Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 590 din 21 iunie 2001  privind organizarea si functionarea Oficiului National de Cadastru, Geodezie si Cartografie    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 590 din 21 iunie 2001 privind organizarea si functionarea Oficiului National de Cadastru, Geodezie si Cartografie

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 345 din 29 iunie 2001
În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României şi ale <>art. II din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 70/2001 pentru modificarea şi completarea <>Legii cadastrului şi a publicitãţii imobiliare nr. 7/1996 ,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Oficiul Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie se organizeazã ca organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridicã, în subordinea Ministerului Administraţiei Publice, prin reorganizarea Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie din subordinea Guvernului şi prin preluarea patrimoniului, a activitãţii şi a structurilor organizatorice privind cadastrul agricol şi organizarea teritoriului de la Ministerul Agriculturii, Alimentaţiei şi Pãdurilor.
(2) Oficiul Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie are sediul în municipiul Bucureşti.
ART. 2
Ca organ de specialitate al administraţiei publice centrale Oficiul Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie, denumit în continuare Oficiul Naţional, îndeplineşte urmãtoarele funcţii:
a) de strategie, prin care se asigura stabilirea obiectivelor de punere în aplicare a Programului de guvernare în domeniul cadastrului general, al cadastrului agricol şi al organizãrii teritoriului agricol;
b) de reglementare, având ca scop elaborarea cadrului normativ institutional, precum şi a normativelor şi prescripţiilor tehnice, în vederea realizãrii obiectivelor strategice în domeniul cadastrului, pe care le supune spre avizare sau aprobare, dupã caz, ministrului administraţiei publice;
c) de autoritate de stat, prin care se asigura urmãrirea aplicãrii reglementãrilor în domeniul cadastrului şi al organizãrii teritoriului agricol, precum şi o buna funcţionare şi îndeplinire a atribuţiilor de cãtre unitãţile din subordine;
d) de îndrumare, sprijin şi control al autoritãţilor publice centrale şi locale în aplicarea corecta a prevederilor legale în domeniul cadastrului şi al organizãrii teritoriului.
ART. 3
(1) În exercitarea funcţiilor prevãzute la art. 2 Oficiul Naţional îndeplineşte urmãtoarele atribuţii principale:
a) elaboreazã norme, promoveazã tehnici, procedee şi metodologii de specialitate, conform progreselor ştiinţifice şi tehnice în domeniul cadastrului;
b) organizeazã fondul naţional de geodezie şi cartografie, precum şi banca de date a sistemului unitar de cadastru;
c) avizeazã conţinutul topografic al hartilor, planurilor, atlaselor, ghidurilor şi al altor documente cartografice necesare uzului public;
d) organizeazã, conduce, indruma şi controleazã executarea lucrãrilor de geodezie, topografie, fotogrammetrie, teledetectie, cadastru şi cartografie la nivelul întregii tari;
e) coordoneazã executarea lucrãrilor de geodezie, topografie, fotogrammetrie, cartografie în domeniul agriculturii, precum şi introducerea şi întreţinerea cadastrului agricol cantitativ şi calitativ şi asigura proiectarea şi aplicarea în teren a organizãrii teritoriului agricol;
f) stabileşte norme pentru autorizarea persoanelor fizice şi juridice care pot executa lucrãri tehnice de cadastru;
g) asigura, în condiţiile legii, în colaborare cu Ministerul Apãrãrii Naţionale, executarea, completarea, modernizarea şi menţinerea în stare de utilizare a reţelei geodezice naţionale;
h) îndeplineşte sarcinile ce rezulta din angajamentele internaţionale în domeniul sau de activitate;
i) organizeazã realizarea lucrãrilor de cadastru agricol şi sistemul informaţional al teritoriului agricol;
