşte dreptul de şedere temporarã în România a strãinilor care îndeplinesc condiţiile prevãzute de lege;
6. acordã dreptul de şedere permanentã în România strãinilor care îndeplinesc condiţiile legale;
7. înregistreazã rezidenţa pe teritoriul României a cetãţenilor statelor membre ale Uniunii Europene şi Spaţiului Economic European, precum şi a membrilor de familie ai acestora;
8. acordã rezidenţa permanentã cetãţenilor statelor membre ale Uniunii Europene şi Spaţiului Economic European, precum şi membrilor de familie ai acestora;
9. constatã, în condiţiile legii, cãsãtoriile încheiate de convenienţã;
10. anuleazã ori revocã, dupã caz, dreptul de şedere sau limiteazã exercitarea dreptului de rezidenţã, în condiţiile legii;
11. întreprinde demersurile legale corespunzãtoare pentru clarificarea situaţiei juridice a strãinilor minori neînsoţiţi;
12. elibereazã, în condiţiile legii, documente care atestã identitatea, şederea sau rezidenţa, precum şi documente de cãlãtorie;
13. prin lucrãtorii anume desemnaţi constatã contravenţiile şi aplicã sancţiunile contravenţionale prevãzute de <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 194/2002 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi de <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 102/2005 privind libera circulaţie pe teritoriul României a cetãţenilor statelor membre ale Uniunii Europene şi Spaţiului Economic European, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
14. exercitã atribuţiile conferite prin lege cu privire la regimul îndepãrtãrii strãinilor de pe teritoriul României;
15. face propuneri, în condiţiile legii, de luare şi prelungire a custodiei publice a strãinilor care nu pot fi îndepãrtaţi în termen de 24 de ore;
16. acordã, în condiţiile legii, tolerarea rãmânerii temporare a strãinilor pe teritoriul României;
17. gestioneazã şi coordoneazã activitãţile desfãşurate în centrele de cazare a strãinilor luaţi în custodie publicã;
18. instituie, în condiţiile legii, interdicţii de intrare în România;
19. pune în executare hotãrârile de declarare ca persoane indezirabile;
20. transmite trimestrial Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse situaţia statisticã a autorizaţiilor de muncã, a permiselor de şedere în scop de muncã şi a certificatelor de înregistrare a cetãţenilor Uniunii Europene care desfãşoarã activitãţi dependente pe teritoriul României;
b) în domeniul azilului:
1. primeşte, înregistreazã şi soluţioneazã, în etapa administrativã, cererile de azil depuse la structurile sale teritoriale sau la alte organe ale Ministerului Internelor şi Reformei Administrative;
2. primeşte şi transmite instanţelor judecãtoreşti competente plângerile formulate de solicitanţii de azil, în temeiul prevederilor <>Legii nr. 122/2006 privind azilul în România, cu modificãrile ulterioare;
3. pune la dispoziţie instanţelor judecãtoreşti, în copie, actele care au stat la baza pronunţãrii hotãrârilor atacate în domeniul azilului;
4. este parte în procesele care au ca obiect cereri de azil;
5. iniţiazã procedura prevãzutã de legea românã pentru numirea unui reprezentant legal în cazul solicitanţilor de azil minori neînsoţiţi şi le asigurã acestora protecţia necesarã pânã la numirea unui reprezentant legal;
6. decide cu privire la acordarea accesului pe teritoriul României al solicitanţilor de azil care au depus cererea de azil în punctele de control pentru trecerea frontierei de stat;
7. poate decide cu privire la retrimiterea strãinului într-o ţarã terţã sigurã, în condiţiile prevãzute de <>Legea nr. 122/2006 privind azilul în România, cu modificãrile ulterioare;
8. trimite şi analizeazã cererile de preluare/reprimire a unor solicitanţi de azil şi efectueazã, în colaborare cu Inspectoratul General al Poliţiei de Frontierã, transferul solicitanţilor de azil cãtre ţãrile terţe sigure;
