Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 599 din 21 iunie 2001  pentru stabilirea modelului si continutului cererii de inregistrare si ale certificatului de inregistrare a comerciantului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 599 din 21 iunie 2001 pentru stabilirea modelului si continutului cererii de inregistrare si ale certificatului de inregistrare a comerciantului

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 358 din 4 iulie 2001

În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României şi ale <>art. 3 alin. (7) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 76/2001 privind simplificarea unor formalitãţi administrative pentru înregistrarea şi autorizarea functionarii comercianţilor,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Se aproba modelul şi conţinutul cererii de înregistrare a comerciantului, prevãzute în anexa nr. 1.
(2) Se aproba modelul şi conţinutul certificatului de înregistrare a comerciantului, inclusiv ale anexei la acesta, prevãzute în anexa nr. 2.
ART. 2
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.


PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:


────────────────
Ministrul pentru coordonarea
Secretariatului General al Guvernului,
Petru Şerban Mihailescu

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu






ANEXA 1
┌────────────────────┬──────────────────────────────────────┬────────────────┐
│ │ CERERE │ │
│ │- de înregistrare şi autorizare a │ │
│CAMERA DE COMERŢ ŞI │ functionarii [] │Nr. intrare ....│
│ INDUSTRIE │ │ │
│ │- de înregistrare a modificãrii │ │
│ │ actului constitutiv [] │Data ...........│
│ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────┤ │
│ │ Cod unic de înregistrare .......... │ │
│ │ │ │
└────────────────────┴──────────────────────────────────────┴────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Acest document constituie cerere de înregistrare în REGISTRUL COMERŢULUI şi │
│la organul fiscal competent, cerere de luare în evidenta la Direcţia de │
│Munca şi Solidaritate Socialã Judeteana / a Municipiului Bucureşti, │
│la Casa de Asigurãri de Sãnãtate Judeteana/ a Municipiului Bucureşti, │
│la Casa Judeteana de Pensii / Casa de Pensii a Municipiului Bucureşti şi la │
│Agenţia Judeteana/ a Municipiului Bucureşti pentru Ocuparea Forţei de │
│Munca, precum şi cerere de autorizare a functionarii comerciantului. │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Referitor ÎNREGISTRAREA CONSTITUIRII sau MODIFICĂRII │
│ DOMNULE JUDECĂTOR DELEGAT/DIRECTOR al C.C.L.-O.R.C., │
│ │
│Subsemnat(ul)/a) ....................., domiciliat în ...................., │
│str.*1) ............, nr. ....., bl. ..., sc. ...., et. ..., ap. ........., │
│judeţ/sector ......, telefon*2) ......, act ident. ....., seria ...., nr... │
│C N P*3)|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|,eliberat de ........, la data ........, │
│în calitate de*4) ................, reprezentat prin*5) .................., │
│în conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 şi/sau ale Legii nr.31/1990,│
│va rog ca prin încheierea/rezoluţia ce o veţi pronunţa sa dispuneti: │
│ │
│[] autorizarea constituirii şi/sau înregistrarea în registrul comerţului: │
│ │
│[] înregistrarea în registrul comerţului a urmãtoarelor menţiuni: ......... │
│ ........................................................................ │
│ ........................................................................ │
│ │
│Firma ...................................................................., │
│cu sediul în: localitatea .........., str.*1) ............................, │
│nr. ....., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ..., judeţ/sector ..........., │
│cod poştal ........, telefon*2) ........., ........., fax*2) ............., │
│e-mail ........., web site .............................................. . │
│ │
│Solicit judecarea cererii şi în lipsa mea, conform art. 242 cod procedura │
│civilã, iar în susţinerea cererii, depun actele doveditoare menţionate │
│pe verso. │
│ │
│Cererea este legal timbrata cu ....... lei, taxa judiciarã de timbru şi ....│
│lei, timbru judiciar. │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│*6) În temeiul art.6 din Legea nr. 26/1990 şi/sau art.199 alin. (2) din │
│ Legea nr. 31/1990, ....................................................,│
│judecãtor delegat şi/sau director al C.C.I. - Oficiul registrului comerţului│
│..................., examinând înscrisurile depuse în susţinerea cererii şi,│
│constatând ca sunt/nu sunt îndeplinite cerinţele legale dispune: .......... │
│........................................................................... │
│ │
│ Judecãtor delegat/Director C.C.I.-O.R.C., │
│ │
│ │
│ Referent grefier*7), │
│ │
│ │
│ Data: ........................ │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Nota: *1) Se completeazã, dupã caz, cu P-ta, B-dul, Calea, Sos.,Într.,
Aleea,Prelungirea,Comuna etc.;
*2) Se completeazã cu prefix-numãr;
*3) Se completeazã numai de persoanele care deţin calitatea de
comerciant persoana fizica sau, dupã caz, de reprezentant al
persoanei juridice;
*4) Se completeazã cu calitatea pe care solicitantul o deţine
(comerciant,asociat,fondator,administrator);
*5) Se completeazã cu numele şi prenumele împuternicitului;
*6) Se consemneazã rezultatul deliberãrii (minuta);
*7) Se completeazã cu numele, prenumele şi semnatura.