j) organizeazã şi coordoneazã executarea mãsurãtorilor pentru punerea în posesie a titularilor prevãzuţi de <>Legea fondului funciar nr. 18/1991 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi de <>Legea nr. 1/2000 pentru reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor agricole şi celor forestiere, solicitate potrivit prevederilor <>Legii fondului funciar nr. 18/1991 şi ale <>Legii nr. 169/1997 ;
k) asigura identificarea, înregistrarea şi descrierea în documentele cadastrale a terenurilor şi a celorlalte bunuri imobile prin natura lor, mãsurarea şi reprezentarea acestora pe harti şi planuri cadastrale, precum şi stocarea datelor pe suporturi informatice;
l) asigura asamblarea şi integrarea datelor furnizate de cadastrele de specialitate;
m) organizeazã identificarea şi înregistrarea tuturor proprietarilor şi a altor deţinãtori legali de terenuri şi de alte bunuri imobile, în vederea publicitãţii şi opozabilitatii drepturilor acestora fata de terţi.
(2) Oficiul Naţional elaboreazã metodologia privind evidenta cadastrala tehnica, economicã şi juridicã, înscrierea actelor şi faptelor juridice referitoare la imobile, împreunã cu Ministerul Justiţiei şi cu alte ministere şi organe centrale care rãspund de cadastrele de specialitate.
(3) Normele metodologice, instrucţiunile şi regulamentele elaborate de Oficiul Naţional se aproba prin ordin al ministrului administraţiei publice.
(4) Oficiul Naţional îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite prin legi sau prin alte acte normative.
ART. 4
(1) Oficiul Naţional colaboreazã cu ministerele şi cu celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi cu autoritãţile publice locale, având dreptul de a solicita date şi informaţii necesare în vederea realizãrii atribuţiilor sale.
(2) Oficiul Naţional are obligaţia de a pune la dispoziţie instituţiilor şi autoritãţilor administraţiei publice centrale şi locale datele de specialitate disponibile, solicitate de acestea, în condiţiile legii.
(3) Oficiul Naţional pune la dispoziţie autoritãţilor publice şi altor instituţii interesate, în condiţiile legii, situaţii statistice de sinteza privind terenurile şi construcţiile.
(4) Oficiul Naţional asigura furnizarea datelor cu privire la terenuri, necesare sistemului de impozite şi taxe pentru stabilirea corecta a obligaţiilor fiscale ale contribuabililor.
ART. 5
(1) Oficiul Naţional este condus de un preşedinte cu rang de secretar de stat, asistat de 2 vicepreşedinţi cu rang de subsecretar de stat, numiţi prin decizie a primului-ministru, la propunerea ministrului administraţiei publice, şi de un secretar general.
(2) Preşedintele Oficiului Naţional are calitatea de ordonator secundar de credite.
(3) Preşedintele conduce intreaga activitate a Oficiului Naţional, pe care îl reprezintã în raporturile cu ministerele, cu celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, cu autoritãţile administraţiei publice locale, cu persoanele juridice şi fizice din ţara şi din strãinãtate, precum şi în justiţie. Preşedintele poate da împuternicire de reprezentare şi altor persoane din cadrul Oficiului Naţional.
(4) În exercitarea atribuţiilor sale preşedintele emite ordine cu caracter individual.
(5) Vicepreşedinţii exercita atribuţiile şi sarcinile stabilite prin ordin al preşedintelui Oficiului Naţional şi coordoneazã unele compartimente, potrivit organigramei prevãzute în anexa nr. 1.
(6) Secretarul general este funcţionar public de cariera. El este numit în funcţie de preşedintele Oficiului Naţional, în condiţiile legii, exclusiv pe criterii profesionale. Secretarul general trebuie sa aibã studii superioare economice, juridice sau administrative de lungã durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta.
(7) Pe lângã preşedintele Oficiului Naţional se organizeazã şi funcţioneazã Colegiul Oficiului Naţional ca organ consultativ. Componenta şi Regulamentul de organizare şi funcţionare ale Colegiului Oficiului Naţional se aproba prin ordin al ministrului administraţiei publice, la propunerea preşedintelui Oficiului Naţional. La şedinţele Colegiului Oficiului Naţional pot participa şi specialişti din afarã Oficiului Naţional.
ART. 6
(1) Structura organizatoricã a Oficiului Naţional este prevãzutã în anexa nr. 1.