9. asigurã accesul la asistenţã medicalã în condiţiile legislaţiei referitoare la azil şi regimul juridic al strãinilor;
10. întocmeşte şi transmite Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse documentele necesare pentru plata ajutoarelor materiale ce se acordã persoanelor care au obţinut o formã de protecţie în România;
11. consultã Ministerul Afacerilor Externe pentru stabilirea ţãrilor de origine sigure şi a ţãrilor terţe sigure;
12. primeşte, analizeazã, prelucreazã şi gestioneazã informaţiile referitoare la situaţia din ţãrile de origine ale solicitanţilor de azil;
c) atribuţii cu caracter general:
1. elaboreazã, contracteazã, implementeazã şi monitorizeazã proiecte cu finanţare externã, prin intermediul structurii proprii create în acest scop şi cu sprijinul compartimentelor de specialitate;
2. participã la elaborarea strategiei naţionale în domeniul imigraţiei şi implementarea acesteia prin planuri de acţiune anuale, asigurând totodatã şi secretariatul tehnic al Grupului Interministerial de Coordonare a Implementãrii Strategiei Naţionale privind Imigraţia;
3. coordoneazã, conform prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 44/2004 privind integrarea socialã a strãinilor care au dobândit o formã de protecţie sau un drept de şedere în România, precum şi a cetãţenilor statelor membre ale Uniunii Europene şi Spaţiului Economic European, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, activitatea instituţiilor publice, a autoritãţilor administraţiei publice locale şi a organizaţiilor neguvernamentale implicate în integrarea strãinilor care au dobândit o formã de protecţie în România sau un drept de şedere în România şi a cetãţenilor statelor membre ale Uniunii Europene şi Spaţiului Economic European;
4. elaboreazã studii, analize şi prognoze referitoare la migraţia strãinilor pe teritoriul României şi înainteazã conducerii Ministerului Internelor şi Reformei Administrative propuneri de soluţionare a problemelor identificate cu aceastã ocazie în domeniul controlului fenomenului migraţiei;
5. gestioneazã Sistemul naţional de evidenţã al strãinilor, asigurând funcţionarea, pãstrarea şi exploatarea evidenţelor în conformitate cu prevederile legale;
6. culege, stocheazã, prelucreazã, valorificã şi face schimb de date şi informaţii despre strãinii cu şedere ilegalã, locurile şi mediile frecventate de aceştia, precum şi despre cei care au ca preocupãri traficul de persoane, în condiţiile legii;
7. desfãşoarã activitãţi colective de culegere de informaţii specifice domeniului sãu de activitate, pe care le pune la dispoziţie, pentru valorificare, structurilor specializate din sistemul de ordine publicã şi securitate naţionalã;
8. verificã în bazele de date ale structurilor din sistemul de ordine publicã şi securitate naţionalã cu care are încheiate protocoale de colaborare situaţia strãinilor care au solicitat protecţia statului român;
9. coopereazã cu alte structuri ale Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, cu instituţii ale statului care au atribuţii în domeniul imigraţiei şi azilului şi colaboreazã cu cetãţenii, în condiţiile legii;
10. coopereazã cu instituţii similare din strãinãtate şi cu alte organisme internaţionale cu competenţã în domeniile migraţiei, azilului şi integrãrii sociale a strãinilor, în baza înţelegerilor la care România este parte;
11. coopereazã cu misiunile diplomatice şi cu oficiile acreditate în România, în condiţiile legii;
12. colaboreazã şi coopereazã cu Înaltul Comisariat al Naţiunilor Unite pentru Refugiaţi - reprezentanţa din România, în condiţiile stabilite de acordul încheiat între aceastã organizaţie şi Guvernul României;
13. colaboreazã şi coopereazã cu Organizaţia Internaţionalã pentru Migraţie - biroul din România;
14. colaboreazã cu organizaţii neguvernamentale cu atribuţii în domeniul refugiaţilor şi migranţilor;
15. exercitã orice alte atribuţii conferite prin lege.