cod 11-10-82

CERERE DE ÎNREGISTRARE Nr. intrare: .......... data: ..........
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│REFERITOR LA ÎNREGISTRAREA FISCALĂ DECLAR URMĂTOARELE:*1) │
│ │
│ Cifra de afaceri anuala estimatã*2) ................... │
│ Realizaţi exclusiv operaţiuni scutite de T.V.A. ?*3) [] │
│ Doriti sa optati pentru plata T.V.A. ?*4) [] │
│ │
│ C.U.I. al unitãţii divizate*5) .................... │
│ │
│ ──────────────────────────────────────────────────────────────────────── │
│ │
│ Felul sediului pentru plãtitorii cu statut de sucursala*6): │
│ │
│ │
│ Plãtitor cu sediul central în România*6) [] C.U.I. al unitãţii infiin- │
│ tatoare*6) ............... │
│ │
│ Plãtitor cu sediul central în strãinãtate*6) [] │
│ │
│ ──────────────────────────────────────────────────────────────────────── │
│ │
│ Banca*7) .............................. Cont ........................... │
│ │
│ .............................. ........................... │
│ │
│ .............................. ........................... │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
OPIS DE DOCUMENTE DEPUSE PENTRU ÎNREGISTRARE
┌────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┐
│Nr. │ │ Nr.şi data actului/Emitent│ Nr.│
│crt.│ Denumirea actului │ │file│
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 1. │Act constitutiv / Act administrativ /│ │ │
│ │Act adiţional │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Hotãrâre adunare generalã │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 3. │Declaraţii pe proprie rãspundere │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 4. │Dovada sediu │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 5. │Dovada capital social │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 6. │Împuternicire / Procura │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 7. │Dovada disponibilitate firma │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 8. │Dovada taxa registru │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 9. │Dovada taxa publicare în M.Of. │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│10. │Dovada taxa judiciarã de timbru │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│11. │Copii acte identitate │ │ │
│ │ │ │ │
└────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Şi, dupã caz, funcţie de înregistrãrile solicitate, documentele │
│ doveditoare cerute de prevederile Normelor │
│ Metodologice privind modul de ţinere a registrului comerţului şi │
│ de efectuare a înregistrãrilor: │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┐
│ 12.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 13.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 14.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 15.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 16.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 17.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 18.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 19.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 20.│ │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│ Total file: │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

Data: .............. Semnatura, ...............

