Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 598 din 8 iunie 2011  pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 467/1990 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice pentru obiectivul de investitii Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 598 din 8 iunie 2011 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 467/1990 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice pentru obiectivul de investitii "Racorduri la reteaua de metrou din Bucuresti, tronsonul I Salajan-Linia de centura si tronsonul II Gara de Nord-Basarab-Laromet"

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 421 din 16 iunie 2011
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) şi alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

     ARTICOL UNIC
    Hotãrârea Guvernului nr. 467/1990 privind aprobarea documentaţiei tehnico-economice pentru obiectivul de investiţii "Racorduri la reţeaua de metrou din Bucureşti, tronsonul I Sãlãjan-Linia de centurã şi tronsonul II Gara de Nord-Basarab-Laromet", publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 295 din 21 noiembrie 1992, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
    1. Titlul hotãrârii va avea urmãtorul cuprins:
    "HOTĂRÂRE
    pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii «Racorduri la reţeaua de metrou din Bucureşti, tronsonul I Nicolae Grigorescu 2Anghel Saligny şi tronsonul II Gara de Nord 2-Basarab-Laminorului-Lac Strãuleşti»"
    2. Articolul unic se renumeroteazã şi va deveni articolul 1.
    3. Dupã articolul 1 se introduce un nou articol, articolul 2, care va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 2. - Finanţarea obiectivului de investiţii, ai cãrui indicatori tehnico-economici sunt prevãzuţi în anexa la prezenta hotãrâre, se face din împrumuturile acordate de Banca Europeanã de Investiţii, asigurate conform prevederilor Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 64/2007 privind datoria publicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 109/2008, cu modificãrile ulterioare, de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, din surse proprii ale Societãţii Comerciale de Transport cu Metroul Bucureşti «Metrorex» - S.A., precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii."
    4. Anexa se modificã şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.

                       PRIM-MINISTRU
                         EMIL BOC

                      Contrasemneazã:
                      ---------------
          Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
                    Anca Daniela Boagiu

         Ministrul dezvoltãrii regionale şi turismului,
                   Elena Gabriela Udrea

                Ministrul finanţelor publice,
                   Gheorghe Ialomiţianu

    Bucureşti, 8 iunie 2011.
    Nr. 598.

    ANEXĂ
    -----
(Anexa la Hotãrârea Guvernului nr. 467/1990)
--------------------------------------------

     INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI AI OBIECTIVULUI DE INVESTIŢII
      "Racorduri la reţeaua de metrou din Bucureşti, tronsonul I
          Nicolae Grigorescu 2-Anghel Saligny şi tronsonul II
          Gara de Nord 2-Basarab-Laminorului-Lac Strãuleşti"


    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Societatea Comercialã "Metrorex" - S.A.
    Amplasament: Bucureşti, sectoarele 1 şi 3
    Indicatorii tehnico-economici:


    Valoarea totalã a investiţiei, mii lei 1.939.204*)
    inclusiv TVA
   (în preţuri la data de 1 noiembrie 2010;
    1 euro = 4,2664 lei),
    din care:
    - construcţii+montaj (C+M),
    din care: mii lei 1.304.453
    - Valoarea totalã de finanţat, inclusiv TVA mii lei 1.223.999
    (în preţuri la data de 1 noiembrie 2010;
    1 euro = 4,2664 lei),
    din care:
    - construcţii+montaj (C+M) mii lei 832.145




────────────
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Eşalonarea valorii totale de finanţat, inclusiv TVA





    Anul I INV mii lei 164.199
                             ─── ─────── ───────
                             C+M mii lei 111.605

    Anul II INV mii lei 370.160
                             ─── ─────── ───────
                             C+M mii lei 251.659

    Anul III INV mii lei 426.105
                             ─── ─────── ───────
                             C+M mii lei 289.702

    Anul IV INV mii lei 263.535
                             ─── ─────── ───────
                             C+M mii lei 179.179

    din care:
    - racordul I km 4,7
                                        staţii 4
    - racordul II km 7,8
                                        staţii 8

    Capacitate maximã de transport cãlãtori/orã/sens 50.000
    Vitezã comercialã km/orã 36
    Durata de realizare a
    investiţiei: luni 48



    Factori de risc:
    Obiectivul de investiţii se va proteja antiseismic conform Normativului P100-1/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    Finanţarea investiţiei:
    Finanţarea obiectivului de investiţii s-a fãcut din împrumuturile acordate de Banca Europeanã de Investiţii, asigurate conform prevederilor Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 64/2007 privind datoria publicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 109/2008, cu modificãrile ulterioare, de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, din surse proprii ale Societãţii Comerciale de Transport cu Metroul Bucureşti "Metrorex" - S.A., precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
    Valoarea totalã de finanţat se asigurã de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, din surse proprii ale Societãţii Comerciale de Transport cu Metroul Bucureşti "Metrorex" - S.A., precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

                        ---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016