CAP. III
Personalul Oficiului Român pentru Imigrãri

ART. 6
Personalul Oficiului este constituit din poliţişti, funcţionari publici şi personal contractual.
ART. 7
Oficiul îşi asigurã personalul dintre absolvenţii instituţiilor de învãţãmânt ale Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, personal încadrat direct sau provenit din alte instituţii, în condiţiile legii.
ART. 8
În exercitarea atribuţiilor prevãzute la art. 5, poliţiştii din cadrul Oficiului sunt abilitaţi sã desfãşoare urmãtoarele activitãţi:
a) organizarea şi efectuarea, în condiţiile legii, de controale în mediile şi în locurile frecventate de strãini, în instituţiile publice sau particulare, precum şi în incinta operatorilor economici, indiferent de proprietar sau deţinãtor, atunci când existã date ori indicii cu privire la existenţa în aceste locuri sau medii a unor strãini care nu respectã prevederile legale privind regimul strãinilor în România;
b) invitarea la sediul structurii teritoriale a strãinilor a cãror prezenţã este necesarã pentru îndeplinirea atribuţiilor prevãzute de lege, prin aducerea la cunoştinţã acestora, în scris, a scopului şi motivului invitaţiei;
c) legitimarea şi stabilirea identitãţii strãinilor care încalcã dispoziţiile legale privind regimul juridic al strãinilor;
d) efectuarea de acte premergãtoare în vederea strângerii datelor necesare pentru începerea urmãririi penale, atunci când constatã sãvârşirea unor infracţiuni în legãturã cu regimul strãinilor;
e) depistarea şi conducerea la sediul structurilor teritoriale, în cooperare cu organele de poliţie competente, a strãinilor care încalcã dispoziţiile legale privind regimul strãinilor în România sau a cãror identitate nu poate fi stabilitã, precum şi verificarea şi luarea mãsurilor legale în cel mult 24 de ore de la depistare;
f) escortarea, pe toatã perioada de la depistare şi pânã la îndepãrtarea de pe teritoriul României, a strãinilor împotriva cãrora s-a dispus aceastã mãsurã, precum şi imobilizarea, potrivit legii, a celor care au un comportament violent;
g) desfãşurarea de activitãţi spcifice pentru obţinerea şi verificarea, în vederea exploatãrii, a datelor şi informaţiilor referitoare la strãinii cu şedere ilegalã, la cei care au ca preocupãri traficul ilegal de persoane, precum şi locurile şi mediile frecventate de aceştia;
h) întreprinderea mãsurilor necesare pentru constatarea şi verificarea identitãţii reale a solicitanţilor de azil;
i) depistarea, conducerea la sediul structurilor teritoriale şi escortarea pânã în statul membru responsabil a strãinilor care sunt transferaţi conform regulamentelor Uniunii Europene, în condiţiile legii;
j) folosirea în mod gratuit a mijloacelor de transport în comun şi a mijloacelor de transport feroviar, în timpul serviciului, pentru executarea unor misiuni care nu pot fi îndeplinite altfel.

CAP. IV
Dispoziţii finale

ART. 9
La data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abrogã:
a) <>Hotãrârea Guvernului nr. 577/2003 privind structura organizatoricã şi atribuţiile Autoritãţii pentru strãini, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 391 din 6 iunie 2003, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
b) <>Hotãrârea Guvernului nr. 150/2006 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Oficiului Naţional pentru Refugiaţi, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 148 din 16 februarie 2006.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul internelor
şi reformei administrative,
Cristian David

Ministrul afacerilor externe,
Adrian Mihai Cioroianu

Ministrul muncii,
familiei şi egalitãţii de şanse,
Paul Pãcuraru

Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian

Bucureşti, 20 iunie 2007.
Nr. 639.