NOTA: *1) Rubricile corespunzãtoare notelor de subsol 2,3,4,5 se comple-
teaza numai în cazul înregistrãrii firmei;
*2) Se estimeaza prin însumarea tuturor veniturilor prognozate a se
obţine din activitatea desfasurata conform obiectului de activi-
tate;
*3) Se marcheaza cu X doar de cãtre cei care realizeazã exclusiv
operaţiuni scutite de T.V.A.;
*4) Se marcheaza cu X doar de cãtre plãtitorii care opteazã pentru
plata T.V.A.;
*5) Se completeazã în cazul în care înfiinţarea plãtitorului se face
prin divizare;
*6) Se completeazã numai de plãtitorii cu statut de sucursala; Se
marcheaza, dupã caz, cu X felul sediului;
*7) Se completeazã numai de plãtitorii care au cont deschis la
banca.



CERERE DE ÎNREGISTRARE: Nr. intrare: ........... data: .....
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│SOLICITĂRI LA OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI │
│ │
│A. OBŢINEREA URMĂTOARELOR AVIZE ŞI AUTORIZAŢII PREALABILE*1): │
│ │
│ Autorizaţia prealabilã a Comisiei de Supraveghere a Asigurãrilor []; │
│ │
│ Autorizaţia prealabilã provizorie a Bãncii Naţionale a României []; │
│ │
│ Avizul de principiu/autorizaţia prealabilã a Comisiei Naţionale │
│ a Valorilor Mobiliare []. │
│ │
│ │
│B. PUBLICAREA ÎN MONITORUL OFICIAL: │
│ │
│ ■ La înregistrarea firmei: │
│ │
│ Încheiere judecãtoreascã de înregistrare a constituirii: │
│ integral []/ în extras []; │
│ │
│ Act constitutiv: integral []/ în extras []. │
│ │
│ ■ La înregistrarea modificãrii actului constitutiv: │
│ │
│ act adiţional [] hotãrâre adunare generalã [] │
│ │
│ hotãrârea consiliului de administraţie [] │
│ │
│ hotãrârea judecãtoreascã definitiva [] ordinul de numire a │
│ │
│ consiliului de administraţie [] │
│ │
│ nr. .................., din ....................... │
│ │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ În conformitate cu prevederile O.U.G. nr.76/2001, solicit şi mandatez │
│ BIROUL UNIC pentru obţinerea înregistrãrii şi autorizãrii functionarii / │
│ obţinerea înregistrãrii modificãrii actului constitutiv: │
│ │
│ A. OPERAŢIUNI PENTRU ÎNREGISTRARE/MODIFICARE: │
│ │
│ ■ Obţinerea rezervarii firmei ....................................... []│
│ │
│ ■ Efectuarea, pe baza de mandat, a vãrsãmintelor reprezentând ....... │
│ │
│ ................................................................... │
│ lei, valuta │
│ │
│ ca aport în numerar la capitalul social, la banca ................. []│
│ │
│ ■ Redactarea: │
│ │
│ ● actului constitutiv/modificator ............................... []│
│ │
│ ● declaraţiilor pe propria rãspundere a: │
│ │
│ - fondatorilor .............................................. []│
│ │
│ - administratorilor ......................................... []│
│ │
│ - cenzorilor ................................................ []│
│ │
│ ■ Obţinerea autentificãrii actului constitutiv/modificator .......... []│
│ │
│ ■ Obţinerea dãrii de data cerutã .................................... []│
│ │
│ ■ Obţinerea evaluãrii, prin expertiza, a bunurilor imobilie ......... []│
│ │
│ ■ Obţinerea certificatului de sarcini pentru bunurile imobile aduse │
│ ca aport în natura la capitalul social ............................ []│
│ │
│ ■ Susţinerea cererii de înregistrare a comerciantului în fata │
│ judecãtorului delegat ............................................. []│
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

Data: ............ Semnatura, ...............

NOTA:
*1) Se marcheaza, dupã caz, cu X pentru societãţile de asigurãri,
şi/sau reasigurari, societãţile bancare şi societãţile de valori
mobiliare.