(2) În cadrul direcţiilor generale şi al direcţiilor se pot organiza servicii şi birouri prin ordin al ministrului administraţiei publice, la propunerea preşedintelui Oficiului Naţional.
ART. 7
(1) În subordinea Oficiului Naţional, potrivit anexei nr. 2, funcţioneazã:
a) Institutul de Cadastru, Geodezie, Fotogrammetrie şi Cartografie. În cadrul institutului se pot organiza direcţii, servicii, secţii şi birouri prin ordin al preşedintelui Oficiului Naţional;
b) oficiile de cadastru, geodezie şi cartografie judeţene şi Oficiul de Cadastru, Geodezie şi Cartografie al Municipiului Bucureşti, ca servicii publice descentralizate.
(2) Atribuţiile, sarcinile şi rãspunderile Institutului de Cadastru, Geodezie, Fotogrammetrie şi Cartografie, precum şi ale oficiilor de cadastru, geodezie şi cartografie judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, se stabilesc prin regulamente de organizare şi funcţionare ale acestora, aprobate de preşedintele Oficiului Naţional.
(3) Structura organizatoricã, normativele de personal şi criteriile de constituire a compartimentelor unitãţilor teritoriale subordonate Oficiului Naţional se aproba prin ordin al preşedintelui acestuia.
ART. 8
(1) Numãrul maxim de posturi pentru aparatul propriu al Oficiului Naţional este de 80, exclusiv demnitarii şi cabinetul preşedintelui.
(2) Numãrul maxim de posturi pentru unitãţile care funcţioneazã în subordinea Oficiului Naţional este de 400 pentru Institutul de Cadastru, Geodezie, Fotogrammetrie şi Cartografie şi de 2.850 pentru oficiile de cadastru, geodezie şi cartografie judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti.
ART. 9
(1) Personalul Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie se preia de cãtre Oficiul Naţional nou-înfiinţat prin reorganizare, în baza sustinerii şi promovãrii, potrivit legii, a unor teste profesionale. Personalul astfel preluat se considera transferat în interesul serviciului.
(2) Personalul celor doua institute care se desfiinţeazã se preia de cãtre Institutul de Cadastru, Geodezie, Fotogrammetrie şi Cartografie nou-înfiinţat, pe baza sustinerii şi promovãrii, potrivit legii, a unor teste profesionale, şi se considera transferat în interesul serviciului.
(3) Personalul oficiilor de cadastru, geodezie şi cartografie şi al oficiilor de cadastru agricol şi organizarea teritoriului agricol judeţene, respectiv ale municipiului Bucureşti, care se desfiinţeazã, va fi preluat de cãtre oficiile de cadastru, geodezie şi cartografie nou-create, dupã susţinerea şi promovarea, potrivit legii, a unor teste profesionale, şi se considera transferat în interesul serviciului.
(4) Organizarea sustinerii testelor prevãzute la alineatele precedente şi încadrarea personalului în noile structuri şi în limita numãrului maxim de posturi prevãzut la art. 8 se vor efectua în termen de 45 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, pe baza unei metodologii aprobate de preşedintele Oficiului Naţional.
ART. 10
Atribuţiile, sarcinile şi rãspunderile individuale ale personalului din aparatul propriu al Oficiului Naţional şi din unitãţile subordonate se stabilesc prin fişa postului, întocmitã pe baza regulamentului de organizare şi funcţionare, care se semneazã de salariat şi de şeful ierarhic.
ART. 11
Statul de funcţii pentru aparatul propriu al Oficiului Naţional se aproba prin ordin al ministrului administraţiei publice, la propunerea preşedintelui Oficiului Naţional, în limita numãrului maxim de posturi prevãzut la art. 8.
ART. 12
Salarizarea funcţionarilor publici şi a personalului angajat pe baza de contract din aparatul propriu al Oficiului Naţional şi a celor din unitãţile subordonate se face potrivit legii.
ART. 13
(1) Finanţarea activitãţii Oficiului Naţional şi a Institutului de Cadastru, Geodezie, Fotogrammetrie şi Cartografie se asigura din venituri extrabugetare şi din alocaţii de la bugetul de stat.
(2) Veniturile extrabugetare ale Oficiului Naţional şi ale Institutului de Cadastru, Geodezie, Fotogrammetrie şi Cartografie sunt cele prevãzute de reglementãrile legale în vigoare pentru Oficiul Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie şi pentru Institutul de Cadastru, Geodezie, Fotogrammetrie şi Cartografie.