ANEXA



STRUCTURA ORGANIZATORICA A
OFICIULUI ROMÂN PENTRU IMIGRARI


APARAT PROPRIU

┌────────────────┐
┌──────────────┐ ┌─────────────┤DIRECTOR GENERAL├──────┐ ┌───────────────┐
│ STANDARDE SI ├─┤ └───────┬────────┘ ├──┤RELATII PUBLICE│
│ METODOLOGII │ │ │ │ │SI COMUNICARE │
└──────────────┘ │ │ │ └───────────────┘
┌──────────────┐ │ │ │ ┌──────────────┐
│ SERVICIUL │ │ │ │ │ FINANCIAR │
│ CONTROL ├─┘ │ └──┤ │
└──────────────┘ │ └──────────────┘



┌──────────┴─────────────┐
│DIRECTOR GENERAL ADJUNCT│
└──────────┬─────────────┘
┌───────────────────┬──────────┴─────────┬────────────────┐
│ │ │ │
┌────────┴───────────┐ ┌─────┴────────────┐ ┌─────┴────┐ ┌─────────┴─────┐
│ DIRECTIA │ │DIRECTIA POLITICI │ │DIRECTIA │ │ DIRECTIA AZIL │
│ RESURSE │ │ DE MIGRATIE SI │ │MIGRATIE │ │ SI │
│ │ │ COOPERARE │ │ │ │ INTEGRARE │
│ │ │ INTERNATIONALA │ │ │ │ │
└─────────┬──────────┘ └────────┬─────────┘ └────┬─────┘ └────────┬──────┘
┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐ ┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐
│A├──┼──┤D│ ├──┤H│ │L├─┼──┤O│ ├──┤R│
└─┘ │ └─┘ │ └─┘ └─┘ │ └─┘ │ └─┘
┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐ ┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐
│B├──┼──┤E│ ├──┤I│ │M├─┼──┤P│ ├──┤S│
└─┘ │ └─┘ │ └─┘ └─┘ │ └─┘ │ └─┘
┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐ ┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐
│C├──┼──┤F│ ├──┤J│ │N├─┴──┤Q│ ├──┤T│
└─┘ │ └─┘ │ └─┘ └─┘ └─┘ │ └─┘
│ ┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐
└──┤G│ └──┤K│ ├──┤U│
└─┘ └─┘ │ └─┘
│ ┌─┐
└──┤V│
└─┘