CERERE DE ÎNREGISTRARE: Nr. intrare: ........... data: ...........
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ B. OPERAŢIUNI DE OBŢINERE A AVIZELOR,AUTORIZAŢIILOR ŞI/SAU ACORDURILOR │
│ STRICT NECESARE │
│ │
│ ■ SEDII ŞI/SAU ACTIVITĂŢI PENTRU CARE SOLICIT AVIZAREA ŞI/SAU AUTORIZAREA │
│ ÎNCEPERII ACTIVITĂŢII │
│ │
│ ┌────┬────┬──────────────────────────┬────────────────────────────────────┐│
│ │Nr. │Cod │ Denumire activitate │Adresa spaţiului aferent activitãţii││
│ │Crt.│CAEN│ │ ││
│ ├────┼────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│
│ │ │ │ │ ││
│ ├────┼────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│
│ │ │ │ │ ││
│ ├────┼────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│
│ │ │ │ │ ││
│ ├────┼────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│
│ │ │ │ │ ││
│ ├────┼────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│
│ │ │ │ │ ││
│ ├────┼────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│
│ │ │ │ │ ││
│ ├────┼────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│
│ │ │ │ │ ││
│ ├────┼────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│
│ │ │ │ │ ││
│ └────┴────┴──────────────────────────┴────────────────────────────────────┘│
│ │
│ ■ AVIZE ŞI/SAU AUTORIZAŢII NECESARE │
│ │
│ ● Avize şi/sau autorizaţia pentru prevenirea şi stingerea │
│ incendiilor ...................................................... []│
│ │
│ ● Avizul şi/sau autorizaţia sanitarã ............................... []│
│ │
│ ● Avizul şi/sau autorizaţia sanitarã veterinara .................... []│
│ │
│ ● Acordul şi/sau autorizaţia de mediu .............................. []│
│ │
│ ● Autorizaţia de funcţionare din punct de vedere al protecţiei │
│ muncii ........................................................... []│
│ │
│ Pentru obţinerea avizelor, autorizaţiilor şi/sau acordurilor depun │
│ documentele menţionate în opisul anexat. │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ Persoana de contact desemnatã potrivit art. 28 din Legea nr. 26/1990 │
│ │
│ Nume şi prenume ......................................................... ,│
│ │
│ în calitate de*1) ..............., CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| │
│ │
│ Adresa: localitatea . .........., str*2) ..........., nr. ....., bl. .... ,│
│ │
│ sc. ....., et. ...., ap. ....., judeţ/sector ............................ ,│
│ │
│ casuta poştalã ......, cod poştal ......., telefon*3) ........, fax*3)... ,│
│ │
│ e-mail ............, web site ........................................... ,│
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Subsemnatul solicitant am luat cunostinta ca, pentru începerea efectivã a │
│ activitãţilor care pot genera pericole deosebite, este necesarã indepli- │
│ nirea condiţiilor legale incidente activitãţilor respective. │
│ │
│ Întocmitã într-un exemplar, pe propria rãspundere, cunoscând ca falsul în │
│ declaraţii este pedepsit de legea penalã. │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


Data: ............. Semnatura, .............


Nota: *1) Se completeazã cu calitatea pe care o deţine(comerciant,
asociat, fondator, administrator etc.);
*2) Se completeazã, dupã caz, cu P-ta, B-dul, Calea, Sos.,Într.,
Aleea,Prelungirea,Comuna etc.;
*3) Se completeazã cu prefix-numãr.


