Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 63 din 4 noiembrie 2013  cu privire la propunerea de Regulament al Parlamentului European si al Consiliului de stabilire a unor masuri privind piata unica europeana a comunicatiilor electronice si de realizare a unui continent conectat si de modificare a Directivelor 2002/20/CE, 2002/21/CE si 2002/22/CE si a Regulamentelor (CE) nr. 1.211/2009 si (UE) nr. 531 COM (2013) 627 final    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 63 din 4 noiembrie 2013 cu privire la propunerea de Regulament al Parlamentului European si al Consiliului de stabilire a unor masuri privind piata unica europeana a comunicatiilor electronice si de realizare a unui continent conectat si de modificare a Directivelor 2002/20/CE, 2002/21/CE si 2002/22/CE si a Regulamentelor (CE) nr. 1.211/2009 si (UE) nr. 531 COM (2013) 627 final

EMITENT: SENATUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 683 din 6 noiembrie 2013

    În temeiul dispoziţiilor art. 67, art. 148 alin. (2) şi alin. (3) din Constituţia României, republicată, şi Protocolului (nr. 2) anexat Tratatului de la Lisabona, de modificare a Tratatului privind Uniunea Europeană şi a Tratatului de instituire a Comunităţii Europene, ratificat prin Legea nr. 13/2008,
    având în vedere raportul Comisiei pentru afaceri europene nr. LXII/604 din 1 noiembrie 2013 şi al Comisiei economice, industrii şi servicii nr. XX/460 din 1 noiembrie 2013, plenul Senatului a constatat respectarea principiului subsidiarităţii şi a adoptat următoarele amendamente referitoare la principiul proporţionalităţii şi fond:

    ART. 1
    (1) Senatul a apreciat că, pentru aplicarea corespunzătoare a principiului subsidiarităţii, măsurile propuse de proiectul de Regulament ar putea fi benefice, de exemplu din perspectiva stimulării cooperării între statele membre, pe de o parte, şi între acestea şi Comisia Europeană, pe de altă parte, precum şi din perspectiva unui cadru unic şi unitar pentru autorizarea furnizorilor europeni de comunicaţii electronice. Totuşi, s-a considerat că, în fapt, atingerea obiectivelor urmărite prin proiectul de Regulament s-ar putea realiza, în mod satisfăcător, prin acţiuni individuale ale statelor membre, şi nu printr-o acţiune la nivel european. Această modalitate de reglementare poate genera transferul discreţionar al puterii de decizie a instituţiilor naţionale, parte a suveranităţii naţionale, către un alt stat membru, aspect ce, în opinia autorităţii naţionale de reglementare (ANCOM), nu poate fi acceptat, fiind necesară protejarea capacităţii statelor membre de a lua decizii şi de a acţiona. Mai mult, a fost menţionat că gestionarea spectrului este în primul rând o competenţă naţională şi că extinderea sferei de competenţă a Comisiei în acest domeniu ar putea crea o schimbare substanţială în balanţa de putere cu statele membre şi autorităţile de reglementare naţionale.
    (2) În ceea ce priveşte proporţionalitatea propunerii legislative cu obiectivul avut în vedere, s-a considerat că aceasta nu este întru totul respectată datorită faptului că măsurile propuse creează obstacole birocratice, poate duce la creşterea costurilor administrative ale autorităţilor naţionale de reglementare, ale Comisiei Europene şi chiar ale furnizorilor de comunicaţii electronice, poate genera costuri semnificative de implementare în sarcina furnizorilor. Din aceeaşi perspectivă, s-a precizat că, în conformitate cu aspectele detaliate mai sus, propunerea nu reflectă corespunzător dezvoltările diferite din statele membre ale Uniunii Europene şi nu stimulează investiţiile, putând conduce totodată la distorsionarea concurenţei şi la alte consecinţe negative neprevăzute.
    ART. 2
    Opinia cuprinsă în prezenta hotărâre se transmite către instituţiile europene şi se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

    Această hotărâre a fost adoptată de către Senatul României în şedinţa din 4 noiembrie 2013, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.


                           p. PREŞEDINTELE SENATULUI,
                           Cristian-Sorin Dumitrescu

    Bucureşti, 4 noiembrie 2013.
    Nr. 63.
                                     -----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016