STRUCTURI SUBORDONATE


┌────────────┐ ┌──────────┐ ┌──────────┐ ┌──────────┐ ┌──────────┐ ┌──────────┐
│ SERVICIU │ │CENTRUL │ │CENTRUL │ │CENTRUL │ │CENTRUL │ │CENTRUL │
│ ASIGURARE │ │REGIONAL │ │REGIONAL │ │REGIONAL │ │REGIONAL │ │REGIONAL │
│ MISIUNI, │ │DE CAZARE │ │DE CAZARE │ │DE CAZARE │ │DE CAZARE │ │DE CAZARE │
│ DESERVIRE │ │ SI │ │ SI │ │ SI │ │ SI │ │ SI │
│ SI │ │PROCEDURI │ │PROCEDURI │ │PROCEDURI │ │PROCEDURI │ │PROCEDURI │
│ADMINISTRARE│ │ PENTRU │ │ PENTRU │ │ PENTRU │ │ PENTRU │ │ PENTRU │
│ PATRIMONIU │ │SOLICI- │ │SOLICI- │ │SOLICI- │ │SOLICI- │ │SOLICI- │
│ │ │TANTII │ │TANTII │ │TANTII │ │TANTII │ │TANTII │
│ │ │DE AZIL │ │DE AZIL │ │DE AZIL │ │DE AZIL │ │DE AZIL │
│ │ │BUCURESTI │ │TIMISOARA │ │ RADAUTI │ │ GALATI │ │MARAMURES │
└────────────┘ └──────────┘ └──────────┘ └──────────┘ └──────────┘ └──────────┘
┌───────┐┌───────┐┌───────┐┌───────┐┌───────┐┌──────┐┌───────┐┌───────┐┌───────┐
│CENTRUL││CENTRUL││ 14 ││ 18 ││ 9 ││SERVI-││SERVI- ││SERVI- ││SERVI- │
│PENTRU ││PENTRU ││SERVI- ││BIROURI││COMPAR-││CIUL ││CIUL ││CIUL ││CIUL │
│CAZAREA││CAZAREA││CII ││TERITO-││TIMENTE││REGLE-││PENTRU ││PENTRU ││COMBA- │
│STRAI- ││STRAI- ││TERITO-││RIALE ││TERITO-││MENTA-││CETA- ││CETA- ││TEREA │
│NILOR ││NILOR ││RIALE ││PENTRU ││RIALE ││REA ││TENI ││TENI ││SEDERII│
│LUATI ││LUATI ││PENTRU ││STRAINI││PENTRU ││ADMI- ││STATE ││UE SI ││ SI │
│IN CUS-││IN CUS-││STRAINI││ ││STRAINI││SIEI ││TERTE- ││SEE- ││MUNCII │
│TODIE ││TODIE ││ ││ ││ ││SI SE-││BUCU- ││BUCU- ││ILEGALE│
│PUBLICA││PUBLICA││ ││ ││ ││DERII ││RESTI ││RESTI ││A STRA-│
│OTOPENI││ ARAD ││ ││ ││ ││ IN ││ ││ ││INILOR-│
│ ││ ││ ││ ││ ││ SCOP ││ ││ ││ BUCU- │
│ ││ ││ ││ ││ ││ DE ││ ││ ││ RESTI │
│ ││ ││ ││ ││ ││ MUNCA││ ││ ││ │
└───────┘└───────┘└───────┘└───────┘└───────┘└──────┘└───────┘└───────┘└───────┘


-------------

LEGENDA
-------

A = SERVICIUL ORGANIZARE, PROTECTIE SEDII SI DISPECERAT
B = SERVICIUL LOGISTICA
C = BIROUL SECRETARIAT SI DOCUMENTE CLASIFICATE
D = SERVICIUL MANAGEMENT RESURSE UMANE
E = SERVICIUL JURIDIC
F = CENTRUL DE COMUNICATII SI INFORMATICA (nivel serviciu)
G = ARHIVA
H = SECRETARIATUL TEHNIC AL STRATEGIEI NATIONALE PRIVIND MIGRATIA
I = CENTRUL DE CERCETARE ANALIZA SI PROGNOZA (nivel serviciu)
J = SERVICIUL AFACERI EUROPENE SI COOPERARE INTERNATIONALA
K = SERVICIUL IMPLEMENTARE PROGRAME
L = SERVICIUL ADMISIE
M = SERVICIUL SEDERE TEMPORARA SI PERMANENTA STATE TERTE
N = SERVICIUL RETURNARI SI ESCORTE
O = BIROUL INREGISTRARE SI ACORDARE REZIDENTA PERMANENTA CETATENI UE SI SEE
P = SERVICIUL COMBATEREA SEDERII ILEGALE SI MASURI RESTRICTIVE
Q = BIROUL ANALIZA INFORMATIILOR
R = SERVICIUL INREGISTRARE SOLICITARI DE AZIL, VERIFICARI SI DOCUMENTE
S = SERVICIUL PROCEDURI ADMINISTRATIVE SI JUDICIARE DE AZIL
T = SERVICIUL DUBLIN SI EURODAC
U = SERVICIUL INTEGRARE, ASISTENTA SOCIALA, COORDONARE CENTRE SI RELOCARE
V = BIROUL INFORMATII DIN TARILE DE ORIGINE
-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016