CERERE DE ÎNREGISTRARE Nr. intrare ........... data: ...............
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ OPIS DE DOCUMENTE SOLICITATE PENTRU OBŢINEREA: │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│Nr. │ │ Nr.şi data actului/Emitent│ Nr.│
│crt.│ Denumirea actului │ │file│
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│A. Avizului/ Autorizaţiei pentru prevenirea şi stingerea incendiilor (P.S.I)│
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ 1. │Dovada achitãrii serviciului prestat │ │ │
│ │conform tarifelor în vigoare │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │Dupã caz, în conformitate cu prevede-│ │ │
│ 2. │rile legale în vigoare, unul din │ │ │
│ │documentele: │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │AVIZUL/AUTORIZAŢIA DE P.S.I. însoţite│ │ │
│ │de documentaţia vizata spre neschim- │ │ │
│ a) │bare (în cazul în care au fost obti- │ │ │
│ │nute anterior); │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │DOVADA PUNERII DOCUMENTAŢIEI DE P.S.I│ │ │
│ │la brigazile/grupurile de pompieri │ │ │
│ b) │militari în vederea obţinerii │ │ │
│ │AVIZULUI/AUTORIZAŢIEI DE P.S.I/ │ │ │
│ │(numãrul de înregistrare); │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │DOCUMENTAŢIA TEHNICA (piese scrise şi│ │ │
│ c) │desenate cuprizand mãsurile de P.S.I.│ │ │
│ │şi verificarea cerintei de calitate -│ │ │
│ │"siguranta la foc"); │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ d) │SCHITA SPAŢIULUI; │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │DOVADA ÎNDEPLINIRII MĂSURILOR DE PSI │ │ │
│ e) │pentru cazurile în care avizul/ │ │ │
│ │autorizaţia de PSI a fost retrasã │ │ │
│ │anterior. │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│B. Avizului/ Autorizaţiei sanitare │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ 1. │Memoriu tehnic │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Schite sau planuri cu detalierea │ │ │
│ │arfitecturala, de structura interi- │ │ │
│ │oara şi de dotãri │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 3. │Dovada de achitare a tarifului de │ │ │
│ │avizare/autorizare │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 4. │Dupã caz vor fi solicitate urmãtoare-│ │ │
│ │le documente: │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ a) │Declaraţia pe proprie rãspundere │ │ │
│ │referitoare la condiţiile igienico │ │ │
│ │sanitare │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ b) │Studiul de impact asupra sãnãtãţii │ │ │
│ │populaţiei │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ c) │Certificat care sa ateste însuşirea │ │ │
│ │noţiunilor fundamentale de igiena │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ d) │Document care sa ateste starea de │ │ │
│ │sãnãtate a personalului │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ e) │Lista cu substantele toxice care │ │ │
│ │implica periculozitate pentru │ │ │
│ │manipulatori şi populaţie │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│C. Avizului şi/sau Autorizaţiei sanitare veterinare │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ 1. │Memoriu tehnic │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Schita tehnica cu fluxul tehnologic │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 3. │Schita de amplasare şi proiectare │ │ │
│ │pentru obiective nou construite │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 4. │Contractul de munca sau colaborare cu│ │ │
│ │un medic veterinar pentru unitãţi de │ │ │
│ │producţie şi procesare │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 5. │Dovada achitãrii taxei de avizare │ │ │
│ │şi/sau autorizare │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│D. Avizului şi/sau Autorizaţiei de mediu │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ 1. │Fişa tip de prezentare a obiectivului│ │ │
│ │activitãţii │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Dovada plãţii tarifului de autorizare│ │ │
│ │de mediu │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│E. Autorizaţiei de funcţionare din punct de vedere al protecţiei muncii │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ │Declaraţie pe proprie rãspundere │ │ │
│ 1. │privind respectarea legislaţiei de │ │ │
│ │protecţia muncii conform machetei din│ │ │
│ │procedura │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Lista echipamentelor tehnice din │ │ │
│ │dotare │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │Copii de pe certificatele de confor- │ │ │
│ │mitate a echipamentelor tehnice │ │ │
│ 3. │folosite în zone cu pericol de │ │ │
│ │explozie (dupã caz) │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 4. │Dovada achitãrii tarifului pentru │ │ │
│ │serviciile prestate │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │Dupã caz, alte documente necesare │ │ │
│ 5. │desfãşurãrii activitãţilor cu │ │ │
│ │substanţe toxice, explozive şi │ │ │
│ │pesticide │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│ Total file: │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

Data: ............... Semnatura: ............