(3) Fondurile necesare în vederea desfãşurãrii activitãţii Oficiului Naţional şi a unitãţilor subordonate acestuia se stabilesc anual prin legea bugetului de stat, prin bugetul Ministerului Administraţiei Publice.
ART. 14
(1) Oficiul Naţional asigura executarea lucrãrilor de cadastru, geodezie, fotogrammetrie, cartografie, organizarea teritoriului agricol, aplicarea legilor fondului funciar şi alte activitãţi specifice prin aparatul propriu al unitãţilor subordonate, precum şi pe baza de contracte cu persoane fizice sau juridice autorizate, în condiţiile legii.
(2) Autorizarea persoanelor juridice şi fizice pentru contractarea şi executarea lucrãrilor tehnice de cadastru se va face potrivit legii.
(3) Executarea lucrãrilor tehnice de cadastru pentru persoane fizice sau juridice, în vederea elaborãrii cãrţii funciare necesare publicitãţii imobiliare, se va realiza de cãtre experţi autorizaţi prin intermediul birourilor de expertiza ce vor funcţiona în cadrul oficiilor de cadastru, geodezie şi cartografie judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti. Procedurile de contractare, executare, plata şi altele asemenea, precum şi de desemnare a experţilor autorizaţi pentru asemenea lucrãri se vor stabili prin ordin al ministrului administraţiei publice, la propunerea Oficiului Naţional, în condiţiile legii.
(4) Se interzice personalului Oficiului Naţional, al oficiilor de cadastru, geodezie şi cartografie judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, precum şi personalului Institutului de Cadastru, Geodezie, Fotogrammetrie şi Cartografie sa execute lucrãri de natura celor prevãzute la alin. (3).
ART. 15
Patrimoniul Institutului de Cadastru şi Organizarea Teritoriului Agricol, precum şi cel aferent activitãţii de cadastru, geodezie, cartografie şi organizarea teritoriului al oficiilor de cadastru agricol şi organizarea teritoriului agricol judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, pe baza ultimului bilanţ contabil, împreunã cu bazele de date cadastrale se preiau de la acestea, prin protocol, de cãtre Institutul de Cadastru, Geodezie, Fotogrammetrie şi Cartografie şi, respectiv, de oficiile de cadastru, geodezie şi cartografie judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, în termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
ART. 16
Pentru activitãţile specifice Oficiul Naţional şi unitãţile subordonate acestuia au în dotare un parc auto, stabilit potrivit anexei nr. 3.
ART. 17
Autoritãţile administraţiei publice locale vor acorda sprijin pentru asigurarea condiţiilor desfãşurãrii corespunzãtoare a activitãţilor oficiilor de cadastru, geodezie şi cartografie judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti.
ART. 18
Oficiul Naţional şi unitãţile subordonate acestuia pot accepta sponsorizãri şi donaţii, în condiţiile legii.
ART. 19
Sarcinile şi atribuţiile referitoare la cadastrul agricol şi organizarea teritoriului agricol, prevãzute în actele normative în vigoare pentru fostele oficii de cadastru agricol şi organizarea teritoriului agricol, se vor realiza de cãtre noile oficii de cadastru, geodezie şi cartografie judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti.
ART. 20
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 21
La data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abroga <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.038/1996 privind organizarea şi funcţionarea Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 284 din 12 noiembrie 1996, cu modificãrile ulterioare, <>Hotãrârea Guvernului nr. 612/1997 privind organizarea, funcţionarea şi atribuţiile oficiilor de cadastru agricol şi organizarea teritoriului agricol, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 278 din 15 octombrie 1997, <>Hotãrârea Guvernului nr. 533/1999 privind organizarea şi funcţionarea Institutului de Cadastru şi Organizarea Teritoriului Agricol, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 328 din 9 iulie 1999, precum şi orice alte dispoziţii contrare.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul administraţiei publice,
Octav Cozmanca