ANEXA 2

Modelul Certificatului de Înregistrarea se gãseşte în Monitorul
Oficial al României Partea I nr. 358 din 4 iulie 2001, la pagina 9



ANEXA LA CERTIFICATUL DE ÎNREGISTRARE

Seria ...... Nr. .......


COD UNIC DE ÎNREGISTRARE

FIRMA: ............................................

Sediu social: .....................................

Sediu secundar/activitate: ........................
┌──┬──────────────────────┬─────────┬────────────┬────────────┬──────────────┐
│Nr│ │Concluzia│Nr. şi data │Nr. şi data │Nume şi prenu-│
│c │ INSTITUŢIA │evaluãrii│referatului │avizului/ │me reprezen- │
│r │ │ │ │acordului │tant, semna- │
│t │ │ │ │şi/sau auto-│tura su stam- │
│ │ │ │ │rizatiei │pila │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│1.│MINISTERUL DE INTERNE │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │BRIGADA/GRUPUL DE │ │ │ │ │
│ │POMPIERI MILITARI │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │..................... │ │ │ │Data ........ │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│2.│MINISTERUL SĂNĂTĂŢII │ │ │ │ │
│ │ ŞI FAMILIEI │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │DIRECŢIA DE SĂNĂTATE │ │ │ │ │
│ │PUBLICA A │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │..................... │ │ │ │Data ........ │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│3.│ MINISTERUL │ │ │ │ │
│ │AGRICULTURII, ALIMEN- │ │ │ │ │
│ │TATIEI ŞI PĂDURILOR │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │AGENŢIA NATIONALA │ │ │ │ │
│ │SANITARĂ VETERINARA │ │ │ │ │
│ │DIRECŢIA SANITARĂ │ │ │ │ │
│ │VETERINARA A │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │..................... │ │ │ │Data ........ │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│4.│MINISTERUL APELOR ŞI │ │ │ │ │
│ │PROTECŢIEI MEDIULUI │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │INSPECTORATUL JUDEŢEAN│ │ │ │ │
│ │DE PROTECŢIA MEDIULUI │ │ │ │ │
│ │..................../ │ │ │ │ │
│ │INSPECTORATUL DE │ │ │ │ │
│ │PROTECŢIA MEDIULUI AL │ │ │ │ │
│ │MUNICIPIULUI BUCUREŞTI│ │ │ │Data ........ │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│5.│MINISTERUL MUNCII ŞI │ │ │ │ │
│ │SOLIDARITĂŢII SOCIALE │ │ │ │ │
│ │INSPECŢIA MUNCII │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │INSPECTORATUL │ │ │ │ │
│ │TERITORIAL DE MUNCA AL│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │..................... │ │ │ │Data ........ │
└──┴──────────────────────┴─────────┴────────────┴────────────┴──────────────┘


ANULARI AVIZE/AUTORIZAŢII/ACORDURI AUTORIZARI
┌─┬──────┬────────────┬───────────────┐ ┌─┬──────┬────────────┬───────────────┐
│N│Insti-│Tipul nr. şi│Numele,semnatu-│ │N│Insti-│Tipul nr. şi│Numele,semnatu-│
│r│tutia │data docu- │ra şi ştampila │ │r│tutia │data docu- │ra şi ştampila │
│ │ │mentului │persoanei auto-│ │ │ │mentului │persoanei auto-│
│c│ │ │rizate │ │c│ │ │rizate │
│r│ │ │ │ │r│ │ │ │
│t│ │ │ │ │t│ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─┴──────┴────────────┴───────────────┘ └─┴──────┴────────────┴───────────────┘





──────────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016