p. Ministrul agriculturii,
alimentaţiei şi pãdurilor,
Ovidiu Natea,
secretar de stat

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu

Ministrul justiţiei,
Rodica Mihaela Stanoiu




ANEXA 1

Numãrul maxim de posturi = 80
(exclusiv demnitarii şi posturile aferente
cabinetului preşedintelui)



STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie


┌─────────────┐
│ CABINETUL │
│PREŞEDINTELUI│ ╔═════════╗
├─────────────┤ ┌────────────┐ ║COLEGIUL ║
│ SERVICIUL ├────────────────┤ PREŞEDINTE ├─────────────╢OFICIULUI║
│AUDIT INTERN │ └─────┬──────┘ ║NAŢIONAL ║
├─────────────┤ │ ╚═════════╝
│ SERVICIUL │ │
│LEGISLAŢIE ŞI│ │
│ CONTENCIOS │ │
└─────────────┘ │



┌─────────────────────────────┼───────────────────────────┐
│ ╔══════════════════════╪═╦═══════════════════════╗ │
│ ║ │ ║ ║ │
│ ║ │ ║ ║ │
┌──────┴──────╨┐ ┌──────┴─╨─────┐ ┌──────╨─┴───────┐
│VICEPREŞEDINTE│ │VICEPREŞEDINTE│ │SECRETAR GENERAL│
└───────────┬─╥┘ └─────────┬─╥──┘ └────────┬───────┘
│ ║ │ ║ │
│ ║ │ ║ │
│ ║ │ ║ │
│ ║ │ ║ │
│ ║ │ ║ │
│ ║ │ ║ │
┌────────┼─╫────────────┐ ┌──┴─╫───────────┐ │
│ ╔══════╪═╬════════════╪══╗ │ ╔══╩═══════════╪══╗ │
┌────┴─╨──┐ ┌─┴─╨────┐ ┌────┴──╨─┐ ┌┴─╨──────┐ ┌───┴──╨─┐ ┌───┴───────┐
│DIRECŢIA │ │DIRECŢIA│ │INSPECŢIA│ │UNITATEA │ │DIRECŢIA│ │ DIRECŢIA │
│GENERALĂ │ │GENERALĂ│ │DE STAT │ │DE IMPLE-│ │RELAŢII │ │ECONOMICO- │
│ DE │ │CADASTRU│ │PENTRU │ │MENTARE │ │INTERNA-│ │FINANCIARĂ,│
│GEODEZIE,│ │ŞI ORGA-│ │CADASTRU,│ │A PROIEC-│ │TIONALE │ │ RESURSE │
│CARTO- │ │NIZAREA │ │GEODEZIE │ │TULUI │ │ŞI INTE-│ │ UMANE ŞI │
│GRAFIE ŞI│ │TERITO- │ │ŞI CARTO-│ │CADAS- │ │GRARE │ │ ADMINIS- │
│TELE- │ │RIULUI │ │GRAFIE*) │ │TRULUI │ │EURO- │ │ TRATIV │
│DETECTIE │ └────────┘ └─────────┘ │GENERAL │ │PEANA │ └───────────┘
└─────────┘ │ŞI PUBLI-│ └────────┘
│CITAŢII │
│IMOBI- │
│LIARE**) │
└─────────┘



--------------
*) Se organizeazã la nivel de direcţie generalã.
**) Proiect finanţat conform Acordului de împrumut dintre România şi Banca Internationala pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare privind Proiectul cadastrului general şi publicitãţii imobiliare în suma de 25,5 milioane dolari S.U.A., ratificat prin Ordonanta Guvernului nr. 21/1998, aprobatã prin <>Legea nr. 132/1998 ; se organizeazã la nivel de direcţie.



ANEXA 2

UNITĂŢILE
care funcţioneazã în subordinea Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie



──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Denumirea unitãţii Sursa de finatare Numãrul
total de
posturi
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I. Institutul de Cadastru, Geodezie, Venituri extrabugetare şi 400
Fotogrammetrie şi Cartografie alocaţii de la bugetul de stat
II. Oficiile de cadastru, geodezie Venituri extrabugetare şi 2.850
şi cartografie judeţene*), alocaţii de la bugetul de stat
respectiv al municipiului
Bucureşti
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



-----------------
*) Sediile oficiilor judeţene sunt situate în municipiile resedinta de judeţ.


ANEXA 3


MIJLOACELE DE TRANSPORT ŞI CONSUMUL DE CARBURANŢI
pentru activitãţi specifice care urmeazã sa se desfãşoare în cadrul Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie şi al unitãţilor subordonate acestuia



──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr.
crt. Mijloacele de transport
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Oficiul Naţional de Cadastru, Geodezie şi - 4 autoturisme - parc comun
Cartografie
2. Grupul de implementare a Proiectului - 2 autoturisme de teren
cadastrului general şi publicitãţii
imobiliare
3. Oficiile de cadastru, geodezie şi cartografie - 1 autoturism - parc comun
judeţene, respectiv al municipiului - 4 autoturisme de teren
Bucureşti (exclusiv Oficiul Judeţean de
Cadastru, Geodezie şi Cartografie Tulcea)
4. Oficiul Judeţean de Cadastru, Geodezie şi - 1 autoturism - parc comun
Cartografie Tulcea - 2 autoturisme de teren
- 1 bac motor
5. Institutul de Cadastru, Geodezie, - 4 autoturisme - parc comun
Fotogrammetrie şi Cartografie - 8 autoturisme de teren
- 3 autoutilitare
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Consumul de carburanţi
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. Consumul lunar de carburanţi 300 litri/luna/vehicul*)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



-----------
*) 1.250 litri pentru bacul din dotarea Oficiului Judeţean de Cadastru, Geodezie şi Cartografie Tulcea.


NOTA:
Nu se considera depasire a consumului normat de carburanţi pe autovehicul consumul care, la nivelul anului, se încadreazã în limita combustibilului normat în raport cu numãrul de autovehicule aprobat fiecãrei unitãţi.

--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016